Проблем с ускорение след смяна на дюза
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- north
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
- Мечтае да кара: F30
Проблем с ускорение след смяна на дюза
Здравейте колеги, имах проблем с колата, пушеше и палеше трудно, като се оказа пикаеща дюза на 1-ви цилиндър (рециклирана веднъж от предишния собственик). След смяна проблемите изчезнаха, но се получи едно "забиване" на място, като давам газ на 1-ва, 2-ра, 3-та скорост колата ускорява що годе нормално, след това много бавно ускорява на другите скорости или като стигна 2600-2800 оборота изведнъж все едно и слагам ограничител.
Турбото е здраво и няма никакви проблеми, защото беше първото от което реших, че може да идва всичко.
Моите дюзи завършват на 131, но тъй като цяла седмица не намерихме такава, а от ОЛХ или фейсбук не ми се рискуваше, решихме да сложим завършваща на 216, която се слага на Е46 320д след януари 2005 г. според информацията която има, а моето е 2004-та, но почти нямаше разлика във впръскването и я оставихме. Възможно ли е от там да идва проблема и да ебава компютъра? До преди това колата си вървеше.
Едит: Също така малко играят оборотите първите 1-2 минути.
Турбото е здраво и няма никакви проблеми, защото беше първото от което реших, че може да идва всичко.
Моите дюзи завършват на 131, но тъй като цяла седмица не намерихме такава, а от ОЛХ или фейсбук не ми се рискуваше, решихме да сложим завършваща на 216, която се слага на Е46 320д след януари 2005 г. според информацията която има, а моето е 2004-та, но почти нямаше разлика във впръскването и я оставихме. Възможно ли е от там да идва проблема и да ебава компютъра? До преди това колата си вървеше.
Едит: Също така малко играят оборотите първите 1-2 минути.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с ускорение след смяна на дюза
Въведохте ли новите стойности след рециклажа?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с ускорение след смяна на дюза
А евро 3 или евро 4 си, защото по спомен имаха някаква разлика. Инпата на живи данни какво показва?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- north
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
- Мечтае да кара: F30
Re: Проблем с ускорение след смяна на дюза
Оказа се от различната дюза, сложих си 131 като другите и всичко е наред. 
Ако някой търси, имам работеща 0 445 110 216 за Евро 4

Ако някой търси, имам работеща 0 445 110 216 за Евро 4
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани