Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
в мобиле.де има предложения за около 10к на тея километри, не знам дали няма да стъпят на близка до тая сума с докарване, обслужвания, вериги, гуми и тн, но си струва да се погледнат поне.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Може ли да ми препоръчате сервиз за оглед в Благоевград за едното и София за другото
- Gandi_
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 10.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 530d e60
- Мечтае да кара: M5 e39
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Ето я и моята. 530д 218 2004, след 4 месеца търсене и 14 прегледани 60тки и накрая 61ци, след допускане на малко компромиси - намерих своя автомобил. Дори в моята област - Първомай.
За 10 дни премахнах ДПФ+софтуерно(въобще не вървеше - показа си рогата след 3тия ден - влизаше в авариен до, 2000 оборота), филтър картерни газове, смених дебитомер(зачудваше се около 3000-3500 оборота + странно тресене) , обслужих автомат(ритането от смяната на предавки омекна доста, но не изчезна напълно) , затъмних прозорци, рециклирах ЦЦЦ модул, извадих аукс.
Колата като не е палена дълго време(5-12 часа) пуши синкав дим и мирише на неизгоряла нафта докато позагрее. (след премахването на ДПФ) - преди това и помен от какъвто и да е пушек нямаше?
Оборотите играят с 100-200 нагоре-надолу когато върна газта на по висока скорост и я пусна по "инерция" както се казва = торк
?
Има прискърцване при въртене на волана(отпред отдясно).
Странни шумове от кардана/диференциала - претракване като минавам от D на R и обратно.
Успех на всички в търсенето на вашия автомобил, цяло приключение си е - ако е оффтопик за съветите как да процедирам - ЛС, докато междувременно се потапям в дългите теми тук и "отсявам" монтьорите и техните мнения.
За 10 дни премахнах ДПФ+софтуерно(въобще не вървеше - показа си рогата след 3тия ден - влизаше в авариен до, 2000 оборота), филтър картерни газове, смених дебитомер(зачудваше се около 3000-3500 оборота + странно тресене) , обслужих автомат(ритането от смяната на предавки омекна доста, но не изчезна напълно) , затъмних прозорци, рециклирах ЦЦЦ модул, извадих аукс.
Колата като не е палена дълго време(5-12 часа) пуши синкав дим и мирише на неизгоряла нафта докато позагрее. (след премахването на ДПФ) - преди това и помен от какъвто и да е пушек нямаше?
Оборотите играят с 100-200 нагоре-надолу когато върна газта на по висока скорост и я пусна по "инерция" както се казва = торк

Има прискърцване при въртене на волана(отпред отдясно).
Странни шумове от кардана/диференциала - претракване като минавам от D на R и обратно.
Успех на всички в търсенето на вашия автомобил, цяло приключение си е - ако е оффтопик за съветите как да процедирам - ЛС, докато междувременно се потапям в дългите теми тук и "отсявам" монтьорите и техните мнения.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
С тия екстри и двете... някой си е дал 20 хил. евро за екстри навремето, нормално е сега да са с няколко хиляди по-скъпи от по-бедно оборудвани коли. Не всеки ги цени тези екстри де, аз например обичам климатик с врътки. Не искам климатроник, защото като е сложено на 24 сега лятото, през деня духа студено пък вечер като седнеш и навън е 18 то включва парното и духа топло, аз пък искам да си седи прохладно. Постоянно нагласяне. Най-удобно ми е прост климатик с врътки, лете си врътката на синьо, зиме на червено и готово. Но да не се отплесвам от темата, на мен ми харесаха тези и двете (по снимки).
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vgz1979 написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11589656207106904&slink=gmasw0 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=gmasw0 riud; искам да попитам някой гледал ли е тез двете.Мнения как ви се струват.Километрите едва ли са реални,заслужават ли си парите според вас.
Черната по ми допадна , НО с тия джанти от 46ца и тези "чисто нови предни и задни дискове с накладки( a' te) " - който вече сигурно са криви , новите гуми може да са бюджетен вариант
и ако има всичките доказващи документи за ремонтите и ако си свали тюлето и релсите и си стиснете ръцете на 14 6-700 лв СТАВА ...... мое мнение
П.п сервиз и аз търсех в Благоевград и околностите и така и не намерих , най - добре само в София.
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Стайл 135 се слага и на Е60. Поне може да се кара и да се видят дисковете. Гумите на колите от автокъща примерно са галош на 90 процента, така че по-добре нови макар и бюджетни. Пък и само гадаем за тези неща. Автобокса е голям плюс, особено пък оригинален BMW, задължително го взимай и него.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
inspite написа:Стайл 135 се слага и на Е60. Поне може да се кара и да се видят дисковете. Гумите на колите от автокъща примерно са галош на 90 процента, така че по-добре нови макар и бюджетни. Пък и само гадаем за тези неща. Автобокса е голям плюс, особено пък оригинален BMW, задължително го взимай и него.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Да де ама с тоя офсет на Е60 стоят от тип "Италиано - Дупнишките джамбази " много грозно , дисковете са ясни , дори и сега да са прави след много малко време са за кофата ( доказано с години наред ), лично не бих карал с бюджетни ..... ( лично мнение ) Да само си гадаем ...... Тюлето , релсите , теглича бих си му ги оставил с коментар в цената за тях , няма смисъл от тях при наличие на комби ( пак лично мнение ).
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Gandi_ написа:Ето я и моята. 530д 218 2004, след 4 месеца търсене и 14 прегледани 60тки и накрая 61ци, след допускане на малко компромиси - намерих своя автомобил. Дори в моята област - Първомай.
За 10 дни премахнах ДПФ+софтуерно(въобще не вървеше - показа си рогата след 3тия ден - влизаше в авариен до, 2000 оборота), филтър картерни газове, смених дебитомер(зачудваше се около 3000-3500 оборота + странно тресене) , обслужих автомат(ритането от смяната на предавки омекна доста, но не изчезна напълно) , затъмних прозорци, рециклирах ЦЦЦ модул, извадих аукс.
.
Ами честито колега! Дано след тези първоначални разходи ти служи вярно.
Винаги съм се чудил какви факири са нашите джамбази и как успяват да закърпят колите да са изрядни докато се огледат и продадат, и проблемите да почнат точно 3 дни след това.
Аз затова ходих и си докарах от чужбина на самоход. Вече 4000км минах, ДПФ не съм разбрал, че имам. Но трябва да имам, защото ауспухът изглежда ето така:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- mirko0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
тази дали е я гледал някой и забелязва ли се нещо съмнително в обявата?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 0394320328
Поздрави
тази дали е я гледал някой и забелязва ли се нещо съмнително в обявата?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... 0394320328
Поздрави
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Изглежда добре, цената е добра, ходи я виж.
Бъди честен пък да става квото ще
- banan4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Здравейте,
От няколко седмици обикалям и търся е61 LCI.
Харесах една-две, други две са с големи компромиси.. Бих искал да питам дали имате идея някои от грешките какво означават, естествено, преди покупка ще се гледа в сервиз, но на първо четене
Автомобил номер 1, на 201000км, четено с ISTA:
LRR: CAN message with fault value received, Mileage - 200648, Existent - NO
LRR: Operating voltage, Mileage - 200648, Existent - NO
KGM: Roller-cover controller, fault, motor sensor, Mileage - 200648, Existent - YES
CAS: Control unit fault, Mileage - 200648, Existent - YES
CID: CID malfunction due to peripheral, Mileage - 200648, Existent - YES
DDE: Exhaust backpressure sensor, Mielage - 200648, Existent - NO
Автомобил 2 и 3, на 235000км, четено с ISTA:
Всички грешки са от 215к км до 235к км и една грешка на 524280км
GWS: PT-CAN Communication fault, Mileage - 524280, Existent - NO
Всички съвети са добре дошли!
Поздрави!
От няколко седмици обикалям и търся е61 LCI.
Харесах една-две, други две са с големи компромиси.. Бих искал да питам дали имате идея някои от грешките какво означават, естествено, преди покупка ще се гледа в сервиз, но на първо четене

Автомобил номер 1, на 201000км, четено с ISTA:
LRR: CAN message with fault value received, Mileage - 200648, Existent - NO
LRR: Operating voltage, Mileage - 200648, Existent - NO
KGM: Roller-cover controller, fault, motor sensor, Mileage - 200648, Existent - YES
CAS: Control unit fault, Mileage - 200648, Existent - YES
CID: CID malfunction due to peripheral, Mileage - 200648, Existent - YES
DDE: Exhaust backpressure sensor, Mielage - 200648, Existent - NO
Автомобил 2 и 3, на 235000км, четено с ISTA:
Всички грешки са от 215к км до 235к км и една грешка на 524280км
GWS: PT-CAN Communication fault, Mileage - 524280, Existent - NO
Всички съвети са добре дошли!

Поздрави!
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
banan4i написа:Здравейте,
От няколко седмици обикалям и търся е61 LCI.
Харесах една-две, други две са с големи компромиси.. Бих искал да питам дали имате идея някои от грешките какво означават, естествено, преди покупка ще се гледа в сервиз, но на първо четене![]()
Автомобил номер 1, на 201000км, четено с ISTA:
LRR: CAN message with fault value received, Mileage - 200648, Existent - NO
LRR: Operating voltage, Mileage - 200648, Existent - NO
KGM: Roller-cover controller, fault, motor sensor, Mileage - 200648, Existent - YES
CAS: Control unit fault, Mileage - 200648, Existent - YES
CID: CID malfunction due to peripheral, Mileage - 200648, Existent - YES
DDE: Exhaust backpressure sensor, Mielage - 200648, Existent - NO
Автомобил 2 и 3, на 235000км, четено с ISTA:
Всички грешки са от 215к км до 235к км и една грешка на 524280км
GWS: PT-CAN Communication fault, Mileage - 524280, Existent - NO
Всички съвети са добре дошли!![]()
Поздрави!
524280км Не са километрите на колата, това е стойност която по незнайна причина записва в различни модули, независимо от текущата стойност на километрите.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- banan4i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.11.2016
- Кара: e61 530d LCI
- Мечтае да кара: X6 M50d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Да, първо предположих, че някой се е изложил с връткането, но като се появи абсолютно същата стойност на друга кола, се усъмних
Видях че LRR е реално дистроника, да предполагам ли, че двете грешки значат, че не работи?
LRR: CAN message with fault value received
LRR: Operating voltage

Видях че LRR е реално дистроника, да предполагам ли, че двете грешки значат, че не работи?
LRR: CAN message with fault value received
LRR: Operating voltage
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Тази стойност се записва когато няма връзка с модула....

А имаш ли идея, защо най-често тази стойност я има в лайтмодула,а връзка с него има ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани