Катализатор и сондата след него
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Катализатор и сондата след него
Здравейте , интересува ме премахването на катализатора на БМВ е46 318i , какви пари вървят , какво става със сондата след него изключва ли се не се ли ,също и какво се слага на мястото на катализатора. Причината за премахването е че изписва грешка 165 .
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Катализатор и сондата след него
Премахване на сондата и преинсталиране на Евро2 - това е единствения адекватен вариант, мисля че съм ти го казвал...но ти да си питаш пак, де
И права тръба да сложиш - нищо няма да се промени в негативен план /като звук/, назад имаш две гърнета.

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Катализатор и сондата след него
The Heartlistener написа:Премахване на сондата и преинсталиране на Евро2 - това е единствения адекватен вариант, мисля че съм ти го казвал...но ти да си питаш пак, деИ права тръба да сложиш - нищо няма да се промени в негативен план /като звук/, назад имаш две гърнета.
Идеята за инсталиране на евро 2 ми идва скъпа , говорих с хора дето се занимават с това и ми казаха нещо от порядъка на 200 лв

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Катализатор и сондата след него
Най-добрия вариант е препрограмиране на ECU-то.Снимай си немера на катализатора и провери колко пари дават за него.С фтулки става има и фтулки с активна част (мини катализатор вътре в самата втулка).
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Катализатор и сондата след него
R.Konkyov написа:The Heartlistener написа:Премахване на сондата и преинсталиране на Евро2 - това е единствения адекватен вариант, мисля че съм ти го казвал...но ти да си питаш пак, деИ права тръба да сложиш - нищо няма да се промени в негативен план /като звук/, назад имаш две гърнета.
Идеята за инсталиране на евро 2 ми идва скъпа , говорих с хора дето се занимават с това и ми казаха нещо от порядъка на 200 лв. Затова питам и за друго решение , гледах по сайтовете за някаква втулка . Ако си по наясно с тая втулка изкажи мнение. Или ако има вариант само да се изключи сондата .
Това си е пладнешки обир - за 10 минути с WinKFP

Относно втулките съм песимист - с нищо няма да промениш алгоритъма на смесообразуването спрямо новата ситуация. Нещата не опират само до това да не ти светва чека на таблото.
П.П. WinKFP e част от пакета на INPA /BMW Standard tools/. Простичка програмка. Има достатъчно материали в нет-а как се подготвя програмата за работа и как се работи с нея. Ако не те мързи да се занимаваш, спокойно можеш да си го свършиш и сам. Кабел имаш.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Катализатор и сондата след него
The Heartlistener написа:R.Konkyov написа:The Heartlistener написа:Премахване на сондата и преинсталиране на Евро2 - това е единствения адекватен вариант, мисля че съм ти го казвал...но ти да си питаш пак, деИ права тръба да сложиш - нищо няма да се промени в негативен план /като звук/, назад имаш две гърнета.
Идеята за инсталиране на евро 2 ми идва скъпа , говорих с хора дето се занимават с това и ми казаха нещо от порядъка на 200 лв. Затова питам и за друго решение , гледах по сайтовете за някаква втулка . Ако си по наясно с тая втулка изкажи мнение. Или ако има вариант само да се изключи сондата .
Това си е пладнешки обир - за 10 минути с WinKFPЯвно много хора злоупотребяват с петте цъкания на мишката. Далече си, иначе ще ти свърша работа абсолютно безплатно.
Относно втулките съм песимист - с нищо няма да промениш алгоритъма на смесообразуването спрямо новата ситуация. Нещата не опират само до това да не ти светва чека на таблото.
П.П. WinKFP e част от пакета на INPA /BMW Standard tools/. Простичка програмка. Има достатъчно материали в нет-а как се подготвя програмата за работа и как се работи с нея. Ако не те мързи да се занимаваш, спокойно можеш да си го свършиш и сам. Кабел имаш.
Имам я програмата ,ако искаш може да ми обясниш как да свърша работата с experta мога да работя , не мисля че с winkfp ще е супер сложно . Мисля че ако ми кажеш нагледно за какво става въпрос може да стане работата.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Катализатор и сондата след него
Като начало намери из нет-а и си свали SP-Daten за Е46.
След това ще ти пратя примерен pdf как се зарежда WinKFP с необходимите файлове за твоя мотор.
След това ще ти пратя примерен pdf как се зарежда WinKFP с необходимите файлове за твоя мотор.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани