E9x M57 информация и тунинг
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- lpStoyanov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 54
 - Регистриран на: 24.06.2019
 - Кара: E92
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
HackeD написа:Имам приятел с 635д сток турбини, кулер, пайп, помпа Р90, датчик на рейла и стейдж 3 на кутията в момента има време 9.4сек 100-200км. на 2.6 бара е без пушек.
Очаква се скоро още някоя настройка от мапера и средни 8ци.
Моята има същите неща, но определено няма даде такова време. Искам да и направя нов ремап скоро, но първо искам да се уверя, че всичко е наред по нея, че ми се струва, че пада перформънса с температурата. Скоро мисля да си купя кабел и да си направя някаква диагностика в движение да гледам температурите на масло , охладителна течност, масло на кутията, защото най вероятно нещо не се охлажда добре. Гледах air intake temperature, това е температурата на въздуха, който влиза в двигателя (след кулера), нали така? Не е температурата на входящия при дебитомера? Та този показател ми беше много добре, в горещ ден стоеше под 40 след доста жеги в града.
- gogoferrari
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 47
 - Регистриран на: 12.01.2011
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: e46 330d touring
 - Мечтае да кара: f30
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Отдавна го дадох и не се занимавам вече, но можеш да си купиш от този човек:
Джани - 0887773132
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk[/quote]
Благодаря колега днес ми пристигна от човека от Рудозем! Успехи!
			
		Джани - 0887773132
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk[/quote]
Благодаря колега днес ми пристигна от човека от Рудозем! Успехи!
- lpStoyanov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 54
 - Регистриран на: 24.06.2019
 - Кара: E92
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Тази тема малко позамря, но бих се опитал да я съживя с последните ъпгрейди по моята кола.
335д - направих хибриди 7+7 (за малката турбина не съм сигурен какво и правиха, дали само кована перка...). Освен това смених стария ми кулер, който ме притесняваше, с китайския вагнер. Имам помпа и датчик, рейспай, даунпайп и генерация двете на 80 мм, КН филтър. Съответно направихме и "сейф" ремап при Дани. Под сейф - да няма пушеци и с него се очаква колата да е 360-380 на колела без да съм я мерил.
За сега имам страхотни впечатления от хибридите. Колата върви осезаемо много повече ; ) Оказа се, че и преди това не са ми били в никак добро състояние турбините.
Освен това ремапа, който имах, се оказа, че никак не е бил добър - много е била богата сместа - съответно много е греела + беше ми настроен педала да подава много газ когато леко го натисна. От лошия ремап се оказа, че изпускателния колектор ми беше изкривен от високата температура - съответно го изправихме и шлайфахме.
			
		335д - направих хибриди 7+7 (за малката турбина не съм сигурен какво и правиха, дали само кована перка...). Освен това смених стария ми кулер, който ме притесняваше, с китайския вагнер. Имам помпа и датчик, рейспай, даунпайп и генерация двете на 80 мм, КН филтър. Съответно направихме и "сейф" ремап при Дани. Под сейф - да няма пушеци и с него се очаква колата да е 360-380 на колела без да съм я мерил.
За сега имам страхотни впечатления от хибридите. Колата върви осезаемо много повече ; ) Оказа се, че и преди това не са ми били в никак добро състояние турбините.
Освен това ремапа, който имах, се оказа, че никак не е бил добър - много е била богата сместа - съответно много е греела + беше ми настроен педала да подава много газ когато леко го натисна. От лошия ремап се оказа, че изпускателния колектор ми беше изкривен от високата температура - съответно го изправихме и шлайфахме.
- don't be
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 708
 - Регистриран на: 3.09.2009
 - Кара: 466,5 см3 на цилиндър
 - Мечтае да кара: Нормално
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
lpStoyanov написа:Тази тема малко позамря, но бих се опитал да я съживя с последните ъпгрейди по моята кола.
335д - направих хибриди 7+7 (за малката турбина не съм сигурен какво и правиха, дали само кована перка...). Освен това смених стария ми кулер, който ме притесняваше, с китайския вагнер. Имам помпа и датчик, рейспай, даунпайп и генерация двете на 80 мм, КН филтър. Съответно направихме и "сейф" ремап при Дани. Под сейф - да няма пушеци и с него се очаква колата да е 360-380 на колела без да съм я мерил.
За сега имам страхотни впечатления от хибридите. Колата върви осезаемо много повече ; ) Оказа се, че и преди това не са ми били в никак добро състояние турбините.
Освен това ремапа, който имах, се оказа, че никак не е бил добър - много е била богата сместа - съответно много е греела + беше ми настроен педала да подава много газ когато леко го натисна. От лошия ремап се оказа, че изпускателния колектор ми беше изкривен от високата температура - съответно го изправихме и шлайфахме.
Колега за стария ти ремап, нали беше доволен от него, казваше че гори много малко на леко каране .... А относно новия специално за твоята кола ли ти писаха софтуера или ти наляха готов "изпробван" и със него засичал ли си разход отново ?
За милиони-няма закони.
		- HackeD
 - Старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 851
 - Регистриран на: 11.11.2010
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: E92 330D
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Колеги бях попитал в по-задни страници но не получих отговор по моя въпрос. 
Относно ДПФ-а в момента е изкорубен и е върнато гърнето, в този случай има ли смисъл от монтирането на даун пайп, или пари на вятъра все тая?
Чувам мнения, че звука ще се промени, така не било добре с гърнето защото, "газовете се връщали към турбината и тн" може ли да получа няколко мнения по този въпрос?
Благодаря!
			
		Относно ДПФ-а в момента е изкорубен и е върнато гърнето, в този случай има ли смисъл от монтирането на даун пайп, или пари на вятъра все тая?
Чувам мнения, че звука ще се промени, така не било добре с гърнето защото, "газовете се връщали към турбината и тн" може ли да получа няколко мнения по този въпрос?
Благодаря!
- don't be
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 708
 - Регистриран на: 3.09.2009
 - Кара: 466,5 см3 на цилиндър
 - Мечтае да кара: Нормално
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
HackeD написа:Колеги бях попитал в по-задни страници но не получих отговор по моя въпрос.
Относно ДПФ-а в момента е изкорубен и е върнато гърнето, в този случай има ли смисъл от монтирането на даун пайп, или пари на вятъра все тая?
Чувам мнения, че звука ще се промени, така не било добре с гърнето защото, "газовете се връщали към турбината и тн" може ли да получа няколко мнения по този въпрос?
Благодаря!
Реално е така както ти казват, вътре в кутията след премахване на ДПФ става явен един ръб който отразява газовете обратно към турбината. Затова с даунпайп мотора изхвътля газовете по добре. Но без катализатор тия коли миришат много гадно и турбината вие отново гадно. При теб катализатора оставен ли е ? Аз имам тунинг даунпайп със спортен катализатор точно за М57 което за мен е най-доброто решение.
За милиони-няма закони.
		- lpStoyanov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 54
 - Регистриран на: 24.06.2019
 - Кара: E92
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
don't be написа:Колега за стария ти ремап, нали беше доволен от него, казваше че гори много малко на леко каране .... А относно новия специално за твоята кола ли ти писаха софтуера или ти наляха готов "изпробван" и със него засичал ли си разход отново ?
Да, като цяло бях доволен, но имах разни проблеми, които не мислих, че може да са от ремапа. По-нагоре тука в темата също съм писал в търсене на причината. Като цяло колата колата осезаемо по слабо започваше да върви след всяко настъпване. Мерил съм я и с рейсбокс, дори с леко каране за охлаждане между ръновете и пак не помагаше. Също дори като я карах продължително време по магистрала със 140, без рязки подавания на газ - после беше същата работа, усещането е все едно е 100 коня надолу. И това честно казано доста ме дразнеше. Също и майстора и мапера независимо ми казаха, че ремапа е лош, много богата смес и много щяла да ми грее така, както бях споменал, че изпускателния колектор ми беше изкривен от температурата. Но най-важното е, че след новия ремап въобще не усещам спад във вървежа (ако има не е осезаем или още по-малко дразнещ). За разход не мога да коментирам, защото от както е с хибридите я настъпвам 2 пъти повече
- boichev95
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 1.05.2018
 - Местоположение: Хасково/Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 330d
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте Колеги. Сори ако съм объркал темата, но мисля че тук е най-голям шанса някой да ми обърне мъъъничко внимание.  
 
Карам Е46 330d 184 коня, фейс, ръчка. Купих я преди 2 година и половина, от скоро усещам че има проблем с вървенето. Понякога върви доста добре, друг път 2.0tdi 140 коня в голф 5 ми дава бинокъл ... Сменят се масло и 4те филтъра на 10 000 км, последните 2 смени карам с Amsoil 5w40, а на последанта смяна и фюлерин и сложих. Няма разход, нито теч на масло. Сондата в резервоара е чиста и няма точка мизерия (свалял съм 3 пъти брутално задръстени сонди на ВАГ автомобил и знам как изглеждат мръсни и чисти). Откачал съм дебитомера, без него е доста зле на вървеж. Дюзите са регулирани и почистени последно при Дани от Монтана, преди година. ЕГР-а е махнат само механично, набива грешка но преди да махна ЕГР-а пак имаше същия проблем с вървенето. Споделете при КОЙ КАДЪРЕН човек да отида в околност Хасково, Пловдив, за да се разбере какво и има?
 
Иначе съм махнал крайното гърне, ЕГР-а както споменах, обмислям по голямо турбо, даунпауйп, нов съединител и ремап.
 
Благодаря предварително!
			
		
 Карам Е46 330d 184 коня, фейс, ръчка. Купих я преди 2 година и половина, от скоро усещам че има проблем с вървенето. Понякога върви доста добре, друг път 2.0tdi 140 коня в голф 5 ми дава бинокъл ... Сменят се масло и 4те филтъра на 10 000 км, последните 2 смени карам с Amsoil 5w40, а на последанта смяна и фюлерин и сложих. Няма разход, нито теч на масло. Сондата в резервоара е чиста и няма точка мизерия (свалял съм 3 пъти брутално задръстени сонди на ВАГ автомобил и знам как изглеждат мръсни и чисти). Откачал съм дебитомера, без него е доста зле на вървеж. Дюзите са регулирани и почистени последно при Дани от Монтана, преди година. ЕГР-а е махнат само механично, набива грешка но преди да махна ЕГР-а пак имаше същия проблем с вървенето. Споделете при КОЙ КАДЪРЕН човек да отида в околност Хасково, Пловдив, за да се разбере какво и има?
 Иначе съм махнал крайното гърне, ЕГР-а както споменах, обмислям по голямо турбо, даунпауйп, нов съединител и ремап.
 Благодаря предварително!
- FaceOff
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1255
 - Регистриран на: 7.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: колело
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?
			
		- boichev95
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 14
 - Регистриран на: 1.05.2018
 - Местоположение: Хасково/Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 330d
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
FaceOff написа:Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?
Може ли координати на споменатия човек?
Мапа е чистен при последното сваляне на дюзите, тоест миналата година. Препоръка с какво да се чисти? Brake cleaner подходящ ли е?
Дебитомера е откачан за проба, без него е доста зле.
Катализаторите стоят всички, ще търся човек да ми направи къстъм даунпайп на 70мм (примерно).
На диагностиката единствената грешка е за махнатия ЕГР клапан, нищо друго. Чета я със ista
- vld
 - Старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12849
 - Регистриран на: 10.08.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 535d, E84 2.3d
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
boichev95 написа:FaceOff написа:Човека в Пловдив е Ацалов. За мап сензора нищо не казваш, чистен ли е, сменял ли си го поне за проба, също и дебитомера. Катализатор има ли? Диагностика какво показва?
Може ли координати на споменатия човек?
Мапа е чистен при последното сваляне на дюзите, тоест миналата година. Препоръка с какво да се чисти? Brake cleaner подходящ ли е?
Дебитомера е откачан за проба, без него е доста зле.
Катализаторите стоят всички, ще търся човек да ми направи къстъм даунпайп на 70мм (примерно).
На диагностиката единствената грешка е за махнатия ЕГР клапан, нищо друго. Чета я със ista
Колега с грешка за ЕГР-а няма как да ти върви колата.
Изключи го софтуерно и нещата ще се оправят.

- FaceOff
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1255
 - Регистриран на: 7.09.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: колело
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Не е трудно колега..

			
		
- dhtj
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 22.01.2010
 - Пол: Мъж
 - Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
 - Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте, 
имам 330д 231 коня и мисля да го засилвам.
1. Има ли смисъл да купувам даунпайп или мога направо да изкормя вътрешността на ДПФ-а със същия ефект?
2. Какви пари мога да взема на дпф-а като го продам?
3. Кой сервиз/човек препоръчвате да направи ремапа?
4. Има ли смисъл и от ремап на кутията?
Мерси.
			
		имам 330д 231 коня и мисля да го засилвам.
1. Има ли смисъл да купувам даунпайп или мога направо да изкормя вътрешността на ДПФ-а със същия ефект?
2. Какви пари мога да взема на дпф-а като го продам?
3. Кой сервиз/човек препоръчвате да направи ремапа?
4. Има ли смисъл и от ремап на кутията?
Мерси.
- Exclusive89
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 660
 - Регистриран на: 24.02.2015
 - Местоположение: Brussels/Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
 - Мечтае да кара: F82 ///M4
 
- georgi7771
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 3
 - Регистриран на: 5.11.2020
 - Пол: Мъж
 
Re: E9x M57 информация и тунинг
Здравейте!
С какво масло ги карате тези доработени 335-тици?
Че ми предстои смяна след разработката,и искам да сложа нещо добро преди настройката!
Мнение за това: https://www.bardahl.bg/bg/product/a/6159 ?
Благодаря!
			
		С какво масло ги карате тези доработени 335-тици?
Че ми предстои смяна след разработката,и искам да сложа нещо добро преди настройката!
Мнение за това: https://www.bardahl.bg/bg/product/a/6159 ?
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани