W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Dextuar написа:Аз съм с GC 440i, да ти кажа не е някакъв изтребител, така че мога да си представя какво ще е с 4 цил миксер. Ако не търсиш фейслифт, по-добре погледни за 435i.
Не знам какво визираш под изтребител, но твоята по каталог е 5,1сек до 100, 330ката е 5,9сек до 100. Е36М3 е някъде между тея времена... Иначе се свиква с тягата предполагам

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
alx Грешката е моя, извинявам се, имал съм коренно различна представа за тези авомобили, градена на база разкази на хора внесли 1-2 коли. Грешката е моя. 

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
W205 е доста тясна и неудобна, а и за презокеанския внос е обяснено вече:)
Доколкото знам, моторът и скоростите били много здрави.
Доколкото знам, моторът и скоростите били много здрави.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
ivanski_2 написа:alx Грешката е моя, извинявам се, имал съм коренно различна представа за тези авомобили, градена на база разкази на хора внесли 1-2 коли. Грешката е моя.

проблема е, че колите са им евтини на американците ама като сложиш транспорт, мито, акциз и ддс и .. нещата имат смисъл само ако вземеш нещо много лъскаво щото на американския пазар на тия возила им пада страшно цената след като излязат от гаранция. примерно е прието всяко амг/м/рс да е на 50% от парите след 2.5 години... и цифрите може и да излязат...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Миналата година няколко месеца търсих кола с такъв двигател, но в купето на Е класа комби или Ц класа комби - не успях да намеря такава в България и в крайна сметка си взех Ауди с 3.0 ТФСИ - не съжалявам
.
От това, което проучих с двигателя няма драми и е доста здрав, чел съм за проблеми с турбините по разни американски форуми, но е по-скоро изключение. След ремап става около 420 коня и 600+нм без никакви проблеми.
Скоростната кутия 7г-троник Плюс е доста здрава, но по мое мнение доста по-мудна и неадекватна от 8zf.
След 2016г слагат 9г кутията на всички мотори, допреди това - само на 220Д. Със сигурност се предлага и въздушно окачване и аз лично бих го предпочел. Е-класата от предишното поколение е по-разумния избор според мен (W212 фейслифт) и е с доста по-качествен интериор и на идентична или по-ниска цена.

От това, което проучих с двигателя няма драми и е доста здрав, чел съм за проблеми с турбините по разни американски форуми, но е по-скоро изключение. След ремап става около 420 коня и 600+нм без никакви проблеми.
Скоростната кутия 7г-троник Плюс е доста здрава, но по мое мнение доста по-мудна и неадекватна от 8zf.
След 2016г слагат 9г кутията на всички мотори, допреди това - само на 220Д. Със сигурност се предлага и въздушно окачване и аз лично бих го предпочел. Е-класата от предишното поколение е по-разумния избор според мен (W212 фейслифт) и е с доста по-качествен интериор и на идентична или по-ниска цена.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Визирам, че не се усеща толкова бърза, а и е доста по-тежка. Возил съм се в F30, което е 100-тина кг по-леко от F36, с 4 цил бензинов двигател и не бях много впечатлен от динамиката.pampo написа:Dextuar написа:Аз съм с GC 440i, да ти кажа не е някакъв изтребител, така че мога да си представя какво ще е с 4 цил миксер. Ако не търсиш фейслифт, по-добре погледни за 435i.
Не знам какво визираш под изтребител, но твоята по каталог е 5,1сек до 100, 330ката е 5,9сек до 100. Е36М3 е някъде между тея времена... Иначе се свиква с тягата предполагам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
alx написа:тоз на обявата е удрян отзад... само да споделя.
От чисто любопитство, би ли споделил по какво позна, че е удряна отзад?
PS: за тия пари каква f06 човек може да вземе...но всеки с вкуса си.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Понеже аз бях в дилема за 6-ца и много, ама много харесвам модела, кажи ми един читав двигател, с който се предлага. Да не забравяме, че за тези пари 6-цата ще е твърдо над 150к км.Вуйчо написа:alx написа:тоз на обявата е удрян отзад... само да споделя.
От чисто любопитство, би ли споделил по какво позна, че е удряна отзад?
PS: за тия пари каква f06 човек може да вземе...но всеки с вкуса си.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594133676974786
Тази също:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hevdkt
И една оранжева идивидуал от София също лови окото, но няма много екстри:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9938985176
Но често казано бих отишъл да го купя от чужбина. В Германия за около 25 до 30 евра има супер екземпляри (с история, с валиден технически преглед), има в момента една индивидуал с мат фрозен незнам си какъв цвят се водеше и отвътре с невероятния интериор комбинация от бяло оранжево/кафяво на 180 хил. км за 24 евро.
Не мога само разбера кое е по-малкото зло, дали да е x drive или на задно с ias (т.е. завиващ заден мост) или на задно без завиване отзад. Ясно е, че тепърва ще се чупят и ще са бездънни ями за пари, ама за тази сума, това го избирам не пред це класа, ами пред це ел ес 218 дори.

- chefoto
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Dextuar написа:Аз съм с GC 440i, да ти кажа не е някакъв изтребител, така че мога да си представя какво ще е с 4 цил миксер. Ако не търсиш фейслифт, по-добре погледни за 435i.chefoto написа:И съвсем в страни от темата за мерцедеса, съвсем случайно попаднах на 4-ка гран купе в ауто бавария, говорих с хората по телефона, от бмв премиум селекшън е колата, 3.0 версията, 2 години гаранция дават - вярно, не е v6 333 коня, ами е и i4 252 ама...в крайна сметка гледам да минимизирам евентуални последващи щети от закупена кола за немалко пари и незнайна история, та ще се разходя в Събота до София да я погледна и да видим, прочетох позитивни мнения във форума за колите от премиум селекшън та ще видим накрая какво ще излезе
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ясно, че не е супер самолет, а и в крайна сметка правя компромис с броя на цилиднрите, но това, което ме блазни тук е двугодишната гаранция, реално тя накланя везните най-много...А и 252 коня са си пряко 100 коня над колата, която карам в момента, та поне за момент ще го има ефекта "уау" при мен : ) .
Очевидно в205-цата от обявата в началото я отписвам на 100%, и на мен цената ми се виждаше висока, но след всичките мнения тук определено няма да е това колата, ще попрегледам и фейслифтовите W212 да видим дали там няма да понабележа нещо.
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
За тия пари шкода съпърб 2.0 272 коня бензин.64-5 хиляди чисто нова с отсъпката.Много кола за тия пари.Всъщност май няма нещо дето да и стъпи на малкият пръст и да струва толкова.Върви чудесно,а ако не ти се свиди може и чип на 350 коня.Как ще върви не знам.Ако е при нас след гаранция ще знам ама едва ли.
Аз лично не бих ги дал тия пари за шкода,защото ги нямам,но от гледна точка на тези дето ги имат и са я пробвали .....няма еквивалент за продадените в България.
Всъщност само седалките са гадни за дълго ползване,ама няма как,че инак няма да си продават пасата и аудидата.
Аз лично не бих ги дал тия пари за шкода,защото ги нямам,но от гледна точка на тези дето ги имат и са я пробвали .....няма еквивалент за продадените в България.

Всъщност само седалките са гадни за дълго ползване,ама няма как,че инак няма да си продават пасата и аудидата.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Вуйчо написа::OT: Аз ги гледам от известно време. N57 си е екстра мотор (не е ли?).
За съжаление не е. Можеш да прочетеш темите за F10/F11 535xd с лагерите, веригите, стружките от помпата за гориво, реално е същия мотор при 640d. Определено хубавото за разлика от 5-ца е, че 6-ца може да я вземеш и без тази безсмислена за нашите ширина според мен екстра xDrive. От друга страна при бензините имаш 640i N55 и 650i и M6. М-ката я изключваме, N63 със сигурност го знаеш, така че отпада и той. И останахме с N55, който за това купе според мен малее.
chefoto написа:Ясно, че не е супер самолет, а и в крайна сметка правя компромис с броя на цилиднрите, но това, което ме блазни тук е двугодишната гаранция, реално тя накланя везните най-много...А и 252 коня са си пряко 100 коня над колата, която карам в момента, та поне за момент ще го има ефекта "уау" при мен : ) .
Premium selection-а наистина е голям бонус, разгледах въпросната кола, не изглежда никак зле. Имай предвид, че преди да взема 440-ката, карах 320д 163кс, та реално съм качил почти 200 коня отгоре и въпреки всичко ти написах по-горното

W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Акциз не се плаща от години. А ддс/мито... да кажем, че могат да се запбиколят дори и в западноевропейските митници. Не коментирам дали е редно или не, но е практика. Бих казал, че долния лимит при който има финансов смисъл от внос е около 35-40к лв, но разбира се зависи от конкретната бройка. Колкото по-нагоре, толкова по-голяма и разликата.alx написа:ivanski_2 написа:alx Грешката е моя, извинявам се, имал съм коренно различна представа за тези авомобили, градена на база разкази на хора внесли 1-2 коли. Грешката е моя.
проблема е, че колите са им евтини на американците ама като сложиш транспорт, мито, акциз и ддс и .. нещата имат смисъл само ако вземеш нещо много лъскаво щото на американския пазар на тия возила им пада страшно цената след като излязат от гаранция. примерно е прието всяко амг/м/рс да е на 50% от парите след 2.5 години... и цифрите може и да излязат...
- chefoto
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
Dextuar написа:Вуйчо написа::OT: Аз ги гледам от известно време. N57 си е екстра мотор (не е ли?).
За съжаление не е. Можеш да прочетеш темите за F10/F11 535xd с лагерите, веригите, стружките от помпата за гориво, реално е същия мотор при 640d. Определено хубавото за разлика от 5-ца е, че 6-ца може да я вземеш и без тази безсмислена за нашите ширина според мен екстра xDrive. От друга страна при бензините имаш 640i N55 и 650i и M6. М-ката я изключваме, N63 със сигурност го знаеш, така че отпада и той. И останахме с N55, който за това купе според мен малее.chefoto написа:Ясно, че не е супер самолет, а и в крайна сметка правя компромис с броя на цилиднрите, но това, което ме блазни тук е двугодишната гаранция, реално тя накланя везните най-много...А и 252 коня са си пряко 100 коня над колата, която карам в момента, та поне за момент ще го има ефекта "уау" при мен : ) .
Premium selection-а наистина е голям бонус, разгледах въпросната кола, не изглежда никак зле. Имай предвид, че преди да взема 440-ката, карах 320д 163кс, та реално съм качил почти 200 коня отгоре и въпреки всичко ти написах по-горното
Коя разгледа - тази на 49 или тази на 67к ?
също още 1 страничен въпрос към по-запознатите - официалните дилъри (мкар/бова/ауто бавария и т.н.) правят ли отстъпки на обявените премиум селекшъни (например в зависимост от типа на плащане лизинг/цялата сума наведнъж и т.н.) , може ли да се "пазарим" за вече обявена цена или не минават тези класически номера там

Re: W205 C400 biTurbo някой имал/карал ли е?
3186 написа:Акциз не се плаща от години. А ддс/мито... да кажем, че могат да се запбиколят дори и в западноевропейските митници. Не коментирам дали е редно или не, но е практика. Бих казал, че долния лимит при който има финансов смисъл от внос е около 35-40к лв, но разбира се зависи от конкретната бройка. Колкото по-нагоре, толкова по-голяма и разликата.alx написа:ivanski_2 написа:alx Грешката е моя, извинявам се, имал съм коренно различна представа за тези авомобили, градена на база разкази на хора внесли 1-2 коли. Грешката е моя.
проблема е, че колите са им евтини на американците ама като сложиш транспорт, мито, акциз и ддс и .. нещата имат смисъл само ако вземеш нещо много лъскаво щото на американския пазар на тия возила им пада страшно цената след като излязат от гаранция. примерно е прието всяко амг/м/рс да е на 50% от парите след 2.5 години... и цифрите може и да излязат...
https://www.sba.bg/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D ... %82%D0%BE/
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани