Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз само имам един въпрос - как така корекциите на инпа се виждат над 1500 оборота? Мисля, че на толкова започваха да показват 0. По-нова версия на инпа ли е това?
Re: Стойности на дюзи при 60
И с ИНПА и с Бтул се виждат до 3000об/м, но трябва да се вдигат оборотите плавно.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Стойности на дюзи при 60
В ИСТА пише, че корекции се правят до 3200
Re: Стойности на дюзи при 60
ИЗВИНЯВАМ СЕ, че може би се повтарям в няколко теми и няколко поста
Още не съм сипвал добавки и сменял филтри, щото не съм сигурен, че ще има ефект.
когато дюзата е с коркция от -, какво означаваше и съответно, когато корекцията е +?
При 2.0 дизел 150 к.с. до какви стойности е допустимо да карам и експериментирам с добавки, преди да е станало твърде късно? В момента показателите се движат в зеления сектор и не го надхвърлят.
Тази сутрин на студен мотор запали със следните стойности:
1-ви на -1.75
2-ри на 1.20
3-ти на 0.50
4-ти на -0.20
Като сгря добре, свали на следните стойности
1-ви на -1.00
2-ри на 0.80
3-ти на 0.30
4-ти на -0.10
и общо взето така държи в покой. При спокойно каране, стойностите падат на половина, при смачкване на педала се вдигат, до малко над тези в покой, докато не отпусна педала, после пак рязко падат.
Какво да я правя тая кола?
swetlioo написа:Колеги няколко въпроса по моята дилема, последната седмица
Когато съм на 4,5,6 предавка и оборотите са от около 1200 до 1900, като дам кикдаун на газта, поема супер мудно и постепенно започва да ускорява и след 2500 оборота направо се изстрелва.
Това нормално ли е?
Второ
Докато го правя това упражнение, следя на ИНПА стойностите на дюзите, и тази на 1-ви цилиндър постепенно покачва стойност до -2.9 и след като колата стигне над тези 1900-2000 оборота, стойността на дюзата започва да отива към -0.4, което е горе долу средната й стойност, при работа на място.
Останалите дюзи са на 2-ри около 0.40 при кикдауна отива до 1.00
на 3-ти в покой е на 0.2 при кикдауна отива на 0.5
на 4-ти в покой е на около -0.1 при кикдауна отива на 0.1
Как да го разбирам това?
Колата не пуши при кикдаун, не се усеща давене или присецване, шум в мотора или лоша работа, просто си е мудна.
на 1-ва,2-ра и 3-та предавка, няма мудност, няма такива скокове в стойностите на дюзите, седят в диапазона -0.4 до 0.4 съответна на 1-ви и 2-ри и 0.1 и -0.1 на 3-ти и 4-ти
Още не съм сипвал добавки и сменял филтри, щото не съм сигурен, че ще има ефект.
когато дюзата е с коркция от -, какво означаваше и съответно, когато корекцията е +?
При 2.0 дизел 150 к.с. до какви стойности е допустимо да карам и експериментирам с добавки, преди да е станало твърде късно? В момента показателите се движат в зеления сектор и не го надхвърлят.
Тази сутрин на студен мотор запали със следните стойности:
1-ви на -1.75
2-ри на 1.20
3-ти на 0.50
4-ти на -0.20
Като сгря добре, свали на следните стойности
1-ви на -1.00
2-ри на 0.80
3-ти на 0.30
4-ти на -0.10
и общо взето така държи в покой. При спокойно каране, стойностите падат на половина, при смачкване на педала се вдигат, до малко над тези в покой, докато не отпусна педала, после пак рязко падат.
Какво да я правя тая кола?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стойности на дюзи при 60
Корекция на плюс е показател за запушен разпръсквач. Корекция на минус означава, че в цилиндъра влиза повече от необходимото гориво, но може и дюза да е на минус, за да се компенсира работата на такава, която е на плюс, както и обратното. Запалването виж на цилиндрите в каква последователност е и гледай дюзите две по две. Там, където има проблем, оборотите ще са различни от на останалите цилиндри - с F5 ги гледаш на Инпа, като така моторът работи без корекции от компа. Ако почне да тресе така, има проблем с дюза/и. Причината за голям минус, освен компенсация на плюс, е проблем с иглата, с пружината или с клапана отгоре, а може и бобината да е тръгнала - общо взето иглата не затваря достатъчно бързо.
Re: Стойности на дюзи при 60
Z3Ro* написа:Корекция на плюс е показател за запушен разпръсквач. Корекция на минус означава, че в цилиндъра влиза повече от необходимото гориво, но може и дюза да е на минус, за да се компенсира работата на такава, която е на плюс, както и обратното. Запалването виж на цилиндрите в каква последователност е и гледай дюзите две по две. Там, където има проблем, оборотите ще са различни от на останалите цилиндри - с F5 ги гледаш на Инпа, като така моторът работи без корекции от компа. Ако почне да тресе така, има проблем с дюза/и. Причината за голям минус, освен компенсация на плюс, е проблем с иглата, с пружината или с клапана отгоре, а може и бобината да е тръгнала - общо взето иглата не затваря достатъчно бързо.
Аха. Днес, като я запалих студена, гледах оборотите, на 2-ри цилиндър се въртяха около 820-825, докато на другите бяха около 840 и колата започна да тресе с една идея повече. На загрял двигател, не тресе и стойностите са, на 2-ри около 825, а на останалите 832 и варира с малко около тези нива.
Снимките са на вече добре загрял мотор, от днес
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The_Bear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 12.02.2017
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: с три педала.
- Детайли за колата: E61 530d (218) 2004
Re: Стойности на дюзи при 60
Аз вече съм вдигнал ръце с тия корекции и си карам. Колата пали, върви, не тресе, не пуши. Докога, не знам. Не бях ги гледал от доста време и, що да видя:
Може да си имам някакъв проблем по буталата или цилиндрите. Случайно ми попадна един майстор преди няколко месеца, викам я я заслушай, че все ми се струва че потраква нещо, докато е студена, като е топла изчезва. Той слуша и казва, че може да е "дръпнала" полата на някое бутало, че са имали такъв случай и са сменили де що се сетиш и шума си оставал. Накрая сменили буталата и изчезнал. Но можело да си карам така още 100-150к... да не се занимавам.
Update, 16.11.2020 - Взе да дава грешка 4B10(1278)Laufruheregler, май е заради високата стойност на корекцията. Да взема да проверя най-после компресията...
Може да си имам някакъв проблем по буталата или цилиндрите. Случайно ми попадна един майстор преди няколко месеца, викам я я заслушай, че все ми се струва че потраква нещо, докато е студена, като е топла изчезва. Той слуша и казва, че може да е "дръпнала" полата на някое бутало, че са имали такъв случай и са сменили де що се сетиш и шума си оставал. Накрая сменили буталата и изчезнал. Но можело да си карам така още 100-150к... да не се занимавам.
Update, 16.11.2020 - Взе да дава грешка 4B10(1278)Laufruheregler, май е заради високата стойност на корекцията. Да взема да проверя най-после компресията...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна The_Bear на 16 Ное 2020, 11:30, променена общо 1 път
Re: Стойности на дюзи при 60
The_Bear написа:Аз вече съм вдигнал ръце с тия корекции и си карам. Колата пали, върви, не тресе, не пуши. Докога, не знам. Не бях ги гледал от доста време и, що да видя:
Може да си имам някакъв проблем по буталата или цилиндрите. Случайно ми попадна един майстор преди няколко месеца, викам я я заслушай, че все ми се струва че потраква нещо, докато е студена, като е топла изчезва. Той слуша и казва, че може да е "дръпнала" полата на някое бутало, че са имали такъв случай и са сменили де що се сетиш и шума си оставал. Накрая сменили буталата и изчезнал. Но можело да си карам така още 100-150к... да не се занимавам.
Колега, какво е това приложение което ползваш?
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
И кабел става с преходник към телефона, и с блутуут адаптер, моя адаптер е от склад-а и работи без проблеми.
Re: Стойности на дюзи при 60
Питам, защото в самото приложение пише, че не работи с ELM327 Mini, а аз имам такова.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Стойности на дюзи при 60
Приложението е супер, и си струва парите, даже е без пари, та закупуване на адаптер или преходник за кабел не мисля, че е тежест
Re: Стойности на дюзи при 60

Това е положението при мен. Преди известно време имах корекции около 1.2. Колата не беше карана дълго време и сега доста се е подобрила след като почнах да я карам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани