Red Lable
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Red Lable
Та след вчерашния ден мога с тъга на очите да кажа, че Black Lable-а беше продаден  
 
Но стига тъга ... съответно беше веднага заменен с нова Е30-ка ... този път Red Lable
 
Колата: Е30 318ис М-Техник 2
Екстри: НЕМА
Двигателя е перфектен 13 бар компресия и на 4-те цилинъра. Получи веднага едно ново масло и едни нови свещи.
Абе кво се обеснявам .... ето снимки и тва е
 

			
		
 
Но стига тъга ... съответно беше веднага заменен с нова Е30-ка ... този път Red Lable
Колата: Е30 318ис М-Техник 2
Екстри: НЕМА
Двигателя е перфектен 13 бар компресия и на 4-те цилинъра. Получи веднага едно ново масло и едни нови свещи.
Абе кво се обеснявам .... ето снимки и тва е

- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
За начало имам някои неща за оправяне:
Трябва нов Диф (в контакт съм с Явор да помогне)
Няма серво (тука ще има тема пусната, ама нататъка
 )
Козметики трябва да се пооправят.
Не ме кефи и как спира ... ще слагам за първо време едни нови рейсинг дискове отпред и отзад с накладките.
За мен важното беше здрав мотор и М-Техник 2 ...
Март месец ще пристигне в БГ за регистрация. За лятото вече ще приготвя едно тесте с джокери
 ... и тоя път няма да е скраперска работа, ами новичко всичко ... да му мяза ...
			
		Трябва нов Диф (в контакт съм с Явор да помогне)
Няма серво (тука ще има тема пусната, ама нататъка
Козметики трябва да се пооправят.
Не ме кефи и как спира ... ще слагам за първо време едни нови рейсинг дискове отпред и отзад с накладките.
За мен важното беше здрав мотор и М-Техник 2 ...
Март месец ще пристигне в БГ за регистрация. За лятото вече ще приготвя едно тесте с джокери
- SlipKnoT
 - devildriver
 - 
				
			 - Мнения: 4054
 - Регистриран на: 21.04.2002
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30
 - Мечтае да кара: McLaren F1
 
Хубава е.. един в'прос.. там ли са ОРИГИНАЛНИТЕ шевове на лоста или това е афтър маркет на някои немец?
			
		- b2
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2174
 - Регистриран на: 29.11.2002
 - Местоположение: София
 - Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
 
Аре честито и тука страхотна е колата! И стягай шушоните за реванш на летището в Сливен ама тоя път без хендикап а яко до 6500, че ми се струва, че ще ям бой тоя път 
 
SlipKnoT: афтърмаркет са шевовете цветните
			SlipKnoT: афтърмаркет са шевовете цветните
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- SlipKnoT
 - devildriver
 - 
				
			 - Мнения: 4054
 - Регистриран на: 21.04.2002
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30
 - Мечтае да кара: McLaren F1
 
b2 написа:SlipKnoT: афтърмаркет са шевовете цветните
Мен ми е ясно, че са афтърмаркет ама оригинално ме интересува къде са там.. или от лоста 2 подиагонал напред?
- Ivan Petrov
 - Скрапчо
 - 
				
			 - Мнения: 912
 - Регистриран на: 7.04.2006
 - Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
 - Пол: Мъж
 - Кара: конджул
 
- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
Първо, честито и със здраве да си я караш и дано проекта бъде успешен. Колата е хубава, а червения цвят ми е любимия.  
 
На второ място ми е интересно да питам, от 6-так (най-големия на е30) как така слезе на 4-ри цилиндъра не знам?! Чудно ми е.
Трето. Върви ли? Колко? (в сравнение с 2,5-цата) За жокерите е ясно, винаги следя с голям интерес какво пишеш и проектите ти.
Последно (ако не е тайна де), на печалба ли си от смяната на колата (за сега де, после е ясно, че ще си вътре
 ).
Още веднъж - честито!
п.с. волана кърти!
  
			На второ място ми е интересно да питам, от 6-так (най-големия на е30) как така слезе на 4-ри цилиндъра не знам?! Чудно ми е.
Трето. Върви ли? Колко? (в сравнение с 2,5-цата) За жокерите е ясно, винаги следя с голям интерес какво пишеш и проектите ти.
Последно (ако не е тайна де), на печалба ли си от смяната на колата (за сега де, после е ясно, че ще си вътре
Още веднъж - честито!
п.с. волана кърти!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
вкарва я у бг,не плаща мито,продава yes-ката/маторя де/ на някой бунак и си праи кот си иска 
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- simple_man
 - 323i Killer
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 24.07.2002
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
 - Мечтае да кара: G81 M3
 
Честита придобивка колега!Колата изглежда страхотно, а и с перфектен мотор!Какво повече можеш да искаш!Само да кажа, че и мочта като дойде от Германия няма никакви екстри!За сметка на това имаше шпер!
			

- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Колега честито! Страхотна е колата! Кармазъ 
 Слабост са ми червените Е30-ки 
 
А й тоя Мтехник прави колата страхотна
  
 
И на мен ми е интересно - как се чустваш след М20Б25 на М42?!?
			А й тоя Мтехник прави колата страхотна
И на мен ми е интересно - как се чустваш след М20Б25 на М42?!?
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Шевовете са афтърмаркет. Купих си ново кожено за скоростния лост и само тия двата шева са друг цвят. Каквото се вижда на снимката така е. От горе надолу се спускат. Лоста също е от 325-цата ми и той е афтърмаркет, но доста добре и изчистен и кожата е много добра.
Вичо:
Слезнах от 6 на 4, защото бях в патова позиция. Или да се набутам, или да се набутам
 От една страна ме дебнат в БГ с акциз, а от друга Немците с едни застраховки и данъци (и нестаа се тунингова кола в Германия, требе дълбоко да бръкнеш).
За печалба не съм. На малка загуба съм, но за мен е по-важно, че всичко стана бързо и точно. (Около 200 евро ми е разликата между едната и другата).
За разликата между 318ис и 325 вече си говорих с б2, но и тук ще кажа. 325-цата доставя повече удоволствие на пътя. Даваш газ и тя откинва. Има много повер още след 3000 оборота, та и по-малко. Като цяло обаче 6-така си е и по-тежичък и си полапва повечко. Звука на 6-тицата е наистина вдъхновяващ. За ИС-ката мога да кажа, че звук има на прахосмукачка ... къде се вика .. малолитражка. НО като цяло е доста пъргава *по-пъргава от 325-цата* Някак си 6-така стои по-тежко в завоя, а ИС-ката с лекота си преминава ... и с тънките зимни гуми 14-ки на изкачванията на магистралата яко газ с над 80 не мръдва ... За вървенето ... няма никой в ниските ... до 4000 тегли тегли и изведнъж след тия обороти все едно някой я рита отзад ... откинва сериозно ... силата на ИС е след тия 4К оборота. За да ми достави по-голямо удоволствие ИС-ката от 325-цата, трябва да има и турбо.
Явор:
Мисля аз да се бунача с тоя двигател
  ... а е едно е да умножаваш по 4, друго е по 6  
 (я дюзи, я бутала и т.н. ...)
			
		Вичо:
Слезнах от 6 на 4, защото бях в патова позиция. Или да се набутам, или да се набутам
За печалба не съм. На малка загуба съм, но за мен е по-важно, че всичко стана бързо и точно. (Около 200 евро ми е разликата между едната и другата).
За разликата между 318ис и 325 вече си говорих с б2, но и тук ще кажа. 325-цата доставя повече удоволствие на пътя. Даваш газ и тя откинва. Има много повер още след 3000 оборота, та и по-малко. Като цяло обаче 6-така си е и по-тежичък и си полапва повечко. Звука на 6-тицата е наистина вдъхновяващ. За ИС-ката мога да кажа, че звук има на прахосмукачка ... къде се вика .. малолитражка. НО като цяло е доста пъргава *по-пъргава от 325-цата* Някак си 6-така стои по-тежко в завоя, а ИС-ката с лекота си преминава ... и с тънките зимни гуми 14-ки на изкачванията на магистралата яко газ с над 80 не мръдва ... За вървенето ... няма никой в ниските ... до 4000 тегли тегли и изведнъж след тия обороти все едно някой я рита отзад ... откинва сериозно ... силата на ИС е след тия 4К оборота. За да ми достави по-голямо удоволствие ИС-ката от 325-цата, трябва да има и турбо.
Явор:
Мисля аз да се бунача с тоя двигател
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
  

