Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не колега, позволявам си нещо подобно за пръв път в тоя форум за 14 години! Обясних му нещата и във фейса, но той ме нахрани и там, тук пък ми казва, че избивам комплекси.. ай да пътува!barty написа:FaceOff написа:Ебати наглото л... няма хиляда лева за вериги, ще ми казва кой избива комплекси.
Колега, държите се лошо с друг колега безпричинно
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
FaceOff написа:Не колега, позволявам си нещо подобно за пръв път в тоя форум за 14 години! Обясних му нещата и във фейса, но той ме нахрани и там, тук пък ми казва, че избивам комплекси.. ай да пътува!barty написа:FaceOff написа:Ебати наглото л... няма хиляда лева за вериги, ще ми казва кой избива комплекси.
Колега, държите се лошо с друг колега безпричинно
Аааа има история във Фейсбук


- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
FaceOff написа:zarkompf написа:FaceOff написа:Е, защо трябва да къса вериги? Ако не са сменяни в историята на колата, сменя ги и си свирка... аа, забравих, пича бърка обслужване с основен ремонт
Нали тези мотори имат акция за смяна на вериги,според теб заслужава ли си 20ка за 14 хил.лв,която трябва да се вкара за вериги?Една смяна на тези вериги е около 2к,а даже и отгоре,а ако е износено зъбното колело на вала вече става още по-интересно.Ако тези неща са сменени гаранционно,ще изкара още поне 100к на 99%(надали изобщо ще мина и половината).За това пиша и тук,да видя дали си заслужава компромиса,или да продължавам с търсенето на 530/535.
Дано този път ме чуеш - ВСИЧКИ Е60 са за смяна на вериги
Чак пък всички,аре ся



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ако едно бмв е боклук значи всички са боклуци.Това е положението.
И все пак обслужването си е обслужване.На определени километри се сменят консумативи.
И те не са само масла,филтри и накладки.
Ако не може човек да си ги позволи значи е сбъркал при избора си на возило и редно да слезе поне 1 клас надолу.
БМВ никога не са били с евтина поддръжка.Няма и да бъдат.Та мислете преди да купувате за да няма после подобни мнения по темите.

И все пак обслужването си е обслужване.На определени километри се сменят консумативи.
И те не са само масла,филтри и накладки.
Ако не може човек да си ги позволи значи е сбъркал при избора си на возило и редно да слезе поне 1 клас надолу.
БМВ никога не са били с евтина поддръжка.Няма и да бъдат.Та мислете преди да купувате за да няма после подобни мнения по темите.

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
На някоя друга планета може и да не се сменят, ама на нашата се..Biogame написа:FaceOff написа:zarkompf написа:FaceOff написа:Е, защо трябва да къса вериги? Ако не са сменяни в историята на колата, сменя ги и си свирка... аа, забравих, пича бърка обслужване с основен ремонт
Нали тези мотори имат акция за смяна на вериги,според теб заслужава ли си 20ка за 14 хил.лв,която трябва да се вкара за вериги?Една смяна на тези вериги е около 2к,а даже и отгоре,а ако е износено зъбното колело на вала вече става още по-интересно.Ако тези неща са сменени гаранционно,ще изкара още поне 100к на 99%(надали изобщо ще мина и половината).За това пиша и тук,да видя дали си заслужава компромиса,или да продължавам с търсенето на 530/535.
Дано този път ме чуеш - ВСИЧКИ Е60 са за смяна на вериги
Чак пък всички,аре ся
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
slatanic написа:Ако едно бмв е боклук значи всички са боклуци.Това е положението.![]()
Аз не знам съременна кола, на която в обслужването да не включва смяна на вериги, това прави ли я боклук??
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Кви вериги, кви 5 лева.. като сега излизам от данъчното и платих 430лв данък за тая година? 



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Някой да е гледал някоя от тези двете и ако да какво ще кажете?
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3410443916 (525D 197 к.с.)
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9226758780 (523i 190 к.с.)
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3410443916 (525D 197 к.с.)
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9226758780 (523i 190 к.с.)
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bbfl написа:Някой да е гледал някоя от тези двете и ако да какво ще кажете?
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3410443916 (525D 197 к.с.)
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9226758780 (523i 190 к.с.)
Аз лично бил предпочел 525Д 197! По четеното от форума съм останал с впечатление,че точно този мотор е брутално здрав !
- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
От тези двата модела (мотора) определено 525d е по добрия вариант. По-добре ще върви, по-нисък разход, много по-малко потенциални проблеми по мотора, по-лесно за диагностика, по-непретенциозна към гориво. 525д е M57 мотор с всмукателен колектор без вихрови клапи, без пиезо дюзи, с чугунен изпускателен колектор. 523и е N53 мотор с директно впръскване, не става на гас, почти винаги е за инжектори щом е за продажба (трудно се хваща) и други потенциални проблеми.bbfl написа:Някой да е гледал някоя от тези двете и ако да какво ще кажете?
1. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3410443916 (525D 197 к.с.)
2. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9226758780 (523i 190 к.с.)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
bbfl написа:Ясно, благодаря много за съветите
Само, че си избери друга 525д, тая точно повдига съмнения за манипулация на пробега.

- Stoyan74
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316i e46
- Мечтае да кара: М3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, колеги какво ще кажете за тази? https://m.mobile.bg/details/11604839238716358
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Изглежда много добре, виж я отблизо 

Бъди честен пък да става квото ще
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колата изглежда много добре. Ако има история на поддръжка и е на реални километри е топ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани