Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Какво мислите за покупка на 530д фейс (235кс) с премахнат дпф и кат и засилена на 280кс? Дали е предпоставка за много проблеми този ремап или е "сейф" ремап? Колата е с рециклирано хидро, мога ли по някакъв начин да видя дали са тръгнали турбини или нещо друго вследствие на мапа? С изолирани вихрови клапи е.
Продавача казва, че можело и към 320-330 да я направят, но не искал излишни драми и пушеци...По принцип търсех сток кола, но тази има всичко което искам като конфигурация...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Продавача казва, че можело и към 320-330 да я направят, но не искал излишни драми и пушеци...По принцип търсех сток кола, но тази има всичко което искам като конфигурация...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dd.borislav
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, мнения за този автомобил или ако някой го е гледал?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=igtu7p
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=igtu7p
- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги , взе че дойде и този ден да искам мнение от вас
, просто съм в голяма дилема така да го кажем . Ще давам бензинката на един приятел , която е в подписа на аватара ми . Понеже вече не пътувам кой знае колко
. Нещо не ми се занимава с поколението на ф10 и си мисля пак да е е60 , обаче дизел 2-ка мотор или 2.5 като съм добре запознат с тях било фейс или префейс . Просто колата ще се кара само градско , я се случи 2-3 пъти извънградско (7000-10000 км ) годишно . Според мен е добре 2.5 lci . Чак 3 мотор и повече разходи вече няма смисъл за мен , вие как бихте постъпили или да се хвърлям на ф10(520д или 525д) ... голямо чудене
.... (друго си е още 2-3 глави да ударят мнение ) и лек ден 




- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
За поддръжка е60ката ще ти спести повече разходите, освен ако не търсиш само ОЕ части.
2.5 LCI 100% казвам аз, автомат или ръчка, както ти си прецениш.
Но ако парите не са ти проблем, по-добре по еволюирал автомобил, но задължително да не е от първите ф-ки.
2.5 LCI 100% казвам аз, автомат или ръчка, както ти си прецениш.
Но ако парите не са ти проблем, по-добре по еволюирал автомобил, но задължително да не е от първите ф-ки.
Бъди честен пък да става квото ще
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
ivan_petkov написа:Колеги , взе че дойде и този ден да искам мнение от вас, просто съм в голяма дилема така да го кажем . Ще давам бензинката на един приятел , която е в подписа на аватара ми . Понеже вече не пътувам кой знае колко
. Нещо не ми се занимава с поколението на ф10 и си мисля пак да е е60 , обаче дизел 2-ка мотор или 2.5 като съм добре запознат с тях било фейс или префейс . Просто колата ще се кара само градско , я се случи 2-3 пъти извънградско (7000-10000 км ) годишно . Според мен е добре 2.5 lci . Чак 3 мотор и повече разходи вече няма смисъл за мен , вие как бихте постъпили или да се хвърлям на ф10(520д или 525д) ... голямо чудене
.... (друго си е още 2-3 глави да ударят мнение ) и лек ден
E60 525d фейс е пак с 3л мотор, а 2ка дизел в Е60 според мен не е за коментиране.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Благодаря за мненията ви , най-добре 525д lci и аз така си го мислех . От финасова гледна точка нямам проблеми . Бях се замислил за ф30 , но нещо не ме впечатли качеството на материали просто
, не че и на е60-то е кой знае какво , но е доста по-добре . Може по-нататък да се насоча към ф10 , че искам къща да си построя
и така колеги , мисля че е ракиено време 



- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега, последно тройка мотор ли искаш или не, не стана много ясно. За градско 520д преди фейса е много добре, евтина поддръжка, здрав мотор. А ако ще е фейс с тройка мотор по-хубаво 525-530-535.
- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Мислех си го и този мотор преди фейса 163 коня , който също е вариант . Искаше ми се да е фейсова защото старата ми кола е преди фейса . Ама този мотор на фейса 177 коня и с неговите драми относно веригата нещо не мога да му имам вяра освен като я купя първата работа е да сменя веригата , но пак явно не може да му се има доверие. Там е работата , че с тия мотори наистина е много разтегливо понятие откъм разбиране . Бях замислил и 2.5 мотора преди фейса 177 коня , но там мисля че беше 5 цилиндров мотор и накрая се спрях пак на 6 цил. дизел от Lci
- ( само глупости от моя страна чак и аз не мога да се разбера със себе си
). То пък излезе че не знам какво искам 



- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Като човек, който чете, чете и накрая купих Ф11 525 с мотор 2.0 битурбо, ти пиша: вземи дизел 6-так!
4-цилиндров дизел не си заслужава.
4-цилиндров дизел не си заслужава.

- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
BMW 5-так нямат, камо ли дизел. 2.5d 177кс е 231 коня мотора m57, но с по-малко турбо, дюзи и друг софтуер, както и по-слаба кутия, ако е ватомат. Този мотор въобще не е лош, просто е по-остарял.
Бъди честен пък да става квото ще
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не е баш тъй. 525д 177кс преди фейса си е 2.5
А 525д фейс (LCI) 197кс вече е 3 литра, но с по-прости дюзи, друг софтуер, без вихрови клапи в колектора, и с по-слабия автомат.
А 525д фейс (LCI) 197кс вече е 3 литра, но с по-прости дюзи, друг софтуер, без вихрови клапи в колектора, и с по-слабия автомат.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
Според вас ако автомобила е обявен в момента на около 230 000 км възможно ли е да са реални спрямо справката от auto-records в прикачения файл? На мен ми изглежда малко нереалистично последните 5 години да са навъртяни под 10 000 км на година...
А в ДаруКар ще могат ли да ми кажат със сигурност реалните км на автомобила или и там ще ми изкарат подобна ориентировъчна справка?
Според вас ако автомобила е обявен в момента на около 230 000 км възможно ли е да са реални спрямо справката от auto-records в прикачения файл? На мен ми изглежда малко нереалистично последните 5 години да са навъртяни под 10 000 км на година...
А в ДаруКар ще могат ли да ми кажат със сигурност реалните км на автомобила или и там ще ми изкарат подобна ориентировъчна справка?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колега, аз никога не бих си взел Е60 за да го карам в града. И 5-та серия като цяло.
Отделно от това, мисля че благинки като камера за задно, 360-view, 8-скорости са сериозни благинки в града в полза на F10. Но и никога не бих пожертвал екстрите на моята, за да карам просто по-нова кола.
Та си прецени какво ти е най-важно в колата. Аз на твоя място бих се огледал в F30 или в някоя друга марка.
Отделно от това, мисля че благинки като камера за задно, 360-view, 8-скорости са сериозни благинки в града в полза на F10. Но и никога не бих пожертвал екстрите на моята, за да карам просто по-нова кола.
Та си прецени какво ти е най-важно в колата. Аз на твоя място бих се огледал в F30 или в някоя друга марка.
- ivan_petkov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 24.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 525d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Благодаря още веднъж за отделеното време , иначе си прав колега за градските условия и не е много практична 5-та серия . Бях мислил за е90-тка , но просто нещо не ми харесва откъм дизайн и интериор ( това е само мой вкус , да няма засегнати ) , също така скоро бях гледал една ф30-ска 320д с 184 коня ами какво да кажа качеството на материали и изпълнението е зле , мина неравности самата кола скърца и чука казвам само в интериора
. Онези скърцащи дръжки още като кажеш да затвориш вратата , то баш като дачия . Даже вчера четох и раздела с ф30 vs e90 имаше абсолютно същите мнения , които потвърдиха моите подозрения
. Въобще не ми допадна , от Ф- серията единствено 5 и 7 серия си заслужават
. Та другия ми вариант беше infinity q50 , но не съм я карал само на живо съм я виждал , а откъм дизайн много ми допадна и по креативна кола ама аз съм човек по класическия интериор с бутони и стрелки
. Ядосах се и се спрях пак на е60 lci дизел. Старата нямаше кой знае какви екстри , ма другаря като натиска да му я дам за съответната сума , ми ей ти я
. Сега се придвижвам със стар и верен фиат
, докато изскочи нещо ... и още веднъж благодаря за удареното рамо 







- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Скърцането в интериора се оправя колега, силиконче, хадо и т.н. Е60 също не е отличник в интериора. Като цяло в тоя форум се върти едно токчино мнение, че старото е по-хубаво от новото, което по-често е неоиправдано, отколкото е.
Инфинити направо си го зачеркни от мислите. Това не са коли, направено за Европа и не случайно марката се изтегли напълно от тук. Карал съм Q50 и Q60 на приятели(и аз бях навит на Q50 Адеяка) и когато 2.2 дизел не може в 1см сняг да мръдне ни напред, ни назад, няма как да се кача пак.
Интериора като цяло ми прилича повече на Опел, отколкото на премиум кола, признам че седалките не са лоши, кожата която използват е доста гладка, но всичко останало е Нисан. Няма място за сравнение нито като динамика, нито като комфорт с 5-та серия.
Инфинити направо си го зачеркни от мислите. Това не са коли, направено за Европа и не случайно марката се изтегли напълно от тук. Карал съм Q50 и Q60 на приятели(и аз бях навит на Q50 Адеяка) и когато 2.2 дизел не може в 1см сняг да мръдне ни напред, ни назад, няма как да се кача пак.
Интериора като цяло ми прилича повече на Опел, отколкото на премиум кола, признам че седалките не са лоши, кожата която използват е доста гладка, но всичко останало е Нисан. Няма място за сравнение нито като динамика, нито като комфорт с 5-та серия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани