M30 engine management
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
M30 engine management
Идеята ми е следната: в момента Е12-ката е с М30Б35, степента на сгъстяване е повишена до може би малко над 10,5:1 и ECU-то е Motronic 3.1 от M50B25. Само че компа нещо не се справя както трябва
На празен ход леко мени оборотите и пръска много бензин (може би около 40-50% повече от необходимото, гледахме импулса на дюзите ама сега не помня колко точно беше), това продължава и в ниски и средни обороти, а във високите сместа идва една идея по бедна отколкото трябва да е. Иначе тротъл респонса е страшен, но все ми се струва че колата трябва да върви осезаемо повече. Според вас има ли смисъл да се пипа оригиналният чип или направо да минавам на MS напраимер?

- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Ми нали трябва да се развиваме бе бате Сони
Винаги съм си бил с МАФ-а от М50, ама останаха същите проблеми каквито имаше и с 2,8-то, но се надявам скоро всичко да ОК и машината да си тръгне както си трябва

Винаги съм си бил с МАФ-а от М50, ама останаха същите проблеми каквито имаше и с 2,8-то, но се надявам скоро всичко да ОК и машината да си тръгне както си трябва

- hamann_s
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 15.12.2004
- Кара: E28 518
- Мечтае да кара: E28 530
a случайно мах мощност да ти идва при не напълно натиснат педал на газта?
Живот без мечти е ... като градина без цветя : )
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани