Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Диагностика и кодиране при E9x
ivanski_2 написа:sttekata написа:Ако на някой му се иска да се занимава може да си купите добър софт и букса от Склад 66.
Но ако не се занимава професионално не си заслужава да два повече от 200лв-300лв за хубавите
Може ли да кажеш кой е този "хубав кабел" а 200-300лв, като в алито ги има по 20-30 $ кабелите за inpa/ista/carly и каквото се сетиш
Ти май само рекламираш, разни неща, сутринта беше сервиз някакъв си, сега склад 66.. някой от форумните модератори може да се намеси ако прецени
Не съм адвокат на колегата, ама ако това е реклама е една от най-обърканите . Не виждам нищо лошо в линковете в цялата тема и доста ми помогнаха примерно на мен, всеки си чете и избира сам за себе си как да процедира. Някой може да не им се занимава с доставка от сайтове, чакане, мита и търсене на работещ софт с хардуера после и може да предпочетът да купят от Склада или ОЛХ малко по-скъпо, или от който и да е линк от темата... Повече мнения, повече варианти
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Професионално кабела е само ICOM, а той струва няколко пъти (към 5) по 200лв, всичко друго е непрофесионално, ами любителско
- sttekata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Ами не е така LUNCH се води доста високо ниво и е към професионалното, а струва 600лв
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
sttekata написа:Ами не е така LUNCH се води доста високо ниво и е към професионалното, а струва 600лв
Лънча е професионален за всичко друго ама не и за БМВ
За бмв си има БМВ софтуер.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Пичове, имам един Аутел ап200, със отключени всички видове автомобили. Върви перфектно на всеки смартфон. Ползвам си Иста и не ми е необходим вече. Ако някой го иска, да ми пишe
- borislvagg
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 30.10.2018
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте, преди известно време след обилен дъжд ми светна Cornering Lights Failure. Отидох на диагностика и човека ми каза, че е свързано със завиването на фаровете и може да ми го спре временно и грешката изчезна. Проблема е, че и височината на фаровете не се регулира и седят на най-ниската позиция. Някой може ли да съдейства за цялостното отстраняване на проблема или да ме насочите към някой друг? Благодаря!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
borislvagg написа:Здравейте, преди известно време след обилен дъжд ми светна Cornering Lights Failure. Отидох на диагностика и човека ми каза, че е свързано със завиването на фаровете и може да ми го спре временно и грешката изчезна. Проблема е, че и височината на фаровете не се регулира и седят на най-ниската позиция. Някой може ли да съдейства за цялостното отстраняване на проблема или да ме насочите към някой друг? Благодаря!
Вероятно ти е изгорял SMC модул на фара, решението е подмяна с нов или втора ръка здрав и кодиране на новия модул.
Сега дали можеш да си го направиш сам зависи от това какви са ти уменията и познаничта по автомобили.
Трябва да свалиш фара и да смениш модула, за да свалиш фара на е90 се сваля предната броня.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Диагностика и кодиране при E9x
Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Диагностика и кодиране при E9x
ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?
Кое точно искаш да оправиш с кодиране?
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Dextuar написа:Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.
Нали затова е форума да си помагаме. След като имам всичко налично за промяната за това защо трябва да ходя някъде ?
(h)aman написа:ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?
Кое точно искаш да оправиш с кодиране?
Копчетата на стъклата искам да ги разменя , защото след интервенцията в момента с дясно копче смъквам ляв прозорец и обратното.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Диагностика и кодиране при E9x
ZALMAN написа:Dextuar написа:Приеми го като съвет - ако сам не се сещаш как да го направиш, по-добре отиди някъде да ти го направят.
Нали затова е форума да си помагаме. След като имам всичко налично за промяната за това защо трябва да ходя някъде ?
Като имаш всичко, кое те спира да го направиш? Информация в интернет как става колкото искаш. Ако търсиш нещо тип стъпка 1, стъпка 2, едва ли на някого ще му се занимава толкова детайлно да ти описва процеса. А като ти гледам темата с ретрофита на CIC-a, точно информация от горния тип ти е необходима, за да не омажеш колата съвсем.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
ZALMAN написа:(h)aman написа:ZALMAN написа:Здравейте при е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ? И какъв е редът ?
Кое точно искаш да оправиш с кодиране?
Копчетата на стъклата искам да ги разменя , защото след интервенцията в момента с дясно копче смъквам ляв прозорец и обратното.
FRM2:
RECHTSVERKEHR - nicht_aktiv
LINKSVERKEHR - aktiv
RECHTS_LENKER - nicht_aktiv
CAS3:
TYP_LENKUNG - linkslenker
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Благодаря колега.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Диагностика и кодиране при E9x
dzaimov написа:Някой кодирал ли е при би-ксенон, на дълги да светят и ксенона и H7 халогенна крушка (от вътрешната страна на фара)?
Колеги някой може ли да помогне с инфо?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани