Миризма на изгоряло масло в купето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от ясен николов » 03 Дек 2009, 21:07

:mhihi: точно така :ok:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Dimitroff » 31 Дек 2009, 11:45

stefsax написа:здравейте на всички и от мен.аз за пръв път си купих БМВ Е46 320Д преди седмица,и се регистрирах във форума.до сега не бях имал БМВ,но и при мен мериши при спряло положение.гледахме я отдолу ,няма мека връзка.няма и катализатори,на тяхно място има гърне.не знам дале не е от другите коли по задрастването,прочетох че може и да е от самата печка,ауспухат и бил отпрд в дясно,но доколкото знам са два вида печките малки и големи.не знам дали малките са със нафта както и големите,защото мойта е както при повечето(малка).ако някой знае моля споделете мнения.благодаря


Здрасти, Стефане!
Най-напред честито първо БМВ!
После:
Няма как да нямаш мека връзка-бъди сигурен в това.
Това, че са ти махнали 2та катализатора не означава, че нямаш мека връзка.
Обади се тези дни след Нова Година да я погледна, друже на канала до блока и да видим къде е проблема, пък после може да се окаже, че не ти трябва майстор ;)

Весело посрещане на Нова Година (важи за всички) :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 24.03.2008

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Shakesbeer » 31 Мар 2012, 22:39

колко пари излиза ремонта на тва нещо ? /с бензиново е90 съм но проблема предполагам е същия щото симптомите са 1:1/

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Dimitroff » 20 Апр 2012, 9:16

Ако се окаже, че е мека връзка - по спомен между 100 и 150 лева беше.
Гледай да е с тройна оплетка - тези с двойна...не карат особено много...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 19.12.2008
Пол: Мъж

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от 320 2.2 » 20 Апр 2012, 22:06

колеги и аз съм за смяна на гарнитура на капака само че не съм в бг и мисля сам да я сменям въпроса ми е към колегите дето са наясно с тази работа на колко се стягат болтовете защото в различните саитове пише различно един пише 8Nm друг пише 10Nm и ако може колеги дето са я сменяли вече да кажат какво е хубаво да се сменя ако е от значение мотора е м54

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Ico PZ » 27 Фев 2021, 10:41

Alexi написа:
prel написа:
ясен николов написа:проблема вече се знае какъв е :mhihi: гарнитурката на капака на клапаните леко подкапва върху генерацииката :yes: и отам смраднята :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


мдаа, а уж преди това я бяха гледали "майстори"! ще я правя скоро :)

другия път да слушате старото :mhihi:

Добре ама на мен започна да ми мирише точно след като смених гарнитурата на капака, преди това имаше мн леко сълзене и то по скоро от горе от към главите на болтовете но никога не е миришело в купето, сега след като смених гарнитурата(уж за хубаво а то ко стана :lol:) започна да се усеща тази миризма, особено когато работи на място, няма течове, не губи масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от streetz » 27 Фев 2021, 14:50

Освен самата гарнитура се сменят и уплътненията на болтовете - 11121437395 мисля им е номера, скоро ми сълзеше от тях на М54-то.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Ico PZ » 27 Фев 2021, 17:08

IMG_20210129_102603_compress65_resize_97.jpg
streetz написа:Освен самата гарнитура се сменят и уплътненията на болтовете - 11121437395 мисля им е номера, скоро ми сълзеше от тях на М54-то.

ти мани че с тия уплътнения се хванах в чудо и тука във форума писах за съвет и сега си ми стоят чисто нови, смених само гарнитурата но в интерес на истината не е просълзило все още от към болтовете, ето снимка ако си ги сменявал дай съвет как да го промуша :lol: тоя о-пръстен :lol:
само че мотора е М43
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от stefan_suny » 28 Фев 2021, 9:03

Колега този пръстен не е излят там, и в бмв е вкаран през резбата. Може да напъваш и така директно, с малко грес евентуално. Ако искаш да е 100% оригинал ти трябва конус ,който да се надене на резбата и да плъзгаш по него. Може да пробваш с предното на някой химикал да наденеш на резбата, като съответно големия външен диаметър трябва да е сходен с диаметъра на оширението на болта. И пак малко грес евентуално, че да се плъзгапо лесно. Надявам се разбираш за какво ти говоря

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от Ico PZ » 28 Фев 2021, 15:10

stefan_suny написа:Колега този пръстен не е излят там, и в бмв е вкаран през резбата. Може да напъваш и така директно, с малко грес евентуално. Ако искаш да е 100% оригинал ти трябва конус ,който да се надене на резбата и да плъзгаш по него. Може да пробваш с предното на някой химикал да наденеш на резбата, като съответно големия външен диаметър трябва да е сходен с диаметъра на оширението на болта. И пак малко грес евентуално, че да се плъзгапо лесно. Надявам се разбираш за какво ти говоря

Да, да напълно те разбирам и аз така го мислех нещо да надяна :lol: от пред и през него да набутам уплътнени ето, но в момента в който сменявах гарнитурата ме беше страх да пробвам за да не ги прецакам нещо новите при напъването ,защото ми се сториха доста твърди и не исках да рискувам но сега вече знам че няма др начин, така че скоро време ще ги пробвам, но лошото е че след смяната на тая гарнитура започна да мирише доста на масло вътре в купето, без да има видим теч някъде и без да губи масло а преди течеше яко от стойката за масления филтър и леко горе от гарнитурата а въобще не е миришеше, странна работа, нещо да не съм прецакал някой маркуч ли нз и аз, трябва да я прегледам скоро време че не се търпи :lol: а каква е тая Мека връзка, зад двигателя ли е някъде, че чета че от нея може да е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от ceco_kd » 01 Мар 2021, 8:49

Само малък жокер да дам: най-лесно ще го преплъзнеш с веро.

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Миризма на изгоряло масло в купето

Мнение от zvetiko » 01 Мар 2021, 21:53

Ico PZ написа:
IMG_20210129_102603_compress65_resize_97.jpg
streetz написа:Освен самата гарнитура се сменят и уплътненията на болтовете - 11121437395 мисля им е номера, скоро ми сълзеше от тях на М54-то.

ти мани че с тия уплътнения се хванах в чудо и тука във форума писах за съвет и сега си ми стоят чисто нови, смених само гарнитурата но в интерес на истината не е просълзило все още от към болтовете, ето снимка ако си ги сменявал дай съвет как да го промуша :lol: тоя о-пръстен :lol:
само че мотора е М43


Тези уплътнения, са повече от важни. Те определят и силата, с която капака притиска гарнитурата.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook