Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
FaceOff написа:Приложението е супер, и си струва парите, даже е без пари, та закупуване на адаптер или преходник за кабел не мисля, че е тежест
Колега дай някъв модел или линк към такова bluetooth OBD устройство, защото с моето не става. Ако е евтино, тествано и работи,най-добре.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Ами, не е скъпо и го ползвам почти година -
https://sklad66.com/cms/ELM-327-Bluetoo ... I-CAN.html
https://sklad66.com/cms/ELM-327-Bluetoo ... I-CAN.html
Re: Стойности на дюзи при 60
Колеги, при мен проблемът продължава. Сипах добавка Бардал БДЦ, покарах няколко дни градско, за съжаление не много километри. Днес при първо палене, 20 секунди, след като е запалила, на 20 градуса температура на охладителната течност, със затапен ЕГР даде тези стойности.
Показанията на 4-ти цилиндър са новото 20.
До преди няколко дни не мърдаше от -0.1 и винаги е варирала така.
Какво стана, че изведнъж отиде в + 1.5
Не за пръв път ползвам добавки в колата, но пък за пръв път, колата дава подобни стойности.
От къде да я почвам, като самите дюзи, мисля да са последното което да направя, защото такива резки колебания, в рамките на 300 км са ми много странни. Гледам на другата кола, дюзите, обслужват се по един начин, зареждат се от една бензиностанция, там са в рамките на -0.4 до +0.4
Показанията на 4-ти цилиндър са новото 20.
До преди няколко дни не мърдаше от -0.1 и винаги е варирала така.
Какво стана, че изведнъж отиде в + 1.5
Не за пръв път ползвам добавки в колата, но пък за пръв път, колата дава подобни стойности.
От къде да я почвам, като самите дюзи, мисля да са последното което да направя, защото такива резки колебания, в рамките на 300 км са ми много странни. Гледам на другата кола, дюзите, обслужват се по един начин, зареждат се от една бензиностанция, там са в рамките на -0.4 до +0.4
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Стойности на дюзи при 60
Тези показания не са ли индикация за проблем?
По-принцип, започна да пали твърдо при първо палене сутрин, когато е студена, преди около 300 км, като работи така, според зависи от външната температура, от 20 до 40 секунди, след което подобрява.
И наблюденията ми през ИНПА, са описаните в предния пост.
Други оплаквания за сега, нямам, не усещам разлика в работата на колата, пали от четвърт, не пуши и не мирише странно.
По-принцип, започна да пали твърдо при първо палене сутрин, когато е студена, преди около 300 км, като работи така, според зависи от външната температура, от 20 до 40 секунди, след което подобрява.
И наблюденията ми през ИНПА, са описаните в предния пост.
Други оплаквания за сега, нямам, не усещам разлика в работата на колата, пали от четвърт, не пуши и не мирише странно.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
На загрял мотор гледай корекциите - ако и тогава има +1.5 и нагоре, сваляй и на стенд...
Re: Стойности на дюзи при 60
Не, като загрее е тези стойности.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Стойности на дюзи при 60
Ако при 1.5 трябва да сваляш, защо ИНПА-та го дава зелено до 3, а червено чак над 3?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
kamendc написа:Ако при 1.5 трябва да сваляш, защо ИНПА-та го дава зелено до 3, а червено чак над 3?
Защото +1.5 означава, че тоя цилиндър е на бедна смес и дюзата по всяка вероятност има проблем. Трябва да я следиш, защото за седмица отива примерно на +3, а за още две седмици може някое бутало да се покаже...
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:kamendc написа:Ако при 1.5 трябва да сваляш, защо ИНПА-та го дава зелено до 3, а червено чак над 3?
Защото +1.5 означава, че тоя цилиндър е на бедна смес и дюзата по всяка вероятност има проблем. Трябва да я следиш, защото за седмица отива примерно на +3, а за още две седмици може някое бутало да се покаже...
Не че ти поставям знанието под съмнение колега, дори напротив, много неща съм научил от теб, но по твоята логика на моята кола трябва да са се показали всички бутала до сега.
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:Аз вече съм вдигнал ръце с тия корекции и си карам. Колата пали, върви, не тресе, не пуши. Докога, не знам. Не бях ги гледал от доста време и, що да видя:
Може да си имам някакъв проблем по буталата или цилиндрите. Случайно ми попадна един майстор преди няколко месеца, викам я я заслушай, че все ми се струва че потраква нещо, докато е студена, като е топла изчезва. Той слуша и казва, че може да е "дръпнала" полата на някое бутало, че са имали такъв случай и са сменили де що се сетиш и шума си оставал. Накрая сменили буталата и изчезнал. Но можело да си карам така още 100-150к... да не се занимавам.
Update, 16.11.2020 - Взе да дава грешка 4B10(1278)Laufruheregler, май е заради високата стойност на корекцията. Да взема да проверя най-после компресията...
Здравей колега.
Премери ли компресията ?
Аз съм в голяма дилема с моя дизел.
М57, ама първия 184 коня.
Стендаджията казва, че дюзите са супер, а пък имам е*ати бесните стойности на цилиндрите.
Двигателя си почуква на студено от както съм купил колата, вече 60к километра и се чудя какво да я правя.
Ето едно много интересно видео по темата - https://www.youtube.com/watch?v=iSp6I3OiaeQ
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Стойности на дюзи при 60
Имахме случай с фейсово 530 ,което чукаше на студено а на загрляо почти не се чуваше,даже изчезваше и то не беше дюзи -стендове,глави ,клапани ,вериги,нагар по буталата ,лагери и какво ли не .Една чанта пари по сервизи и нищо.След ремап вървеше като лудо и след 70к.-80к.и се радва друг.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Kurtov написа:Z3Ro* написа:kamendc написа:Ако при 1.5 трябва да сваляш, защо ИНПА-та го дава зелено до 3, а червено чак над 3?
Защото +1.5 означава, че тоя цилиндър е на бедна смес и дюзата по всяка вероятност има проблем. Трябва да я следиш, защото за седмица отива примерно на +3, а за още две седмици може някое бутало да се покаже...
Не че ти поставям знанието под съмнение колега, дори напротив, много неща съм научил от теб, но по твоята логика на моята кола трябва да са се показали всички бутала до сега.
М57 в е60 е по-кекав от твоя мотор - аз също си карам с корекции около 2 понякога, но винаги на стенда тези дюзи са за най-малкото реглаж. При е60 по-често се наблюдават проблеми с бутала, биели и биелни лагери, породени от проблем с дюза/и и необърнато навреме внимание... Всеки сам си решава инак, аз не съм нито стендаджия, нито сервиз...
Ако имаш големи корекции, ориентирай се към плюсовите, също така виж оборотите на цилиндрите - не само по-ниските са проблем. По-високите означават детонации. Също така гледай дюзите на загрял мотор само, защото тази кола е на 20 години - може да има какви ли не странични проблеми по цилиндър, по колектор, виждал съм изкривен от времето капак на клапаните и съответно се нарушава храненето с въздух, оттам и сместа бяга като съотношение. Софта на е46 не е толкова прецизен и малки отклонения лесно не ги хваща, виждал съм дюза да тече от капачката и корекцията да не надвишава +2... Така че нещата не са съпоставими с е60...

Re: Стойности на дюзи при 60
По моя въпрос? С мненията, които чета, се обърквам повече. Да я мисля ли колата или да карам?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Ако корекцията пада, докато моторът загрява, проблем с дюза/и нямаш - говорим за корекцията от горната снимка...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани