Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Да не би да имаш някаква интервенция на OBD буксата? С цел предотвратяване на кражба
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
cgm написа:Здравей колега,
Кабела е BMW K+DCAN от склад66.
Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.
Мерси и поздрави
Пробвай с празен .MAN файл колата да си се кодира сама и може би ще се оправи
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, какво трябва да се кодира с experta за да се излъже кантара за air beg-а . Колата е е46 318 99г.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Изключваш буксата на кантара под пасажерскара седалка, след което прекодираш в ABG модула тези две опции от aktiv на nicht_aktiv и си готов.
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
nicht_aktiv
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
nicht_aktiv
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
nicht_aktiv
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
nicht_aktiv
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Благодаря , вчера излезе грешка изтрих я , но ако се покаже отново ще го изключа софтуерно .
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
Пиша тук въпреки, че колата е BMW E70 4d LCI.
Имам кабел и софтуер от склада и до преди 2 месеца на старата ми е53-ка всичко работеше без проблем - връзваше се с INPA, ISTA-D и всички съпътстващи софтуери.
От скоро имам Е70-ката и се опитвам да се вържа с нея. При ISTA-та по никакъв начин не разпознава колата и излиза следната грешка: The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and PAD active
При INPA-та също показва някаква грешка на немски и не разпознава никой модул, въпреки, че в началният екран показва че е свързана с колата (двете черни точки са налични).
При NCS същият проблем с грешка: VIN is faulty.
Сигурен съм, че OBD буксата работи, защото имам и един китайски Bluetooth, с който чета колата през B-Tool.
Моля за съвети къде да търся проблема: в кабела или настройките на компютъра?
Пиша тук въпреки, че колата е BMW E70 4d LCI.
Имам кабел и софтуер от склада и до преди 2 месеца на старата ми е53-ка всичко работеше без проблем - връзваше се с INPA, ISTA-D и всички съпътстващи софтуери.
От скоро имам Е70-ката и се опитвам да се вържа с нея. При ISTA-та по никакъв начин не разпознава колата и излиза следната грешка: The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and PAD active
При INPA-та също показва някаква грешка на немски и не разпознава никой модул, въпреки, че в началният екран показва че е свързана с колата (двете черни точки са налични).
При NCS същият проблем с грешка: VIN is faulty.
Сигурен съм, че OBD буксата работи, защото имам и един китайски Bluetooth, с който чета колата през B-Tool.
Моля за съвети къде да търся проблема: в кабела или настройките на компютъра?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- popai
- младши ентусиаст
- Мнения: 338
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325 ti, e63 3.0 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
БМВ е46 325 ти Компакт 2001 г.
Здрвейте, смених си модула на АБС, понеже светна абс и асц, показваше че проблема е в модула, Сложих 2ра ръка със същия номер който е моя.
АБС се оправи, обаче АСЦ си остана да свети, и си върти гуми колата, Модула е от 320 дизел автомат, макар и със същия номер на него.
Може ли с прекодиране някой да ми оправи проблема, за което ще си платя, от Ст.Загора съм, но мога и да пътувам. Може и на лични съобщения да не пълним темата.
Здрвейте, смених си модула на АБС, понеже светна абс и асц, показваше че проблема е в модула, Сложих 2ра ръка със същия номер който е моя.
АБС се оправи, обаче АСЦ си остана да свети, и си върти гуми колата, Модула е от 320 дизел автомат, макар и със същия номер на него.
Може ли с прекодиране някой да ми оправи проблема, за което ще си платя, от Ст.Загора съм, но мога и да пътувам. Може и на лични съобщения да не пълним темата.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 653
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
ivanski_2 написа:h0r4ex написа:i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 653
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:ivanski_2 написа:h0r4ex написа:i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)
Благодаря, а да ти се намират и за е60?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
ivanski_2 написа:h0r4ex написа:ivanski_2 написа:h0r4ex написа:i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN
Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.
Моля за съдействие!
Благодаря!
Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера.
А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)
Благодаря, а да ти се намират и за е60?
https://mega.nz/folder/E4hhgKyL#-8rHjDDH0Y57sUDty8j6uw - Заповядай, но съм те подвел v67 е последния ъпдейт за 2019г. Има за доста модели.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Привет , светна ми лампата за air bag , след прочитане с inpa излизат следните две грешки ( снимката отдолу) . Къде може да търся проблема едната грешка мисля че е за кантара ако греша ме поправете , а относно другата не знам търсих в гоогле ,но без успех . Само да спомена че колата е обръщана и на скоро и сложих друг салон от ляв волан , най - вероятно от там идва проблема .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Втората грешка е за обтегача /пиропатрона/ на колана - пасажерска седалка.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани