Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Jorixa » 08 Сеп 2020, 17:23

Ако разбираш много добре от коли и двигатели, и имаш излишно време - действай. Иначе не се занимавай с глупости. Тва са автомобили бъкани с електроника, модули и сякви системи, не е като да смениш двигателя на голф 2ка.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 08 Сеп 2020, 18:40

maximus_8807 написа:здтавейте колеги може ли мнение за x6 4.0 d. https://m.mobile.bg/details/21592511115354367. Мненията да разнопосочни някой казват двигател втора ръка други да не се занимавам моля дайте точно мнение!!


Ако се решиш да "играеш", винаги можеш да я дадеш в читав сервиз да видят какво му е на мотора.... и тогава да мислиш за "втора ръка"...

Важното тук е, първо да се направи читав предварителен преглед на колата, за да се разбере дали е само мотора.... или има и други "жокери"...

Не е толкова лесно... иначе щяха да я направят и да я продадат кат "чисто нова" :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от goppe » 08 Сеп 2020, 19:44

goppe написа:Здравейте колеги, какво мислите за сервизната история на тази Х6-ца? Изглежда запазена на мен, допадна ми, като екстри ме устройва почти напълно, има нещата на които държа, единствено комфортния слон го няма, но не е болка за умиране... Та на тези цифри дали мога да се доверя в няква степен? Трябва да помисля и ако реша да се занимавам с нея, ще я вкарам и за преглед разбира се.



Колеги, отново да помоля ако може коментар на тази сервизна история, защото нямам опит много с такива. Изглежда ли правдоподна или може да е манипулирана? Ако е манипулирана, това значи ли, че преди всяко влизане километрите са местени... в Швейцария (уж)...?

wbafg01050l187509-auto-records.pdf
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.04.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 (E70)
Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Infiltrat » 08 Сеп 2020, 20:08

totopz написа:Може ли да ми помогнете с информация относно Е70 преди фейслифта? Интересуват ме 3-литровите дизелови мотори (с една и с две турбини) какви вариации са и има ли такива, които са проблемни и другото, което не мога да разбера е окачването. Едни ги пише със спортно окачване (което аз не го искам, ако друса), на други пишат с пружини и като цяло ми е голяма каша в главата.


Дизеловия мотор е само един 3 литров в съответните вариации - 30d - 235к.; 3.5d (3.0SD) - 286к.; 40d - 306к и 50d - 381к. Първите са съответно с една и другия с две турбини, останалите с три, но ако не се лъжа последните две вариации са след фейслифта. Както съм писал и някъде по -нагоре, проблем може а са дюзите, турбото се рециклира. Веригата се сменя, предимно за твое спокойствие. Аз препоръчвам да е в офиц. сервиз, иначе не виждам смисъл да се сменя верига при гаражния майстор. А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора. Това е, като цяло е добър двигател и ако се поддържа добре със смяна на маслото (качествено) на 10 -15к. км. има голям ресурс.

т.нар. спортно окачване е всъщност адаптивното окачване (adaptive drive), познава се най-лесно по копчето "sport" до джойстика на скоростите. С него не е твръдо окачването, даже бих казал е добре за нашите пътища, аз карам в този режим през цялото време иначе колата се "люшка" повече особено извън града и децата отзад се оплакват:)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Mollov » 09 Сеп 2020, 11:05

Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.


Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 9.04.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 (E70)
Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Infiltrat » 09 Сеп 2020, 15:08

Mollov написа:
Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.


Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....


Да, прав си това е най-доброто, обаче не е много евтин по спомен. Аз го смених, главно заради някакъв друг проблем който имаше и изпускаше и "специалистите" (от Дару) казаха, че е често срещан дефект и препоръчаха смяна.
Последна промяна Infiltrat на 09 Сеп 2020, 17:56, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1056
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: G30 530D LCI и Е60 535d LCI

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от andy » 09 Сеп 2020, 16:02

Mollov написа:
Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.


Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....


Защо?
Мисля че със "затапването", което всъщност е отваряне на колектора, защото ги няма клапите и върви въздух по двата пътя, с което се увеличава кислорода, което води до по висока Т на горене, от там по високи Азотни, но по ниски твърди частици. Същото е при спрян ЕГР, но при клапите е значително по малко ефекта.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.05.2007

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от usergad » 11 Сеп 2020, 14:04

Привет, някой може ли да провери този VIN: WBAPD710X0WF59837. Интересува ме всичко, което може да се открие за колата!
Благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.06.2016
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от venzo » 19 Сеп 2020, 22:42

Здравейте,
Обимислям да купя BMW X3 (F25) и имам нужда от съвет.
Като цяло, колебая се между бензин и дизел защото регулярното ми дневно каране е съвсем малко (около 4-5 км) и повечето е през уикендите и отпуските. Притеснява ме дали дпф филтрите няма да създадат проблем при такъв режим и за това обмислям и бензиновия с 245 кс. Чудя се обаче дали не е твърде голям двигател и дори обмислям евентуално да стане на газ. Някакви съвети?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от astrapower » 20 Сеп 2020, 18:55

Чак твърде голям, 2 литра турбо бензин...по-скоро е нормален. А предвид теглото на ф25-цата на моменти може и да малее, просто липсва големия въртящ момент на дизела. За газ, при тези мотори...не се занимавай. Едно 2.0d и ще си доволен и икономичен. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.06.2016
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от venzo » 20 Сеп 2020, 20:29

Добре че написа че е турбо, даже не знаех и мислех че е атмосферен... Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 15.07.2018
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 M40i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Alex_P » 20 Сеп 2020, 20:29

venzo написа:Здравейте,
Обимислям да купя BMW X3 (F25) и имам нужда от съвет.
Като цяло, колебая се между бензин и дизел защото регулярното ми дневно каране е съвсем малко (около 4-5 км) и повечето е през уикендите и отпуските. Притеснява ме дали дпф филтрите няма да създадат проблем при такъв режим и за това обмислям и бензиновия с 245 кс. Чудя се обаче дали не е твърде голям двигател и дори обмислям евентуално да стане на газ. Някакви съвети?


Като цяло X3-ката си е доста тежка и лично аз бих препоръчaл дизел, заради по-големият въртящ момент. Бензинът ще гори доста и няма да върви така добре. Ако имаш възможност бих препоръчал 3-ката дизел 258 к.с., тъй като разходът на гориво между 2-ката и 3-ката е доста малка, а разликата във вървежа и усещането е огромна. Шестакът си е шестак ;) Аз лично поне докато мога ще карам такъв, независимо дали бензин или дизел. Едва ли ще е дълго поради всичките еко норми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Jorixa » 21 Сеп 2020, 10:36

venzo написа:Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.
Не, стига от време на време да правиш и по някои друг по-дълъг маршрут, да се регенера. 2ка бензин и аз бих избягвал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от astrapower » 21 Сеп 2020, 11:07

venzo написа:Добре че написа че е турбо, даже не знаех и мислех че е атмосферен... Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.

Е, няма вече атмосферни ...мина им времето. Мотора е с директно впръскване, т.е по-труден и скъп за газифициране. За купе 3-та серия да речем, става, но за почти 2 тона Х3-ка, по-скоро не (лично мнение). Дизел е твоята кола, 2.0 или по-добре 3.0, както спомена колегата преди мен. Покарваш я няколко пъти в месеца извънградско и си ОК.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 15.06.2016
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от venzo » 21 Сеп 2020, 15:42

Натам вървя нещата, момчета. Ще се разпиша тук като стане факт. Остава да ми кажете къде да я закарам за преглед преди покупка (в София)?

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook