DSC/DBC/Runflat puncture failure.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- velok
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.08.2020
- Пол: Мъж
- Кара: 325i , e91 , N52 , автомат
- Детайли за колата: 325i , e91 , N52 , автомат
DSC/DBC/Runflat puncture failure.
Така, прочетох много по темата във форума, но искам да отворя нова.
Извинявам се предварително за дългия пост..
Наскоро се сдобих с e91 , 325i , n52 ( първо БМВ )
Първият месец всичко си беше идеялно. Смених всички консумативи+биалетки(предни,задни)+предни амортисьори.
Още в сервиза ми светнаха DSC.. грешките. Човекът закачи колата, свали ми предна дясна гума, извади буксата за ABS-ът , напръска я с контактен спрей, защото си взех колата съботно време ( извънработно ) , че нямах време да отида през седмицата, тръгнах и нямах никакви проблеми.
Още същия ден ( няколко часа по-късно ) по магистралата ми светна отново таблото. Спрях в Пловдив, намерихме някакъв сервиз ( един приятел ме насочи ), направиха ми диагностика, казаха ми, че може да е от ABS датчика или слаб акумолатор. Човекът отиде при акумолатора. Видя, че едната клема била хлабава, затегна я и каза "карай".
Тръгнах и отново по магистралата, малко преди София ми светна таблото ( бях на круиз контрол ).. но беше вече късно и оставаше малко до софия, та реших да я закарам бавно, банво до града. Звъннах на един друг сервиз, който ми препоръчаха ( сервизът се оказа в костинбрад ), но там не могат да ми свършат работата, защото имали много работа.
Та още същата вечер ( след престигането ми в софия ) , загасих си колата .. всичко нормално, разтоварихме багажа.. 30-40мин след това ( защото се изля доста дъжд ) отидох да я запаля, да я вкарам в гаража, че да не седи на улицата. Останах изненадан, че грешките вече ги нямаше, таблото си беше напълно нормално.
Прочетох, че може да е от слаб акумолатор, от ABS сензор, може да е ниско налягане на гумите ( те са малко износени( runflat ), без това мислех да ги сменям). Прочетох, че може да е от разминаване в траекторията на волана с гумите ( воланът ми стои малко на ляво ) , не е минат реглаж след сменя на консумативите отпред.
Прочетох, че ремонта може да е нещо за 100-200лв. , както и нещо за 1400лв.
Иначе впечатленията ми за колата са добри. Перфектно управление, моторът е тих, комфортно е вътре.
Просто искам съвет или някой, който разбира повече, да ми даде някакви идеи за колата, къде да отида, да ми дадат най-адекватно мнение/ремонт.. и имам още куп въпроси за нея.
Благодаря предварително.. и отново се извинявам за дългия пост.
Извинявам се предварително за дългия пост..
Наскоро се сдобих с e91 , 325i , n52 ( първо БМВ )
Първият месец всичко си беше идеялно. Смених всички консумативи+биалетки(предни,задни)+предни амортисьори.
Още в сервиза ми светнаха DSC.. грешките. Човекът закачи колата, свали ми предна дясна гума, извади буксата за ABS-ът , напръска я с контактен спрей, защото си взех колата съботно време ( извънработно ) , че нямах време да отида през седмицата, тръгнах и нямах никакви проблеми.
Още същия ден ( няколко часа по-късно ) по магистралата ми светна отново таблото. Спрях в Пловдив, намерихме някакъв сервиз ( един приятел ме насочи ), направиха ми диагностика, казаха ми, че може да е от ABS датчика или слаб акумолатор. Човекът отиде при акумолатора. Видя, че едната клема била хлабава, затегна я и каза "карай".
Тръгнах и отново по магистралата, малко преди София ми светна таблото ( бях на круиз контрол ).. но беше вече късно и оставаше малко до софия, та реших да я закарам бавно, банво до града. Звъннах на един друг сервиз, който ми препоръчаха ( сервизът се оказа в костинбрад ), но там не могат да ми свършат работата, защото имали много работа.
Та още същата вечер ( след престигането ми в софия ) , загасих си колата .. всичко нормално, разтоварихме багажа.. 30-40мин след това ( защото се изля доста дъжд ) отидох да я запаля, да я вкарам в гаража, че да не седи на улицата. Останах изненадан, че грешките вече ги нямаше, таблото си беше напълно нормално.
Прочетох, че може да е от слаб акумолатор, от ABS сензор, може да е ниско налягане на гумите ( те са малко износени( runflat ), без това мислех да ги сменям). Прочетох, че може да е от разминаване в траекторията на волана с гумите ( воланът ми стои малко на ляво ) , не е минат реглаж след сменя на консумативите отпред.
Прочетох, че ремонта може да е нещо за 100-200лв. , както и нещо за 1400лв.
Иначе впечатленията ми за колата са добри. Перфектно управление, моторът е тих, комфортно е вътре.
Просто искам съвет или някой, който разбира повече, да ми даде някакви идеи за колата, къде да отида, да ми дадат най-адекватно мнение/ремонт.. и имам още куп въпроси за нея.
Благодаря предварително.. и отново се извинявам за дългия пост.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: DSC/DBC/Runflat puncture failure.
Тръгнал си да пътуваш с непозната кола с куп проблеми. Хубаво, че си се прибрал. Проблемът може да е от всичко изброено. Просто отиди в сервиз, където се занимават с БМВ и ще ти кажат откъде да започнеш. На въопросите ти отговори във форума ще намериш, тук не е фейсбук да питаме едно и също по 20 пъти на ден. В раздела ще се ориентираш, много е богат на информация.
Never mistake motion for action...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани