Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 711
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
bmw20009 написа:Колеги на Е91 320xd n47, за да се сменят веригите задължително ли се сваля двигателя
НЕ
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
vld написа:Разбира се, защо да го свалям? За да откачам още камара неща безмислено? Не мерси. Писал съм го много пъти, че не се сваля нищо и всичко е спекулация с цената на труда и частите, ето сега направих и снимков материал за доказателство.brabusbg написа:Колега искаш да кажеш че всичко това си го правил без да вадиш мотора (без да го сваляш)??
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега, ще може ли пак да споделиш снимките. Явно хоста е спрян и не могат да се видят.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47 ето как се прави :)
fissikela написа:vld написа:Разбира се, защо да го свалям? За да откачам още камара неща безмислено? Не мерси. Писал съм го много пъти, че не се сваля нищо и всичко е спекулация с цената на труда и частите, ето сега направих и снимков материал за доказателство.brabusbg написа:Колега искаш да кажеш че всичко това си го правил без да вадиш мотора (без да го сваляш)??
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Колега, ще може ли пак да споделиш снимките. Явно хоста е спрян и не могат да се видят.
Току що проверих всичко се вижда, явно нещо моментно не е работил хосинга, или пък при теб има ограничение и не го виждаш.
- jorkata3230
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 1.12.2008
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави [emoji3]
Значи без да се свали двигателя може да се сменят веригите на хд ,така ли да разбирам?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Да.jorkata3230 написа:Значи без да се свали двигателя може да се сменят веригите на хд ,така ли да разбирам?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- jorkata3230
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 1.12.2008
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави [emoji3]
Ясно,а и двете ли вериги се сменят,в смисъл всичко което е необходимо да се направи или нещо остава което не може да се стигне?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Наскоро се засилих към едно 123д, та поисках и оферти от дилърите за смяна на вериги.Различните дилърите фактурират различни части и крайната цена се различава.Ако имате интерес мога да прикача документите.
П.С. Офертата на М Кар е около 6к при останалите са около 3-3,5к.
П.С. Офертата на М Кар е около 6к при останалите са около 3-3,5к.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Сменят се три броя вериги, маслен обтегач, водачи банани, гарнитури, семеринг на вала, маслен разпръскваш и в зависимост от състоянието зъбни колела. Няма разлика дали това обслужване ще бъде направено по начина който съм описал или при изваден мотор, все тая е. Просто по този начин е по лесно по малко неща се разглобяват труда е по малко и съответно излиза по евтино и става по бързо.jorkata3230 написа:Ясно,а и двете ли вериги се сменят,в смисъл всичко което е необходимо да се направи или нещо остава което не може да се стигне?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- jorkata3230
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 1.12.2008
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави [emoji3]
Благодаря за информацията колега !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10560
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
vld написа:Сменят се три броя вериги, маслен обтегач, водачи банани, гарнитури, семеринг на вала, маслен разпръскваш и в зависимост от състоянието зъбни колела. Няма разлика дали това обслужване ще бъде направено по начина който съм описал или при изваден мотор, все тая е. Просто по този начин е по лесно по малко неща се разглобяват труда е по малко и съответно излиза по евтино и става по бързо.jorkata3230 написа:Ясно,а и двете ли вериги се сменят,в смисъл всичко което е необходимо да се направи или нещо остава което не може да се стигне?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
+ основни и биелни лагери, в 90% от случаите се налага.
Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Leon написа:vld написа:Сменят се три броя вериги, маслен обтегач, водачи банани, гарнитури, семеринг на вала, маслен разпръскваш и в зависимост от състоянието зъбни колела. Няма разлика дали това обслужване ще бъде направено по начина който съм описал или при изваден мотор, все тая е. Просто по този начин е по лесно по малко неща се разглобяват труда е по малко и съответно излиза по евтино и става по бързо.jorkata3230 написа:Ясно,а и двете ли вериги се сменят,в смисъл всичко което е необходимо да се направи или нещо остава което не може да се стигне?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
+ основни и биелни лагери, в 90% от случаите се налага.
Това не е точно така по мои наблюдения.
Износване по основните лагери се наблюдава в отделни случаи на мурдарски поддържани коли с неясен пробег клонящ на 400++к км.
Доста коли с пробрег в диапазона 200-300к км. съм видял и на нито една лагерите не са били за смяна, ама много хора ги сменят защото така трябвало.
Факт е че при най напомпаните 335д/535д от ф-серията по-често се среща проблема, но пак не е толкова масово явление.
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
Здравейте колеги ,къде в Пловдив освен при Ацалов , мога да сменя вериги на BMW e91 N47 и да не е на стойността на половината автомобил , защото офертата в Найс Кар е 2980 лв.
Ако някой е сменял вериги в сервиз в Пловдив на сносна цена и разбира се кадърно направено , ще съм благодарен да споделите.
Ако някой е сменял вериги в сервиз в Пловдив на сносна цена и разбира се кадърно направено , ще съм благодарен да споделите.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
abvC написа:Здравейте колеги ,къде в Пловдив освен при Ацалов , мога да сменя вериги на BMW e91 N47 и да не е на стойността на половината автомобил , защото офертата в Найс Кар е 2980 лв.
Ако някой е сменял вериги в сервиз в Пловдив на сносна цена и разбира се кадърно направено , ще съм благодарен да споделите.
Защо,не ги смениш при колегата Ацалов при положение,че си разбират от работата и след смяната на веригите няма да имаш проблем !
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12803
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на вериги на N47/N57 ето как се прави :)
joro3230 написа:а при него каква е цената?
Цената навсякъде зависи от нещата които искаш да се сменят.
Едни хора сменят само вериги и маслен обтегач, гарнитури и уплътнители, маслена дюза, други сменят тези неща плюс зъбни колела, трети включват водна помпа термостат и семеринг на коляновия вал отпред (задния не го коментираме, той е задължителен), четвърти сменят и лагери и маслена помпа, а към описаните неща може да се прибави и проверка и подмяна или ремонт на някоя дюза, така, че цената зависи от това което трябва да се направи и от конкретната кола.
В зависимост от модификацията на колата може да цената на такъв ремонт варира от 1000 до 5000лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани