BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1119
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от MMG » 12 Ное 2020, 11:41

chris_barnes написа:Липсва ми табелката Xdrive от пасажерският преден калник на колата. Защо от БМВ са направили 2 отделни парт номера за лява и дясна табелка и с какво едната е различна от другата? (Цената от над 100лв за брой няма да я коментирам).


Колега, в Алиекспес ги мернах и са по няколко лева.

Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 13 Ное 2020, 14:40

FaceOff написа:
equipment написа:Погледнаха малко отгоре, отгоре. По кората нямам течове, нито около двигателя. Капак клапани съм сменил преди 6 месеца. Капачката на маслото се развърта нормално, споменаха ,че можело да е някакъв маслен охладител ли ..или нещо от сорта. Иначе турбо не можаха да проверят.ИМаха мн работа. Общо взето колата ми не пуши, не съм забелязал и отзад да излиза синкав дим. Уговорихме се да карам така сега и ако пак ми светне лампа вече ще започнат да търсят проблема.Но накрая завършиха,че за кола с файл и без дпф било нормално да наливам по литър, литър и половина , макар че досега за 2 год. и 6 смени на масло, не се е налагало да доливам нито 1 път.
Не дали се развърта нормално капачката, а като се отвърти дали седи спокойно, или подскача. Да долееш 1 литър и да стигне средата на щеката не звучи добре за 4500 километра, но този харч да се появи ей така отведнъж би трябвало да има конкретна причина, и според мен е много малко или никак вероятно да е от сегменти. Какъвто и да е течът, би трябвало да са го засякли дори и набързо да са ти погледнали колата. Точно от последната смяна на масло ли ти е ремапа и премахнат дпф-а, та да ти казват, че е нормално (а принципно не е)? Най-лесно е, след като са проверили за течове, да се провери клапана на картерната вентилация и вакуум помпата, и ако там всичко е наред бих сменил маслото, може да си попаднал на нещо кофти при последната смяна.


Отвърта се нормално капачката, няма вибрации, нито скоци.Файлът е откакто взех колата, иначе ДПФ махнах пролетта на 2020. Споменаха нещо и за някакъв маслен охладител, дано не бъркам думата, но тогава съм щял да имам масло в казанчето за антифриз. Вчера гледах през деня течността, не забелязвам някакви по-тъмни петна . Иначе антифризът, който слагам е син на цвят, уж бил за бмв. Другото ,което споменаха като вариант, е освен да били наляли по малко масло, при смяната му, която беше август месец. Но това не ми се вижда логично, защото колата все в този сервиз я правя и всеки път по един и същ начин го точат, наливат, проверяват щеката и доливат, ако не нужно. Нося им по 7 л. ,а те май наливат около 6,5 или 6,7 нещо такова. А относно кофти партидата на маслото, знам ли, все Castrol edge слагам 5х30 . Купувам го от едно и също място. Освен да са ми пробутали някакво менте, знам ли... Човек в днешно време вече не може да има вяра на нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от A9A » 13 Ное 2020, 15:28

Има ли начин да се кодира следното:
Когато бутна лоста наляво в позиция "Sport", да не влиза автомобила в режим "Sport", а само да сменям скорости с натискане на лоста напред и назад. Както на първите автоматици с функция "tiptronic". Нямам лостчета на волана...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 14.07.2016

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от djvice » 13 Ное 2020, 17:52

A9A написа:Има ли начин да се кодира следното:
Когато бутна лоста наляво в позиция "Sport", да не влиза автомобила в режим "Sport", а само да сменям скорости с натискане на лоста напред и назад. Както на първите автоматици с функция "tiptronic". Нямам лостчета на волана...



буташ го наляво и когато бутнеш напред или назад си в ръчен режим вече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от A9A » 13 Ное 2020, 23:07

djvice написа:
A9A написа:Има ли начин да се кодира следното:
Когато бутна лоста наляво в позиция "Sport", да не влиза автомобила в режим "Sport", а само да сменям скорости с натискане на лоста напред и назад. Както на първите автоматици с функция "tiptronic". Нямам лостчета на волана...



буташ го наляво и когато бутнеш напред или назад си в ръчен режим вече


Бутна ли го наляво и връща една или две скорости. Целта е скоростната кутия директно да мине в режим "M", а не да влиза в режим "DS".
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 14.07.2016

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от djvice » 14 Ное 2020, 10:47

A9A написа:
djvice написа:
A9A написа:Има ли начин да се кодира следното:
Когато бутна лоста наляво в позиция "Sport", да не влиза автомобила в режим "Sport", а само да сменям скорости с натискане на лоста напред и назад. Както на първите автоматици с функция "tiptronic". Нямам лостчета на волана...



буташ го наляво и когато бутнеш напред или назад си в ръчен режим вече


Бутна ли го наляво и връща една или две скорости. Целта е скоростната кутия директно да мине в режим "M", а не да влиза в режим "DS".



да и после като бутнеш напред или назад си в manual режим

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от A9A » 14 Ное 2020, 12:37

djvice написа:
A9A написа:
djvice написа:
A9A написа:Има ли начин да се кодира следното:
Когато бутна лоста наляво в позиция "Sport", да не влиза автомобила в режим "Sport", а само да сменям скорости с натискане на лоста напред и назад. Както на първите автоматици с функция "tiptronic". Нямам лостчета на волана...



буташ го наляво и когато бутнеш напред или назад си в ръчен режим вече


Бутна ли го наляво и връща една или две скорости. Целта е скоростната кутия директно да мине в режим "M", а не да влиза в режим "DS".



да и после като бутнеш напред или назад си в manual режим


Целта е скоростната кутия директно да мине в режим "M", а не да влиза в режим "DS"
Ако съм на 6-та и го бутна в ляво колата превключва на 4-та. Целта е да остане на 6-та и да не влиза в спорт режим.
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 14 Ное 2020, 12:40

Ако от 6-та върне до 4-та и бутнеш два пъти + ще си пак на 6-та в ръчен режим и ще си на ръчен режим докато не пуснеш на Д.
Не знам дали може да се кодира, но наистина не виждам практическата нужда от това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 14.07.2016

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от djvice » 14 Ное 2020, 16:52

grkv написа:Ако от 6-та върне до 4-та и бутнеш два пъти + ще си пак на 6-та в ръчен режим и ще си на ръчен режим докато не пуснеш на Д.
Не знам дали може да се кодира, но наистина не виждам практическата нужда от това.



и аз не виждам,както и карането на М :D ,дори много добре е направено,от 6та да включва 4та и след това да минаваш в М режим(все пак се подразбира че ще я караш в по-високите обороти) :D

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.11.2020
Пол: Мъж

Проблем с PPS

Мнение от Chefoто » 14 Ное 2020, 20:24

Здравейте колеги. Има ли някой запознат със системата за защита на пешеходци или по точно от отказа да работи? Днес след лек инцидент в предната броня самата система не сработи и известието гласи-Pedestrian protection system fault. Колата е f10 3.0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 14.07.2016

Re: Проблем с PPS

Мнение от djvice » 14 Ное 2020, 21:43

Chefoто написа:Здравейте колеги. Има ли някой запознат със системата за защита на пешеходци или по точно от отказа да работи? Днес след лек инцидент в предната броня самата система не сработи и известието гласи-Pedestrian protection system fault. Колата е f10 3.0


може да се изключи софтуерно и да нямаш проблем със грешки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: С TOYO
Мечтае да кара: F11 ///М

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от vankata 1296 » 16 Ное 2020, 11:32

Здравейте, каква е разликата между двете табла? Голям, малък борд? Колите са F11 530d


62AB574F-3C7A-4CF5-A807-20810DFB99F6.png


3A1D0C6B-827F-4F6A-B3FB-2868A1C458C7.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1119
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от MMG » 16 Ное 2020, 14:11

Има немалка разлика, като 6WA или extended е по-добрата опция. Изглежда страхотно, като е изгасен е изцяло черен, т.е. не се виждат цифрите (black panel) . През деня свети бяло, а вечер оранжево. Така е направен, че дисплеят, който е по цялата дължина на таблото отдолу хармонично се слива с циферблатите отгоре. Това го няма при basic изпълнението и не изглежда така добре. Дисплея отдолу също така е по-малък.


[URL/] https://forum.bmw5.co.uk/topic/131814-i ... t-displays[/URL]




Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 4.12.2012
Пол: Мъж

Странно изпушване BMW F10

Мнение от milenkata » 16 Ное 2020, 14:35

При студен мототор, колата изпушва при първото палене леко сиво синьо за няколко секунди. Не мирише на масло, не мирише на нафта.
Прави го само в студено време и после цял ден нямам проблем. В топло време също не изпушва при първо палене. Колата е F10 520d 184 коня.
Премахнал съм дпф, проверил съм дюзи и турбо, мотора не гори масло.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от chris_barnes » 16 Ное 2020, 16:12

MMG написа:Има немалка разлика, като 6WA или extended е по-добрата опция. Изглежда страхотно, като е изгасен е изцяло черен, т.е. не се виждат цифрите (black panel) . През деня свети бяло, а вечер оранжево. Така е направен, че дисплеят, който е по цялата дължина на таблото отдолу хармонично се слива с циферблатите отгоре. Това го няма при basic изпълнението и не изглежда така добре. Дисплея отдолу също така е по-малък.


[URL/] https://forum.bmw5.co.uk/topic/131814-i ... t-displays[/URL]




Sent from my iPhone using Tapatalk
На мен ми изглежда, че между най-базовото и дигиталното табло има 2 варианта, а не един.

1) със стрелки и голям дисплей отдолу, но с обикновен циферблат.
2) със стрелки но диодно табло (черно)
IMG_1870.jpg

IMG_1871.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook