Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте.
Днес 2 пъти ми се включва алармата за няколко секунди и след това започват да светят аварийните светлини.
От какво може да е това ?
Колата не е удряна, или да е имало голям шум покрай нея.
Колата е заключена.
След като я отключа спира да свети.
Днес 2 пъти ми се включва алармата за няколко секунди и след това започват да светят аварийните светлини.
От какво може да е това ?
Колата не е удряна, или да е имало голям шум покрай нея.
Колата е заключена.
След като я отключа спира да свети.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Като че ли най-честа причина е ключа за предния капак. Можеш да го изключиш временно и ще се разбере
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
Моята пищеше при високи и ниски температури от шоковия датчик, но не е ОЕМ. Намалих му чувствителноста от тримера и си реших проблема. Ако си със стокова, колегата правилно те ориентира - най често е бутона на предния капак.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
DoesNot написа:dobber написа:Колеги, след един от дъждовете ми светнаха лампичките за преден десен мигач и заден ляв, знам че са мигачите понеже само като пусна мигач светват след като е била изгасена колата(мигачите си работят, само светят по-бързо). Принципно и преди се е случвало, но като поизсъхне спират да светкат, обаче сега тази грешка се появява при всяко палене на колата и си остава докато е запалена. Къде да търся проблема?
Виж буксата на задния стоп. Обикновенно нагаря пин-а на масата.
Ами прегледах, но сякаш не е от това, прегледах и буксите отпред, нямам идея от какво може да е. Интересното е че всичко си свети, просто в момента в който запаля колата и дам ляв или десен мигач тогава ми излиза грешката и цъка по-бързо
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Изкарай си лайт модула, откачи му буксата отгоре и погледни хубаво, ама хубаво. Ще откриеш, че една от двете, големи клеми е леко нагоряла. От там насетне ще ти е лесно.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, купих си китайски ксенон 55w от aliexpress, но нещо не сработва винаги и при двата фара. Колата е Е46 с рефлектори. Има ли вероятност нещо от окабеляването да не е наред или и двата баласта са нови и дефектни?
В редките случаи когато работи, не премигват, не гаснат преждевременно. Съмнява ме, че нещо по напреженивто не е как трябва. Когато колата е изгасена и чукна дългите, по принцип фаровете палят за 30 сек. В повечето случаи ксенона пали така, но запаля ли и включа ли къси, не винаги тръгва. Ако почна да включвам и изключвам фаровете, от ключа, понякога включват. Ако оставя ключа на къси, а ксенона не е запалил, след известно време запалва и така докато не загася фаровете или колата.
Да допълня, че колата взе да се ошашква, да показва отворени врати, мигат индикации по таблото и взех та разкачих ксенона и си сложих халогенните крушки.
Явно нещо електрониката на колата се ошашква с този комплект ксенон. Някой знае ли лечение или да си карам с халогенки?
В редките случаи когато работи, не премигват, не гаснат преждевременно. Съмнява ме, че нещо по напреженивто не е как трябва. Когато колата е изгасена и чукна дългите, по принцип фаровете палят за 30 сек. В повечето случаи ксенона пали така, но запаля ли и включа ли къси, не винаги тръгва. Ако почна да включвам и изключвам фаровете, от ключа, понякога включват. Ако оставя ключа на къси, а ксенона не е запалил, след известно време запалва и така докато не загася фаровете или колата.
Да допълня, че колата взе да се ошашква, да показва отворени врати, мигат индикации по таблото и взех та разкачих ксенона и си сложих халогенните крушки.
Явно нещо електрониката на колата се ошашква с този комплект ксенон. Някой знае ли лечение или да си карам с халогенки?
- m57.turbalan
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Купил си някакви боклуци. По-добре сложи хубави крушки на тия рефлектори.
Re: Бързи въпроси и отговори
Махнах ги.
Но сега нов проблем, ако така мога да го нарека.
Моля някой запознат да каже, каква е нормалната работна температура на двигател M47N или 320 д 150 к.с. в Е46, в този сезон?
Е преди малко се прибирам с колата и нещо ми замириса странно. Паркирам пред нас, вдигам капака да видя има ли нещо и гледам, че е избил антифриз през разширителния съд. Малко, не много, но до сега не е правила такъв проблем. Капачката стоеше разхлабена, а по принцип е като залепнала за казанчето. И при положение, че досега съм карал, нямаше никакво налягане в разширителния съд. Не изхвърли вода или да изфъска налягане. Закачих на диагностика и показа 103 градуса.
Забърсах антифриза и затворих капачката. След което1 час я чаках на място, карах малко из квартала и проблем нямаше. На диагностиката не вдигна повече от 100 градуса, при изгасен климатик и спряно парно.
Като пусна климатика, температирата бързо пада до 94-95 градуса.
Да се притеснявам ли?
Но сега нов проблем, ако така мога да го нарека.
Моля някой запознат да каже, каква е нормалната работна температура на двигател M47N или 320 д 150 к.с. в Е46, в този сезон?
Е преди малко се прибирам с колата и нещо ми замириса странно. Паркирам пред нас, вдигам капака да видя има ли нещо и гледам, че е избил антифриз през разширителния съд. Малко, не много, но до сега не е правила такъв проблем. Капачката стоеше разхлабена, а по принцип е като залепнала за казанчето. И при положение, че досега съм карал, нямаше никакво налягане в разширителния съд. Не изхвърли вода или да изфъска налягане. Закачих на диагностика и показа 103 градуса.
Забърсах антифриза и затворих капачката. След което1 час я чаках на място, карах малко из квартала и проблем нямаше. На диагностиката не вдигна повече от 100 градуса, при изгасен климатик и спряно парно.
Като пусна климатика, температирата бързо пада до 94-95 градуса.
Да се притеснявам ли?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Да. За всички отсрещни, които тряба да ти търпят циганския 55 ватов ксенон на рефлектор!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Според написаното мисля, че просто някой е забравил да завие капачката. Никой през форума няма да ти каже със сигурност какво се е случило и какви са последствията. Просто я покарай и постни впечатления, по-вероятно е да си се оттървал. Поне според описанието
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- m57.turbalan
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Те тия капачки не дефектират ли след време ? Помня, че моята пръскаше малко при загрял мотор, като я смених със друга спря 

Re: Бързи въпроси и отговори
Ами може би, някак си се е отвила капачката и наистина това е само причината, тъй като днес вече й навъртях около 200 км извънградско и постоянно е на диагностиката, за да гледам точни стойности. Държи 92-94 градуса и само по баирите на магистралата, вдига над тези градуси, като има пикове до 101 градуса, но после пада до 98 и около тези стойности.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Тия 100 градуса не са нормални.swetlioo написа:Ами може би, някак си се е отвила капачката и наистина това е само причината, тъй като днес вече й навъртях около 200 км извънградско и постоянно е на диагностиката, за да гледам точни стойности. Държи 92-94 градуса и само по баирите на магистралата, вдига над тези градуси, като има пикове до 101 градуса, но после пада до 98 и около тези стойности.
Нещо не е наред.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани