Труден студен старт 3.0Д 218

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.04.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M4 Competition
Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive

Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от streetracer1 » 15 Яну 2021, 8:56

Здравейте, колеги!
С настъпването на студа и при мен се появиха типични дизелови болежки. И тъй като това ми е първо БМВ и въобще комън рейл дизел, моля за съдействие къде и какво да проверя.
Проблемът е в затрунненото палене сутрин. Колата когато реши пали от второ завъртане, когато реши върти по 5-6-7 оборота. След запалване 1-2 секунди работи колебливо и след това всичко е наред. Няма никакви пушеци, мириси и прочие отзад. Днес ще ми пристигне и INPA-та и съответно ще я разгледам. Моля само да кажете какво и при какви условия да проверявам. Честно казано и в акумулатора имам съмнение, защото днес като повъртя и ми се стори, че премигна радиото и светна лампата за подрева.
Поздрави,
Х. Христов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от iliew » 16 Яну 2021, 7:38

Свещи или подгревно реле.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.04.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M4 Competition
Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от streetracer1 » 16 Яну 2021, 9:15

Свещите мисля, че мога да ги изключа със сигурност. Предишният собственик ги е сменил миналата година, а имам основание да му вярвам. Та релето как мога да го хвана? Освен със софт.
Поздрави,
Х. Христов

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.04.2016
Местоположение: БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: BMW 525/E61 2004g.

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от GIGA » 16 Яну 2021, 10:09

както е писал колегата наи вероятно реле и свещи.
другото колко са годините на акумулатора и от
личен опит стартер.бях тръгнал да купувам акумулатор есента
но рециклирах стартера страхотна промяна пали на четвърт.
е61/м57.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.04.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M4 Competition
Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от streetracer1 » 17 Яну 2021, 12:47

Свещите са сменени миналата година, но релето не е. Въртеше тегаво след 5ти оборот и замерих акумулатора. Даде 400А стартов ток от 900А. Взех нов, но тази сутрин резултат никакъв. Това реле освен с диагностика, как мога да го хвана? Имам инпа обаче не успявам да я стартирам. :confused:
Поздрави,
Х. Христов

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.04.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M4 Competition
Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от streetracer1 » 18 Яну 2021, 19:23

Днес я прочетохме, изкара 6 изгорели свещи. Явно ще се сменява релето.
Поздрави,
Х. Христов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1366
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от Kurtov » 18 Яну 2021, 21:53

streetracer1 написа:Свещите са сменени миналата година, но релето не е. Въртеше тегаво след 5ти оборот и замерих акумулатора. Даде 400А стартов ток от 900А. Взех нов, но тази сутрин резултат никакъв. Това реле освен с диагностика, как мога да го хвана? Имам инпа обаче не успявам да я стартирам. :confused:


Ето едно видео - https://www.youtube.com/watch?v=yswbiySn9T8
Има и виртуална машина тук във форума, може да изтеглиш нея и само да я пуснеш.
Там има INPA.
Ще покаже грешки за подгрева, ако има проблем с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.04.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M4 Competition
Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive

Re: Труден студен старт 3.0Д 218

Мнение от streetracer1 » 25 Яну 2021, 18:31

Благодаря Ви! В крайна сметка ИНПА каза 6 изгорели свещи. Въпреки, че нямаше начин да са те, заради релето свалих колектора и ги премерих - перфектни са. Та казусът приключи с ново реле Беру.
Поздрави,
Х. Христов

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook