Пълна профилактика на спирачни апарати
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Пълна профилактика на спирачни апарати
Здравейте колеги,
Може ли да препоръчате кой в София може да ми направи пълна профилактика на спирачни апарати? Колата е Е61 525i 2004г. Взел съм и предни дискове и накладки да сменя.
Благодаря предварително.
Може ли да препоръчате кой в София може да ми направи пълна профилактика на спирачни апарати? Колата е Е61 525i 2004г. Взел съм и предни дискове и накладки да сменя.
Благодаря предварително.
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
Ето тия пичове са наистина много добри специалисти
https://youtu.be/uFmNFbBEpO0
https://youtu.be/uFmNFbBEpO0
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
Излиза доста скъпо при тея където сте ги препоръчали.Около 120-130 лв на апарат.
Аз си бях закупил от laviatan 4 ремонтни комплекта + буталца за много много по-ниска цена(за 4та апарата около 100лв не помня точно) и ми взеха за труд за 4та апарата 70лв.
Аз си бях закупил от laviatan 4 ремонтни комплекта + буталца за много много по-ниска цена(за 4та апарата около 100лв не помня точно) и ми взеха за труд за 4та апарата 70лв.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
Там ги правят добре, но имаше някъде коментар, че не затварят с нищо цилиндъра на буталото и пръскат с боята и вътре...
Тоест може добре да ги правят, но и една капка боя да влезе вътре, не знам дали е ок, при положение, че от спирачната течност ще стане на боза и след време трябва пак да се правят апаратите.
Вероятно не е масова практика, но реално няма как да разбереш какво е положението на цилиндъра без да свалиш буталото, което пък обезмисля да го оставиш на фирма.
До автора - ако ти се занимава, по-добре си купи ремонтни комплекти и си ги оправи сам, ако знаеш как. Ако не - както колегата над мен е направил - отиди с частите в някой сервиз да ти ги направят.
П.П. - Да питам - някой има ли представа къде мога да занеса едни стари апарати само за пясък?
Тоест може добре да ги правят, но и една капка боя да влезе вътре, не знам дали е ок, при положение, че от спирачната течност ще стане на боза и след време трябва пак да се правят апаратите.
Вероятно не е масова практика, но реално няма как да разбереш какво е положението на цилиндъра без да свалиш буталото, което пък обезмисля да го оставиш на фирма.
До автора - ако ти се занимава, по-добре си купи ремонтни комплекти и си ги оправи сам, ако знаеш как. Ако не - както колегата над мен е направил - отиди с частите в някой сервиз да ти ги направят.
П.П. - Да питам - някой има ли представа къде мога да занеса едни стари апарати само за пясък?
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
А задължително ли е след пясъкоструй да се боядисват апаратите ?
На моята е46-ца мисля, че оригинално са без боя, или бъркам ?
На моята е46-ца мисля, че оригинално са без боя, или бъркам ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
Не е задължително, но без боя доста бързо ще корозират.
Те и с боя не изкарват много дълго де, защото температурите са високи и ако не е някаква супер издържлива на високи градуси просто изгаря...
Те и с боя не изкарват много дълго де, защото температурите са високи и ако не е някаква супер издържлива на високи градуси просто изгаря...

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Пълна профилактика на спирачни апарати
На Е39 минах от 296 с алуминиеви апарати на 324мм с чугунени апарати. Преди да ги сложа ги дадох на пясъкоструй и прахово, смених и буталца и всичко. Има две години и повече от тогава, в перфектно състояние са все още.


8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: SpeedyMan