една тема със идея да стане интересно четиво

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 18 Ное 2003, 14:37

ако си карате БМВ-то и ненадейно чуете отзад "шляп шляп шляп" - едва ли вашата приятелка нещо ви прави... най-вероятно сте спукали гума :( кофти
Слизате и се уверявата че задната дясна гума е здала багажа - лошо
но тъй като вашето БМВ е "гъзарско" :P и има 17 инчови джанти, а резервната ви гума е 15 инчова не е особено препоръчително да я слагате на мястото на спуканата, защото колата ви има едно устройство отзад, което се нарича диференциал, което...
абе вземете някоя от предните гуми сложете я отзад и сложете резервната отпред...
и севсем лекичко отидете до бат' гумаджията :):):)

(или май не беше така)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 28.12.2002
Местоположение: Chicago, IL

Мнение от del_sol_fen » 19 Ное 2003, 8:24

* 97% ot pravitelstvata na durzavito po sveta pritezavat MB S-Class limuzini. :P (zashto li? )

* posledniat model na mazda 2003 RX-8, be reklamiran s po-viskoki konski sili ot kolkoto e v deistvitelnost poradi testove za zamursiavane na vuzduha, i sega vsichki koito sa si kupili RX-8 mogat da gi vurnat za 100% ot platenata cena.
Si Power - Wona Go ???

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 21 Ное 2003, 2:41

Xm на 325TDS акумулатора е в багажника :wink: Кой би се сетил :?: :wink:
ИзображениеИзображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 21 Ное 2003, 10:53

На доста BMW-та акомулатора им е в багажника ..

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 21 Ное 2003, 11:37

да не кажем на почти всички...
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 21 Ное 2003, 11:56

айде да ви видя сега...
на мен пък ми е в предната броня :shock: :shock: :shock:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 21 Ное 2003, 18:14

Преди появата на Хонда S2000 най-мощния 4 цилиндров двигател се произвежда от Porsche и се вгражда в модела 968. Обем от 3 литра (все още най-голям 4 цилиндров двигател в света), 16 клапана и променлива дължина на тръбите на всмукателните колектори (VarioRam) осигуряват над 240к.с....
Power is Nothing Without Insanity

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 24 Ное 2003, 19:11

БМВ-слагат първия 12-цилиндров двигател след 2-рата световна война в края на 80-те в модела 850i.
Широко разпространена демонстрация на дилърите по онова време е било слагането на 5 маркова монета изправена на ръба си върху работещия двигател.Тя стояла :shock:
Противно на общото мнение не Мерцедес са пионери в опитите си са създаване на предпазна въздушна възгланица във волана,а Фолгсваген и то в модела си 1300,по-известен като костенурка.Опитите са проведени още в началото на 60-те,като се е експериментирало с ракетно гориво,което в 90% от случайте водело до запалването на тестовия автомобил.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 24 Ное 2003, 20:19

ръ4ната спира4ка на М5 е барабанна :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 25 Ное 2003, 11:14

Относно VR- и W- двигателите - виж http://autozine.kyul.net/technical_school/engine/tech_engine_packaging.htm :)

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 25 Ное 2003, 14:52

Скоростта от 200 км/ч. е достигната за първи път от автомобил с .... парен двигател.
Анди Грийн първи в света премина свръхзвуковата бариера с автомобил, чиито реактивни двигатели са производство на Ролс Ройс, който пък е собственост на БМВ ...
Гроздовата е по-хубава от сливовата!
Упс, това беше за друг форум :wink:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Group B Lancia Delta S4

Мнение от Alex 320i Cabrio » 25 Ное 2003, 15:47

Знаете ли, че Lancia Delta S4 Group B Rally Car e единствената кола в света, която е имала и турбина, и компресор за да се намали до минимъм турбо лага. Моторът е бил с обем от 1759сс, 4 цилиндров, блок и глава от свръх леки сплави, 4 клапана на цилиндър, 2 инжекторни дюзи на цилиндър, компресорът и турбината са имали отделни интеркуулъри от типа въздух-въздух. Максималната мощност от 480к.с е била достигана при 8400об/мин. Максималният въртящ момент е 333 паунда/на фут.

Автомобилът достигал 100км/ч на чакъл за 5.5 секунди :shock: , а 160км/ч се правели за 10сек. 60км/ч до 160км/ч са още по-феноменални със своите 6.9сек!!! :shock: :shock:
Power is Nothing Without Insanity

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 25 Ное 2003, 17:05

ако имаш шпер (limited slip differential) и като завививаш бавно диференцяла вие басово - най-вероятно не му сложена добавката за шперове във маслото (friction modifier)

работната температура на маслото е39 м5 е 10тина градуса по-ниска от работната температура на 4.6ис х5... при въпросните возила (а и е46 м3) като запалиш двигателя на студено и червената линия е на 4000 оборота.. после със загряването на маслото тя се вдига постепенно до максималната за определения модел червена линия.

при студено време отнема около 20-30 минути каране на маслото на тези автомобили да постигне работната си температура.

ваноса като е студен обича да тропа като дизел.

на е39 м5 ваноса дори като е топъл като вдигнеш капака на двигателя и си затвориш очите можеш да се заклънеш че това е дизел :)

на е36 бмв-тата обичат да им горят сегментите на инфорационния център
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Любо Мегов » 25 Ное 2003, 18:49

naskoksan написа: и има 17 инчови джанти, а резервната ви гума е 15 инчова не е особено препоръчително да я слагате на мястото на спуканата, защото колата ви има едно устройство отзад, което се нарича диференциал, което...


17/40/205 и 15/60/205 са еднакви по размера на диаметъра :wink: :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 19.02.2002
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Svetoslav » 25 Ное 2003, 20:58

alx написа:на е39 м5 ваноса дори като е топъл като вдигнеш капака на двигателя и си затвориш очите можеш да се заклънеш че това е дизел


Брат ми,какви са тия...глупости,където ги пишеш?

Нищо лично
БМВ-любов ли е или как да го опиша?!
Вие си знаете!

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook