Съвети и въпроси относно избор на F3х

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 29.10.2017
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от kacmetko » 05 Ное 2020, 20:06

Колеги някой да я е гледал https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0643272988

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от surfboard » 13 Ное 2020, 13:34

Колеги, някой с мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7092680031 ?
Колата се продава доста отдавна, обявата ту изчезва, ту се появява, но досега никой не я е купил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Leon » 13 Ное 2020, 14:49

Ръчни кутии трудно се продават в наше време ;) Офертата е добра. Гледаш внимателно на сервиз и :driving:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 31.10.2019

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от SoldierOfGod » 13 Ное 2020, 16:16

Цената е много добра за 24 к ако всичко е наред с колата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 11.06.2020

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от nxn » 13 Ное 2020, 17:01

Скоростния лост ми прилича на доста повече километри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Bexim » 13 Ное 2020, 17:12

Колата е щатска, няма как да е на мноооого км.
А спортния волан при Ф30 става почти ЛЕШ на около 150к км.. Просто материалите са та..к в днешно време.
Колата е просто кофти комбинация - ръчка, Х, тамна отвън, светла отвътре. Доста странна комбинация. Красива, според вкуса, но най-гадна за поддръжка.
ВИН, проверяваш и се качваш да си я караш. За тия пари... без пари... :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Ное 2020, 18:55

Кожата е удивително запазена за тия 165 000 ако е такава каквато изглежда на снимките. Просто тия новите кожи вече на 50 000 имат доволно следи от употреба, тая е карана явно само с анцуг. :mhihi: Като изключим М-пакета, единственото, което ми липсва като екстра е лед фаровете. Не виждам нищо лошо в комбинацията тъмно отвън, светло отвътре, въпрос на вкус, аз не понасям черно, а това поне е тъмно синьо и хем получаваш предимството на черното да откроява светлите детайли отвън и фаровете, хем пък не е черно. :mhihi: Ръчката трудно се продава, ама на тоя мотор според мен не недостатък, колата ще доставя удоволствие с ръчка.
Километрите може да са истинската причина за продажбата в Щатско(на тия километри се оглеждат да ги продават защото сервизите са скъпи), понеже иначе или ударена или наводнена, ти си избираш, но с тая може да имаш късмет да не е нито едно от двете.

Чудя се кога изцяло ще забранят да ги регистрират Американските кочини с червените мигачи отзад. Все още в някой КАТ минава номера да не ги погледнат/обърнат внимание(или като кихнеш където е възможно защото далеч не навсякъде е) и се регистрират, но е доста досадно и опасно понякога по пътя защото много хора лесно могат да се объркат мигач ли свети, стоп ли...
Могат да карат тия грозни брой със светлоотразителите по техен стандарт, пък не могат да си сменят стоповете по Европейския.

Казвате, че тая се продавала отдавна, да ви представя рекордьора на мобилето:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hrdn79
Помня я още от към 45 000, мисля някой беше казал, че и по-отдавна се продава. Бях я пускал тук почти в самото начало още и обясняваха, че все пак ще се продаде, ама нещо може би има в самата кола, както ми изглеждаше в самото начало, макар по презумция да съм винаги силно подозрителен спрямо коли от зад големия гьол.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Dextuar » 13 Ное 2020, 20:09

Bexim написа:Колата е щатска, няма как да е на мноооого км.
Айде, ще кажеш в Щатите само до магазина и другаде не ходят и повече от 10к на година не правят ;)
Като бях залитнал да гледам оттам и Канада, коли на по 3-4 години все бяха около 100к км, та не е като да не ги карат.

Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M340i X Drive
Мечтае да кара: M ки

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от ionov » 13 Ное 2020, 20:40

Сериозно ли не можеш да различиш мигаща светлина от постоянната такава при спирачка?!
Аз пък се чудя, кога ще спрат да регистрират кочини, които пушат и смърдят от километри и пред канала дори не могат да запалят и влизат с бутане
Червения мигач е последния проблем


Top Gun Maverick написа:Кожата е удивително запазена за тия 165 000 ако е такава каквато изглежда на снимките. Просто тия новите кожи вече на 50 000 имат доволно следи от употреба, тая е карана явно само с анцуг. :mhihi: Като изключим М-пакета, единственото, което ми липсва като екстра е лед фаровете. Не виждам нищо лошо в комбинацията тъмно отвън, светло отвътре, въпрос на вкус, аз не понасям черно, а това поне е тъмно синьо и хем получаваш предимството на черното да откроява светлите детайли отвън и фаровете, хем пък не е черно. :mhihi: Ръчката трудно се продава, ама на тоя мотор според мен не недостатък, колата ще доставя удоволствие с ръчка.
Километрите може да са истинската причина за продажбата в Щатско(на тия километри се оглеждат да ги продават защото сервизите са скъпи), понеже иначе или ударена или наводнена, ти си избираш, но с тая може да имаш късмет да не е нито едно от двете.

