M550d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: M550d
Колеги,
как се прави тоя lunch, няколко пъти се пробвах, но явно нещо не правя както трябва. m550d.
как се прави тоя lunch, няколко пъти се пробвах, но явно нещо не правя както трябва. m550d.
Разработване и управление на европейски и национални проекти
http://www.eupro.bg
http://www.eupro.bg
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1884
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: M550d
Да повдигнем темата ако има следящи.
Разкажете какво се случва експлоатационно с този мотор като минаха толкова години. Може да се включат и колеги с Г30 естествено.
Разкажете какво се случва експлоатационно с този мотор като минаха толкова години. Може да се включат и колеги с Г30 естествено.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: M550d
Top Gun Maverick написа:Да повдигнем темата ако има следящи.
Разкажете какво се случва експлоатационно с този мотор като минаха толкова години. Може да се включат и колеги с Г30 естествено.
При мен всичко е наред за сега, но нямам и дълги наблюдения (2г), а и мотора е със сменени лагери и един куп неща превантивно преди 30к км, така че се надявам и да няма някакви драми. На 180к км съм вече, маслото го сменям на 8к от както е ревизиран мотора.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: M550d
196хил. 2016г производство, 6 години е моя, нищо не е правено по колата. Има някакъвo омасляване под двигателя, според сервиза е от уплътнението на масления охладител и трябва да се смени уплаътнението, но това трябва да е при всички N57 не е спечифично за 50д. Като цяло ме притеснява малката турбина че на тези км. и свършва живота. Все се надявам че от смените на 10хил. ще е много дълголетна но ще видим 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1884
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: M550d
Е ще видим, ама нали това са писали назад в темата(изчетох я цялата)че малката като замине от там другите и айде мотора. А било почти невъзможно да се разбере от стружчици защото ще е късно, ставало като се сглоби, но някой написа как не е хубаво работеща турбина да с разглобява с цел проверка. Та това ще видим виж как ще го видиш, да се знае информативно като дойде време.
Интересува ме и наблюдения върху новия мотор в Г30 ако има такива.

Интересува ме и наблюдения върху новия мотор в Г30 ако има такива.
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: M550d
Моята Към момента е на 163000км и нямам никакви проблеми с мотора.На 135000 правих ремап stage 1 500к.с Карам я основно лятото и маслото сменям на около 6000км на година...
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: M550d
Top Gun Maverick написа:Е ще видим, ама нали това са писали назад в темата(изчетох я цялата)че малката като замине от там другите и айде мотора.
Еми ще рискувам, те вече тези коли не си заслужават ремонтите, че станаха без пари. Като се счупи малката турбина значи това и е била съдбата и ще се продава без мотор.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: M550d
ekalchev написа:Top Gun Maverick написа:Е ще видим, ама нали това са писали назад в темата(изчетох я цялата)че малката като замине от там другите и айде мотора.
Еми ще рискувам, те вече тези коли не си заслужават ремонтите, че станаха без пари. Като се счупи малката турбина значи това и е била съдбата и ще се продава без мотор.
Абсолютно не си струва. Ако е само малката турбина не е никакъв проблем, но те са още 1 куп други неща на тия километри и сметката бързо отива на едни 20+к лв. Аз се вкарах в такъв филм и го казвам от опит. Всичко е до начин на каране, поддържане и късмет не на последно място. Има коли на по 300к км без никакви проблеми и такива на 100к с трети мотор, но общоприетото е, че към 200к трябва да се отваря мотора и турбините да се правят.
Ако можех да върна времето, не бих взимал нова турбина, а бих ги направил и трите хибридни, има много добра полска фирма която ги прави, а всмукателния колектор се рециклира в Германия с усилени семеринги и т.н. и не протича никога повече, но тези неща не ги знаех тогава и си сложих всичко иригинално.
Да сме живи и здрави както си казваме ние, да изкара още 1 година и идва следващата.


Новите Г30/31 са с още една турбина и там театъра е още по-голям, не случайно алпина ползват версията с 3 турбини за тяхната Г30/31 модификация, поне така се коментира по форумите.
- damian2112
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G05 LCI xDrive40i, R56 Mini Cooper
Re: M550d
Преди 2 месеца, когато взимах X5-цата, дилъра ми каза, че от 2022 50d двигателя е спрян, защото е скъп за поддръжка, сложен и не могат да го направят да мине новите емисионни изисквания.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани