ТЕМПЕРАТУРА !!! ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Закарай най-добре колата на една диагностика и то ще си покаже от какво играят оборотите на празен ход - ако е дебитомер ще се види.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ами то може и да е от дебитомер не знам но лошотот е като че ли работи като на 3 цилиндъра и се чъдя от къде може да е това взера позачистих дросел клапа и стъпково моторче и се стабилизираха горе доло оборотите но пак работата на мототра не ми харесва пак е като на 3 цилиндъра ??? 

Наистина - качи я на компютъра, поне да провериш дали дава някъде грешка и дали е е от електрониката. Ако не е това тогава търси друга причина. Аз имах големи проблеми с това охлаждане. Явно на Е36, че и на другите модели е слабо място - мине ли средата стрелката, си е... м.... При мен беше термостат, първия път също отвори, но се оказа, че го прави само отвреме навреме. И оттам нататък целия майсторлък е обезвъздушаването, много е важно да го направи някой който разбира, щото е пипкава история, а е съществено.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
Re: ТЕМПЕРАТУРА !!! ПОМОЩ
PNR написа:МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е защотот направо не знам останах без паридал съм съмати пари днеска и пак така не мога да си карам колицата можете ли да ми помогнете моля ви ???
Павко разкажи в крайна сметка за какво се оказа цялата работа защото проблемът е сериозен и според мен повечето IS собственици трябва да имаме предвид риска и последиците.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
значи така отварям едно голямо и подробно пояснение може да дотегна на някой но все пак е хбаво да си го знаето като вариант и така :
Значи за самото греене така това при мен се е получило от проблемно виско значи поюрках си колицата малко повечко и тя е загряла разбира се и докато е била в движене си е поохлаждала обаче след като съм намалил и направо спрял е вдиганла леко температурата защотот виското е УМРЯЛО от всякаде затова ми е качила температура и водата е напънала капачката и започна да тече след като съм отворил не знаех как се обезвъздушава и затова ми е надувало маркучите на следващия ден това относно загряването но в следствие натова на следващия ден закарах колата ( с теглене с помощ от Burningparis -Любо ) на сервиз и там майсторите констатираха виско и водна помпа понеже ИСките си вървят стандартно с помпи с пластмасови перки и каза че сигурно са се изпочупили след като отворихме видяхме че е била сменяна и дори си е здрава но вече бех купил нова с МЕТАЛНИ перки и я зложихме и едно виско втора употреба защото нямах кинти за ново. И на прибиране викам дай да тествам все пак кинти съм дал да видим за какво и пак я поръзка прилично и дори и върнах малко по грозно 3та на кум 130-140 и от там работата на мотора се влоши адски много и колата започна да работи на 2-3-4 цилиндъра според зависи направо готова да загасне и викам кво ли стана и като намалих пак тръгна да загрява ( оказа се че виското било бъгавао пак не охлаждало ). Обачв се появи сегашния ми проблем с работа на 2-3-4 цилиндъра което много ме притисни . Днеска закарах колата на диагностика и там твърдо ми казаха че тази не добра работа е от клапани гарантирано не ми се искаше и не ми се вярваше но викам може пък и така да е. Закарах си колата при майстор много добър познат на баща ми и той отвори двигателя. 1-2-3-4 цилиндър с проблеми ясно изявени в изпускателните клапани и 1-2 също и в смукателните. Гарнитурата здрава просто перфектна (на главата) но клапаните изпуската вика ме си нагар нали сега като се свали главата така или иначе ще се занесе да се шлайфа поне малко шлайфат и клапаните и ги напасват но след като ги свалихме тах просто останахме всички с отворени усти
всички изпускателни калпани набити и изкривени толкова много че се виждат с просто око а всмукателните не всички позамисля ме се малко и се сетихме че белега на едното зъбно колело се разминаваше от това на главата с много малко но имаше разлика и стигнахме до извода разхлабена АНГРЕНАЖНА верига забавяне и буталата са ги ударили и са им .... майчицата ( не обещавам но ако мога да ги снимам ще ви кача снимки да видите за какво иде реч).
Итака сега при мен ремонта отива на :
Нови калпани всички 16бр.
Гумички на клапаните
Гарнитура на главата
Нова верига
Шлайфане на глава на клапани и напасване
и остналите гарнитурки и моторчето ми заспива
Така че никога не пренебрегвайте веригите защото после
при мен го иамше това виене за което се говори напоследък много във форума и като подадеш газ се засилва такта му
Мой съвет към всички проверете оптегача в какво положение ви е (развива се с едно ключе 19 и го виждате то е маслено буталце което на принципа на бутало пълни се с масло и избутва по напред) на мен беше почти в крайно и дори пластамсата по която върви верига леко се е позаносила отгорния край.
това е от мен надявам се да съм полезен темата може да се разискава ако нещо мога да помогна ще се опитам итака пазете си колите и дано на никой не му се налага да го прави това защотот освен всичко си трябват и много кинти
Значи за самото греене така това при мен се е получило от проблемно виско значи поюрках си колицата малко повечко и тя е загряла разбира се и докато е била в движене си е поохлаждала обаче след като съм намалил и направо спрял е вдиганла леко температурата защотот виското е УМРЯЛО от всякаде затова ми е качила температура и водата е напънала капачката и започна да тече след като съм отворил не знаех как се обезвъздушава и затова ми е надувало маркучите на следващия ден това относно загряването но в следствие натова на следващия ден закарах колата ( с теглене с помощ от Burningparis -Любо ) на сервиз и там майсторите констатираха виско и водна помпа понеже ИСките си вървят стандартно с помпи с пластмасови перки и каза че сигурно са се изпочупили след като отворихме видяхме че е била сменяна и дори си е здрава но вече бех купил нова с МЕТАЛНИ перки и я зложихме и едно виско втора употреба защото нямах кинти за ново. И на прибиране викам дай да тествам все пак кинти съм дал да видим за какво и пак я поръзка прилично и дори и върнах малко по грозно 3та на кум 130-140 и от там работата на мотора се влоши адски много и колата започна да работи на 2-3-4 цилиндъра според зависи направо готова да загасне и викам кво ли стана и като намалих пак тръгна да загрява ( оказа се че виското било бъгавао пак не охлаждало ). Обачв се появи сегашния ми проблем с работа на 2-3-4 цилиндъра което много ме притисни . Днеска закарах колата на диагностика и там твърдо ми казаха че тази не добра работа е от клапани гарантирано не ми се искаше и не ми се вярваше но викам може пък и така да е. Закарах си колата при майстор много добър познат на баща ми и той отвори двигателя. 1-2-3-4 цилиндър с проблеми ясно изявени в изпускателните клапани и 1-2 също и в смукателните. Гарнитурата здрава просто перфектна (на главата) но клапаните изпуската вика ме си нагар нали сега като се свали главата така или иначе ще се занесе да се шлайфа поне малко шлайфат и клапаните и ги напасват но след като ги свалихме тах просто останахме всички с отворени усти

Итака сега при мен ремонта отива на :
Нови калпани всички 16бр.
Гумички на клапаните
Гарнитура на главата
Нова верига
Шлайфане на глава на клапани и напасване
и остналите гарнитурки и моторчето ми заспива
Така че никога не пренебрегвайте веригите защото после

при мен го иамше това виене за което се говори напоследък много във форума и като подадеш газ се засилва такта му
Мой съвет към всички проверете оптегача в какво положение ви е (развива се с едно ключе 19 и го виждате то е маслено буталце което на принципа на бутало пълни се с масло и избутва по напред) на мен беше почти в крайно и дори пластамсата по която върви верига леко се е позаносила отгорния край.
това е от мен надявам се да съм полезен темата може да се разискава ако нещо мога да помогна ще се опитам итака пазете си колите и дано на никой не му се налага да го прави това защотот освен всичко си трябват и много кинти

- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Приятелю, PNR много съжалявам за това, което ти се е случило.
Все си мисля, че т.нар. "майстори" имат пръст в тия работи. В 99 процента от случаите на повреда, веднага след ремонт, нещата са свързани. Казвам го само, за да имат всички съъфорумци едно на ум!
Все си мисля, че т.нар. "майстори" имат пръст в тия работи. В 99 процента от случаите на повреда, веднага след ремонт, нещата са свързани. Казвам го само, за да имат всички съъфорумци едно на ум!
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
аз за това си закарах колата при майстор който е познат на баща ми от 20 години и той му прави неговотие коли и предпочетох и моята да се прави там и затова си я взех от предните коит на мен не ми вдъхваха доверие но ...
както и дае това е друга тема
както и дае това е друга тема
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ами живи здрави днеска или утре ще е готово май и могада кажа колко ще стръва
иамм няква представа от цените но
Клапани изпускателни 85лв
калпани смукателни 88лв
Верига 182лв
гарнитура и тя е доста ... 129лв
Гумички на клапаните 40лв
Гарнитура термостат 10лв
Гарнитура водна помпа 10лв
....
Шлайхане глава ,клапани,напасване на клапаните 130лв
абе ...
нещо около 1к
иамм няква представа от цените но
Клапани изпускателни 85лв
калпани смукателни 88лв
Верига 182лв
гарнитура и тя е доста ... 129лв
Гумички на клапаните 40лв
Гарнитура термостат 10лв
Гарнитура водна помпа 10лв
....
Шлайхане глава ,клапани,напасване на клапаните 130лв
абе ...
нещо около 1к
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани