Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колеги,
Кажете някой, който ги чува тея помпи във Варна или околността, че мойта баба хич не е добре. Играят оборотите, гасне на включен климатик и много взе да харчи
Тва всичкото стана след като ми смениха гарнитурите на ГНП-то.
Кажете някой, който ги чува тея помпи във Варна или околността, че мойта баба хич не е добре. Играят оборотите, гасне на включен климатик и много взе да харчи
Тва всичкото стана след като ми смениха гарнитурите на ГНП-то.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колеги искам да попитам нещо за което не намерих писано във форума, колата ми е 325 тд автоматик, 5 степенен, имам съмнение че е сменяна кутията защото цифричките до лоста са от 1 до 3. Когато я взех промених някои неща, поставих кулер, една идея по голям от оригиналния на 325 тдс, бутнах леко плочката към купето и надух малко турбината, прави пик на 1,2 бара и връща на 1 бар, колата върви чудесно, разхода не се увеличи осезаемо(може би с половин литър, но може и да е от промяната в стила на каране), проблема е там че кутията започва да се побърква, получава се едно изфорсиране при смяна на скоростите, при ниски обороти е леко но при натискане се усеща осезаемо! Та въпроса ми е, какви са максималните допустими стойности на които мога да наглася колата на диагностика, така че да върви добре и да не се усеща въпросния проблем, като цяло нямам шум на вериги, топлия старт и студения са перфектни Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да даде мнение. Благодаря!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колега, правил съм какви ли не експерименти с този двигател, но автоматичната скоростна кутия никога не е създавала проблем. Проблема по-скоро е свързан с това, в което се съмняваш- кутията е сменена с друга и не е ясно каква е кашата в управлението и.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
или по-скоро самата кутия ще се изфорсира за последно.На скоро на една бензинова правеше така и си отидоха скоростите.Тъй нареченото буксуване
ТДС - Турбо Див Селянин
- salex75
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: карал е всичко
- Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колеги , някой от София , дали ще може да ми помогне с центровката на плочката , разбира се след нова година. Смених веригите и сега искам да я донастроя възможно най-добре. Ако знае и как да се пипне и турбината леко , че все ми се струва че е тромава , а преди имах същата , но седан , направо летеше...
Нека ако има някой желаещ да драсне едно лично.
Нека ако има някой желаещ да драсне едно лично.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Здравейте пичове! Пиша тук,защото имам проблем с моя ТДС.Колата пали много трудно,когато е топла и от Бош сервиза в Пловдив ми казаха,че хидравличната ми глава е за смяна,а също така и веригите са малко разтегнати.Вериги са ми сменял на предишния ми ТДС и не е проблем да ги сменя,но за тази хидравлична глава ми искат между 900-1200лв в Боша! Искам да попитам къде мога да проверя за тази част и в действителност толкова ли струва? Че ми се вижда доста скъпо... Иначе помпата ми я завъртяха до колкото е възможно,но разликата с паленето е минимална,а другия проблем от завъртането на помпата е че колата много трудно набира на ниски обороти...от 2500 нагоре няма проблеми,но преди това е направо като някаква лада... Моля ви също така да ми кажете някой майстор в Пловдив,който наистина да разбира от ТДС,защото с предишната кола имах много проблеми именно заради пишман майстори,а така и до сега не съм намерил човек на който да се доверя. Благодаря ви предварително!!!
- pavkata_66
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 3.11.2015
- Пол: Мъж
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
защо немога да гледам снимките
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Здравейте.
Вчера нагласих горивото на 5мг. Днес запалих и на студен мотор закачих диагностиката и показваше 7/8 и падаше постепенно със загряването на мотора.
Та нормално ли е това?
Благодаря
Вчера нагласих горивото на 5мг. Днес запалих и на студен мотор закачих диагностиката и показваше 7/8 и падаше постепенно със загряването на мотора.
Та нормално ли е това?
Благодаря
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Vladocbr написа:Здравейте.
Вчера нагласих горивото на 5мг. Днес запалих и на студен мотор закачих диагностиката и показваше 7/8 и падаше постепенно със загряването на мотора.
Та нормално ли е това?
Благодаря
Естествено , че е нормално . То на работна температура се регулира количеството гориво както и предварение . Нормално след това гледайки живи данни да го правиш на загрял двг , както си и регулирал. На студено пуска повече гориво ясно че порцията е по-голяма , както и обороти по-високи .
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Благодаря.
То беше логично ма все пак да питам. Интересно, че беше нагласена на 2.5/3 но ме дразнеше, че студена при спускане/спиране тресеше, като на заграяла го нямаше това и реших да я върна на 5, сега обаче студена не тресе, а като загрее тресе да го....
Как да го излекувам, да я направя 5.5/6 или нещо друго?
И още нещо
Понякога, както си карам на равни обороти и настъпя се изстрелва добре, но поякога не толкова добре и след повторно натискане на педала се оправя. И също така ми се струва, че когато е студена, тоест преди работна температура е някак си по-лека за каране, а когато загрее е по-мудна.
Само да вметна че колата е е39, но пиша тук по обективни причини.
Благодаря.
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
То беше логично ма все пак да питам. Интересно, че беше нагласена на 2.5/3 но ме дразнеше, че студена при спускане/спиране тресеше, като на заграяла го нямаше това и реших да я върна на 5, сега обаче студена не тресе, а като загрее тресе да го....
Как да го излекувам, да я направя 5.5/6 или нещо друго?
И още нещо
Понякога, както си карам на равни обороти и настъпя се изстрелва добре, но поякога не толкова добре и след повторно натискане на педала се оправя. И също така ми се струва, че когато е студена, тоест преди работна температура е някак си по-лека за каране, а когато загрее е по-мудна.
Само да вметна че колата е е39, но пиша тук по обективни причини.
Благодаря.
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Може да е свързано с откачения маркуч, за който питаш в темата в Е39-подфорума. Ако мап-сензора не подава реална информация, няма ли да има подобни 'аномалии' ?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Друг пита за откачения маркуч, а аз му казах от къде е.
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Вярно! Съжалявам! Грешката е моя...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Vladocbr написа:Благодаря.
То беше логично ма все пак да питам. Интересно, че беше нагласена на 2.5/3 но ме дразнеше, че студена при спускане/спиране тресеше, като на заграяла го нямаше това и реших да я върна на 5, сега обаче студена не тресе, а като загрее тресе да го....
Как да го излекувам, да я направя 5.5/6 или нещо друго?
И още нещо
Понякога, както си карам на равни обороти и настъпя се изстрелва добре, но поякога не толкова добре и след повторно натискане на педала се оправя. И също така ми се струва, че когато е студена, тоест преди работна температура е някак си по-лека за каране, а когато загрее е по-мудна.
Само да вметна че колата е е39, но пиша тук по обективни причини.
Благодаря.
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
Двутактово масло в резервоара сложи около литър на 70-80л. гориво и стига го ръчка , че то и гнп-то си има душица .
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Взех плочка от приятел, която не е имала проблем нито с терсене нито с вървеж. Сега е ок няма терсене или менене на обороти обаче аномалията с това, че понякога не се изстрелва и е мудна и след връщане на педала и последващо натискане се оправя си остава.
Направих и живи данни с INPA от място до към 60/70км/ч и в двата случая, когато дърпа силно и когато е мудна данните са еднакви.
Гориво 4 мг
Дебитомер достига 540
Налягане 2200
Мислих и педала нещо да не отчита, но и той си достига макса всеки път 3215
Пробвал съм с друг МАП
Сложих и друго рециклирано турбо /надявах се нещо клапана на старото да забива в отворено положение, но не/
Вече незнам какво да пробвам, дайте идеи
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Направих и живи данни с INPA от място до към 60/70км/ч и в двата случая, когато дърпа силно и когато е мудна данните са еднакви.
Гориво 4 мг
Дебитомер достига 540
Налягане 2200
Мислих и педала нещо да не отчита, но и той си достига макса всеки път 3215
Пробвал съм с друг МАП
Сложих и друго рециклирано турбо /надявах се нещо клапана на старото да забива в отворено положение, но не/
Вече незнам какво да пробвам, дайте идеи
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани