Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на климатика
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на климатика
Имам стържене/шумове при изключен климатик, като го включа спира този дразнещ шум , което според мен значи единственно и само, че когато не е зацепен компресора да работи, лагера се върти и вероятно е прецакан и стърже, като се зацепи компресора и лагера спре да се върти спира да стърже.
Ако някой е правил тази процедура, нека сподели размерите на лагера на SKF примерно , защото като оригинална част от BMW не се предлага, а като цял компресор от 600-1000лв.
, а се оказва че този компресор дали стърже, или каквото и да било там е като консуматив на не-много дълги интервали от смяната му с нов или от нова кола 
Ако някой е правил тази процедура, нека сподели размерите на лагера на SKF примерно , защото като оригинална част от BMW не се предлага, а като цял компресор от 600-1000лв.


- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
Аз съм сменял на е60, лагер и успокоители и шума изчезна. Дай ми модела на компресора да сравня с моя и ако е същия ще намеря стария лагер в гаража и ще ти го измеря 

- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
A.Stoyanov написа:Аз съм сменял на е60, лагер и успокоители и шума изчезна. Дай ми модела на компресора да сравня с моя и ако е същия ще намеря стария лагер в гаража и ще ти го измеря
Благодаря за отзивчивоста колега, а на кое казваш успокоители - едни черни няколко на брой пластмаси ли?
Инече за моят мотор компресора е Calsonic Calsei Made in Japan :
6915380
6452691538008
A4101541A023
A/C Compressor Manufacturer
CALSONIC KANSEI
A/C Compressor Type
CSE613
Diameter Outer
113,00
Fits for A/C Compressor
64509145351, 64509156821, 64526915380, 64529156821, 64529182793, A4101541A021, A4101541A022, A4101541A023, A4101541A026, 64526915380-06, 64526915380-07, 64526915380-08, 64529156821-01
Pylley Type
6PK (PV6)
Diameter Inner
110,00
Voltage
Direct Drive
Diameter Outer
113,00


Последна промяна Guberkov на 02 Сеп 2020, 15:04, променена общо 1 път
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
Моят е с номер 64526983098 (Денсо) и пише че се монтира на 5 и 7. Явно е различен и вероятно лагерчето ще е различно. Аз им казвам успокоители
мисля че бяха 6 на брой и са гумени, по 2-3лв бяха. Части + труд беше под 60лв, моят съвет е да пробваш преди да купуваш нов компресор.

- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
A.Stoyanov написа:Моят е с номер 64526983098 (Денсо) и пише че се монтира на 5 и 7. Явно е различен и вероятно лагерчето ще е различно. Аз им казвам успокоителимисля че бяха 6 на брой и са гумени, по 2-3лв бяха. Части + труд беше под 60лв, моят съвет е да пробваш преди да купуваш нов компресор.
Благодаря колега , да ще пробвам със смяна само на лагер-качествен японски.
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
Днес смених лагера на шайбата компресор климатик , с хубав такъв Японче чисто-нов, обаче драмата с стърженето и неприятният звук продължава на спрян климатик, на пуснат спират тези гадни стържения, което съответно беше стрелба в празното, но и в никакъв случай излишно.
Сега продължаваме с байпас на компресора с къс ремък и ако се окаже тихо, работата е ясна и става дума за смяна на компресор( доста майстори твърдят че, тия постоянно зацепените компресори били като консуматив - 5 години и айде-Чао), макар и отлично-работещ и правещ студ.
Без пистовият ремък е тишина, ако някой се е сблъсквал или има идеи да сподели.
Сега продължаваме с байпас на компресора с къс ремък и ако се окаже тихо, работата е ясна и става дума за смяна на компресор( доста майстори твърдят че, тия постоянно зацепените компресори били като консуматив - 5 години и айде-Чао), макар и отлично-работещ и правещ студ.
Без пистовият ремък е тишина, ако някой се е сблъсквал или има идеи да сподели.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Някой сменял ли е лагер на шайбата на компресор на клима
Guberkov написа:Днес смених лагера на шайбата компресор климатик , с хубав такъв Японче чисто-нов, обаче драмата с стърженето и неприятният звук продължава на спрян климатик, на пуснат спират тези гадни стържения, което съответно беше стрелба в празното, но и в никакъв случай излишно.
Сега продължаваме с байпас на компресора с къс ремък и ако се окаже тихо, работата е ясна и става дума за смяна на компресор( доста майстори твърдят че, тия постоянно зацепените компресори били като консуматив - 5 години и айде-Чао), макар и отлично-работещ и правещ студ.
Без пистовият ремък е тишина, ако някой се е сблъсквал или има идеи да сподели.
Колега, това, че имаш шум при спрян климатик не означава, че шумът идва от климатика. Ти просто променяш товара на ремъка, съответно силата се разпределя и върху останалите шайби. Може да идва и от друг източник, както при мен се оказа от помпата на хидравликата, но шумът и вибрацията се увеличаваха при пускане на климатика. Принципно източникът трябва да може да се хване при свален ремък и въртене на шайбите на ръка.
Не искам на споменавам, че на Е46 имах шум от другия лагер на компресора, който се намира вътре в компресора и мисля, че беше аксиален. Имаше някакво износване и естествено не се продаваше такъв лагер. Но компресорът е съвсем друг тип и предполагам няма да е това, а и шумът беше сравнително тих, но пък дразнещ.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани