Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Ангренажна верига N57
Аз също смених веригите и лагерите в DSC миналата година и вече минах 20к км. Автомобилът ми е X3 F25, но двигателят си е N57 258 к.с. Беше на 240к км. когато ги смених. За момента всичко е точно, така че съм доволен. Аз ги питах за маслената помпа тогава, но ми казаха, че не е наложително да се сменя. Не е имало стружки. Лагерите обаче ме посъветваха да ги сменя. Прикачам снимка да се види състоянието им.
Между другото, мен лично не са ме убеждавали как веригата е била пред скъсване ,,всеки момент”, даже напротив. Казаха ми, че е имало още живот, но след 200к си е късмет. Може и 300к да изкара, може да се скъса и на 220к.
Между другото, мен лично не са ме убеждавали как веригата е била пред скъсване ,,всеки момент”, даже напротив. Казаха ми, че е имало още живот, но след 200к си е късмет. Може и 300к да изкара, може да се скъса и на 220к.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Ангренажна верига N57
От любопитство да попитам - при двамата колеги как са извършили смяната. Вадили ли са мотора или са работили отзад/отдолу?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Ангренажна верига N57
A9A написа:...
Страхове от ремонти нямам. Имам страхове от това, че ако нямам нужните инструменти трябва да ходя да паля много дебели свещи.
Не трябва да ходиш за дебели свещи ами отиваш до магазина за инструменти или си поръчваш такива от Интернет. Не се заяждам просто мисля, че човек и сам може да се справи с повечето ремонтни дейности около колата си, стига да може да си връзва сам обувките и стига да се подготви информативно от мрежата за това какво и как трябва да направи. Иначе при мен много пъти нещата не са се случвали толкова бързо и лесно както на клипчетата в тубата, но накрая удовлетворението от това, че си се справил е просто много приятно чувство! Успех колеги, дано попадате само на читави майстори, но кой би се отнесъл с повече уважение и внимание към твоята кола освен теб самия? Със здраве!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Ангренажна верига N57
Вуйчо написа:Колега 9А9, за съжаление си напълно прав. Живеем в много пумиярска държава и манталитета ни е "болен се еве на легло". Но кажи какво може да се направи, освен да се молиш да попаднеш на що годе читав механик и поне това което ти е сменено (а дали наистина е имало нужда) да е сменено както трябва? Аз също съм леден и с майстори и с доктори, но уви понякога се налага да опираме до тези хора.
На мен самият ми предстои смяна на вериги на f10 530d 245 коня, което имам отскоро. Колата е на реални 200 000км. По време на оглед преди да я купя в АУТО Бавария казаха, че чуват шум от вериги (шумът е леко дрънчане/зъзнене, което се чува при махнати кори под мотора, слушайки отдолу под колата докато е вдигната на подемник и е форсиран двигателят до около 1100 оборота). Обявиха ми една цена, не ми е много приятна и все още се чудя. Само за ангренажен комплект са ми предложили, за маслена помпа и лагери не са ми предлагали. Опитвам се да намеря една идея по-евтина оферта и на практика... нищо което да ми вдъхне доверие. В други сервизи почват и мен да ме засилват за лагери, за маслена помпа. Цените в гаражни сервизчета в провинцията с едва няколко стотин лева под цената на АУТО Бавария. Един сервиз ми сметка цена за вериги + лагери, само дето нищо не споменаха за трите зъбни колела , като частите не са оригинални, а добри афтермаркет. Кажете ми как да си дам колата, която е на реални 200 000км, да изгормят една торба части (за които не е сигурно, че има реална нужда от смяна) за близо 4 бона и после да карам спокойно. Не смея и не знам какво да правя.
Принудени сме да стискаме зъби и да псуваме под мустак. Каква реална алтернатива имаме?
ХРИСТИЯН - имаш ли снимки на старите лагерите които ти смениха?
Не съм специалист, но според мен е нормално отдолу да има повече шум. Там е веригата на маслената помпа, която няма обтегач. В по-голям процент от случаите уж се къса най-горната верига. По пътя на логиката би трябвало шум да се чува от задния край на капака на клапаните.
Аз не бих сменил веригите на твое място. Ако стане нещо така и така ще се отваря мотора... За моят автомобил съм решил да направя така. Ако може да се ремонтира ще го направя, ако ли не - ще търся нов двигател. Ако все пак решиш да сменящ веригите, мисля че най-доброто място е официален сервиз.
От къде се наложи тезата, че веригите се късата след/около 200к. километра? Зашо не след 100к. или след 300к. километра? Защото в България се вкарват автомобили на около 200к., затова... Нека смяната на вериги в цялата страна започне сега
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Re: Ангренажна верига N57
Не мисля, че печелят нещо от това да ме “накарат да се чувствам по-добре” че съм дал 5 бона. Гледам, че са качили клипа на фейсбук страницата си пичовете. ( https://fb.watch/3R88tpsMFz/ ) Това е моята верига, тя почти се вади на ръка, както казват в клипа.
Колега Аlex P, радвам се да го чуя. И при мен нямахме намерение да сменяме помпа преди да я видим, но явно беше наложително. Интервали на обслужване в сервизната история - през 28к км. Те ебав*т мамата на всичко. Няма ли смазване нещата си тръгват.
Съжалявам за вашите преживявания по сервизите, но наистина тези момчета не са губили доверието ми. Някой ме посъветва да им разгледам темата за тях във форума. 618 мнения, от които две негативни. Доста похвално бих казал.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега Аlex P, радвам се да го чуя. И при мен нямахме намерение да сменяме помпа преди да я видим, но явно беше наложително. Интервали на обслужване в сервизната история - през 28к км. Те ебав*т мамата на всичко. Няма ли смазване нещата си тръгват.
Съжалявам за вашите преживявания по сервизите, но наистина тези момчета не са губили доверието ми. Някой ме посъветва да им разгледам темата за тях във форума. 618 мнения, от които две негативни. Доста похвално бих казал.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ангренажна верига N57
ceco_kd написа:A9A написа:...
Страхове от ремонти нямам. Имам страхове от това, че ако нямам нужните инструменти трябва да ходя да паля много дебели свещи.
Не трябва да ходиш за дебели свещи ами отиваш до магазина за инструменти или си поръчваш такива от Интернет. Не се заяждам просто мисля, че човек и сам може да се справи с повечето ремонтни дейности около колата си, стига да може да си връзва сам обувките и стига да се подготви информативно от мрежата за това какво и как трябва да направи. Иначе при мен много пъти нещата не са се случвали толкова бързо и лесно както на клипчетата в тубата, но накрая удовлетворението от това, че си се справил е просто много приятно чувство! Успех колеги, дано попадате само на читави майстори, но кой би се отнесъл с повече уважение и внимание към твоята кола освен теб самия? Със здраве!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Напълно съм съгласен с теб, само че в темата се говори за маслена помпа, лагери и ангренаж.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
Вуйчо написа:...
Сега се сетих като бях в АУТО Бавария на огледа. Те споменаха, че предлагат и една друга опция - смяна само на хидравличния обтегач. Смяната му струва към 400лв. След като той се смени, ще се установи в зависимост до това колко новия обтегач е "натегнат" (ако мога така да се изразя) се установява колко горе долу са опънати веригите и съответно още колко им остава живот на веригите и прочее. Дори и след това да се прибегне към смяната на вериги, банани, зъбни колела..., обтегач вече няма да се сменява (защото вече е сложен нов). Та и това е вариант, дет се вика от тук да се тръгне като смяна, че е най-малко пипане и най-малко капиталовложение.
То зависи кой обтегач... горния ли? Щото ако е долния.. баси грехотата да стигнеш до там и да не ги смениш тия умрели вериги за 200 лв
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Ангренажна верига N57
Санде, мисля колегата намеква за цената на самите вериги, които като резервна част не са толкова скъпи. По-трудна е работата защото е бая разглобяване.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Ангренажна верига N57
То не намеквам, а директно го казвам.. akо си свалил долния обтегач, да смениш веригите с нови е точно 5 минути работа
А и самата смяня на веригите не е някаква драма.. гламотията и трудното е при балансиращите валове.. ако си решил да сменяш лагери.. аз например като си правих моята се ядосвах, че два дена се наложи болтове да чакам, щото тия глупация в БМВ нямаха.. 2 от Варна.. 3 от София.. 5 от Пловдив.. несериозна работа.
А и самата смяня на веригите не е някаква драма.. гламотията и трудното е при балансиращите валове.. ако си решил да сменяш лагери.. аз например като си правих моята се ядосвах, че два дена се наложи болтове да чакам, щото тия глупация в БМВ нямаха.. 2 от Варна.. 3 от София.. 5 от Пловдив.. несериозна работа.
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Ангренажна верига N57 LCI
Отварям тази тема, защото в другата изобщо няма наблюдения над N57 при LCI. Някъде четох, че е имало ревизия на веригата и зъбните колела при LCI, затова не се наблюдават проблеми като при първите N57. Моля споделете тук опит вашия опит с веригата при LCI. Аз съм с N57D30 на 210 000 км, 2014 г., и нямам никакви симптоми. Хем ми е притеснено, хем не искам да ми разглобяват (с последващите рискове) колата.
- Alben
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 12.08.2019
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d(140kW)F11,manual gears
Re: Ангренажна верига N57 LCI
Teogop написа:Отварям тази тема, защото в другата изобщо няма наблюдения над N57 при LCI. Някъде четох, че е имало ревизия на веригата и зъбните колела при LCI, затова не се наблюдават проблеми като при първите N57. Моля споделете тук опит вашия опит с веригата при LCI. Аз съм с N57D30 на 210 000 км, 2014 г., и нямам никакви симптоми. Хем ми е притеснено, хем не искам да ми разглобяват (с последващите рискове) колата.
"Здравейте, N47, F11, построен през 2010 г., 260 000 км, без проблеми! С изключение на течащи инжектори, е направен за по-малко от 200 €, няма проблеми с EGR, DPF, верига и т.н. Toi toi toi, абсолютно супер издръжлив двигател за мен!"
"Междувременно 326 000 км, първа верига без шум, смяна на масло все още на всеки 30 000 км "
Това са извадки от немски форум(отнасят се за по-калпавият двигател, т.е. като моя), не, че белите не се случват, но тук в БГ са най-великите специЯлисти и инженерЕ.
Ако питаш нещо, направо ще те посъветват, цялата кола да смениш, 'щото по-евтино ще ти излезе.
Масово колите, които се продават у нас, са с върнати километри(минал съм по този път), човек си купува кола на 180-200 хил.('щото почти всички са на толкова), а тя реално е на 400хил., е как няма да скъса вериги и т.н., тя ще се разпадне, но иначе се самозалъгваме и викаме: "гле'й какъв кожен салон, каква голяма навигация,джанти 20', направо свети".....
Re: Ангренажна верига N57
Вуйчо написа: Преди 3 седмици ми го запалиха та всичко приключи с тази кола.
Защо са ти я запалили
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани