Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте Колеги !
Имам един въпрос отностно електрическата водна помпа .
Bmw e60 523i 177 кс . n52.
Помпата ми не включва и следователно колата ми загря .
ходих на диагностика и грешките бяха -
FC 2E81 Electric coolant pump, speed deviation, speed outside the tolerance
FC 2E82 Electric coolant pump cutoff, over-current
понеже ще си я сменям сам и нямам устройство за грешки . искам да питам когато грешките вече са записани от старата помпа и не съм ги изтрил
ако я сменя без да трия грешките ще тръгне ли новата помпа нормално ?
и друг въпрос . трябва ли да откачам акомулатора когато правя смяна на помпите .
Имам един въпрос отностно електрическата водна помпа .
Bmw e60 523i 177 кс . n52.
Помпата ми не включва и следователно колата ми загря .
ходих на диагностика и грешките бяха -
FC 2E81 Electric coolant pump, speed deviation, speed outside the tolerance
FC 2E82 Electric coolant pump cutoff, over-current
понеже ще си я сменям сам и нямам устройство за грешки . искам да питам когато грешките вече са записани от старата помпа и не съм ги изтрил
ако я сменя без да трия грешките ще тръгне ли новата помпа нормално ?
и друг въпрос . трябва ли да откачам акомулатора когато правя смяна на помпите .
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
В сервиза знаят, ако ще сменяш сам - откача се. Грешките се трият след смяната. Иначе помпата ще си работи нормално.
Never mistake motion for action...
- tsvyatkoff
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://www.cars.bg/offer/5f4e4a38ff0c90503a5a9184
Някой да е гледал тази кола? Прави впечатление, че се продава от дълго време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Някой да е гледал тази кола? Прави впечатление, че се продава от дълго време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
tsvyatkoff написа:https://www.cars.bg/offer/5f4e4a38ff0c90503a5a9184
Някой да е гледал тази кола? Прави впечатление, че се продава от дълго време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Единственото, което знам, е че колата се продава от джамбазин, който има още едно 535d от Швейцария, което е обявено на 200к км, а преди 2 седмици го гледах на обява в tutti.ch директно от Швейцареца на 400к. Демек не бих си купил и молив от тоя... Но все пак тук пазарът ни е такъв, и хората предпочитат да бъдат излъгани!

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колите от Швейцария са поддържани, НО за да дойдат на прилична цена трябва да са с удър, дефек, при това немалък или да са на много километри, както колегата по-горе казва. Над 400х. км и нагоре.
Пример. В Шевйцария Е46Х на под 200х.км в добро състояние и без проблеми струва от 4-5х. франака. Франка е 1.83лв, докарване+ мито идва грубо на 11х. лв. Няма как да се продава тук за 6-7
Имам наблюдение върху коли внос от Швейцария и Италия. От Швейцария са истинаски,но скъпи, от Италия евтини и има защо.
Купувах преди време от Швейцария едно audi a5 sportback на реални 183х. км. Колата е била облепена цялата в черно матово фолио. Цветът й оригинално е сив металик. В някакъв момент са решили да свалят фолиото и са си помагали с някакъв инструмен и бяха сериозно наранили боята на всеки детайл. Това беше причината колата да бъде по-евтина, но реално си беше за цялостно пребоядисване.
Пример. В Шевйцария Е46Х на под 200х.км в добро състояние и без проблеми струва от 4-5х. франака. Франка е 1.83лв, докарване+ мито идва грубо на 11х. лв. Няма как да се продава тук за 6-7

Имам наблюдение върху коли внос от Швейцария и Италия. От Швейцария са истинаски,но скъпи, от Италия евтини и има защо.
Купувах преди време от Швейцария едно audi a5 sportback на реални 183х. км. Колата е била облепена цялата в черно матово фолио. Цветът й оригинално е сив металик. В някакъв момент са решили да свалят фолиото и са си помагали с някакъв инструмен и бяха сериозно наранили боята на всеки детайл. Това беше причината колата да бъде по-евтина, но реално си беше за цялостно пребоядисване.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Драгослав написа:Колите от Швейцария са поддържани, НО за да дойдат на прилична цена трябва да са с удър, дефек, при това немалък или да са на много километри, както колегата по-горе казва. Над 400х. км и нагоре.
Пример. В Шевйцария Е46Х на под 200х.км в добро състояние и без проблеми струва от 4-5х. франака. Франка е 1.83лв, докарване+ мито идва грубо на 11х. лв. Няма как да се продава тук за 6-7![]()
Имам наблюдение върху коли внос от Швейцария и Италия. От Швейцария са истинаски,но скъпи, от Италия евтини и има защо.
Купувах преди време от Швейцария едно audi a5 sportback на реални 183х. км. Колата е била облепена цялата в черно матово фолио. Цветът й оригинално е сив металик. В някакъв момент са решили да свалят фолиото и са си помагали с някакъв инструмен и бяха сериозно наранили боята на всеки детайл. Това беше причината колата да бъде по-евтина, но реално си беше за цялостно пребоядисване.
В момента има няколко е61, които са обявени в Швейцария на и под 6500 франка, някои са фейсови и са с пробег около 200-250 к км... Има даже една с тия обдухване на салона, но е 25хд - инак е на 190 к и й искат 5900...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Z3Ro* написа:Драгослав написа:Колите от Швейцария са поддържани, НО за да дойдат на прилична цена трябва да са с удър, дефек, при това немалък или да са на много километри, както колегата по-горе казва. Над 400х. км и нагоре.
Пример. В Шевйцария Е46Х на под 200х.км в добро състояние и без проблеми струва от 4-5х. франака. Франка е 1.83лв, докарване+ мито идва грубо на 11х. лв. Няма как да се продава тук за 6-7![]()
Имам наблюдение върху коли внос от Швейцария и Италия. От Швейцария са истинаски,но скъпи, от Италия евтини и има защо.
Купувах преди време от Швейцария едно audi a5 sportback на реални 183х. км. Колата е била облепена цялата в черно матово фолио. Цветът й оригинално е сив металик. В някакъв момент са решили да свалят фолиото и са си помагали с някакъв инструмен и бяха сериозно наранили боята на всеки детайл. Това беше причината колата да бъде по-евтина, но реално си беше за цялостно пребоядисване.
В момента има няколко е61, които са обявени в Швейцария на и под 6500 франка, някои са фейсови и са с пробег около 200-250 к км... Има даже една с тия обдухване на салона, но е 25хд - инак е на 190 к и й искат 5900...
Съвсем прилична цена за нормална здрава кола.
Ако тази кола трябва да бъде вкарана тук за продан крайна клиентска цена ще е минимум 16 000лв.
Затова такива коли тук не влизат, влизат с дефекти защото цената за отстраняването им тук е значително по ниска.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
tsvyatkoff написа:https://www.cars.bg/offer/5f4e4a38ff0c90503a5a9184
Някой да е гледал тази кола? Прави впечатление, че се продава от дълго време..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Страхотна база, най добрия мотор, в комбинация с едни от най хубавите ексти.
Аз бих я прегледал, проверил историята и ако не е нещо куцо удряна или много върната .... я отнасям като куцо пиле домат


- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Z3Ro* написа:Драгослав написа:В момента има няколко е61, които са обявени в Швейцария на и под 6500 франка, някои са фейсови и са с пробег около 200-250 к км... Има даже една с тия обдухване на салона, но е 25хд - инак е на 190 к и й искат 5900...
Потвърждавам, моята е от Белгия, сам си я докарах тази година и беше към 5000 евро, на 243 хил. със сервизна книжка, добро състояние, не всички екстри, но има каквото исках аз - автомат, кожа, HiFi, ел. седалки с памет, ксенон, и др.
По-наточените и на по-малко километри си бяха 6000 и нагоре. За по 3-4 имаше на 400 хил. или със запушен ДПФ, раздрънкани, издраскани... Не че не стават и те за тук, както казва колегата вземат ги и ги оправят тук, че е по-евтино. Но там не падат цените, има разни поляци, албанци и какви ли не, които изкупуват коли за Източна Европа и цените се държат. В Швейцария не вярвам да е по-различно.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги, търся читаво 530/535д за мой приятел, може форумско, може и някакво, което знаете, че е ок, ако има нещо интересно, пишете в темата, благодаря.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Top Gun Maverick написа:Колеги, търся читаво 530/535д за мой приятел, може форумско, може и някакво, което знаете, че е ок, ако има нещо интересно, пишете в темата, благодаря.
Има в продава-раздел едно е61 фейс, което според мен си заслужава внимание:
viewtopic.php?f=46&t=440611
Аз го оглеждам и му се каня от две седмици, но не мога да реша за момента как да се освободя от моя трактор, та още не съм звънял на колегата...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Тази кола ако се задържи дълго, темата е напълно безсмислена 

Never mistake motion for action...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Не иска комби човека(за сина му е всъщност), а аз не бих го оставил да вземе екс драйв. 
Кандардисвам го за една друга форумна, но му идва малко скъпа, та ще чака да падне ако не я лапнат дотогава.

Кандардисвам го за една друга форумна, но му идва малко скъпа, та ще чака да падне ако не я лапнат дотогава.

- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте, за първи път пиша в този под форум
... Използвах търсачката на някои въпроси си отговорих на други не
Конкретно питането ми е за този автомобил: https://m.mobile.bg/details/11595849210 ... id=1&pid=8
Километрите са доста, но като притежател на м52б28 на 370к и м54б25 на 290к като и на двете аз съм минал над 100к безпроблемно, по скоро тези 300к не ме притесняват. Ще се радвам хора запознати с модела, да споделят мнение за конкретния автомобил. До момента се свързах с продавача за Вин номера, тъй като държа всичко да е заводско от към оборудване, пък и да проверя auto-records какво знае за нея. Колата ще се газифицира, тъй като минавам по 40-45к на година, 90% от което е магистрално каране - поради тази причина се спрях на този мотор,а и ми допада че е с ръчна скоростна кутия. Интересувам се, на какъв пробег се сменят вериги на този мотор, и колко излиза като финанси. Нещо специфично което да гледам по мотора при покупката, като колата задължително ще я закача на диагностика. Извинявам се за дългият пост. Поздрави!


Километрите са доста, но като притежател на м52б28 на 370к и м54б25 на 290к като и на двете аз съм минал над 100к безпроблемно, по скоро тези 300к не ме притесняват. Ще се радвам хора запознати с модела, да споделят мнение за конкретния автомобил. До момента се свързах с продавача за Вин номера, тъй като държа всичко да е заводско от към оборудване, пък и да проверя auto-records какво знае за нея. Колата ще се газифицира, тъй като минавам по 40-45к на година, 90% от което е магистрално каране - поради тази причина се спрях на този мотор,а и ми допада че е с ръчна скоростна кутия. Интересувам се, на какъв пробег се сменят вериги на този мотор, и колко излиза като финанси. Нещо специфично което да гледам по мотора при покупката, като колата задължително ще я закача на диагностика. Извинявам се за дългият пост. Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани