Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 24 Фев 2021, 13:44

Нищо му няма на мотора динамичен и икономичен, една смяна на ангренажа ако не е пипан и после газ.
На жена ми единичката е N47D20 116д, с ремап на 200кс., върви скандално за дизел и харчи още по скандално малко.
Чак и поръчах спортно окачване, че с оригиналното и с тия коне е направо неприятна за каране :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Фев 2021, 14:04

Нищо им няма, ама да не уцелиш да се скъса веригата и да пусне стружки от помпата, иначе сигурно са бетон :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikola59 » 25 Фев 2021, 1:47

Dextuar написа:Нищо им няма, ама да не уцелиш да се скъса веригата и да пусне стружки от помпата, иначе сигурно са бетон :mhihi:

:mhihi: По тази логика въобще да не купува кола.


fissikela написа:Колеги, няма да ви питам за конкретни коли, но определено се нуждая от съвет за N47D20 184к.с 2010-2011
Какво ви е мнението за този двигател? Как е като поддръжка и разход. Какви са му забележките и какво най-вече да гледам при покупка?

Трета година карам с този мотор, но колата не я взех от тук през 2017г. и забележки нямам. Разхода е излишно да се коментира. Търси кола със сервизна история и доказани км. Вериги се сменяват в интервала 170-200К км. За този мотор ако е xDrive (за без не съм чувал) отдавна съм постнал в една от темите пълният списък на ОЕ парт номерата на всички части по смяна на вериги. Поддръжката си е стандартно като за всеки дизелов автомобил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fissikela » 25 Фев 2021, 19:19

Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 25 Фев 2021, 20:06

fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fissikela » 25 Фев 2021, 21:05

vld написа:
fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Информативно да попитам, каква е разликата между пиезо и другите? Кой вариант е по добре

И аз се зачудих на тая реплика НО не разбирам много...и щях да се доверя.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 26 Фев 2021, 7:45

fissikela написа:
vld написа:
fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Информативно да попитам, каква е разликата между пиезо и другите? Кой вариант е по добре

И аз се зачудих на тая реплика НО не разбирам много...и щях да се доверя.
Разликата е в начина на работа, пиезо дюзите са по прецизни и съответно дават по добра смес от там по добро изгаряне и по нисък разход на гориво. Но понеже преди 6-7 години нямаше резервни части и не подлежаха на рециклиране, джамбазите още го ползват като реплика. Кухи са повечето на гадулка....

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 26 Фев 2021, 8:15

Забелязвам, че и много обичат да наблягат на екстрата "dynamic drive", която явно повечето не знаят какво значи. Да не говорим, че същата въобще не се предлага в Е9Х серията. Освен това, воланът е претапициран. Това като добавка за седана.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.07.2015
Пол: Мъж
Кара: 245 коня H6
Мечтае да кара: 600 коня V8

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vslavov » 26 Фев 2021, 10:35

fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.

Втората седи отдавна, но според мен си струва да се види, ако смяташ, че това са ОК пари за тази кола. Има си доста екстри за двойка дизел и е гаражна. Няма каско, нито зимни гуми, които като ги добавиш към цената на колата...

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 19.11.2020
Пол: Мъж

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Melir » 26 Фев 2021, 10:49

fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155

Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.


И аз следя e90-ките от няколко месеца и тази първата се продава поне откакто аз търся което е около 4 месеца. Беше по-скъпа, но сега е намалена малко. Чух се с продавача и след като ми заяви, че не му се занимавало да караме колата в сервиз за да я погледнат директно я отписах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fissikela » 26 Фев 2021, 22:14

Лошото е, че няма нищо интересно на пазара.
Всички са дараци или от автокъщи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 16.03.2019
Местоположение: Пловдив (за момента)
Пол: Мъж
Кара: пенсионерската
Мечтае да кара: самолети и лодки
Детайли за колата: E91 320d М47

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zzafirov » 28 Фев 2021, 18:59


Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.

ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от fissikela » 28 Фев 2021, 21:01

zzafirov написа:

Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.

ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.


До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 28 Фев 2021, 21:09

fissikela написа:
zzafirov написа:

Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.

ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.


До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
260лв струва една демпферна шайба за тоя мотор, а колкото до дюзите дори да се наложи ремонт със смяна на всичко в тази дюза цената пак е около 200-250лв. на брой. Много им се впрягате на тия коли, отдавна няма тайни за тях, все пак модела е на повече от 15 години.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 01 Мар 2021, 19:40

vld написа:
fissikela написа:
zzafirov написа:

Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.

ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.


До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
260лв струва една демпферна шайба за тоя мотор, а колкото до дюзите дори да се наложи ремонт със смяна на всичко в тази дюза цената пак е около 200-250лв. на брой. Много им се впрягате на тия коли, отдавна няма тайни за тях, все пак модела е на повече от 15 години.

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk


Колегата си е прав, моите ги рециклирах и 4 по 100 Евро на дюза и вече 5к км няма ядове и работят добре и тихо, така че това със дюзите ви е наи малкия проблем.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook