Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Ако разбираш много добре от коли и двигатели, и имаш излишно време - действай. Иначе не се занимавай с глупости. Тва са автомобили бъкани с електроника, модули и сякви системи, не е като да смениш двигателя на голф 2ка.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
maximus_8807 написа:здтавейте колеги може ли мнение за x6 4.0 d. https://m.mobile.bg/details/21592511115354367. Мненията да разнопосочни някой казват двигател втора ръка други да не се занимавам моля дайте точно мнение!!
Ако се решиш да "играеш", винаги можеш да я дадеш в читав сервиз да видят какво му е на мотора.... и тогава да мислиш за "втора ръка"...
Важното тук е, първо да се направи читав предварителен преглед на колата, за да се разбере дали е само мотора.... или има и други "жокери"...
Не е толкова лесно... иначе щяха да я направят и да я продадат кат "чисто нова"

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
goppe написа:Здравейте колеги, какво мислите за сервизната история на тази Х6-ца? Изглежда запазена на мен, допадна ми, като екстри ме устройва почти напълно, има нещата на които държа, единствено комфортния слон го няма, но не е болка за умиране... Та на тези цифри дали мога да се доверя в няква степен? Трябва да помисля и ако реша да се занимавам с нея, ще я вкарам и за преглед разбира се.
Колеги, отново да помоля ако може коментар на тази сервизна история, защото нямам опит много с такива. Изглежда ли правдоподна или може да е манипулирана? Ако е манипулирана, това значи ли, че преди всяко влизане километрите са местени... в Швейцария (уж)...?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Infiltrat
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
totopz написа:Може ли да ми помогнете с информация относно Е70 преди фейслифта? Интересуват ме 3-литровите дизелови мотори (с една и с две турбини) какви вариации са и има ли такива, които са проблемни и другото, което не мога да разбера е окачването. Едни ги пише със спортно окачване (което аз не го искам, ако друса), на други пишат с пружини и като цяло ми е голяма каша в главата.
Дизеловия мотор е само един 3 литров в съответните вариации - 30d - 235к.; 3.5d (3.0SD) - 286к.; 40d - 306к и 50d - 381к. Първите са съответно с една и другия с две турбини, останалите с три, но ако не се лъжа последните две вариации са след фейслифта. Както съм писал и някъде по -нагоре, проблем може а са дюзите, турбото се рециклира. Веригата се сменя, предимно за твое спокойствие. Аз препоръчвам да е в офиц. сервиз, иначе не виждам смисъл да се сменя верига при гаражния майстор. А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора. Това е, като цяло е добър двигател и ако се поддържа добре със смяна на маслото (качествено) на 10 -15к. км. има голям ресурс.
т.нар. спортно окачване е всъщност адаптивното окачване (adaptive drive), познава се най-лесно по копчето "sport" до джойстика на скоростите. С него не е твръдо окачването, даже бих казал е добре за нашите пътища, аз карам в този режим през цялото време иначе колата се "люшка" повече особено извън града и децата отзад се оплакват:)
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.
Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....
- Infiltrat
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.
Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....
Да, прав си това е най-доброто, обаче не е много евтин по спомен. Аз го смених, главно заради някакъв друг проблем който имаше и изпускаше и "специалистите" (от Дару) казаха, че е често срещан дефект и препоръчаха смяна.
Последна промяна Infiltrat на 09 Сеп 2020, 17:56, променена общо 1 път
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:Infiltrat написа: А, да и се препоръчва затапване на вихровите клапи на колектора.
Препоръчва се смяна на колектора.... щото затапваш, и ако имаш DPF, му еб@ваш майката....
Защо?
Мисля че със "затапването", което всъщност е отваряне на колектора, защото ги няма клапите и върви въздух по двата пътя, с което се увеличава кислорода, което води до по висока Т на горене, от там по високи Азотни, но по ниски твърди частици. Същото е при спрян ЕГР, но при клапите е значително по малко ефекта.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Привет, някой може ли да провери този VIN: WBAPD710X0WF59837. Интересува ме всичко, което може да се открие за колата!
Благодаря!
Благодаря!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
Обимислям да купя BMW X3 (F25) и имам нужда от съвет.
Като цяло, колебая се между бензин и дизел защото регулярното ми дневно каране е съвсем малко (около 4-5 км) и повечето е през уикендите и отпуските. Притеснява ме дали дпф филтрите няма да създадат проблем при такъв режим и за това обмислям и бензиновия с 245 кс. Чудя се обаче дали не е твърде голям двигател и дори обмислям евентуално да стане на газ. Някакви съвети?
Обимислям да купя BMW X3 (F25) и имам нужда от съвет.
Като цяло, колебая се между бензин и дизел защото регулярното ми дневно каране е съвсем малко (около 4-5 км) и повечето е през уикендите и отпуските. Притеснява ме дали дпф филтрите няма да създадат проблем при такъв режим и за това обмислям и бензиновия с 245 кс. Чудя се обаче дали не е твърде голям двигател и дори обмислям евентуално да стане на газ. Някакви съвети?
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Чак твърде голям, 2 литра турбо бензин...по-скоро е нормален. А предвид теглото на ф25-цата на моменти може и да малее, просто липсва големия въртящ момент на дизела. За газ, при тези мотори...не се занимавай. Едно 2.0d и ще си доволен и икономичен. 

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Добре че написа че е турбо, даже не знаех и мислех че е атмосферен... Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
venzo написа:Здравейте,
Обимислям да купя BMW X3 (F25) и имам нужда от съвет.
Като цяло, колебая се между бензин и дизел защото регулярното ми дневно каране е съвсем малко (около 4-5 км) и повечето е през уикендите и отпуските. Притеснява ме дали дпф филтрите няма да създадат проблем при такъв режим и за това обмислям и бензиновия с 245 кс. Чудя се обаче дали не е твърде голям двигател и дори обмислям евентуално да стане на газ. Някакви съвети?
Като цяло X3-ката си е доста тежка и лично аз бих препоръчaл дизел, заради по-големият въртящ момент. Бензинът ще гори доста и няма да върви така добре. Ако имаш възможност бих препоръчал 3-ката дизел 258 к.с., тъй като разходът на гориво между 2-ката и 3-ката е доста малка, а разликата във вървежа и усещането е огромна. Шестакът си е шестак

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не, стига от време на време да правиш и по някои друг по-дълъг маршрут, да се регенера. 2ка бензин и аз бих избягвал.venzo написа:Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
venzo написа:Добре че написа че е турбо, даже не знаех и мислех че е атмосферен... Ще помисля за това. А при малкото ми градско каране тоя 2.0 дизел дали няма да има проблеми с дпф и регенерация? Благодаря.
Е, няма вече атмосферни ...мина им времето. Мотора е с директно впръскване, т.е по-труден и скъп за газифициране. За купе 3-та серия да речем, става, но за почти 2 тона Х3-ка, по-скоро не (лично мнение). Дизел е твоята кола, 2.0 или по-добре 3.0, както спомена колегата преди мен. Покарваш я няколко пъти в месеца извънградско и си ОК.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Натам вървя нещата, момчета. Ще се разпиша тук като стане факт. Остава да ми кажете къде да я закарам за преглед преди покупка (в София)?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани