Мнение за обява/конкретен автомобил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
grkv написа:ekalchev написа:Колеги защо толкова много коли идват от Италия?
Първият въпрос е защо има толкова много комбита (като цяло) в България? - Защото се вкарват от Италия.
А защо от Италия? Защото няма по-евтини коли на вторичен пазар в Европа.
Като студент основно с това си помагах, купувал съм доста, даже и на пакети. С добри контакти има много добри цени.
Моя кашон струваше 6300 евро там, тук му трябваха 2к лв за да светне, като в това влизат и рециклиране на дюзи, че бяха свършили. Пазарната цена в БГ е 20+, та така... понякога ножицата е голяма. Иначе читави и кофти коли има навсякъде...
Съгласен съм на 100% с последното изречение, но как за 2К 'светна' тая кола, като само над 1000 си дал за дюзи? За 6300Е не казвай, че е била и със сервизна история от първи собственик

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Мнение за обява/конкретен автомобил
Ей сега се започна... 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Писал съм ги и преди тия неща и ни затриха, затова декстъра чака с пуканките...
Пич, говорим за обявите, не разходите, които те чакат след като я вземеш.
Ето ти една бърза сметка отгоре-отгоре.
1. Дюзите са 50лв/брой рециклирани до заводски стойности +30лв стенд на всяка = 480лв. Правят ги в Пазарджик. Ако искаш нови разпръсквачи - 180лв/брой. Това ако си решил да караш още 300к км, на мен ми омръзват по-бързо.
2. Останалите 1500лв грубо са бояджийски истории, решетки, части зад бронята, чистене на фарове и т.н.
Преди: https://ibb.co/rZ7t3Fd
След: https://ibb.co/Nrds6TX
До тук сме на обява с приказни снимки и топ, уникат, всички екстри и т.н. с цена малко над първата обявена.
Нали не мислиш, че някоя от тия, дето ги гледаш по автокъщите някой им е сменял веригите?
Това си е отделна сметка, но да ти угодя - веригите със всичко покрай тях са под 500лв за части, без значение дали моторът е в е90 или ф10, 11 и т.н., труда е както си го договориш. Не е скъпо, по принцип.
Всичко това го пиша като отговор на въпроса защо масово колите в България са от Италия - защото е евтино.
Такива ''оферти'' има често, просто не са по сайтовете. По сайтовете колите са за крайни клиенти.
Това го приказвам тук от месеци някой като се изцепи със заключение, че някоя ф10-ка за 18 ще е гром и лом, закрепена и т.н. - да, може, ама не е задължително.
Шансът е точно толкова, колкото и една същата лъсната на снимки, ама за 28, просто някой си поискал някаква цена и чака...
Това е.
Ако не бъркам Барти от форума наскоро постна няколко линка с ф11ки от ниския ценови диапазон и форумните експерти веднага заключиха, че за тия пари няма как да не е пълен гроб. Взе една от постнатите тук, не е споделял да е имало изненади.
Сам да сподели ако желае...
П.С.: Ако ти кача ПДФ-а от ауто-рекърдс, че е влизала от чисто нова до средата на 2019та 21 пъти само в едно и също представителство в Италия ше ми се извиниш ли с наведено към земята носле?

FaceOff написа:но как за 2К 'светна' тая кола, като само над 1000 си дал за дюзи? За 6300Е не казвай, че е била и със сервизна история от първи собственик, та не си и сменил вериги на 300 хиляди?
Пич, говорим за обявите, не разходите, които те чакат след като я вземеш.

Ето ти една бърза сметка отгоре-отгоре.
1. Дюзите са 50лв/брой рециклирани до заводски стойности +30лв стенд на всяка = 480лв. Правят ги в Пазарджик. Ако искаш нови разпръсквачи - 180лв/брой. Това ако си решил да караш още 300к км, на мен ми омръзват по-бързо.
2. Останалите 1500лв грубо са бояджийски истории, решетки, части зад бронята, чистене на фарове и т.н.
Преди: https://ibb.co/rZ7t3Fd
След: https://ibb.co/Nrds6TX
До тук сме на обява с приказни снимки и топ, уникат, всички екстри и т.н. с цена малко над първата обявена.
Нали не мислиш, че някоя от тия, дето ги гледаш по автокъщите някой им е сменял веригите?

Това си е отделна сметка, но да ти угодя - веригите със всичко покрай тях са под 500лв за части, без значение дали моторът е в е90 или ф10, 11 и т.н., труда е както си го договориш. Не е скъпо, по принцип.
Всичко това го пиша като отговор на въпроса защо масово колите в България са от Италия - защото е евтино.
Такива ''оферти'' има често, просто не са по сайтовете. По сайтовете колите са за крайни клиенти.
Това го приказвам тук от месеци някой като се изцепи със заключение, че някоя ф10-ка за 18 ще е гром и лом, закрепена и т.н. - да, може, ама не е задължително.
Шансът е точно толкова, колкото и една същата лъсната на снимки, ама за 28, просто някой си поискал някаква цена и чака...
Това е.
Ако не бъркам Барти от форума наскоро постна няколко линка с ф11ки от ниския ценови диапазон и форумните експерти веднага заключиха, че за тия пари няма как да не е пълен гроб. Взе една от постнатите тук, не е споделял да е имало изненади.
Сам да сподели ако желае...
П.С.: Ако ти кача ПДФ-а от ауто-рекърдс, че е влизала от чисто нова до средата на 2019та 21 пъти само в едно и също представителство в Италия ше ми се извиниш ли с наведено към земята носле?

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Ще си прехапя езика, защото по принцип съм напълно съгласен с написаното от теб (освен 'рециклирането' за 50лв), само това с нослето е малго грубичко.. ама карай..
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Да купих F11 525d, реална 2013г, реални 180 хил км, няма проблем за 10 хил км пробег за 2 месеца.
В Ауто Бавария потвърдиха пробега,смениха ми по акция колектор и охладител на EGR.... Отделно я обслужих при тях, премериха веригите, ок са... Никакви проблеми
В Ауто Бавария потвърдиха пробега,смениха ми по акция колектор и охладител на EGR.... Отделно я обслужих при тях, премериха веригите, ок са... Никакви проблеми


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
grkv написа:Писал съм ги и преди тия неща и ни затриха, затова декстъра чака с пуканките...
FaceOff написа:но как за 2К 'светна' тая кола, като само над 1000 си дал за дюзи? За 6300Е не казвай, че е била и със сервизна история от първи собственик, та не си и сменил вериги на 300 хиляди?
Пич, говорим за обявите, не разходите, които те чакат след като я вземеш.![]()
Ето ти една бърза сметка отгоре-отгоре.
1. Дюзите са 50лв/брой рециклирани до заводски стойности +30лв стенд на всяка = 480лв. Правят ги в Пазарджик. Ако искаш нови разпръсквачи - 180лв/брой. Това ако си решил да караш още 300к км, на мен ми омръзват по-бързо.
2. Останалите 1500лв грубо са бояджийски истории, решетки, части зад бронята, чистене на фарове и т.н.
Преди: https://ibb.co/rZ7t3Fd
След: https://ibb.co/Nrds6TX
До тук сме на обява с приказни снимки и топ, уникат, всички екстри и т.н. с цена малко над първата обявена.
Нали не мислиш, че някоя от тия, дето ги гледаш по автокъщите някой им е сменял веригите?![]()
Това си е отделна сметка, но да ти угодя - веригите със всичко покрай тях са под 500лв за части, без значение дали моторът е в е90 или ф10, 11 и т.н., труда е както си го договориш. Не е скъпо, по принцип.
Всичко това го пиша като отговор на въпроса защо масово колите в България са от Италия - защото е евтино.
Такива ''оферти'' има често, просто не са по сайтовете. По сайтовете колите са за крайни клиенти.
Това го приказвам тук от месеци някой като се изцепи със заключение, че някоя ф10-ка за 18 ще е гром и лом, закрепена и т.н. - да, може, ама не е задължително.
Шансът е точно толкова, колкото и една същата лъсната на снимки, ама за 28, просто някой си поискал някаква цена и чака...
Това е.
Ако не бъркам Барти от форума наскоро постна няколко линка с ф11ки от ниския ценови диапазон и форумните експерти веднага заключиха, че за тия пари няма как да не е пълен гроб. Взе една от постнатите тук, не е споделял да е имало изненади.
Сам да сподели ако желае...
П.С.: Ако ти кача ПДФ-а от ауто-рекърдс, че е влизала от чисто нова до средата на 2019та 21 пъти само в едно и също представителство в Италия ше ми се извиниш ли с наведено към земята носле?
И не няма да ти се извини никой за дедо си намерил кола с удар дето си е на километрите ЛЕЛЕ КОЛКО СПЕЦИАЛНО
Ами наговори една камара глупости:
- дюзите са пиезо т.е. за 50 лв до заводски стойности ама друг път.
- веригите ОЕМ частите за 800-900 лв с отстъпки, с труд заради позицията си на минимум 1600-2000 лв.
- окачването на повечето гробове от долния ценови диапазон е за правене, айде още 1000 ако съм щедър, ако имаш амортисьори за правене МН повече
- скорости все дебела сметка
- пукнати радиатори (редовен проблем на нашето поколение особено в топлите държави)
- скъсани карета
- скъсани или нацепени демферни шайби
- рейка
Трима човека около мен взеха от долния ценови диапазон и до момента са платили много дебели сметки, та явно си от тия дето закрепват, колкото да върви колата и после да се оправя следващия. Специално за Пазарджик има едно хвалено място дето има връщахме едни дюзи два пъти. Много е лесно да се даде пример с 1 човек дето е случил на фона на 100 дето не са така не се прави реална преценка или пак караме на БГ манталитета да гоним "далаверка". Добре, че са тия гробници дето си ги купуваме тук ,че да имат клиенти сервизите, че като видя при един приятел със сервиз рядко са само за обслужване.
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Не е специално, даже е незначително. Питат ме заядливо и иронично и опровергавам - заядливо и иронично.
-Дюзите - да, да, от ония дето не се правили, само нови и т.н. Знаем ги тия форумни истории. Нали аз съм ги плащал, ама айде, ти знаеш по-добре, жив и здрав да си
Не си пазя графиката преди/след, и няма да съм много обективен, ама така ''на око'', колата трудно палеше, тресеше и пушеше като локомотив недоизгоряла нафта докато стопли и гореше 10-12/100 при кротко каране. Сега пали от четвърт, не пуши и гори 7
Аз съм окей.
- Веригите - ОЕМ веригите са на Ивис, всеки комплект, било то БМВ, сваг, феби, билщайн или каквото и да е, отваряш, гледаш, коментирали сме го и преди в раздела. Ти ако искаш и 1800 ги брой.
Вече окачване, скорости, даже и дюзи и всички други щуротии които изброи няма какво да ги коментираме, проблемите може да ги има всяка кола по един, всички на веднъж или пък никой. Разтегливо е много...
Само дето всички тия неща са след покупката, а ние говорим за нещо различно тук.
Сега сериозно, нищо не си разбрал от това, което написах, ама нииищо.
Налей си едно, отпий смело и чети внимателно. Аз ще пиша бавно
Това, че показвам открито кое колко ми е струвало не е хвалба, пич, както казах бил съм от другата страна на пазара не малко време и съм удрял и кьоравото и кривото десетки пъти.
Всичкото това го писах, за да ви покажа колко реално може да струва една кола на един търговец, и това, че някой е пуснал да се продава кола в долната граница, а не в средната/високата често няма връзка с вътрешното състояние на колата и не означава директно, че колата е гром и лом. Да, напълно възможно е, но не е задължително.
Това е, вкратце.
От тук нататък ако искаш да си даваме примери за доволни и сърдити след покупки можем до утре, ама няма особен смисъл... а в преекспонирани съотношения тип 1:100 пък нулев.

-Дюзите - да, да, от ония дето не се правили, само нови и т.н. Знаем ги тия форумни истории. Нали аз съм ги плащал, ама айде, ти знаеш по-добре, жив и здрав да си

Не си пазя графиката преди/след, и няма да съм много обективен, ама така ''на око'', колата трудно палеше, тресеше и пушеше като локомотив недоизгоряла нафта докато стопли и гореше 10-12/100 при кротко каране. Сега пали от четвърт, не пуши и гори 7

- Веригите - ОЕМ веригите са на Ивис, всеки комплект, било то БМВ, сваг, феби, билщайн или каквото и да е, отваряш, гледаш, коментирали сме го и преди в раздела. Ти ако искаш и 1800 ги брой.

Вече окачване, скорости, даже и дюзи и всички други щуротии които изброи няма какво да ги коментираме, проблемите може да ги има всяка кола по един, всички на веднъж или пък никой. Разтегливо е много...
Само дето всички тия неща са след покупката, а ние говорим за нещо различно тук.
Сега сериозно, нищо не си разбрал от това, което написах, ама нииищо.
Налей си едно, отпий смело и чети внимателно. Аз ще пиша бавно

Това, че показвам открито кое колко ми е струвало не е хвалба, пич, както казах бил съм от другата страна на пазара не малко време и съм удрял и кьоравото и кривото десетки пъти.
Всичкото това го писах, за да ви покажа колко реално може да струва една кола на един търговец, и това, че някой е пуснал да се продава кола в долната граница, а не в средната/високата често няма връзка с вътрешното състояние на колата и не означава директно, че колата е гром и лом. Да, напълно възможно е, но не е задължително.
Това е, вкратце.
От тук нататък ако искаш да си даваме примери за доволни и сърдити след покупки можем до утре, ама няма особен смисъл... а в преекспонирани съотношения тип 1:100 пък нулев.
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
grkv написа:Не е специално, даже е незначително. Питат ме заядливо и иронично и опровергавам - заядливо и иронично.![]()
-Дюзите - да, да, от ония дето не се правили, само нови и т.н. Знаем ги тия форумни истории. Нали аз съм ги плащал, ама айде, ти знаеш по-добре, жив и здрав да си![]()
Не си пазя графиката преди/след, и няма да съм много обективен, ама така ''на око'', колата трудно палеше, тресеше и пушеше като локомотив недоизгоряла нафта докато стопли и гореше 10-12/100 при кротко каране. Сега пали от четвърт, не пуши и гори 7Аз съм окей.
- Веригите - ОЕМ веригите са на Ивис, всеки комплект, било то БМВ, сваг, феби, билщайн или каквото и да е, отваряш, гледаш, коментирали сме го и преди в раздела. Ти ако искаш и 1800 ги брой.![]()
Вече окачване, скорости, даже и дюзи и всички други щуротии които изброи няма какво да ги коментираме, проблемите може да ги има всяка кола по един, всички на веднъж или пък никой. Разтегливо е много...
Само дето всички тия неща са след покупката, а ние говорим за нещо различно тук.
Сега сериозно, нищо не си разбрал от това, което написах, ама нииищо.
Налей си едно, отпий смело и чети внимателно. Аз ще пиша бавно![]()
Това, че показвам открито кое колко ми е струвало не е хвалба, пич, както казах бил съм от другата страна на пазара не малко време и съм удрял и кьоравото и кривото десетки пъти.
Всичкото това го писах, за да ви покажа колко реално може да струва една кола на един търговец, и това, че някой е пуснал да се продава кола в долната граница, а не в средната/високата често няма връзка с вътрешното състояние на колата и не означава директно, че колата е гром и лом. Да, напълно възможно е, но не е задължително.
Това е, вкратце.
От тук нататък ако искаш да си даваме примери за доволни и сърдити след покупки можем до утре, ама няма особен смисъл... а в преекспонирани съотношения тип 1:100 пък нулев.
И какво си опровергал? Че за 50лв се рециклират дюзи ли?? Това каза - че в 2000 влизало и рециклиране на дюзи, ако беше казал, че са ти понастроили клапаните за по 80лв на дюза, изобщо нямаше и да пиша.. На тези дюзи и клапана е 200 кинта и разпръсквача е толкова, да не говорим, че 100% пиезото е извън нормите, ама там няма оправия, друг е въпроса, че тия въпросни в Пазарджик, пиезото изобщо не могат и да го проверят. Просто за някои "светна" означава да си боядисат броните и още два детайла, за мен обаче означава на първо място да си смениш веригите на 300 хилядника (и моя е на толкова, няма лошо..) Иначе и на мен ми е познат пазара на коли от Италия, имаше период, в който мислех да се занимавам с това, и получавах по 30-40 оферти на ден, по около 400-500 съобщения на вайбър на ден, ама не издържах много дълго, и се отказах, та съм се нагледал на ф-ки за по 5-6 евра, но имаше и не малко за по 8 и нагоре, както и доста е60тки за по 4-5 и нагоре, под 4 бяха гробници. и това е точно пазара, за който говориш, никакви обяви, само оферти за търговци.
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Добре де, не сте малки деца... мислете като пишете.
За кой път трябва да кажа, че говоря за период, който свършва с продажбата на колата?
Тия 2к са за това - колата да светне. И тя е светнала, но това не означава чисто нови дюзи, вериги, стартер, генератор, масла на кутия, диф и т.н. - това са разходи за новия собственик.
Аз като съм седнал да я карам съм ги направил, че и отгоре над тях, но отново - това е за тема "какви разходи ме очакват след покупка'', а не ''защо тия от Италия са толкова евтини?''
Започва да ми омръзва да въртим едно и също. Живи и здрави!
За кой път трябва да кажа, че говоря за период, който свършва с продажбата на колата?
Тия 2к са за това - колата да светне. И тя е светнала, но това не означава чисто нови дюзи, вериги, стартер, генератор, масла на кутия, диф и т.н. - това са разходи за новия собственик.
Аз като съм седнал да я карам съм ги направил, че и отгоре над тях, но отново - това е за тема "какви разходи ме очакват след покупка'', а не ''защо тия от Италия са толкова евтини?''
Започва да ми омръзва да въртим едно и също. Живи и здрави!

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
И така след като обсъдихте като цяло къде верни, къде грешни неща, моля да спрем с общата дискусия за цените на гробниците от Италия, за да не се налага да се разчиства темата - все пак има и вярна информация.
Моля придържайте се само към идеята на темата, а именно: Мнение за обява/конкретен автомобил.

Моля придържайте се само към идеята на темата, а именно: Мнение за обява/конкретен автомобил.

Only dead fish follow the stream...
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Здравейте. Някой гледал ли е тази: https://mobile.bg/details/11598971472561445
- santorini
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
stenli_bmv написа:Здравейте. Някой гледал ли е тази: https://mobile.bg/details/11598971472561445
доста екстри, доста и километри, дано да са и сменяли двигатела скоро

- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
santorini написа:доста и километри
По-добре 200к реални от дилър със сервизна история, отколкото 140хил от селския продавач на коли от италия. Иначе съм съгласен за Мкар. Недей прави диагностика там ако решиш да я купуваш. Аз моята точно от там я взех и имаше омасляване около скоростната кутия и не ми го казаха. А това омасляване се вижда и без да сваляш корите дори. Те гледат да продадат колата на клиента им и не им пука за тебе.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
ekalchev написа:santorini написа:доста и километри
По-добре 200к реални от дилър със сервизна история, отколкото 140хил от селския продавач на коли от италия. Иначе съм съгласен за Мкар. Недей прави диагностика там ако решиш да я купуваш. Аз моята точно от там я взех и имаше омасляване около скоростната кутия и не ми го казаха. А това омасляване се вижда и без да сваляш корите дори. Те гледат да продадат колата на клиента им и не им пука за тебе.
Това е внос от чужбина. Просто е (уж) проверено от дилър. На такива коли няма как да се даде Премиум Селекшън гаранция от 2 години, няма как и да ти гарантират че не е минавал през тежък инцидент.
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Моята също не беше премиум селекшън но поне беше обслужвана при дилъра от 15хил км. когато е внесена и виждаш на какви км е влизала и какви ремонти е имала до километрите на които я взимам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани