E36 M43 B16 kompressor
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Малко по същество пак. След като строукнах двигателя, падна и налягането от компресора от 0.9 на 0.7 Понеже не ми влизаше пак във филма да правя нова шайба на вала и да чакам един месец бай стругар си намалих горната на максимум. Не си постигнах пак желаното налягане от 0.9 но и 0.8 е ок. Вчера вечерта до късно настройвах на пътя и съм буквално изумен. Върви на гръм и щом чак започна да ми прави страшно значи съм се справил отлично.
http://picbg.net/u/26741/63470/891463.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/891463.jpg
Последна промяна slavianko на 05 Окт 2020, 19:34, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
С шест степенната кутия трябва да мина и на следващ левел съединител.
Ето го и него. Твърд и на 240мм:
http://picbg.net/u/26741/63470/891465.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/891466.jpg
Ето го и него. Твърд и на 240мм:
http://picbg.net/u/26741/63470/891465.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/891466.jpg
Последна промяна slavianko на 05 Окт 2020, 19:33, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Кардана и той е готов. Скъсен, балансиран и ревизиран. Чакам си новия съединител само да пристигне и слагам 6 степенната кутия. Нямам търпение вече
http://picbg.net/u/26741/63470/891554.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/891554.jpg
Последна промяна slavianko на 05 Окт 2020, 19:32, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Голям филм с тея blow off- и. Тоя е третия и пак не ме кафи баш както искам аз.
Ето го и третия. От Субаро като малко го преправих.
http://picbg.net/u/26741/63470/891578.jpg
първия който го сложих атмосферен си беше перфектен. Минуса е, че колата вие като обезумяла. Вторият вариянт беше оригиналния Мерцедесов /рециркулационен/ Отврааааат. Няма по не-прецизен клапан. Надува изведнъж все едно съм с Холсет НХ35 ца. После не иска да изпусне прецизно след като съм върнал газта и с две думи, части от Мерцедес та...к.
Сега тоя го преправих на рециркулационен и работи що годе добре, обаче звука му е .... без коментар. Буталцето вътре е от някаква лека сплав и от нея най вероятно е тоя писклив звук. Тези дни като имам време ще изработя едно бронзово масивно бутало. С малко попреработен профил какъвто си знам аз надявам се ще се оправят нещата
Ето го и третия. От Субаро като малко го преправих.
http://picbg.net/u/26741/63470/891578.jpg
първия който го сложих атмосферен си беше перфектен. Минуса е, че колата вие като обезумяла. Вторият вариянт беше оригиналния Мерцедесов /рециркулационен/ Отврааааат. Няма по не-прецизен клапан. Надува изведнъж все едно съм с Холсет НХ35 ца. После не иска да изпусне прецизно след като съм върнал газта и с две думи, части от Мерцедес та...к.
Сега тоя го преправих на рециркулационен и работи що годе добре, обаче звука му е .... без коментар. Буталцето вътре е от някаква лека сплав и от нея най вероятно е тоя писклив звук. Тези дни като имам време ще изработя едно бронзово масивно бутало. С малко попреработен профил какъвто си знам аз надявам се ще се оправят нещата
Последна промяна slavianko на 05 Окт 2020, 19:32, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Ето и от днес.
https://youtu.be/LFe1NiLOgsQ
Като се замисля май друго такова М43 с копресор и шест степенна кутия няма
https://youtu.be/LFe1NiLOgsQ
Като се замисля май друго такова М43 с копресор и шест степенна кутия няма
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
вече правилната топка N
http://picbg.net/u/26741/63470/891673.jpg
Не е нова, но пък е запазена и най важното не е чалга а оригинална
http://picbg.net/u/26741/63470/891673.jpg
Не е нова, но пък е запазена и най важното не е чалга а оригинална
Последна промяна slavianko на 05 Окт 2020, 19:29, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Тия дни ме съсипват от работа по чужди коли и нямах време за моята. Трябва да си ъпрейдна изцяло монтажа на газовата уредба. Газаджиите са пълни лаици и се налага аз да чета и да се уча. Първото нещо беше да се хвана за газовата рейка. За цялата минала седмица едва успях а я направя. Целта е да е малко по голяма, да е с два входа понеже и изпарителя ми е двоен и по средата съм направил извод за мапа за да взема адекватно стойностите.
http://picbg.net/u/26741/63470/891891.jpg
Следващото което трябва да оправя е по-добро отопление на изпарителя. Сега като и задам малко по дълго газ и не смогва да стопли горкия
http://picbg.net/u/26741/63470/891891.jpg
Следващото което трябва да оправя е по-добро отопление на изпарителя. Сега като и задам малко по дълго газ и не смогва да стопли горкия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Класическо БМВ без джанти с борд е все едно жена без цици
Ето ги и тях. Haman motorsport
Днес ги минах на пясъкоструй и съм ги дал на бояджията да ги разкраси
Ето ги и тях. Haman motorsport
Днес ги минах на пясъкоструй и съм ги дал на бояджията да ги разкраси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Ебаси монолога стана тая тема.
Ето ги и джантите боядисани. Много яко се получи цвета и бордовете стоят така сякаш са полирани а всъщност не са.
http://picbg.net/u/26741/63470/892150.jpg
Ето ги и джантите боядисани. Много яко се получи цвета и бордовете стоят така сякаш са полирани а всъщност не са.
http://picbg.net/u/26741/63470/892150.jpg
Последна промяна slavianko на 28 Окт 2020, 20:07, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Може да цъкаме с език ако искаш ама иначе екстра става.
Дай сега едно време 100/160, 100/200 да се порадваме.
Дай сега едно време 100/160, 100/200 да се порадваме.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Имам още малко ъпгрейди и ще я кача и на дино даже. Искам да изстискам колкото може повече. Предвидил съм малко по-големи шайби на хидравликата и динамото. Също и на водната помпа като същевременно ще сложа и по- голям радиатор за да компенсирам. Не съм мерил преди и след такава манипулация по простата причина, че не съм сменял всички шайби наведнъж. По това което чета от 7 до 10кс се вдигат само от трите шайби.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Нормално.И колкото по-леки толкова по-добре.Както и при джантите.
Ще ми е интересно накрая тоя мъртвец как ще се представя,че като го знам в сток вариант в купе монтиран какво чудо е разликата ще е от кокошка до кон.
Ще ми е интересно накрая тоя мъртвец как ще се представя,че като го знам в сток вариант в купе монтиран какво чудо е разликата ще е от кокошка до кон.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Е46 2.5л припадаше доволно когато бях 1.6л. Е60 М54 В30 също си го препарирах след строука но със старата шайба на 0.5 бара. Сега вече съм на 0.9 и би трябвало да съм ако не по-бърз, поне равен с Е46 3л.
Компресора понася още обороти с които ще вдигна налягането до 1.1- 1.2 бара, но за мен максимума за надеждна кола е 0.8- 0.9 бара. Сега наред са шайбите. След тях съм приготвил ей тоя изспускател на снимката. С по-широки рънари за повече коне е и 4 в 1 за повече сила във високите. От там където се съединяват четирите тръби ще мина на В-банд на 70мм неръждавейка и така до края. Силно се надявам след тези интервенции да изстискам още едни 10-15кс
http://picbg.net/u/26741/63470/892151.jpg
Компресора понася още обороти с които ще вдигна налягането до 1.1- 1.2 бара, но за мен максимума за надеждна кола е 0.8- 0.9 бара. Сега наред са шайбите. След тях съм приготвил ей тоя изспускател на снимката. С по-широки рънари за повече коне е и 4 в 1 за повече сила във високите. От там където се съединяват четирите тръби ще мина на В-банд на 70мм неръждавейка и така до края. Силно се надявам след тези интервенции да изстискам още едни 10-15кс
http://picbg.net/u/26741/63470/892151.jpg
Последна промяна slavianko на 28 Окт 2020, 20:07, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
от доста време ми се въртеше в главата да си направя един x brace. Понеже на най обикновен ръждясъл, кривак му искат по 150лв което е смешно и щях да се хвана за 1 час да го изработя. Случайно обаче попаднах на тая находка.
http://picbg.net/u/26741/63470/892042.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/892043.jpg
подари ми го един приятел и днес го монтирах
http://picbg.net/u/26741/63470/892042.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/892043.jpg
подари ми го един приятел и днес го монтирах
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
И понеже ме сърбят ръцете вчера попаднах на тая находка и нямаше как да не се сдобия с нея
http://picbg.net/u/26741/63470/892152.jpg
http://picbg.net/u/26741/63470/892152.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани