Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
Да. Пробвах го и го правя ама ги ловя по-ниско от него. Двете. Пуснат ли ми една, в 80% от случаите забрави
Въпрос на тренировки предполагам, не е нещо кой знае какво само по себе си, но мисълта ми беше, че всичките там са карали само на задна на пистата, отколкото ние напред по нормалните пътища.
Лесно е да кажеш "къде гледа тоя". Това е кола, която ускорява до 200 от място за 4.5 сек и то само защото губиш много време за да не тръгне настрани и да завъртиш всичките копчета, съединители, перца и т.н. по волана. Дали е толкова лесно да я ускориш от сто и нещо до 260, какъвто беше случая дори направо, когато около теб има и други коли движещи се с такава скорост?

Въпрос на тренировки предполагам, не е нещо кой знае какво само по себе си, но мисълта ми беше, че всичките там са карали само на задна на пистата, отколкото ние напред по нормалните пътища.
Лесно е да кажеш "къде гледа тоя". Това е кола, която ускорява до 200 от място за 4.5 сек и то само защото губиш много време за да не тръгне настрани и да завъртиш всичките копчета, съединители, перца и т.н. по волана. Дали е толкова лесно да я ускориш от сто и нещо до 260, какъвто беше случая дори направо, когато около теб има и други коли движещи се с такава скорост?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
И то да я ускоряваш всеки път така, понеже той доста пъти(както и всички пилоти)го е правил без инциденти, но се получава малко като с вратарската позиция във футбола - веднъж грешиш и те сочат с пръст. Майкъл Джордан едно време така викаш - "няма значение колко пъти си го правил преди това, важно е да го направиш точно този път".
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:Да. Пробвах го и го правя ама ги ловя по-ниско от него. Двете. Пуснат ли ми една, в 80% от случаите забрави![]()
Въпрос на тренировки предполагам, не е нещо кой знае какво само по себе си, но мисълта ми беше, че всичките там са карали само на задна на пистата, отколкото ние напред по нормалните пътища.
Лесно е да кажеш "къде гледа тоя". Това е кола, която ускорява до 200 от място за 4.5 сек и то само защото губиш много време за да не тръгне настрани и да завъртиш всичките копчета, съединители, перца и т.н. по волана. Дали е толкова лесно да я ускориш от сто и нещо до 260, какъвто беше случая дори направо, когато около теб има и други коли движещи се с такава скорост?
bum bum, не забравяй къде пишеш и с кого си имаш работа


Сериозно. Тази катастрофа постави толкова въпроси, че не искам да съм на ничие място. Особенно на Гюнтер Щайнер. В нета се задават едни четири интересни въпроса:
- Защо сертифицирани бариери са разрязали колата и предизвикали моментално запалване?
- Защо не е имало наредени стари автомобилни гуми, които поемат много от силата на удара?
- Защо не е имало TecPro бариери на скоростния участък? Точно отзад са маршали и т.н. обслужващ персонал?
- Защо не са имали готово решение за бърза замяна на повредените бариери?
И за системата ХАЛО

И едно видео
https://www.facebook.com/30904689649760 ... 3065873516
Последна промяна BMW_POWER на 01 Дек 2020, 3:17, променена общо 2 пъти
Re: Формула 1 - обща тема
Относно Грожан, той е виновен, също така има репутация на човек, който се блъска много. Никой не казва, че е по-добър от него, но е факт, че той сгреши.
A въпроси всички имат в момента, но за съжаление знаем, че докато няма тежки жертви мерки не се вземат.
A въпроси всички имат в момента, но за съжаление знаем, че докато няма тежки жертви мерки не се вземат.
Re: Формула 1 - обща тема
nxn написа:Относно Грожан, той е виновен, също така има репутация на човек, който се блъска много. Никой не казва, че е по-добър от него, но е факт, че той сгреши.
A въпроси всички имат в момента, но за съжаление знаем, че докато няма тежки жертви мерки не се вземат.
https://clubs1.bg/news/magnussen-nedovo ... -f1-45752/
https://www.youtube.com/watch?v=zjkUUMZnTnU
https://www.youtube.com/watch?v=5y243oh2Ryw
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
Има един син във Ф1, повторил успехите на баща си - Деймън Хил.
Дали това ще бъде вторият - ще видим. По стар български обичай съм скептичен
Ще му тежат постоянните сравнения с баща му.
Дали това ще бъде вторият - ще видим. По стар български обичай съм скептичен

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Ръсел ще кара вместо Хамилтън тази неделя, очаквам да вземе точки най-накрая.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
bum_bum написа:На мен ми изглежда кофти решение това.
Как лошо, това е най-доброто решение. На 17 печели ГП3, двя пъти печели формула 2 пред няколко други човека, които са в по-добри отбори и е човек от мерцедес академията. Така че той е, може би, най талантливият шофьор и мерцедес, ако искат да продължат да са шампиони, след като се пенсионира хамилтан, което е след този или следващия сезон, ще им трябва качествен човек, а опциите са само ръсел, макс, който няма как редбул да пуснат, и шарл, който няма да се махне от ферари.
Вече са шампиони, могат да си позволят и две коли да не финишират, така че не знам какво говориш.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
zyan написа:Има един син във Ф1, повторил успехите на баща си - Деймън Хил.
Дали това ще бъде вторият - ще видим. По стар български обичай съм скептиченЩе му тежат постоянните сравнения с баща му.
Ами има и такива, които ги задминаха - Жак Вилньов надмина баща си Жил, макар последния да умира на пистата, а Нико Розберг определено беше по-добър пилот от баща си Кеке, макар и двамата да са с по една титла. От тях Хил беше най-слаб де, но колата му в Уилямс пък беше доста по-добра от на конкурентите.
Последна промяна Top Gun Maverick на 04 Дек 2020, 7:38, променена общо 2 пъти
Re: Формула 1 - обща тема
Top Gun Maverick написа:zyan написа:Има един син във Ф1, повторил успехите на баща си - Деймън Хил.
Дали това ще бъде вторият - ще видим. По стар български обичай съм скептиченЩе му тежат постоянните сравнения с баща му.
Ами има и такива, които ги задминаха - Жак Вилньов надмина баща си Бил, макар последния да умира на пистата, а Нико Розберг определено беше по-добър пилот от баща си Леле, макар и двамата да са с по една титла. От тях Хил беше най-слаб де, но колата му в Уилямс пък беше доста по-добра от на конкурентите.
Грешиш жестоко!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
Е, да, ама то баща му го помня само с катастрофите.
Канадски вълк, за Хил ли греша?
Да не почнеш да ми обясняваш сега колко велик пилот беше? Това е възможно най-прехваления пилот. Хил попадна във Формулата в някакъв ушавски тогава отбор и то на над 30 годишна възраст. Цял живот трябва да е благодарен на Франк Уилямс, че го взе за тест пилот, а той накрая му плю в лицето защото дядката беше наясно, че който и да му е пилот, все ще е шампион, понеже колите му бяха номер 1. То така и ставаше де. Та Хил извади късмет на Менсъл да му тропа нещо в главата(подобно на Розберг преди няколко сезона)и да реши да се маха когато е световен шампион и на върха на славата си. На всичко отгоре Рикардо Патрезе реши, че ще ходи при Шумахер в Бенетон и до Сена(който забележете щеше да е втори пилот на Менсъл(колко изтропал беше даде откаже))и изведнъж се оказа, че тест пилота Хил ще става водоноска на Сена. Цялата тази поредица от случайности не спира дотук, понеже 4 старта ли след началото на сезона, Сена взе, че умря на пистата. До Хил седна вечната водоноска на шампионите - Култард. Тоест нула конкуренция в отбора, а Дейвид просто имаше шанса да кара най-добрата кола. Та с тая най-добра кола Хил все пак се добра до последния стар където изоставаше в точките от Шумахер, но знаем там за катастрофата им. Редно е да се отбележи, че Шумахер имаше много по-слаба кола, а Хил просто се возеше в космически кораб. Но имаше един мега проблем - психиката. Като видеше Шумахер в огледалата и започваше да греши много като често излиташе от пистата. За да съм крайно обективен обаче ще кажа, че все пак в последния старт Шумахер го затвори, но си отстояваше до последно позицията обаче пак Хил си е виновен, че не прецени как ударената кола на Шумахер просто трябваше да застане зад нея и да я изпревари на следващата права. След изтърването на завоя Шумахер, който водеше с няколко секунди на Хил чукна бетона и беше ясно, че няма да е ок. Хил като видя това реши, че трябва да опита да го изпревари точно в този миг на супер спънатия завой въпреки, че Шумахер беше по-напред от него и естествено, че щеше да го затвори. Не виждам кой нормален щеше да си даде позицията в такъв момент. Хил обаче както казах нямаше психика и добра преценка във всички подобни ситуации. Навря се като новобранец какъвто си и беше макар и на 34 мисля и два сезона, Шумахер затвори и дотам.
През следващата година на Шумахер му сложиха мотор като на Хил в Бетона и постави рекорда за най-много победи като аеродинамиката на Уилямс пак беше по-добра. През 96-та Шумахер реши да ходи да реанимира изпадналия в кома отбор на Ферари и Хил вече нямаше какво да го спре да стане шампион. На всичко отгоре туриста Култард беше взет от Макларън(иначе ако от Уилямс му бяха позволили щеше да бие Хил)и му сложиха друг дебютант макар и идващ след два сезона в Индия Кар където с първия е новобранец на годината, а втория шампион, все пак карт сериите си бяха Б група сравнимо с Ф1. И младокът просто трябваше да се вози зад Хил, но си личеше, че е по-добър, Хил стана шампион с кола без конкуренция макар Жак да му дишаше във вратата, но нямаше как да го оставят да го бие. Скара се с дядката в края на сезона и онзи просто реши да не му дава парите, които иска защото и магаре да сложи в тая кола, пак ще е шампион, което самия той казваше, но с други думи. Така и стана, Жак вдигна титлата веднага, а после дойдоха вече шашмите на Макларън и ерата Шумахер.

Канадски вълк, за Хил ли греша?

През следващата година на Шумахер му сложиха мотор като на Хил в Бетона и постави рекорда за най-много победи като аеродинамиката на Уилямс пак беше по-добра. През 96-та Шумахер реши да ходи да реанимира изпадналия в кома отбор на Ферари и Хил вече нямаше какво да го спре да стане шампион. На всичко отгоре туриста Култард беше взет от Макларън(иначе ако от Уилямс му бяха позволили щеше да бие Хил)и му сложиха друг дебютант макар и идващ след два сезона в Индия Кар където с първия е новобранец на годината, а втория шампион, все пак карт сериите си бяха Б група сравнимо с Ф1. И младокът просто трябваше да се вози зад Хил, но си личеше, че е по-добър, Хил стана шампион с кола без конкуренция макар Жак да му дишаше във вратата, но нямаше как да го оставят да го бие. Скара се с дядката в края на сезона и онзи просто реши да не му дава парите, които иска защото и магаре да сложи в тая кола, пак ще е шампион, което самия той казваше, но с други думи. Така и стана, Жак вдигна титлата веднага, а после дойдоха вече шашмите на Макларън и ерата Шумахер.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 - обща тема
nxn написа:bum_bum написа:На мен ми изглежда кофти решение това.
Как лошо, това е най-доброто решение. На 17 печели ГП3, двя пъти печели формула 2 пред няколко други човека, които са в по-добри отбори и е човек от мерцедес академията. Така че той е, може би, най талантливият шофьор и мерцедес, ако искат да продължат да са шампиони, след като се пенсионира хамилтан, което е след този или следващия сезон, ще им трябва качествен човек, а опциите са само ръсел, макс, който няма как редбул да пуснат, и шарл, който няма да се махне от ферари.
Вече са шампиони, могат да си позволят и две коли да не финишират, така че не знам какво говориш.
Говоря за самочувствието на Ръсел, ако не успее да се справи добре, защото очакванията от него в непозната кола за един уикенд ще са огромни и ако не успее да се справи ще го разкостят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogi.73