Въпрос относно возия на F3*
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос относно возия на F3*
Здравейте,
Интересува ме дали някой има впечатления от возията на моделите от F3* в изпълнение с лумбална опора и как се представят на дълъг път. Тестово съм карал една такава, но беше за кратко и не можах да преценя. На дълги разтояна от примерно 6-7 часа съм карал Е60, но то беше с обикновени седалки, не бяха комфортни и без лубална опора и просто на всеки 2ри час трябваше да спирам и да се разтъпчвам малко, защото много ме изморяваха с едни болки в гърба. Та, ако някой има наблюдения върху това, ще съм благодарен да каже.
Интересува ме дали някой има впечатления от возията на моделите от F3* в изпълнение с лумбална опора и как се представят на дълъг път. Тестово съм карал една такава, но беше за кратко и не можах да преценя. На дълги разтояна от примерно 6-7 часа съм карал Е60, но то беше с обикновени седалки, не бяха комфортни и без лубална опора и просто на всеки 2ри час трябваше да спирам и да се разтъпчвам малко, защото много ме изморяваха с едни болки в гърба. Та, ако някой има наблюдения върху това, ще съм благодарен да каже.
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Въпрос относно возия на F3*
Возията и впечатлението от комфорт са доста относително нещо. Аз не съм чувствал умора или болки в кръста, но така бях и с 36-тицата с обикновени седалки едно време. Спортният салон с лумбална и надуване на страничните опори (много полезно при път със завои) си е оптимален вариант при Ф30, за повече комфорт по-големите серии, където комфортният салон е друга планета вече...
Re: Въпрос относно возия на F3*
Да, това ми е и на мен чуденката дали този оптимален вариант(лумбална опора с надуване на страниците) за F30 би бил по-добре от обикновения салон на някоя 5ца в моя случай аз сравнявам с е60
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Въпрос относно возия на F3*
Моята има лумбална опора на обикновени седалки но я карам максимално спихната. Някак си ме ръчка в кръста като я надуя. Не знам навик ли е, структура ли...
Моите 5 ст към темата са, че лятото предпочитам обикновените пред спортните седалки. Просто спортните затварят и потят.
Ф30 със стандартно окачване или Х си вози супер приятно и за дълги разстояния е песен. НЕ е спортна кола, обаче!!!
Иначе аз лично не спирам, карам ли карам, не съм чувствал умора в нито едно БМВ от е90 насам.
Моите 5 ст към темата са, че лятото предпочитам обикновените пред спортните седалки. Просто спортните затварят и потят.
Ф30 със стандартно окачване или Х си вози супер приятно и за дълги разстояния е песен. НЕ е спортна кола, обаче!!!
Иначе аз лично не спирам, карам ли карам, не съм чувствал умора в нито едно БМВ от е90 насам.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Въпрос относно возия на F3*
С адаптивно окачване се чувства спортна.Bexim написа:Ф30 със стандартно окачване или Х си вози супер приятно и за дълги разстояния е песен. НЕ е спортна кола, обаче!!!
Иначе да кажа и аз - с кожен рекаро салон с всичките му там екстри в 90-ката никога не съм усещал умора на дълъг път, но със същия кожен рекаро салон в F36 на няколко пъти ми се е налагало да слизам и да се разхождам и откровено съм се схващал след няколко часа път. Имам чувството, че меките материали в тези седалки са спестени в F серията или поне на моите седалки...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Въпрос относно возия на F3*
Да, за адаптивно вярно има избор. Говорех за обикновеното окачване, олд скуул
Да ти кажа не го чета това за първи път, че при е90 е доста по-добра спортната седалка.
Аз не мога да сравня.. Но при е90 наистина бяха много добри, са де...
Като цяло мен спортното окачване ме изнервя в града, извън ми е доста по-добре с него.
Най-добре адаптивно при тези коли, но май не е толкова често срещано.
Да ти кажа не го чета това за първи път, че при е90 е доста по-добра спортната седалка.
Аз не мога да сравня.. Но при е90 наистина бяха много добри, са де...
Като цяло мен спортното окачване ме изнервя в града, извън ми е доста по-добре с него.
Най-добре адаптивно при тези коли, но май не е толкова често срещано.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Въпрос относно возия на F3*
Ако возията ти е приоритетът, за подобни пари има ф10, което вози в пъти по-добре.
Re: Въпрос относно возия на F3*
Може би наистина ще питам как стоят нещата с ф10-ките в другия раздел, благодаря.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Въпрос относно возия на F3*
И аз мисля,че ако возията е приоритет 5-ца или 7-ца.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Въпрос относно возия на F3*
Веднъж съм се возил в ф30 за час, час и нещо... вози като всяка тройка - тясно, шумно и друсливо.
Виж за в града и разни завойчета е топ, ама комфорт... тц.
Универсална кола няма, да си знаеш. Избирай серия според нуждите.
Виж за в града и разни завойчета е топ, ама комфорт... тц.
Универсална кола няма, да си знаеш. Избирай серия според нуждите.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпрос относно возия на F3*
Карал съм F30 от Варна до Брюксел а също и Закинтос, карах и с F36 до Закинтос, до Кушадасъ. И двете са със спортни седалки с лумбална опора, а също и със адаптивно окачване(Мспорт пакет). Комфорта е много добър! Макар че след 800-900 км няма как да не те боли нещо. Днес се върнахме от Банско (над 500 км с две кратки спирки на бензиностанции) и се чувствам супер!
За сравнение с Е90-ката на съпругата ми ходихме до Пловдив и не ми беше ОК хем и тя е със спортни седалки - според мен тука оказва влияние че е ръчка и се налага повече да действам с краката, седалката по-близо до волана и стойката по-изправена. При F3x с автомат едва ли не може да си полегнеш хаха
Друго сравнение - с Е46 ходихме до Сеферихисар (някъде до Измир беше) и бях като парцал. Нищо че седалките (обикновени) бяха с лумбална опора.
Извода е, че F3x поначало си е със доста добра возия и в комбинация с автоматична скоростна кутия и хубави седалки ще се чувствате чудесно.
За сравнение с Е90-ката на съпругата ми ходихме до Пловдив и не ми беше ОК хем и тя е със спортни седалки - според мен тука оказва влияние че е ръчка и се налага повече да действам с краката, седалката по-близо до волана и стойката по-изправена. При F3x с автомат едва ли не може да си полегнеш хаха
Друго сравнение - с Е46 ходихме до Сеферихисар (някъде до Измир беше) и бях като парцал. Нищо че седалките (обикновени) бяха с лумбална опора.
Извода е, че F3x поначало си е със доста добра возия и в комбинация с автоматична скоростна кутия и хубави седалки ще се чувствате чудесно.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Въпрос относно возия на F3*
Въпреки че не споделям мнението ти за седалките, защото на мен задните части в 90-ката никога не са ми се схващали така както в F36-цата, и двете със спортен рекаро салон, адаптивното окачване в комбинация с 18-ки обикновени гуми, вози прилично комфортно, разбира се не е 7-ца, просто междуосието си е по-късо и това си оказва влияние.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Въпрос относно возия на F3*
Първите ми по-дълги шофирания с ф36 и аз имах проблеми със седалкта и схващания след 2я час ,а се качвам от е36с алкантара рекаро ,с което съм карал без спирка 5-6 часа не веднъж без драми. Очаквах друго от Ф-ката , но всичко си дойде на място просто с времето , докато не си намерих моята позиция . Моята е luxury с лумбална и странично надуване също, на 19ки рънфлат , возията е точно това което търсех, стегнато , но не чак да дразни в града по дупките, същевременно извънградски двулентов път е удоволствие
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпрос относно возия на F3*
Обикновените седалки при повечето модели БМВ са супер неудобни. Спортните са си задължителна екстра, според мен.
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Re: Въпрос относно возия на F3*
За мен пък е важно седалката да е с памет. Рекаро или не, с лумбална опора или не, за да си я наместя удобно ми трябват поне 4-500км. Може би и няколко месеца период на свикване. След това ставаме едно цяло.
С е46 купе с обикновени седалки (но с памет) съм ходил до Франция и нямах никакви проблеми. До такава степен се бях сраснал със седалката, че 1 и 2 позиция бяха с около 2см разлика. В единия случай с летни маратонки с тънки подметки и тениска, а в във втория със зимни маратонки и яке...
Вече съм минал около 7000км с Ф30ката, но все на къси разстояния и още не мога да си я наместя като хората. Уж е наместена, с памет е, обаче ден през ден забелязвам че огледалото за задно виждане е разместено, а реално никой не го е пипал. Стигнах до извода, че макар и седалката да е на една и съща позиция аз не седя всеки път еднакво... Т.е. още не ми е удобна
С е46 купе с обикновени седалки (но с памет) съм ходил до Франция и нямах никакви проблеми. До такава степен се бях сраснал със седалката, че 1 и 2 позиция бяха с около 2см разлика. В единия случай с летни маратонки с тънки подметки и тениска, а в във втория със зимни маратонки и яке...
Вече съм минал около 7000км с Ф30ката, но все на къси разстояния и още не мога да си я наместя като хората. Уж е наместена, с памет е, обаче ден през ден забелязвам че огледалото за задно виждане е разместено, а реално никой не го е пипал. Стигнах до извода, че макар и седалката да е на една и съща позиция аз не седя всеки път еднакво... Т.е. още не ми е удобна
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани