отново за 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
отново за 320д
От вчера съм собственик на Е46 320д 9/2002г по VIN ... Всичко изглежда прекрасно - комфорт, визия, вървене, разход ...
Обаче сега започват въпросите - какво масло да използвам? Трябва да го сменя за да съм сигурен. През колко км да го сменям? по сервизна книжка предишният собственик го е сменял през 15-20 000 км! да се доверявам ли на лонг лайф маслата или да си сменям на 10 000км?
другото което ме притеснява много е че колата няма борд!!! почти бях се отказал да я взема след като разбрах, но след дълго мислене и при положение, че всичко друго и е ОК все пак я купих ... има ли начин поне да изведа някъде външна температура? или трябва да си купя някой допълнителен термометър?
Волана е трилъчев мулти, но сд-то не е оргиналното. В момента съм с някакъв сд плеър ALPINE INA-N333RS с вградена навигация вътре, който не чете МР3 т.е. напълно безполезен тук. Ако си намеря оригинално сд ще може ли да го свържа към бутоните на волана?
Тонколоната във предната врата до шофьора не работи. Помислих си да сваля кората на вратата, обаче там има air bag . Може ли да сваля безпроблемно кората при това положение? Ще има ли грешки заради air bag-а после?

Обаче сега започват въпросите - какво масло да използвам? Трябва да го сменя за да съм сигурен. През колко км да го сменям? по сервизна книжка предишният собственик го е сменял през 15-20 000 км! да се доверявам ли на лонг лайф маслата или да си сменям на 10 000км?
другото което ме притеснява много е че колата няма борд!!! почти бях се отказал да я взема след като разбрах, но след дълго мислене и при положение, че всичко друго и е ОК все пак я купих ... има ли начин поне да изведа някъде външна температура? или трябва да си купя някой допълнителен термометър?
Волана е трилъчев мулти, но сд-то не е оргиналното. В момента съм с някакъв сд плеър ALPINE INA-N333RS с вградена навигация вътре, който не чете МР3 т.е. напълно безполезен тук. Ако си намеря оригинално сд ще може ли да го свържа към бутоните на волана?
Тонколоната във предната врата до шофьора не работи. Помислих си да сваля кората на вратата, обаче там има air bag . Може ли да сваля безпроблемно кората при това положение? Ще има ли грешки заради air bag-а после?
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
честито :)
Здрасти и честито!
Пожелавам ти никакви непредвидени разходи по колата
и нисък разход
За мултифункционалния волан - каквото и оригинално CD да вземеш ще можеш да го свържеш. Само ще те посъветвам да си търсиш такова, което е от кола произведена след 09/02 защото имаш възможност да пуснеш LINE-IN и можеш да си включиш примерно MP3 плейър към системата.
Кората на вратата можеш да я свалиш, но мисля че преди това е добре да изключиш "-" клемата на акумулатора и при никакви обстоятелства да не го свъпзваш отново ако си разкачил airbag-а, защото после ще ти светне лампата на таблото и трябва да ходиш да го зануляваш (ненужни разходи)
как се сваля кората можеш да видиш тук http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=356847
а за маслото - при всички положения си е добре да си го смениш. Аз съм още нов и не разбирам много, но до колкото четох е хубаво на 10К да го сменяш.
5W40 Castrol Softec/GTX и BMWPower 5W40
П.С.: И да качиш снимки

Пожелавам ти никакви непредвидени разходи по колата




За мултифункционалния волан - каквото и оригинално CD да вземеш ще можеш да го свържеш. Само ще те посъветвам да си търсиш такова, което е от кола произведена след 09/02 защото имаш възможност да пуснеш LINE-IN и можеш да си включиш примерно MP3 плейър към системата.
Кората на вратата можеш да я свалиш, но мисля че преди това е добре да изключиш "-" клемата на акумулатора и при никакви обстоятелства да не го свъпзваш отново ако си разкачил airbag-а, защото после ще ти светне лампата на таблото и трябва да ходиш да го зануляваш (ненужни разходи)
как се сваля кората можеш да видиш тук http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=356847
а за маслото - при всички положения си е добре да си го смениш. Аз съм още нов и не разбирам много, но до колкото четох е хубаво на 10К да го сменяш.
5W40 Castrol Softec/GTX и BMWPower 5W40
П.С.: И да качиш снимки

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: отново за 320д
На първо място честито и само положителни емоций с новата придобивка!!
Аз мойто масло го сменям когато компа покаже че е за смяна или 20-22к съм ги засекал горе долу че излизат зависи от това колко ти е тежък крака ако колата е гледана читаво и сипеш лонг лайф спокойно може да направиш следващата смяна на масло чак след като доидат минусовите километри
Това за температурата е доста сложно според мен и аз лично не бих се захванал
Ако си вземеш оригинално сд без проблем ще го управляваш от волана
За корите..... аз и двете предни съм ги свалял без да махам плюса на акумулатора и нямам грешки
Аз мойто масло го сменям когато компа покаже че е за смяна или 20-22к съм ги засекал горе долу че излизат зависи от това колко ти е тежък крака ако колата е гледана читаво и сипеш лонг лайф спокойно може да направиш следващата смяна на масло чак след като доидат минусовите километри

Това за температурата е доста сложно според мен и аз лично не бих се захванал

Ако си вземеш оригинално сд без проблем ще го управляваш от волана

За корите..... аз и двете предни съм ги свалял без да махам плюса на акумулатора и нямам грешки


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Честито и от мен и да не ти прави проблеми
Хора кво правите както сте тръгнали БМВ скоро изцяло ще спре производството на бензинови мотори
Аз както не съм фен на печките ще трябва да минавам след време на японски пили май 



спокойно , БМВ не са спрели да произвеждат бензинови мотори и истинското БМВ винаги ще си остане бензиново, въпреки че и дизела се справя доста добре
благодря ви за пожеланията
днес успях да разглобя кората на вратата благодарение на puhonder т.е. по описаният начин. Тонколона има, всичко е свързано, дори не изглежда да е разглобявана преди, но не свири
Нямах време за проследяване на кабелите пък и май ще стане доста трудно . Свалих и СД-то, но отзад не видях никакви излишни кабели, което ме навежда на мисълта че и свързването на оригинално СД с волана ще е доста трудна задача и дори не знам дали ще успея..
Някакви схеми за тези бутони , за кабелите .. цветове или нещо подобно има ли?
Масло още не съм сменял, но най-вероятно ще е кастрол или БМВ 5-40. В момента е с БМВ 5-30, но такова едва ли ще успея да намеря или пък цената му ще е космическа.
Мисля да я застраховам в Лев Инс, а там имат гадният навик да изискват монтирана аларма. Не искам да слагам защото знам какво ще открия след като я сложат - стотици срязани кабели и некадърно монтирани неща
Вие как сте решили този проблем?
Може ли да прехвърля каското в Армеец направено от предишният собственик на мое име?
Възмжоно ли е да имам инсталация за халогени или и това ще трябва да правя? Копчето за фаровете ми е с бутон само за задни светлини за мъгла. Колко струват халогените?
ето малко непрофесионални снимки, защото нямам време да я мия, снимам и т.н.
[/img]

благодря ви за пожеланията

днес успях да разглобя кората на вратата благодарение на puhonder т.е. по описаният начин. Тонколона има, всичко е свързано, дори не изглежда да е разглобявана преди, но не свири


Масло още не съм сменял, но най-вероятно ще е кастрол или БМВ 5-40. В момента е с БМВ 5-30, но такова едва ли ще успея да намеря или пък цената му ще е космическа.
Мисля да я застраховам в Лев Инс, а там имат гадният навик да изискват монтирана аларма. Не искам да слагам защото знам какво ще открия след като я сложат - стотици срязани кабели и некадърно монтирани неща

Може ли да прехвърля каското в Армеец направено от предишният собственик на мое име?
Възмжоно ли е да имам инсталация за халогени или и това ще трябва да правя? Копчето за фаровете ми е с бутон само за задни светлини за мъгла. Колко струват халогените?
ето малко непрофесионални снимки, защото нямам време да я мия, снимам и т.н.

[/img]
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Арна е много
По въпроса с халогените почти съм сигурен че имаш заготовка най лесно ще разбереш като свалиш предната броня и видиш дали има свободни букси ако има решението е много просто звъниш по моргите и си купуваш два халогена и един пакет за светлини
А между другото с ксенон ли си защото гледам че имаш автоматични фарове но също така и ръчно регулиране за първи път виждам такава комбинация
За оригиналната аларма според мен за да си я вържеш сам си трябва доста стаж в тази сфера защото с нея върви и имобилайзер пък и цената ако не се лъжа е около 600лв
Най тънко и безболезнено ще ти излезе ако купиш един чичо Джак и го дадеш на артиста от застрахователната компания да се почерпи за твое здраве
За говорителя много лесно ще разбереш от къде идва проблема като свалиш едния заден говорител и го вържеш отпред
За свързването на волана ще можеш да се справиш ако имаш късмет и това сд което купиш ти дойде с буксата и кабелите така по цветове ще се ориентираш кое къде му е мястото


По въпроса с халогените почти съм сигурен че имаш заготовка най лесно ще разбереш като свалиш предната броня и видиш дали има свободни букси ако има решението е много просто звъниш по моргите и си купуваш два халогена и един пакет за светлини



Най тънко и безболезнено ще ти излезе ако купиш един чичо Джак и го дадеш на артиста от застрахователната компания да се почерпи за твое здраве

За говорителя много лесно ще разбереш от къде идва проблема като свалиш едния заден говорител и го вържеш отпред

За свързването на волана ще можеш да се справиш ако имаш късмет и това сд което купиш ти дойде с буксата и кабелите така по цветове ще се ориентираш кое къде му е мястото


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Ето още един луд в кутилото
Честито батка най-накрая и ти
се сдоби с мечтаната
Ти жив тя здрава!
Сега и аз ще се опитам да ти дам
някои съвети, въпреки че гледам
колегите са ти отговорили много
стойностно!
За маслото много е спорено на
колко километра трябва да се сменя!
Няма да те занимавам с това, а ще ти кажа
аз какво правя! Карам с BMW Lonlife SAE 5W30
сменям го на около 8-10 000 км, не ми дава сърце
да гледам тоя борд и да чакам 20-25000км
въпреки, че на моя след ресет дава 30 000км пробег!
Задължително сменям и всички филтри на инспекция,
маслен, въздушен, купе и горивен!
Бутоните на волана се връзват за всяко
оригинално ЦД или кас'тофон, без проблеми,
буксите на касетофона са направени така,
че директно се връзват, сега като гледам
че си с няков ЦД, най-вероятно са преправяни.
Виждал съм и на афтърмаркет CD да разботят
копчетата от волана, но не знам как става!
За тонколоната щом всичко е наред с кабелите,
може самата колона да е изгоряла, пробвай
да замериш с мултицет дали идва сигнал от CD-то.
Или си намери от някъде една оригинална колона
на старо мисля че няма да е трудно
Другото което се сещам и ми е странно, казваш че
няма борд
аз лично не съм виждал
Е46 без борд компютър, всичките имат по дифолт
Дисплея е на таблото с часовниците и се сменя от
копчето, което седи на лостчето за мигачите,
а гледам че ти нямаш такова, това наистина е странно
ще се поразровя и ще видя какво ще изкочи!
За алармата не е сложно инсталирането на
оригинална такава, виж тук:
http://www.my330i.com/mod8.php
Иначе прехвърлянето на каското не е проблем,
струваше някакви 10лв, но в Лев Инс недей да
рискуваш, доста коли заминаха от калпави
застрахователи, колкото и да ми е неприятно
трябва да ти предложа или булинс или армеец!
Ако имаш някакви други питания не се колебай
Иначе ето ти един полезен форум
който можеш също да ползваш, въпреки
че там дизелови коли рядко се срещат
www.e46fanatics.com

Честито батка най-накрая и ти
се сдоби с мечтаната

Ти жив тя здрава!
Сега и аз ще се опитам да ти дам
някои съвети, въпреки че гледам
колегите са ти отговорили много
стойностно!
За маслото много е спорено на
колко километра трябва да се сменя!
Няма да те занимавам с това, а ще ти кажа
аз какво правя! Карам с BMW Lonlife SAE 5W30
сменям го на около 8-10 000 км, не ми дава сърце
да гледам тоя борд и да чакам 20-25000км
въпреки, че на моя след ресет дава 30 000км пробег!
Задължително сменям и всички филтри на инспекция,
маслен, въздушен, купе и горивен!
Бутоните на волана се връзват за всяко
оригинално ЦД или кас'тофон, без проблеми,
буксите на касетофона са направени така,
че директно се връзват, сега като гледам
че си с няков ЦД, най-вероятно са преправяни.
Виждал съм и на афтърмаркет CD да разботят
копчетата от волана, но не знам как става!
За тонколоната щом всичко е наред с кабелите,
може самата колона да е изгоряла, пробвай
да замериш с мултицет дали идва сигнал от CD-то.
Или си намери от някъде една оригинална колона
на старо мисля че няма да е трудно

Другото което се сещам и ми е странно, казваш че
няма борд

Е46 без борд компютър, всичките имат по дифолт

Дисплея е на таблото с часовниците и се сменя от
копчето, което седи на лостчето за мигачите,
а гледам че ти нямаш такова, това наистина е странно

ще се поразровя и ще видя какво ще изкочи!
За алармата не е сложно инсталирането на
оригинална такава, виж тук:
http://www.my330i.com/mod8.php
Иначе прехвърлянето на каското не е проблем,
струваше някакви 10лв, но в Лев Инс недей да
рискуваш, доста коли заминаха от калпави
застрахователи, колкото и да ми е неприятно
трябва да ти предложа или булинс или армеец!
Ако имаш някакви други питания не се колебай

Иначе ето ти един полезен форум
който можеш също да ползваш, въпреки
че там дизелови коли рядко се срещат

www.e46fanatics.com
Другото което се сещам и ми е странно, казваш че
няма борд аз лично не съм виждал
Е46 без борд компютър, всичките имат по дифолт
и аз не бях виждал и точно това ми изигра лоша шега, но за съжаление не всички са били с борд
и със скритите кодове нищо не става ... в смисъл не знам как да отключа нещата ако въобще може да се отключат. VIN номера на таблото иначе е същия

мога да намеря изгодно БМВ масло 5W30 - под 20лв/л, а също и още по-изгодно БМВ 5W40, но въпроса е кое да сложа? Според бележките по колата сегашното е 5-30 и все пак се чудя кое би било по-подходящо като се има предвид, че вече е на 160 000км
Колко литра масло събира ?
Щом няма борд няма как да отключиш
скритите функции, или поне аз не знам.
Колата събира 5.5 литра, но внимавай
как ти сипват, щото на мен в великия
Камор ми бяха наляли направо 6.0 литра
и беше над максимума доста време преди
да го видя.
Аз си мисля че 5W30 e по-добрия вариант,
тез коли не се славят с харч на масло, така
че слагай без да се притесняваш!
скритите функции, или поне аз не знам.
Колата събира 5.5 литра, но внимавай
как ти сипват, щото на мен в великия
Камор ми бяха наляли направо 6.0 литра
и беше над максимума доста време преди
да го видя.
Аз си мисля че 5W30 e по-добрия вариант,
тез коли не се славят с харч на масло, така
че слагай без да се притесняваш!
сега ще сложа 5-30 БМВ масло, пък по-нататък ще видим
Днес успях да отключа скритите функции на борд компютъра, който всъщност нямам
Всичко се изписва, но е във вид на кодове - външна температура 089 и такива разни... има доста интересни факти. Колко литра имаш в резервоара и други такива. Всичко работи, но просто не е направено да се извежда на екрана
Странното е, че може да зададеш да се изобрязява някой от скритите кодове - например моментен разход и да си запалиш и да караш така колата
лошото е, че този разход е наистина моментен т.е. много бързо се сменя
Бачка и теста с таблото както беше при Е36-ците - всички лампи светват, а стрелките отиват до край и се връщат
Днес успях да отключа скритите функции на борд компютъра, който всъщност нямам


Странното е, че може да зададеш да се изобрязява някой от скритите кодове - например моментен разход и да си запалиш и да караш така колата

Бачка и теста с таблото както беше при Е36-ците - всички лампи светват, а стрелките отиват до край и се връщат
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани