Бързи въпроси и отговори
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- NoBrainNoPain
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: на керосин
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги ! Предстои ми закупуването на е60 LCI 530iA (2008 N53). Имам въпрос :
Какви са вариантите за конверсия към ръчна кутия? Възможно ли е? Някой правил ли го е?
Благодаря предварително! Успешен ден на всички!
Какви са вариантите за конверсия към ръчна кутия? Възможно ли е? Някой правил ли го е?
Благодаря предварително! Успешен ден на всички!
Аз съм млад , силен , красив , здрав , богат и много талантлив ... Има ли значение какъв цвят е BMW-то ми ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
NoBrainNoPain написа:Здравейте, колеги ! Предстои ми закупуването на е60 LCI 530iA (2008 N53). Имам въпрос :
Какви са вариантите за конверсия към ръчна кутия? Възможно ли е? Някой правил ли го е?
Благодаря предварително! Успешен ден на всички!
Възможо е, но ти ще си първия луд който ще махне автомата и ще сложи ръчна кутия в този модел.
Това не ти е автомата на е36 който е недъгав и бавен, тук нещата седят по различен начин.

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
Момчета имам проблем с парното и по-скоро с потока на въздух, който въобще го няма. Предполагам,че вентилатора или таралеж, както още му викат е заминал вие как мислите? Изобщо не иска да духа, когато колата е на място разбира се като се движа има поток, но съвсем слаб най-вероятно е каквото влезе на "самотек". Гледах няколко клипа ще пада разглабяне то се е видяло. Искам да ви питам обаче дали INPA-та ще го хване, като грешка нещо или няма да излезе? Гледах бушона изглежда ми здрав, разбира се преди да почна разглабянето ще видя да сложа друг за тест. Другото, което е на всички Е60 ли са еднакви без значение мотор? Намерил съм нов за 60лв, но без тази метална плочка върху него не знам как се нарича, но гледам, че повечето я вземат от стария, нали не се прецаква тя и не е проблем да я взема от стария вентилатор?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
BorislavB написа:Момчета имам проблем с парното и по-скоро с потока на въздух, който въобще го няма. Предполагам,че вентилатора или таралеж, както още му викат е заминал вие как мислите? Изобщо не иска да духа, когато колата е на място разбира се като се движа има поток, но съвсем слаб най-вероятно е каквото влезе на "самотек". Гледах няколко клипа ще пада разглабяне то се е видяло. Искам да ви питам обаче дали INPA-та ще го хване, като грешка нещо или няма да излезе? Гледах бушона изглежда ми здрав, разбира се преди да почна разглабянето ще видя да сложа друг за тест. Другото, което е на всички Е60 ли са еднакви без значение мотор? Намерил съм нов за 60лв, но без тази метална плочка върху него не знам как се нарича, но гледам, че повечето я вземат от стария, нали не се прецаква тя и не е проблем да я взема от стария вентилатор?
Точно тази метална плочка ти е резистора за степените на вентилатора.
При теб най вероятно проблема е в четките на мотора щом изобщо не върти.
Това може да се установи като се свали. Ако не ти е повреден резистора, може да си го ползваш.

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:BorislavB написа:Момчета имам проблем с парното и по-скоро с потока на въздух, който въобще го няма. Предполагам,че вентилатора или таралеж, както още му викат е заминал вие как мислите? Изобщо не иска да духа, когато колата е на място разбира се като се движа има поток, но съвсем слаб най-вероятно е каквото влезе на "самотек". Гледах няколко клипа ще пада разглабяне то се е видяло. Искам да ви питам обаче дали INPA-та ще го хване, като грешка нещо или няма да излезе? Гледах бушона изглежда ми здрав, разбира се преди да почна разглабянето ще видя да сложа друг за тест. Другото, което е на всички Е60 ли са еднакви без значение мотор? Намерил съм нов за 60лв, но без тази метална плочка върху него не знам как се нарича, но гледам, че повечето я вземат от стария, нали не се прецаква тя и не е проблем да я взема от стария вентилатор?
Точно тази метална плочка ти е резистора за степените на вентилатора.
При теб най вероятно проблема е в четките на мотора щом изобщо не върти.
Това може да се установи като се свали. Ако не ти е повреден резистора, може да си го ползваш.
Колата я карах в събота около 20км нямаше драми климатик всичко точно. На другия ден в неделя в късен следобед тръгвам и няма никой. Ще си играя да го смъквам тоя таралеж пък да видя колко е умрял и колко не. Ще пиша с резултати или въпроси ако има нещо.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- NoBrainNoPain
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: на керосин
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос .. крушките за енджълите еднакви ли са на коли преди и след фейслифт?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз съм млад , силен , красив , здрав , богат и много талантлив ... Има ли значение какъв цвят е BMW-то ми ?
- Plamcho1233
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: M8
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,нов съм във форума и не знам къде е подходящото място да си задам въпроса и за това го пускам тук
Та имам е60 525D 2004 година ръчка 177 коня. Въпроса ми е следният: като по карам колата т.е като загрее почва да бучи в гърнетата,наскоро сменях турбо и ми е чистен дпф-а,но карам последно време извънградско и разхода под 9,5 не пада. Чувал съм,че може да влиза в регенерация,но не знам дали или и ако влиза какво да направя за да се оправи. И става малко по различна като загрее.. благодаря

- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
BorislavB написа:vld написа:BorislavB написа:Момчета имам проблем с парното и по-скоро с потока на въздух, който въобще го няма. Предполагам,че вентилатора или таралеж, както още му викат е заминал вие как мислите? Изобщо не иска да духа, когато колата е на място разбира се като се движа има поток, но съвсем слаб най-вероятно е каквото влезе на "самотек". Гледах няколко клипа ще пада разглабяне то се е видяло. Искам да ви питам обаче дали INPA-та ще го хване, като грешка нещо или няма да излезе? Гледах бушона изглежда ми здрав, разбира се преди да почна разглабянето ще видя да сложа друг за тест. Другото, което е на всички Е60 ли са еднакви без значение мотор? Намерил съм нов за 60лв, но без тази метална плочка върху него не знам как се нарича, но гледам, че повечето я вземат от стария, нали не се прецаква тя и не е проблем да я взема от стария вентилатор?
Точно тази метална плочка ти е резистора за степените на вентилатора.
При теб най вероятно проблема е в четките на мотора щом изобщо не върти.
Това може да се установи като се свали. Ако не ти е повреден резистора, може да си го ползваш.
Колата я карах в събота около 20км нямаше драми климатик всичко точно. На другия ден в неделя в късен следобед тръгвам и няма никой. Ще си играя да го смъквам тоя таралеж пък да видя колко е умрял и колко не. Ще пиша с резултати или въпроси ако има нещо.
Малко развитие по моя казус. Разглобих колата горе долу лесно стана всичко. Извадих въпросния таралеж/вентилатор и беше заял, но като го бутнах с ръка и тръгна. Реших, че четките са свършили, но имаха още хляб не разбрах какъв е точно проблема. Смазах го и го върнах. Сега предстои да видя колко време ще изкара. Следващия път (дано не се налага) направо купувам ново. Благодаря на колегата vld за инфото.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Бързи въпроси и отговори
NoBrainNoPain написа:Бърз въпрос .. крушките за енджълите еднакви ли са на коли преди и след фейслифт?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не.
Фейслифта е с H8, а преди него са от този вид:
https://eurotredeshop.org/picture_library/LISTINGI/Listed_Photos2/prod_pict_930e80d1-2dce-11e9-9118-000c2999b4b3.jpg
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamcho1233 написа:Здравейте,нов съм във форума и не знам къде е подходящото място да си задам въпроса и за това го пускам тукТа имам е60 525D 2004 година ръчка 177 коня. Въпроса ми е следният: като по карам колата т.е като загрее почва да бучи в гърнетата,наскоро сменях турбо и ми е чистен дпф-а,но карам последно време извънградско и разхода под 9,5 не пада. Чувал съм,че може да влиза в регенерация,но не знам дали или и ако влиза какво да направя за да се оправи. И става малко по различна като загрее.. благодаря
Мен също ме интересува мнение по този въпрос. Разликата при мен е, че съм с 530д 218кс, с махнати дпф и катализатор (така я купих). Същото го прави. Загрява, почва да бучи в гърнетата, мощността до 2К е по-малко и е адски адски дразнещо!
Re: Бързи въпроси и отговори
Трябва да се изключи софтуерно ДПФ-а и пожелание ЕГР-а и проблемите ще ви изчезнат.
- svetlozardv
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги предстои ми покупка на е60 LCI, но се колебая много кой двигател да избера дали 197кс или 235кс. Изчетох доста от форума и се насочих повече към 197(по некапризен разбрах че е, но пък кутията слабичка) Моля някой компетентен ако може да ми сподели евентуално ако реша и си взема 197кс и го засиля с лек ремап, кутията дали ще се предаде или няма да имам никакви проблеми. Защото на 235кс ме притесняват тези пиезо дюзи. А и не се продават колкото 197кс като гледам в мобилето и карса(само на задно търся) Дали 197 и 400нм ще са достатъчни на тази кола или се усеща мудна за разлика от 235кс и 500нм.
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Бързи въпроси и отговори
svetlozardv написа:Здравейте колеги предстои ми покупка на е60 LCI, но се колебая много кой двигател да избера дали 197кс или 235кс. Изчетох доста от форума и се насочих повече към 197(по некапризен разбрах че е, но пък кутията слабичка) Моля някой компетентен ако може да ми сподели евентуално ако реша и си взема 197кс и го засиля с лек ремап, кутията дали ще се предаде или няма да имам никакви проблеми. Защото на 235кс ме притесняват тези пиезо дюзи. А и не се продават колкото 197кс като гледам в мобилето и карса(само на задно търся) Дали 197 и 400нм ще са достатъчни на тази кола или се усеща мудна за разлика от 235кс и 500нм.
Със сигурност 197цата няма да ти е мудна. Нормална приятна кола за каране е. От друга страна ако държиш на повечко екстри е по-лесно да намериш 235ца с повечко екстри отколкото 197ца. От към разход на гориво ще са почти еднакви така,че аз лично бих взел 235 с повечко екстри, разбира се зависи и какъв бюджет имаш.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- svetlozardv
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
BorislavB написа:svetlozardv написа:Здравейте колеги предстои ми покупка на е60 LCI, но се колебая много кой двигател да избера дали 197кс или 235кс. Изчетох доста от форума и се насочих повече към 197(по некапризен разбрах че е, но пък кутията слабичка) Моля някой компетентен ако може да ми сподели евентуално ако реша и си взема 197кс и го засиля с лек ремап, кутията дали ще се предаде или няма да имам никакви проблеми. Защото на 235кс ме притесняват тези пиезо дюзи. А и не се продават колкото 197кс като гледам в мобилето и карса(само на задно търся) Дали 197 и 400нм ще са достатъчни на тази кола или се усеща мудна за разлика от 235кс и 500нм.
Със сигурност 197цата няма да ти е мудна. Нормална приятна кола за каране е. От друга страна ако държиш на повечко екстри е по-лесно да намериш 235ца с повечко екстри отколкото 197ца. От към разход на гориво ще са почти еднакви така,че аз лично бих взел 235 с повечко екстри, разбира се зависи и какъв бюджет имаш.
Намерил съм 197ца със доста екстри, но ме притеснява като цяло това с кутията. Не знам дали ще е проблем ако евентуално реша след време ремап. Това мобиле и карс ги изядох от гледане и не намирам нищо което да ми хареса и то да е 235кс...Повечето които ми харесват все са 197
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
svetlozardv написа:BorislavB написа:svetlozardv написа:Здравейте колеги предстои ми покупка на е60 LCI, но се колебая много кой двигател да избера дали 197кс или 235кс. Изчетох доста от форума и се насочих повече към 197(по некапризен разбрах че е, но пък кутията слабичка) Моля някой компетентен ако може да ми сподели евентуално ако реша и си взема 197кс и го засиля с лек ремап, кутията дали ще се предаде или няма да имам никакви проблеми. Защото на 235кс ме притесняват тези пиезо дюзи. А и не се продават колкото 197кс като гледам в мобилето и карса(само на задно търся) Дали 197 и 400нм ще са достатъчни на тази кола или се усеща мудна за разлика от 235кс и 500нм.
Със сигурност 197цата няма да ти е мудна. Нормална приятна кола за каране е. От друга страна ако държиш на повечко екстри е по-лесно да намериш 235ца с повечко екстри отколкото 197ца. От към разход на гориво ще са почти еднакви така,че аз лично бих взел 235 с повечко екстри, разбира се зависи и какъв бюджет имаш.
Намерил съм 197ца със доста екстри, но ме притеснява като цяло това с кутията. Не знам дали ще е проблем ако евентуално реша след време ремап. Това мобиле и карс ги изядох от гледане и не намирам нищо което да ми хареса и то да е 235кс...Повечето които ми харесват все са 197
235кс е за предпочитане, пиезо дюзите няма какво да те притесняват, цената на ремонта им е същата като на обикновенните, с много малка разлика, но са по прецизни, затова и са по икономични и вадят повече коне при тунинг.
Ако имаш интерес към Е61 пиши на лично.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани