Странна работа, мнение?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Странна работа, мнение?
Значи ситуацията е следната:
Принципно, когато ми загрее колата и стрелката за водата е права никога, при никакви условия не се е случвало да преминава надясно т.е. да отчита по-сериозно загряване на водата... никога, дори след 1 час работа на място...
Вчера, като се прибирах от работа спрях на едно място за около 5мин.... след това тръгнах и след 50 метра забелязах, че стрелката е почти достигнала до първата чертичка "отдясно" (след средата) и се поизкорках... веднага отбих в дясно и чух, че перката върти (мойта е ел., не е виско)... изгасих колата (не знам що, перката си въртеше така или иначе) и след 2-3 минути перката спря... дадох на контакт и температурата отново беше "стрелката право нагоре"...
Поизчаках с вдигнат капак (не ме лъхаше на яка жега от към двигателя, не и по-различно от преди) около 30мин... след това (след като се обадих на моя майстор за по-сигурно) си запалих колата и я дотъркалях на ниски обороти до нашия блок.. оставих я и днес сутринта отидох веднага да я видят какво й е станало...
Поизчаках малко и след 30мин ме викнаха майсторите и ми каза - на колата й няма нищо...
Термостата си отваря когато трябва (моя е на 95С), перката си върти как си требе, маркучите са меки... антифриза е наред, водната помпа си върти като пич... около 5мин седяхме и я следяхме на място на около 4k оборота "зацепена", перката си врътна и колата не загряваше повече от "стрелката право нагоре"...
След като явно никви признаци не показа си я подкарах и отидох на работа и се върнах без да е имало никви проблеми с температурите... всичко както си е обикновенно.
Някой да има някаква идея от какво може да е дигнала температурата? (термостата и помпата са наред, работят си екстра)... пак искам да кажа, че колата е работила няколко пъти на място повече от 20-25мин без никакви ядове... врътва перката и всичко е ок.
Малко ми е чудна цялата тая работа...
Принципно, когато ми загрее колата и стрелката за водата е права никога, при никакви условия не се е случвало да преминава надясно т.е. да отчита по-сериозно загряване на водата... никога, дори след 1 час работа на място...
Вчера, като се прибирах от работа спрях на едно място за около 5мин.... след това тръгнах и след 50 метра забелязах, че стрелката е почти достигнала до първата чертичка "отдясно" (след средата) и се поизкорках... веднага отбих в дясно и чух, че перката върти (мойта е ел., не е виско)... изгасих колата (не знам що, перката си въртеше така или иначе) и след 2-3 минути перката спря... дадох на контакт и температурата отново беше "стрелката право нагоре"...
Поизчаках с вдигнат капак (не ме лъхаше на яка жега от към двигателя, не и по-различно от преди) около 30мин... след това (след като се обадих на моя майстор за по-сигурно) си запалих колата и я дотъркалях на ниски обороти до нашия блок.. оставих я и днес сутринта отидох веднага да я видят какво й е станало...
Поизчаках малко и след 30мин ме викнаха майсторите и ми каза - на колата й няма нищо...



След като явно никви признаци не показа си я подкарах и отидох на работа и се върнах без да е имало никви проблеми с температурите... всичко както си е обикновенно.
Някой да има някаква идея от какво може да е дигнала температурата? (термостата и помпата са наред, работят си екстра)... пак искам да кажа, че колата е работила няколко пъти на място повече от 20-25мин без никакви ядове... врътва перката и всичко е ок.
Малко ми е чудна цялата тая работа...
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Провери буксата на датчика който ти влючва перката и буксата на перката да не са клеясали и са не дават добър контакт, щом казваш че при теб перката за охлаждане е електрическа
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
И аз нещо си мислех в тая посока... но пък тогава перката не трябваше да върти като спрях.. а тя си беше включена.... а не помня да съм минавал през дупка, че да я "наместя"
Ше го погледна това...

Ше го погледна това...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
ква кола ? и защо стрелката на температурата ти сочи нагоре...сложи си нормална перка ... ония пичове от мюнхен не правят коли от 2 години че да им преправяме работите
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, колата на Honzik я пише в подписа му и би ли споделил на къде е редно да сочи на БМВ стрелката, че се не сещам от твоите думи? А и не става въпрос за преправяне, а просто някои Е36 (сред които е и М3 между другото) са с ел. перка, а не с виско-съединител, както повечето.
НО!!! По темата:
Хонзик, виж да не би да е с две степени термосуича на перката и да не би нещо първата степен, онази въпросната вечер, да се е ослушала и да се е наложило да вкючи втората, което да се е отразило на уредчето на таблото с отместване на стрелката в дясно. Не е лошо да го смениш термо суича профилактично с некав хъбав (да речем от Камор или Дару).
НО!!! По темата:
Хонзик, виж да не би да е с две степени термосуича на перката и да не би нещо първата степен, онази въпросната вечер, да се е ослушала и да се е наложило да вкючи втората, което да се е отразило на уредчето на таблото с отместване на стрелката в дясно. Не е лошо да го смениш термо суича профилактично с некав хъбав (да речем от Камор или Дару).
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани