Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нищо му няма на мотора динамичен и икономичен, една смяна на ангренажа ако не е пипан и после газ.
На жена ми единичката е N47D20 116д, с ремап на 200кс., върви скандално за дизел и харчи още по скандално малко.
Чак и поръчах спортно окачване, че с оригиналното и с тия коне е направо неприятна за каране
На жена ми единичката е N47D20 116д, с ремап на 200кс., върви скандално за дизел и харчи още по скандално малко.
Чак и поръчах спортно окачване, че с оригиналното и с тия коне е направо неприятна за каране


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нищо им няма, ама да не уцелиш да се скъса веригата и да пусне стружки от помпата, иначе сигурно са бетон 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 746
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Dextuar написа:Нищо им няма, ама да не уцелиш да се скъса веригата и да пусне стружки от помпата, иначе сигурно са бетон![]()

fissikela написа:Колеги, няма да ви питам за конкретни коли, но определено се нуждая от съвет за N47D20 184к.с 2010-2011
Какво ви е мнението за този двигател? Как е като поддръжка и разход. Какви са му забележките и какво най-вече да гледам при покупка?
Трета година карам с този мотор, но колата не я взех от тук през 2017г. и забележки нямам. Разхода е излишно да се коментира. Търси кола със сервизна история и доказани км. Вериги се сменяват в интервала 170-200К км. За този мотор ако е xDrive (за без не съм чувал) отдавна съм постнал в една от темите пълният списък на ОЕ парт номерата на всички части по смяна на вериги. Поддръжката си е стандартно като за всеки дизелов автомобил.
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Информативно да попитам, каква е разликата между пиезо и другите? Кой вариант е по добре
И аз се зачудих на тая реплика НО не разбирам много...и щях да се доверя.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Разликата е в начина на работа, пиезо дюзите са по прецизни и съответно дават по добра смес от там по добро изгаряне и по нисък разход на гориво. Но понеже преди 6-7 години нямаше резервни части и не подлежаха на рециклиране, джамбазите още го ползват като реплика. Кухи са повечето на гадулка....fissikela написа:vld написа:Комбито е с по адекватно описание, на другата репликата "не е с пиезо дюзи" е абсолютна лъжа! Тоя мотор не е с пиезо само във версията 16д и 18д.fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Информативно да попитам, каква е разликата между пиезо и другите? Кой вариант е по добре
И аз се зачудих на тая реплика НО не разбирам много...и щях да се доверя.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Забелязвам, че и много обичат да наблягат на екстрата "dynamic drive", която явно повечето не знаят какво значи. Да не говорим, че същата въобще не се предлага в Е9Х серията. Освен това, воланът е претапициран. Това като добавка за седана.
- vslavov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: 245 коня H6
- Мечтае да кара: 600 коня V8
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
Втората седи отдавна, но според мен си струва да се види, ако смяташ, че това са ОК пари за тази кола. Има си доста екстри за двойка дизел и е гаражна. Няма каско, нито зимни гуми, които като ги добавиш към цената на колата...
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fissikela написа:Май ще ви затормозя с две обяви...
https://mobile.bg/11600533147607451
https://mobile.bg/11599739744743155
Някой да ги е гледал случайно?
Седят поне от месец.
И аз следя e90-ките от няколко месеца и тази първата се продава поне откакто аз търся което е около 4 месеца. Беше по-скъпа, но сега е намалена малко. Чух се с продавача и след като ми заяви, че не му се занимавало да караме колата в сервиз за да я погледнат директно я отписах.
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Лошото е, че няма нищо интересно на пазара.
Всички са дараци или от автокъщи.
Всички са дараци или от автокъщи.
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.
ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.
- fissikela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
zzafirov написа:
Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.
ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.
До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
260лв струва една демпферна шайба за тоя мотор, а колкото до дюзите дори да се наложи ремонт със смяна на всичко в тази дюза цената пак е около 200-250лв. на брой. Много им се впрягате на тия коли, отдавна няма тайни за тях, все пак модела е на повече от 15 години.fissikela написа:zzafirov написа:
Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.
ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.
До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 4: Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:260лв струва една демпферна шайба за тоя мотор, а колкото до дюзите дори да се наложи ремонт със смяна на всичко в тази дюза цената пак е около 200-250лв. на брой. Много им се впрягате на тия коли, отдавна няма тайни за тях, все пак модела е на повече от 15 години.fissikela написа:zzafirov написа:
Не съм гледал нито една от двете, но ако описанието на комбито е вярно, че е със сменена в Дару верига, аз лично бих го взел. Няма и грешки на таблото, което на мен ми говори за гледана кола.
ПП Даже се замислям да продам моето и да доплатя за това - при обслужена верига, единственото по-сериозно като разход на тая кола е демпферна шайба (по спомен 700лв. оригинал), всичко друго е на доста приемливи цени.
До колкото знам тя е с пиезо дюзи и те са бая скъпи.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Колегата си е прав, моите ги рециклирах и 4 по 100 Евро на дюза и вече 5к км няма ядове и работят добре и тихо, така че това със дюзите ви е наи малкия проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани