Bmw F10 скоростна кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Пак, че не виждаш съединителя колко се мъчи додето си на D със спирачка, даваш газ и мотора мърда с 5см
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Нищо му няма. Точно така се тества.
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Ненко Вранков написа:Пак, че не виждаш съединителя колко се мъчи додето си на D със спирачка, даваш газ и мотора мърда с 5см
колко ли ще се помъчи за 1-2 секунди на 1500 оборота.. Със сигурност е по-малко отколкото да тръгнеш на D със пълна газ
Bmw F10 скоростна кутия
Здравейте,
При спиране и превключване на кутията 2>1 предавка има много лек тласък. Не е силен, но се усеща. Забелязал съм, че го прави, когато е загряла.
Нямам друг проблем с кутията, освен описания.
Преди време гледах и стойностите в ISTA (на място, не помня кои) и бяха нормални.
Зная, че при 6hp това се решава със смяна на едни цилиндрични уплътнения в мехатроника, но за 8hp не съм чел за такова нещо.
Не ми пречи засега, но питам, за да съм наясно.
Преди е била с XHP, ако има значение.
При спиране и превключване на кутията 2>1 предавка има много лек тласък. Не е силен, но се усеща. Забелязал съм, че го прави, когато е загряла.
Нямам друг проблем с кутията, освен описания.
Преди време гледах и стойностите в ISTA (на място, не помня кои) и бяха нормални.
Зная, че при 6hp това се решава със смяна на едни цилиндрични уплътнения в мехатроника, но за 8hp не съм чел за такова нещо.
Не ми пречи засега, но питам, за да съм наясно.
Преди е била с XHP, ако има значение.
Re: Bmw F10 скоростна кутия
MMG написа:Здравейте,
При спиране и превключване на кутията 2>1 предавка има много лек тласък. Не е силен, но се усеща. Забелязал съм, че го прави, когато е загряла.
Нямам друг проблем с кутията, освен описания.
Преди време гледах и стойностите в ISTA (на място, не помня кои) и бяха нормални.
Зная, че при 6hp това се решава със смяна на едни цилиндрични уплътнения в мехатроника, но за 8hp не съм чел за такова нещо.
Не ми пречи засега, но питам, за да съм наясно.
Преди е била с XHP, ако има значение.
И при мен е така, има тласък, но ако спря рязко го няма. Не съм се занимавал, ако задълбаеш сподели. Правил съм ден адаптация, маслото съм го сменял, за сега карам така, ако се задълбочи или ми остане време да задълбоча ще споделя резултата.
Bmw F10 скоростна кутия
За момента не смятам да предприемам нищо конкретно, защото няма драма. Иначе съм купил един комплект филтър ZF, за да сменя маслото по някое време. Преди време бях ровил из нета за подобен симптом, но не намерих резултат за тази кутия.Tocka написа:MMG написа:Здравейте,
При спиране и превключване на кутията 2>1 предавка има много лек тласък. Не е силен, но се усеща. Забелязал съм, че го прави, когато е загряла.
Нямам друг проблем с кутията, освен описания.
Преди време гледах и стойностите в ISTA (на място, не помня кои) и бяха нормални.
Зная, че при 6hp това се решава със смяна на едни цилиндрични уплътнения в мехатроника, но за 8hp не съм чел за такова нещо.
Не ми пречи засега, но питам, за да съм наясно.
Преди е била с XHP, ако има значение.
И при мен е така, има тласък, но ако спря рязко го няма. Не съм се занимавал, ако задълбаеш сподели. Правил съм ден адаптация, маслото съм го сменял, за сега карам така, ако се задълбочи или ми остане време да задълбоча ще споделя резултата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Bmw F10 скоростна кутия
MMG написа:За момента не смятам да предприемам нищо конкретно, защото няма драма. Иначе съм купил един комплект филтър ZF, за да сменя маслото по някое време. Преди време бях ровил из нета за подобен симптом, но не намерих резултат за тази кутия.Tocka написа:MMG написа:Здравейте,
При спиране и превключване на кутията 2>1 предавка има много лек тласък. Не е силен, но се усеща. Забелязал съм, че го прави, когато е загряла.
Нямам друг проблем с кутията, освен описания.
Преди време гледах и стойностите в ISTA (на място, не помня кои) и бяха нормални.
Зная, че при 6hp това се решава със смяна на едни цилиндрични уплътнения в мехатроника, но за 8hp не съм чел за такова нещо.
Не ми пречи засега, но питам, за да съм наясно.
Преди е била с XHP, ако има значение.
И при мен е така, има тласък, но ако спря рязко го няма. Не съм се занимавал, ако задълбаеш сподели. Правил съм ден адаптация, маслото съм го сменял, за сега карам така, ако се задълбочи или ми остане време да задълбоча ще споделя резултата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз смених маслото ( мисля успяха само около 6 литра да източат) заедно с картера съответно, особена разлика нямаше. В крайна сметка не е излишна процедура на 50-60 000км да се прави така че сменяй няма да навреди, даже мисля че е добре да се прави на този интервал.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Bmw F10 скоростна кутия
При мен имаше тласъци с малко газ при превключване в по ниските предавки. Кутията беше кодирана в спорт режим. Днес махнах спорт режима с кодиране и почна да включва мазно мазно предавките без да се усеща нищо. Разбирасе и самата смяна е доста по бавна от преди при ниски обороти. Но включа ли от копчето в спорт веднага почва да си включва както преди
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 781
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Аз след като смених маслото почна понякога да усещам кога включва предавките когато карам из града бавно, обикновенно като намялявам или тръгвам от светофар.
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Колеги разбутвам малко стара тема, но някой успя ли да хване прихлъцването между 2-ра и 1-ва на какво се дължи и може ли да се оправи?
Аз съм с 528i 2016-та на 140 000 км и при мен също го прави, макар и едвам забележимо, не съм сменял масло на скоростната кутия.
Аз съм с 528i 2016-та на 140 000 км и при мен също го прави, макар и едвам забележимо, не съм сменял масло на скоростната кутия.
- piNky
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Re: Bmw F10 скоростна кутия
ErrEvil написа:Колеги разбутвам малко стара тема, но някой успя ли да хване прихлъцването между 2-ра и 1-ва на какво се дължи и може ли да се оправи?
Аз съм с 528i 2016-та на 140 000 км и при мен също го прави, макар и едвам забележимо, не съм сменял масло на скоростната кутия.
На чисто нова кутия го прави също при скорост от около 8км/ч. Не мисля, че е проблем.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Bmw F10 скоростна кутия
Това превключване 2-1 се усеща по-отчетливо най-вече зимата заради по-гъстото масло на кутията.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Bmw F10 скоростна кутия
ErrEvil написа:Колеги разбутвам малко стара тема, но някой успя ли да хване прихлъцването между 2-ра и 1-ва на какво се дължи и може ли да се оправи?
Аз съм с 528i 2016-та на 140 000 км и при мен също го прави, макар и едвам забележимо, не съм сменял масло на скоростната кутия.
Това понякога се получава от гуменото каре между кутия и кардан.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани