BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от acho.rs » 17 Авг 2020, 16:52

Само он и офф

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от xexoral » 24 Авг 2020, 14:36

Смених маслото преди 1500км, но вече от 30000 оставащи, броячът ми показва 27000. И изобщо винаги така много по-бързо си брои. Ако и дам малко зор 200-300км и веднага си отброява 1000км надолу. Нормално ли е това? На вас съвпадат ли ви изминатите километри с брояча на маслото? И на какъв принцип работи този брояч?


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Dextuar » 24 Авг 2020, 14:40

Очевидно не е само на км. Напълно нормално е да ги отброява спрямо стила на каране, а явно твоя не е много щадящ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от nero_ » 24 Авг 2020, 14:56

Следят се различни параметри за определянето на смяната - брой студени стартове, часове работа на студен мотор, състояние на маслото (от сензора) и други. Колкото по-тежки са натоварванията върху него, толкова по-скоро приканва за смяна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 798
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ekalchev » 24 Авг 2020, 15:40

На е60 беше така, отчита и други фактори и спада по-бързо. Аз сменям на 10хил. въобще не ме вълнуват тези показания.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 24 Авг 2020, 19:17

equipment написа:
Screenshot_20200722_220036_com.android.chrome.jpg
Колеги, има ли спортен вариант на този въздушен филтър?


Отново същият въпрос?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dido0o``` » 24 Авг 2020, 22:03

equipment написа:
equipment написа:
Screenshot_20200722_220036_com.android.chrome.jpg
Колеги, има ли спортен вариант на този въздушен филтър?


Отново същият въпрос?


И аз съм търсил на много места, но няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 25 Авг 2020, 8:39

dido0o``` написа:
equipment написа:
equipment написа:
Screenshot_20200722_220036_com.android.chrome.jpg
Колеги, има ли спортен вариант на този въздушен филтър?


Отново същият въпрос?


И аз съм търсил на много места, но няма.



Излиза,че ние с 245 к.с. моторите сме прецакани : (

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от xexoral » 25 Авг 2020, 8:47

Спортните филтри не са потенциално опасни за турбините? Аз също гледах по темата, но това ме уплаши и се отказах.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.08.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10
Мечтае да кара: G30
Детайли за колата: 530xd

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dboych » 25 Авг 2020, 11:28

Здравейте. Имам въпрос, за който не намерих информация по българските форуми. Разглеждам една Ф10-ка 2011 530, по-новия мотор. Проверено е на 170к км. Взета е преди година и половина от предния собственик, който я продава през МКар, но малко след това водната помпа е прокапала и е била сменена. Още малко след това колата дава грешка и откриват стружки в горивната помпа, дюзи и т.н. Всичко е подменено, изчистена е горивната система и всичко нужно е направено. Това, което се чудя е, дали е нормално на такива км да има този проблем със стружките (и това с водната помпа) и какви може да са били причините за това, ако приемем че няма казус с километрите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Taruno » 25 Авг 2020, 20:38

Има тема, стружките са от горивната и са проблем при някои коли, особнео ако се кара със скапана нафта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 25 Авг 2020, 21:00

Аз бих я пропуснал.
Едно 330д се напълни със стружки, уж го изчистиха добре, но явно е имало някъде нещо останало и 2 хил км по-късно всичко наново. Не можеш да бъдеш сигурен, че всичко е изчистено перфектно дори сам да си го изчистил.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.08.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10
Мечтае да кара: G30
Детайли за колата: 530xd

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dboych » 25 Авг 2020, 22:36

Днес я гледахме в сервиз. Откъм дюзите и помпата всичко беше наред. Други интересни неща обаче излязоха - проблем с въздушната система - смуче въздух и изпуска някъде. Като на гарнитура изпускателен колектор, има съмнения за запушен дпф. На по-сериозно форсиране се чу даже турбината леко как свисти. На последната скорост компютъра даде грешка - не успява да си задържи оборотите. Вихровите клапи каза майсторът, че въобще не се движат. Отделно компютъра намери някакъв проблем - компютърът на колата не успява да управлява правилно климатика и тук има съмнения за проблем около компресора. Та такива неща, които не звучат много обнадеждаващо.
В добавка - проблема, през който е минала с горивната система, води до съмнения дали не е на едни 60-70 хил. км отгоре, което вече е друго и идваме на темата за веригата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 26 Авг 2020, 10:09

dboych написа:Днес я гледахме в сервиз. Откъм дюзите и помпата всичко беше наред. Други интересни неща обаче излязоха - проблем с въздушната система - смуче въздух и изпуска някъде. Като на гарнитура изпускателен колектор, има съмнения за запушен дпф. На по-сериозно форсиране се чу даже турбината леко как свисти. На последната скорост компютъра даде грешка - не успява да си задържи оборотите. Вихровите клапи каза майсторът, че въобще не се движат. Отделно компютъра намери някакъв проблем - компютърът на колата не успява да управлява правилно климатика и тук има съмнения за проблем около компресора. Та такива неща, които не звучат много обнадеждаващо.
В добавка - проблема, през който е минала с горивната система, води до съмнения дали не е на едни 60-70 хил. км отгоре, което вече е друго и идваме на темата за веригата...


Слагай й Хикса на тая кола и минавай към следващата обява: )

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 25.08.2020
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10
Мечтае да кара: G30
Детайли за колата: 530xd

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от dboych » 26 Авг 2020, 13:38

jedack написа:
dboych написа:Днес я гледахме в сервиз. Откъм дюзите и помпата всичко беше наред. Други интересни неща обаче излязоха - проблем с въздушната система - смуче въздух и изпуска някъде. Като на гарнитура изпускателен колектор, има съмнения за запушен дпф. На по-сериозно форсиране се чу даже турбината леко как свисти. На последната скорост компютъра даде грешка - не успява да си задържи оборотите. Вихровите клапи каза майсторът, че въобще не се движат. Отделно компютъра намери някакъв проблем - компютърът на колата не успява да управлява правилно климатика и тук има съмнения за проблем около компресора. Та такива неща, които не звучат много обнадеждаващо.
В добавка - проблема, през който е минала с горивната система, води до съмнения дали не е на едни 60-70 хил. км отгоре, което вече е друго и идваме на темата за веригата...


Колега, това ли е колата, за която говориш - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1965713297? Питам, тъй като и аз мислех да я погледна тия дни.

Да. Собственикът изглежда свястно момче, колата е готина и вътре изглежда запазена. Карах я, возих се, наистина ми хареса. Но към момента това, което видя моят майстор като проблеми, ще дойде много над началния ми бюджет и ще ме удари прекалено по-джоба, ако броя всичко, което трябва да се направи по нея като се вземе.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook