Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Shnorhela
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 1.04.2020
- Пол: Мъж
- Кара: E85 2.5 SMG
- Детайли за колата: Стар внос.Германия.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Айде поздрави и от слънчев Пловдив от едно e85 2.5 SMG
Имам колата от 2016 година.
Bonchef, дълго време търсих читава, сега гледам, че повечето обяви от 2016 все още стоят или колите са си сменили собствениците.
Гледал съм 4 автомобила и в момента 3 от тях се продават, та ако искаш пиши ми на лично да ти кажа кои стават и кои-не, да не злепоставям хора ако се опитват да си продават колите тук, пращайки обявите.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Bonchef, тази обява е на едно момче Росен - познавам го, много е свестен. Взе си наскоро e89, та в момента е с двете коли. Преди седмица се чухме да ми каже, че я продава е85-цата. Аз обаче му я бях видял обявата и знаех. Каза ми, че няма забележки.
Ако не беше автомат и според мен да е заминала. То си е въпрос на вкус по принцип.
И джантите малко не ме грабват, не знам защо.
....
Ако я пазиш и поддържаш в автентично състояние е85, и е поне 2.5i, няма да е вечно твоя, продаваема ще е.
....
Верига не съм чул някой някога да е сменял на този двигател.
....
Това за лепкавия волан съм го чувал като проблем, който се появява в жегите, мисля имаше и някакво решение лесно, по чуждите форуми прочети....
....
Скоро бях и с първия си "проблем" с колата. В централната конзола отзад има едно отделение с лампичка вътре, оказа се, че ключето се прецаква и свети постоянно, ебава акумулатора. Проверете си ги.
Иначе моята беше малко нестабилна с висока скорост в завои, боднах чисто нови Йокохама отпред и проблемът се реши.
Ако не беше автомат и според мен да е заминала. То си е въпрос на вкус по принцип.
И джантите малко не ме грабват, не знам защо.
....
Ако я пазиш и поддържаш в автентично състояние е85, и е поне 2.5i, няма да е вечно твоя, продаваема ще е.
....
Верига не съм чул някой някога да е сменял на този двигател.
....
Това за лепкавия волан съм го чувал като проблем, който се появява в жегите, мисля имаше и някакво решение лесно, по чуждите форуми прочети....
....
Скоро бях и с първия си "проблем" с колата. В централната конзола отзад има едно отделение с лампичка вътре, оказа се, че ключето се прецаква и свети постоянно, ебава акумулатора. Проверете си ги.
Иначе моята беше малко нестабилна с висока скорост в завои, боднах чисто нови Йокохама отпред и проблемът се реши.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Докато ми одобрят предния пост аз си купих кола. Е 89 23 т.е. 2500к.см , 204 к.с. Малко с конете направих компромис. Покарах за сега много малко. Впечатления, ами...за да се получи по спортно усещане трябва спорт или спорт+ бутона да е активиран. Колата стои много стабилно в завои. Без таван на място се получава някаква гадна акустика от двигателя и леко бучене се чува вътре , при подаване на газ това изчезва. По неравности както са нашите пътища тавана леко проскръцва ако пък е сгънат в багажника на моменти тропа леко. По път с неравности няма проблем. Някой може ли да каже дали мога да заредя батерията на резервния ключ? Не е ползван и аз не знам колко дълго време и батерията е паднала. Доколкото разбрах тези батерии са презареждаеми и се зареждали , като ключа се ползва. А няма ли някакъв вид зарядно? Колко струва смяната на маслото на автоматика? Не че няма да го сменя , но тук един приятел изръси някаква сума от 1500лв. Като понатрупам опит с повече каране ще споделя още впечатления. Ако Е85 е по твърда и по шумна от тази най вероятно е да не ми допадне. Със свален таван явно трябва да се кара в не толкова горещи дни, че от това дето слънцето ми опече главата целия се бях изпотил за 30 минути каране. За сега това.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Русенската кола, че Русе ми е близо. Още един въпрос. На централния дисплей като вляза в менюто "проверка на автомобила" и после влизам в друго подменю имам триъгълен предупредителен знак за изпусканите газове. И ми дава , че трябва да обслужа или нещо подобно през 07/2021 има иконка на излизащи газове от ауспух на кола. Какво се обслужва, че аз това не го знам? Има ли връзка с кислороден сензор защото той до колкото знам трябва през 100 000 км. мисля да се сменя. Ако беше дизелова кола ми е ясно, датчици за диференциялно налягане, ДПФ-и и около тях неща. На бензинова кола какво трябва да се прави? Системата ми казва , че няма открити грешки, но това с газовете трябвало да се обслужи само дето на мен не ми е ясно какво е то. Ако някой знае ще съм благодарен.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Честито! Най-добре, че си взе това, което си беше наумил. Малко по-тромава е, защото е и 300кг по-тежка заради тавана, но идеята е да се радваш на вятъра и хубавото време. Е89 си е страшно красива кола, отпред е уникална. Само отзад не понася на моя вкус, вкусове всякакви обаче. Много безаварийни километри!
Слагаш шапката, очилата и караш извън града, пък колко ще да пече. В града по светофарите... без шапка, със свален таван....
Слагаш шапката, очилата и караш извън града, пък колко ще да пече. В града по светофарите... без шапка, със свален таван....
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
И аз съм вече в клуба, нищо че само на снимки и приказки си знам колата
Е89 Z4 sDrive30i, автомат
Е89 Z4 sDrive30i, автомат
Re: Колко сме със Z-ки...?
Все още карам боязливо. Наистина колата се усеща по съвсем различен начин от всичко дето съм карал до сега. Леко ми е шумна и малко възтвърда, ако пък пътя е разбит усещането не е приятно карам с 50 км в час. Гори около 10л на 100 км предполагам е нормално. За масло още не мога да кажа щото съм навъртял около 500-600 км. Все още не съм изпробвал ръчния режим на скоростната кутия и смяна на скоростите от перата. При нас няма много път за тая работа , на хубавия път дебнат полицаи. Трябва ли да се сменя маслото в диференциала? С ключа се оправих с разни смени на батерии, че те се и запояват и ключа се реже. И те така.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:И аз съм вече в клуба, нищо че само на снимки и приказки си знам колата
Е89 Z4 sDrive30i, автомат
От чужбина по снимка ли?
Честито!
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Е беше огледана колата от човек, разбира се
Потвърди състоянието описано от собственика, малка клизма и я взех (не искат да продават на чужденец тия немци )
Потвърди състоянието описано от собственика, малка клизма и я взех (не искат да продават на чужденец тия немци )
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Дойде ли да се похвалиш?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Утре заминавам да си я докарам
Като цяло колата е в отлично състояние, от втори собственик.
Deep Sea Blue Metallic, 09 набор с уж най-читавия мотор за това купе 30i 258кс,, 160к км, черен салон с разширен кожен салон, подгрев на седалки и вилан, спорт пакет 18ки Style 293 с почти нови гуми. Зимен комплект с нови гуми също вървят с колата. Прясно обслужена в BMW представителство. Всичко работи, мотора мърка...нямам търпение да си я взема
Снимките са от обявата на колата, като я лъсна подобаващо ще я наснимам както трябва
Като цяло колата е в отлично състояние, от втори собственик.
Deep Sea Blue Metallic, 09 набор с уж най-читавия мотор за това купе 30i 258кс,, 160к км, черен салон с разширен кожен салон, подгрев на седалки и вилан, спорт пакет 18ки Style 293 с почти нови гуми. Зимен комплект с нови гуми също вървят с колата. Прясно обслужена в BMW представителство. Всичко работи, мотора мърка...нямам търпение да си я взема
Снимките са от обявата на колата, като я лъсна подобаващо ще я наснимам както трябва
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Колко сме със Z-ки...?
При мен гумите са 17-ки - 225/45 и по лошия път друса яко. Ако пътя е равен няма проблем, но по неравностите усещането е кофти. При сблъсък на гумите с неравности всичките вибрации ги вкарва в купето някак, като картинг. Мъчих се с една диагностика да видя уж реалните километри на колата обаче при това БМВ нещо такава позиция не намирам. Нещо някой може ли да каже по въпроса?
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз ще ти кажа, че по принцип е безмислено да се ровиш, освен това ако е направено както трябва, няма да можеш и да ги хванеш реалните.
Относно друсането е така... С такива гуми и със спортно окачване - трябва да се търсят хубави пътища.
Дон Диего, интересна е колата, прати като я лъснеш да видим.
Отпред са си красавици е89-ките.
Относно друсането е така... С такива гуми и със спортно окачване - трябва да се търсят хубави пътища.
Дон Диего, интересна е колата, прати като я лъснеш да видим.
Отпред са си красавици е89-ките.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
@boncheff, твоята я проверих детайлно в БМВ и при застрахователи - нищо не излезе. Бях и хвърлил око, но ме наплашиха с тоя двигател и се замотах. Като се навих да я взимам, вече я беше капарирал
Затова погледнах навън и скочих в 30i - току що се връщам от Германия с нея, чудесна кола. Да, поведението е малко нервно заради супер директния волан, но на мен ми допада. На магистрала и извънградски път седи супер, в града си е мъка за каране - много твърда (особено на 18, рънфлат).
30i много ми допадна като вървеж, еластичност и разход, а звука е песен
Затова погледнах навън и скочих в 30i - току що се връщам от Германия с нея, чудесна кола. Да, поведението е малко нервно заради супер директния волан, но на мен ми допада. На магистрала и извънградски път седи супер, в града си е мъка за каране - много твърда (особено на 18, рънфлат).
30i много ми допадна като вървеж, еластичност и разход, а звука е песен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани