Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Phil
- ентусиаст
- Мнения: 850
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:
Много любезно и компетентно обслужване.
Пичове са момчетата и са много отзивчиви.
Миналата година си бях поръчал едни ендуро ръкавици и понеже в старите ми имаше още живот тези не ги бях поглеждал месеци. Когато дойде времето да ги ползвам се оказа, че са ми пратили две десни Отидох до магазина и оправихме нещата за 5 минути и се посмяхме стабилно
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз реших да върна соц машинката на пътя, та понакупих това онова
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Скъпи ли са тия части?drifty написа:Аз реших да върна соц машинката на пътя, та понакупих това онова
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Скъпи ли са тия части?drifty написа:Аз реших да върна соц машинката на пътя, та понакупих това онова
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Зависи от гледната точка. Около 420лв са вал, цилиндър с бутало, сегменти и всичко останало, глава и карбуратор /няма го на снимката/. Това за немски части за Симсон S70.
Отделно 30-40лв за лагери и гарнитурки и 70лв за двигател донор, че моя има повреден картер и още няколко елемента, които да взема от донора. На фона на цените на симсоните в днешно време, не е много скъпо. Даже вчера гледах обява за симсон без документи в лошо състояние за 800лв А тия с документи гонят 2к.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Еми за всичките чаркове дето си изброил е нормално.
Какъв е този немски симсон?
Те всички са немски?
Това кит за 70 цц ли е?
Кой го прави?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Какъв е този немски симсон?
Те всички са немски?
Това кит за 70 цц ли е?
Кой го прави?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Еми за всичките чаркове дето си изброил е нормално.
Какъв е този немски симсон?
Те всички са немски?
Това кит за 70 цц ли е?
Кой го прави?
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Частите са немски, иначе за симсон се правят части и в Тайван дори, но не ми вдъхват доверие. Иначе са за Симсон S70, но ще ги монтирам на S51, та за мен идват като 70цц кит, но иначе са стандартни за версията S70, която по нашите ширини не е много известна.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Има разкошно реставриран Симсон С51 с регистрация, документи и т.н. за доста под 2000лв... Няма обява, но мога да питам, ако някой се интересува!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ivokomandos
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 5.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D 2004г.
- Мечтае да кара: M5
Re: Мотористите във форума!
Здравейте, ще ми препоръчате ли леки маршрути, около София за начинаещи, онзи ден ходихме до Божурище, от там до Брезник, после Перник, Бучино, Суходол?
Колеги, карате ли, понеделник направихме един трип?
Колеги, карате ли, понеделник направихме един трип?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW E36 318 93;BMW E36 328i 97; BMW E60 530D 2004; HONDA HORNET CB600F 2008
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Аз тия дни мръднах из града да си свърша някаква работа и се оказва, че ще трябва да си купувам нови “бузи” за каската.
Рекох да кача някое кило, че бях станал на вестник напоследък и каската ми омаляла
Взех си дънки за мотор. Никога преди това не съм имал, не съм и виждал и съм в потрес как ще го издържа това на задника си лятото. Ужасно дебели са.
Рекох да кача някое кило, че бях станал на вестник напоследък и каската ми омаляла
Взех си дънки за мотор. Никога преди това не съм имал, не съм и виждал и съм в потрес как ще го издържа това на задника си лятото. Ужасно дебели са.
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Мотористите във форума!
Пак са по-добре от кожа.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Мотористите във форума!
Напоследък ми е влязла огромна муха и аз да ставам моторист. Мисля скоро да запиша курс за А категория (в близките седмици). През живота си съм карал 1 път скутер, 1 път симсон и 1 път едно BMW G310GS (ако кръгчета по поляна се броят за каране). Като малък не слизах от колелото а последните 3 години карам ел. скутери (започнах със всеизвестното Xiaomi и в момента карам доста по-мощен който на светофарите до към 50-60 ме изстрелва доста пред колите). Доста ме кефи да съм на две колела а и през топлите месеци предпочитам този вариант на придвижване (спрямо колата) та си мисля, че следващата логична стъпка е мотор.
Имам няколко въпроса:
- не съм почитател на високите скорости (т.е. не искам пистов мотор). При нормално придвижване в града и да кажем разходки извън него със скорости близки до ограниченията основателно ли е да смятам, че риска да вляза в "статистиките" е значително по-малък?
- висок съм 174. Това БМВ дето го карах (G310GS) ми беше доооста високо. Едвам стъпвах на пръсти на земята. Адски много съм се запалил за КТМ Duke защото предимно в града искам да ползвам мотора и четох доста позитиви за него. Но на живо съм виждал само от разстояние та ако някой с подобен ръст се е качвал на такъв - ще мога ли спокойно да стъпвам на земята? Ако не какви други модели да гледам?
- как е удачно да започна да се уча да карам - на някой паркинг предполагам (това след книжката)? Четох, че да се кара късно вечер из града не е много опция за начинаещи. За бутане в трафика през деня пък ептен.
- като екипировка какво ще ми е нужно - мислех си за фул фейс каска, яке с протектори, дънки/наколенки, ръкавици. Четох, че в града при падане могат да пострадат доста краката та за там какво е най-добре от към комфорт/сигурност - боти или тези по-приличащите на кецове обувки? В идеалния случай не искам да се преобличам/обувам защото няма да ми е много опция като ходя на работа и т.н.
- не на последно място - как се пререгистрира мотор? Живея в Пловдив но по ЛК съм от Сливен и ще се наложи ли да транспортирам мотора до и от Сливен?
Ако се сетя още нещо пак ще пиша.
Имам няколко въпроса:
- не съм почитател на високите скорости (т.е. не искам пистов мотор). При нормално придвижване в града и да кажем разходки извън него със скорости близки до ограниченията основателно ли е да смятам, че риска да вляза в "статистиките" е значително по-малък?
- висок съм 174. Това БМВ дето го карах (G310GS) ми беше доооста високо. Едвам стъпвах на пръсти на земята. Адски много съм се запалил за КТМ Duke защото предимно в града искам да ползвам мотора и четох доста позитиви за него. Но на живо съм виждал само от разстояние та ако някой с подобен ръст се е качвал на такъв - ще мога ли спокойно да стъпвам на земята? Ако не какви други модели да гледам?
- как е удачно да започна да се уча да карам - на някой паркинг предполагам (това след книжката)? Четох, че да се кара късно вечер из града не е много опция за начинаещи. За бутане в трафика през деня пък ептен.
- като екипировка какво ще ми е нужно - мислех си за фул фейс каска, яке с протектори, дънки/наколенки, ръкавици. Четох, че в града при падане могат да пострадат доста краката та за там какво е най-добре от към комфорт/сигурност - боти или тези по-приличащите на кецове обувки? В идеалния случай не искам да се преобличам/обувам защото няма да ми е много опция като ходя на работа и т.н.
- не на последно място - как се пререгистрира мотор? Живея в Пловдив но по ЛК съм от Сливен и ще се наложи ли да транспортирам мотора до и от Сливен?
Ако се сетя още нещо пак ще пиша.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз съм 172 и и на мен сякаш голяма част от моторите са ми високи и едва стъпвам на земята. Тъпо
Аз имам пък друга питанка. Трябва да боядисам рамата на симсоня, дадоха ми идея за прахово боядисване, някой по-запознат с този метод на боядисване? Четох, че боята, нанесена така, е по-издържлива на надраскване, пък всичко се кичи по тая рама и искам да я направя максимално добре, за да не я надера още при реставрацията.
Наложих симсончето до кУУлото
Аз имам пък друга питанка. Трябва да боядисам рамата на симсоня, дадоха ми идея за прахово боядисване, някой по-запознат с този метод на боядисване? Четох, че боята, нанесена така, е по-издържлива на надраскване, пък всичко се кичи по тая рама и искам да я направя максимално добре, за да не я надера още при реставрацията.
Наложих симсончето до кУУлото
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мотористите във форума!
не съм почитател на високите скорости (т.е. не искам пистов мотор). При нормално придвижване в града и да кажем разходки извън него със скорости близки до ограниченията основателно ли е да смятам, че риска да вляза в "статистиките" е значително по-малък
Риска е огромен , без значение пистов турист ендуро или скутер . Имах поне 5 познати които загинаха с ниска скорост , просто мотоциклета е такова нещо че паданията и катастрофите са въпрос на време не дали ще се случат .
Преди три години загина мой много близък приятел , без никаква вина . Отнеха му предимство и се заби в автомобил . Преди години когато карах активно колко хора си отидоха не искам дори да ги броя . Давам ти пример за нелепа смърт , момчето кара с около 50 в дясна лента в лявата има автобус . Излиза от завой и отпред има спрял пикап на енергото . Набива спирачката излита от мотора и си чупи врата при удара в пикапа . Това е реален случай от преди 25г . От тези които бяха в по мое време нещо като мото група повече 30 човека , 1/3 не са между живите отдавна . Ако не си започнал с тая краста по добре го забрави това нещо . Много е готино , чувстваш се напълно автономен ездач можеш да потеглиш където ти се иска по всяко време да изпиташ емоции и т.н но това е половината от моторджийството .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Мотористите във форума!
Спри да дишаш...вредно е .
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Мотористите във форума!
Те всичките дето се размазват по асвалта така разправят - това на мене щото карам нормално . Аз си взех солука с моторите , ако ще да ми го подаряват мотор не ми трябва .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: preki