Чудя се кога изцяло ще забранят да ги регистрират Американските кочини с червените мигачи отзад. Все още в някой КАТ минава номера да не ги погледнат/обърнат внимание(или като кихнеш където е възможно защото далеч не навсякъде е) и се регистрират, но е доста досадно и опасно понякога по пътя защото много хора лесно могат да се объркат мигач ли свети, стоп ли...
Могат да карат тия грозни брой със светлоотразителите по техен стандарт, пък не могат да си сменят стоповете по Европейския.

Казвате, че тая се продавала отдавна, да ви представя рекордьора на мобилето:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hrdn79
Помня я още от към 45 000, мисля някой беше казал, че и по-отдавна се продава. Бях я пускал тук почти в самото начало още и обясняваха, че все пак ще се продаде, ама нещо може би има в самата кола, както ми изглеждаше в самото начало, макар по презумция да съм винаги силно подозрителен спрямо коли от зад големия гьол.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от surfboard » 14 Ное 2020, 7:38

Благодаря за мненията, колеги. Именно ръчката е нещото, което ме кара да се колебая. Последните 6-7 години съм сменил няколко коли, всички са били автомат. Карам доста градско в София и не мога да си представя при тръгване от място отново да се върна към смяна на скорости, полусъединители в трафика, изравняване на газ и съединител, ръчкане на лоста, придърпване при смяна, връщане на предавки при изпреварване и т.н. Автоматикът си е глезотийка - натискаш и потегля като тролей и нищо не те интересува.
Затова ще поогледам и оферти с автоматик, но исках да събера мнения и за тази.
Ако се стигне до оглед, за какво да внимавам? Колата с демпферен маховик ли е, тъй като имам подозрения, че съединителят може да е заминал?
Другото, което ме интересува, е проходимостта. Затова съм се насочил към Х-драйв, защото ми омръзна зимата да не мога да изляза от паркинга и да се кача на тротоара, при положение, че съм с Мишелин Алпин 6. Надявам се, че няма да имам проблем по заснежени пътища и магистрали, пътувайки зимата? Как е проходимостта при Ф30?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Satanism » 14 Ное 2020, 8:02

Не се качвай на тротоара, там, в общия случай, не е място за коли ;)

Аз вече 7 години карам БМВ на задно, 2-3 от които Ф31ца.Досега не съм закъсвал в сняг. Х-драйва, най-много да смениш 1-2-няколко раздатки. А и качествен сняг, в България, вече доста рядко вали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от surfboard » 14 Ное 2020, 10:48

Карайки по магистрали и междуградски пътища и аз рядко съм закъсвал, но самото усещане за нестабилност, което задното ми дава, не ми харесва, особено предвид факта, че предните ми коли са били 4 х 4 и малко съм се разглезил, тъй като поведението там е различно :) Затова Х драйв ми е задължителен критерий, а с ръчните скорости съм склонен да направя компромис, стига екземплярът да е читав, да няма подводни камъни и да си заслужава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: G30 530D
Мечтае да кара: Тротинетка Lime

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Airdust » 14 Ное 2020, 10:56

surfboard написа:Карайки по магистрали и междуградски пътища и аз рядко съм закъсвал, но самото усещане за нестабилност, което задното ми дава, не ми харесва, особено предвид факта, че предните ми коли са били 4 х 4 и малко съм се разглезил, тъй като поведението там е различно :) Затова Х драйв ми е задължителен критерий, а с ръчните скорости съм склонен да направя компромис, стига екземплярът да е читав, да няма подводни камъни и да си заслужава.

Купи си автомат и не се занимавай с глупости :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от terorero » 14 Ное 2020, 11:45

surfboard написа:Карайки по магистрали и междуградски пътища и аз рядко съм закъсвал, но самото усещане за нестабилност, което задното ми дава, не ми харесва, особено предвид факта, че предните ми коли са били 4 х 4 и малко съм се разглезил, тъй като поведението там е различно :) Затова Х драйв ми е задължителен критерий, а с ръчните скорости съм склонен да направя компромис, стига екземплярът да е читав, да няма подводни камъни и да си заслужава.

Точно с кутията не прави компромис! При такъв добър автомат, да избереш ръчка и то за ежедневна кола е безумие. Плюс това после продажбата ще е много по-трудна.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 11.06.2020

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от nxn » 14 Ное 2020, 12:03

Аз като човек, който върти бая градско, се насочих към автомат и след 9 години ръчка направо се родих.
Като цяло щом караш толкова в града, според мен тази ламя не е за теб, лично мнение.

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook