Apple устройства, iOS и macOS тема
Модератор: Общи модератори
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: iOS тема
Дам, това е в солена вода, аз изпуснах моя в питейна за 2-3 секунди, абсолютно никакви проблеми вече година след случката.....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: iOS тема
По форумите има не един случай описани като са изпускани във морска вода и веднага извадени телефоните и са убити . Не да са били 20 минути и пълни с морска вода , дълбочината на която са паднали също вероятно има значение . Във чистата чешмяна вода е съвсем друго .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
xela написа:Абсолютно нормално.
Тъй като някой ще ти обясни, че не си попаднал на правилния човек, линка по-долу ще ти покаже как се разглобява телефона ти.
Няма магически смоли, няма и еднорози, които да пазят телефона ти от солената вода. Краката на всички модули са видими с просто око.
https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+ ... own/133066
Солената вода има свойства на проводимост почти като този на металите. А солената вода е била на всякъде, под, над, около и във всички куплонзи, с включена батерия към дъното.
Къде видя крак бе, специалисте

Жалко, ма както се очакваше, колегата не е попаднал на подходящ техник. Те не, че вече са много подходящите, някои могат и да са под нивото на разбирача горе, дето съм цитирал. СЪЩОТО като из автосервизите..
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: iOS тема
С две думи, ако искаш да си ремонтираш телефона не си вземаш апал, те правят всичко възможно да те откажат, както и самсунг, за това за мен флагшипите вече са мъртви.
Re: iOS тема
[quote="ivoaudi"][/quote]
С какво се занимаваш? Че аз подобни глупости в последните страници от теб, рядко срещам
Само обясни 20ината конектори по платката с кво ги заливат
С какво се занимаваш? Че аз подобни глупости в последните страници от теб, рядко срещам

Само обясни 20ината конектори по платката с кво ги заливат
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: iOS тема
ivoaudi написа:xela написа:Абсолютно нормално.
Тъй като някой ще ти обясни, че не си попаднал на правилния човек, линка по-долу ще ти покаже как се разглобява телефона ти.
Няма магически смоли, няма и еднорози, които да пазят телефона ти от солената вода. Краката на всички модули са видими с просто око.
https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+ ... own/133066
Солената вода има свойства на проводимост почти като този на металите. А солената вода е била на всякъде, под, над, около и във всички куплонзи, с включена батерия към дъното.
Къде видя крак бе, специалистеТова да не е Вефа на баба ти. Ейпъл НИКОГА не са произвеждали един, единствен телефон, една единствена версия, без да залеят процесор, рам, флаш, бейзбанд и захранване. Много ги разбираш. Телефона е поправим, да! Като всички паднали някога във вода, каквато и да е тя. Какво видя и ти на туй мазало, дето си постнал? Дръж си компетентните мнения за плетки и гримове.
Жалко, ма както се очакваше, колегата не е попаднал на подходящ техник. Те не, че вече са много подходящите, някои могат и да са под нивото на разбирача горе, дето съм цитирал. СЪЩОТО като из автосервизите..
Иво, крак на чип може и да не се вижда, но се виждат доста други компоненти, чиито изводи изглеждат незащитени. Кое къде отива, какво "товари", интерфейсва и терминира, не знаем още. Ако и тях ги лакират от-до супер (въпреки, че не ми се вижда да е така (направих си труда намеря детайлната снимка и смола аз не виждам), но ако не е така аз го виждам като да дадеш схема и layout на тая платка, аз си харесам няколко интересни точки, които мислено да натоваря с еквивалентен импеданс като на солена вода и после да обсъдим какво ще се случи. Може и дейташийти да ни потрябват, но да започнем със схема като за начало. Просто искам да остана убеден с факти (чисто схемотехнически конкретно за тоя телефон, а не "по принцип"), че няма как един такъв айфон залят със силно солена вода, където си поискаме, при опит за буут, щял да остане да си функционира нормално.
За момента единствената надежда, според мен, това да се случва е при заливане с морска вода, да се получава почти "късо" между някъде между терминалите на батерията, при което да й сработва вътрешната защита (която често е добре херметизирана навътре в нея и евентуално бихме могли да разчитаме на нея да е надеждна при такава ситуация) и клетките й да се "откачат" от иначе уязвимата евентуално захранена електроника на телефона. Евентуално това би имало смисъл като обяснение да бъде той жив, ако говорим "по принцип".
И не се заяждам, ами ми е силно интересно да разбера дали нарочно ги правят схемотехнически и като лейаут айфоните да държат на евентуално заливане със солена вода или просто е добро съвпадение. Та бих искал да анализираме в детайли дизайна на платката, когато имаш възможност.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
И не се заяждам, ами ми е силно интересно да разбера дали нарочно ги правят схемотехнически и като лейаут айфоните да държат на евентуално заливане със солена вода или просто е добро съвпадение. Та бих искал да анализираме в детайли дизайна на платката, когато имаш възможност.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk[/quote]
Ами, нарочно. Нали им знаеш политиката на Апълите, трябва да се печели от всичко, колкото може повече. Съответно никой не ти мисли за oxyde гиби
. Ония са си алчни и Те даже стикерите им стават червени от влажен въздух, не вода и гаранцията е аут.
Заливат ги да пазят спойките чисто механично, че знаеш какво е качеството на ROHS. Та, със залятите телефони конкретно на Ейпъл, Самсунг и Сони да речем доколкото още ги има картинката винаги е една и съща:
Всички гореизброени чипове до един са здрави, винаги. Ама като кажа винаги, та винаги. Пробива нещо по веригата на един правотоков Преубразувател, който прави да речем VDD_MAIN и телефона става “мъртъв” за поредния специалист, който е решил, че разбира от нещо. А е нужно дори и да си палачор само да изкъртиш един окъсил кондензатор от платката. Ей тъй ако искаш дори дженлатската да го направиш..... телефона в 90% от случаите си светва като слънце. Нужно е само да почистиш добре платката да не се появят и бъдещи поражения, че тя оксидацията си продължава има ли напрежения. Аз ползвам Толуол и комай не съм открил нищо друго ценно през годините. Проблема е, че доколкото знам от него се правят и експлозиви и се намира все по-трудно.
Пробиват също така захранващи напрежения по веригите след захранването и наистина много, много рядко захранващ чип той самия. Там в конкретния телефон имаш да провериш ТОЧНО 15 напрежения и отново е свръх лесно, ама то техниците масово са коминочистачи и зидари. Кой да ти знае що е до DATASHEET, много по лесно е да се джафка по форумите.
Схеми ще ти дам ако искаш на всички айфони, но дейташитове вече нямам нищо. Буквално до преди дни работех в повече от сериозна фирма и имах там достъп до разни китайски фирми, производители, но вече не.
На почивка съм. Не мога да пиша дълги неща, но в друго писане ще ти обясня защо външно показалите се пинове, дори заляти не правят поразии.
ПС За лайоти мога да ти пратя по желание много ценни неща, ма кат се прибера във Фр.
Към другите: Забравих да напиша, че телефона на колегата е поправим, да!
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk[/quote]
Ами, нарочно. Нали им знаеш политиката на Апълите, трябва да се печели от всичко, колкото може повече. Съответно никой не ти мисли за oxyde гиби

Заливат ги да пазят спойките чисто механично, че знаеш какво е качеството на ROHS. Та, със залятите телефони конкретно на Ейпъл, Самсунг и Сони да речем доколкото още ги има картинката винаги е една и съща:
Всички гореизброени чипове до един са здрави, винаги. Ама като кажа винаги, та винаги. Пробива нещо по веригата на един правотоков Преубразувател, който прави да речем VDD_MAIN и телефона става “мъртъв” за поредния специалист, който е решил, че разбира от нещо. А е нужно дори и да си палачор само да изкъртиш един окъсил кондензатор от платката. Ей тъй ако искаш дори дженлатската да го направиш..... телефона в 90% от случаите си светва като слънце. Нужно е само да почистиш добре платката да не се появят и бъдещи поражения, че тя оксидацията си продължава има ли напрежения. Аз ползвам Толуол и комай не съм открил нищо друго ценно през годините. Проблема е, че доколкото знам от него се правят и експлозиви и се намира все по-трудно.
Пробиват също така захранващи напрежения по веригите след захранването и наистина много, много рядко захранващ чип той самия. Там в конкретния телефон имаш да провериш ТОЧНО 15 напрежения и отново е свръх лесно, ама то техниците масово са коминочистачи и зидари. Кой да ти знае що е до DATASHEET, много по лесно е да се джафка по форумите.
Схеми ще ти дам ако искаш на всички айфони, но дейташитове вече нямам нищо. Буквално до преди дни работех в повече от сериозна фирма и имах там достъп до разни китайски фирми, производители, но вече не.
На почивка съм. Не мога да пиша дълги неща, но в друго писане ще ти обясня защо външно показалите се пинове, дори заляти не правят поразии.
ПС За лайоти мога да ти пратя по желание много ценни неща, ма кат се прибера във Фр.
Към другите: Забравих да напиша, че телефона на колегата е поправим, да!

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
Извинявам се, че е в отделно, ама понеже ме зададохте за смолата, която не се вижда, та:
Не знам защо я търсите отгоре, като мястото и е отдолу, където са “краката”. Все пак говорим за ball grid array
Не е към Никела заяждането, той разбра
Не знам защо я търсите отгоре, като мястото и е отдолу, където са “краката”. Все пак говорим за ball grid array

Не е към Никела заяждането, той разбра

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: iOS тема
Не мога да разбера що смяташ че тия дето ремонтират телефони са толкоз кухи да не проверят няколко контролни точки по захранването и да видят че няма напрежение ? Тя платката ти е залята с някакъв лак обаче имаш там няколко лентови кабела които нямат нищо залято а пиновете им отивант директно в микроконтролера . Освен това минусовата шина е опасала целия телефон и трябва само плюс да прескочи някъде да се убие нещо , дори два порта помежду си да окъсят и можеш да го хвърляш телефона . Батерията има защита но тя е механична все пак , тя не е да пази електрониката а да не се запали батерията . В интерес на истината не всички телефони пуснати във морска вода ще изгорят и никой не твърди подобно нещо но повечето ще отидат във вечните елктронни полета това съм убеден . Иначе тубата щеше да е пълна с такива ентусиасти да го демонстрират това , на практика обаче ги пускат в чаша с вода и толкова . За морето няма много мераклии да си скапят телефона. Най лесния начин да се провери кое що който твърди обратното купува един СЕ2020 пуска го на 2 метра в морето след половин час го вади с рибките суши с ориз след което звъни на приятел да се похвали че е станал номера 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: iOS тема
ivoaudi написа:Не е към Никела заяждането, той разбра
Разбрах те

Ами обнадеждаваш ме


Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: iOS тема
Jordana написа:Батерията има защита но тя е механична все пак , тя не е да пази електрониката а да не се запали батерията .
Никой не е писал, че пази електрониката, а писах че това е вторичен ефект, когато вътрешните MOSFET-и й разкачат терминалите от консуматора, който захранва. Точно си играя в бачкането с един дивайс, чиито дейташийт на батерията има пет страници посветени на алгоритъма как работи защитата й. Защита от късо (по-скоро over current), от преразреждане и презареждане, както и термална защита, и още бог знае какво беше. "Механична" може и да има (а може и не), но тя сработва доста по-късно.
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: iOS тема
Това с мосфетите е ясно , те пазят от презареждане или прекалено разреждане батерията . Обаче ако падне под някакво контролно напрежение минава във сейфти режим и за да се оправи трябва да се подаде напрежение директно на клемите вътре преди мосфета за да се отключи . Ако батерията не се зарежда и има 0 волта на терминала това е пъвото нещо което трябва дасе направи .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: iOS тема
Точно такаJordana написа:Това с мосфетите е ясно , те пазят от презареждане или прекалено разреждане батерията . Обаче ако падне под някакво контролно напрежение минава във сейфти режим и за да се оправи трябва да се подаде напрежение директно на клемите вътре преди мосфета за да се отключи . Ако батерията не се зарежда и има 0 волта на терминала това е пъвото нещо което трябва дасе направи .

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: iOS тема
Джордане, за да не те цитирам, виж колко е просто, това което се опитвам да кажа, ма не четете и спорим безсмислено:
Всичко неремонтируемо или скъпо, нерентабилно за ремонтиране е залято и отлично протеже, откритите пинове тук-там по платката не правят забележи: НЕПОПРАВИМИ поразии. Това, че безброй телефони са обявени за непоправими е единствено и само защото, техниците масово са шушлеци(за съжаление).
Да допълня ли как често сменят да речем процесори и дерат клиента, тоест лъжат и крадат
от де да знае шушльо, че процесор, бейзбанд и флаш са вързани и криптирани помежду си с OTP (тук отново само Никела разбра
) и няма как да смениш едно от тях.
Всичко неремонтируемо или скъпо, нерентабилно за ремонтиране е залято и отлично протеже, откритите пинове тук-там по платката не правят забележи: НЕПОПРАВИМИ поразии. Това, че безброй телефони са обявени за непоправими е единствено и само защото, техниците масово са шушлеци(за съжаление).
Да допълня ли как често сменят да речем процесори и дерат клиента, тоест лъжат и крадат


9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Re: iOS тема
Някои хора превърнаха и тази тема в дискусия за конспирация, митрил, чипиране, илюминати…
Пийте си хапчетата бе хора
Пийте си хапчетата бе хора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани