Е38 избор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Е38 избор
Колеги след около 2 месеца търсене , не мога да си намеря 2.8ца която да ми хареса. Смятам да се насоча и към другите бензинови агрегати , какво ви е мнението предимно за 3.0 и 3.5? Слаби места , какво да гледам при огледа , различават ли се много един от друг като цяло ? Става въпрос за фейслифт , моля за сериозни отговори , искам да е е38 , но просто няма 28ца която да ми хареса , а трябва да си купя кола в най скоро време ... блгодаря за отговорите предварително (:
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Е38 избор
Взема се най-запазената, която се намира. Колкото повече, толкова повече са казали умните хора.
Re: Е38 избор
Смятам да се насоча и към другите бензинови агрегати , какво ви е мнението предимно за 3.0 и 3.5? Слаби места , какво да гледам при огледа , различават ли се много един от друг като цяло ?
И за двата двигателя има изписано във форума колкото искаш. Също тубата е пълна с клипове
3.0 - е 6 цилиндъра, кода му м54б30 като цяло е добър двигател. Основно предимство са му стоманените ризи на блока. Основно слабо място - маслени сегменти и гумички на клапаните, от там и разход на масло от 1,5 - 2 литра на 10 - 12 хил., км, (смяна до смяна), а в тежките случаи и повече. Други слаби неща са му диса клапата и мисфайъри на отделни цилиндри, най-често докато е студен и работи на място.
3.5 - този е 8 цилиндъра, които не са с ризи, а с никасилово покритие. Слаби места - обтегачите и успокоителите на ангренажната верига, тракащи ваноси, гумички на клапаните, трябва да се внимава да не е бил прегряван, зашото фабричната му работна температура е висока. Също мисля имаше и някакви проблеми с някаква тръба за антифриза и гарнитурите на капаците на клапаните. Основен момент тук е, че макар и 8 цилиндъра, но вървежа му е компромисен. Ревизиран, читав 3.0 м54б30 върви на едно, че и по-добре от въпросният 3.5
И двата двигателя са все още от ''старата школа'', съответно като цяло са здрави и надежни и нямат абсурдните проблеми на повечето си съвременни ''събратя''. Разхода на бензин градско и стила на шофиране и на двата в съчетание с автоматични корости е от порядъка на 16-20 литра в полза на 3.5 литровия. Извънградско разхода им е около 9-11 при спокойно каране.
Идеалният вариант е да почетеш повече за двата двигателя както и да пробваш и двата преди покупка.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- E30HaKuC
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 530i V8
- Мечтае да кара: 324TD
Re: Е38 избор
Ако нямаш проблем с разхода, аз съм с две ръце за M60B30 - кораво желязо с приятен звук. Понеже всички го пренебрегват, се продава на 1/2 от цената на М52.
Нямам впечатления с газова как е, но едва ли е по-зле от 28-ца.
Нямам впечатления с газова как е, но едва ли е по-зле от 28-ца.
Re: Е38 избор
Да, объркал съм го с Е39
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6216
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е38 избор
barty написа:Взема се най-запазената, която се намира. Колкото повече, толкова повече са казали умните хора.
Но много трудно ще успееш да намериш- търси кола в горния ценови клас, която е подържана през годините. 3.0 и 3.5 в добро състояние- ще бъде чудо, ако успееш да откриеш.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12346
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Е38 избор
Защото 3.0 е рядкост, а 2.8-цата се харесва много повече заради това че е R6 и се газира по-лесно, (уж) харчи по-малко и прочие...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани