E36 M43 B16 kompressor
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
E36 M43 B16 kompressor
След дъъълго отсъствие пак съм тук. Бях решил да правя само клиентски коли, но шило в торба не стои.
Имах в сервиза едно компресорче Eaton M62 който стоеше 3г на рафта и буквално заради него си купих Е36 цата.
Това ще ми е евридейката и работното муле.
Ще споделям снимки така, че приятно гледане.
Ето го и главния виновник
Имах в сервиза едно компресорче Eaton M62 който стоеше 3г на рафта и буквално заради него си купих Е36 цата.
Това ще ми е евридейката и работното муле.
Ще споделям снимки така, че приятно гледане.
Ето го и главния виновник
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Колеги насъбрал съм доста снимки, но имам един проблем. Дайте някакъв адекватен и сигурен начин да кача тук снимки. Не искам след някой друг месец да изчезнат както виждам,че е станало със старите ми теми.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Славяне нищо сигурно няма.Въпреки,че имам теми от 2008 в които още ми стоят снимките.
Нямам идея на какъв принцип хващат гората.
Ръководителя движение на форума да каже.
Иначе чакам с желание и спомени от отминалите времена когато първото ми бмв беше баш такова.
П.С. Сега видях,че снимките дето ми стоят са от пикс.бг.нет.
Та пробвай там.Щом от 2008 може значи може.
Нямам идея на какъв принцип хващат гората.
Ръководителя движение на форума да каже.
Иначе чакам с желание и спомени от отминалите времена когато първото ми бмв беше баш такова.
П.С. Сега видях,че снимките дето ми стоят са от пикс.бг.нет.
Та пробвай там.Щом от 2008 може значи може.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Снимка БГ е най надеждния сайт. Последно време от там качвах и нямах грижи. Проблема е, че тук от едно известно време нещо се случва и не мога да кача никакви снимки и там.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Ами в крайна сметка язък за труда ще е. Ще накича една камара снимки и накрая язък, но като нямам избор така да бъде. Който гледал гледал
Аз като съм си наумил да правя нещо и сън не ме лови та вече съм сътворил доста неща.
Първо искам да поясня няколко неща относно проекта:
Колата ще е с ГАЗ. Ще се настройва само и единствено на газ. На бензин няма да има никакви настройки. Преди да ме почнете искам да кажа, че за годините в които не съм писал тук сътворих доста проекти и тоя вариант съм го от тренирал и РАБОТИ. Точно тоя компресор е с електромагнит и ще се върже директно към газовата. В момента който обърне на газ се фклюва. Обърне ли на бензин изключва и по този начин се предотвратяват фалове.
Живот и здраве нещата ще се случват бързо така, че ще има снимки бол
ето я стойката
наложи се да по преправя малко и оригиналния всмукател
Както и ремъчната шайба сметната точно и монтирана вече
Аз като съм си наумил да правя нещо и сън не ме лови та вече съм сътворил доста неща.
Първо искам да поясня няколко неща относно проекта:
Колата ще е с ГАЗ. Ще се настройва само и единствено на газ. На бензин няма да има никакви настройки. Преди да ме почнете искам да кажа, че за годините в които не съм писал тук сътворих доста проекти и тоя вариант съм го от тренирал и РАБОТИ. Точно тоя компресор е с електромагнит и ще се върже директно към газовата. В момента който обърне на газ се фклюва. Обърне ли на бензин изключва и по този начин се предотвратяват фалове.
Живот и здраве нещата ще се случват бързо така, че ще има снимки бол
ето я стойката
наложи се да по преправя малко и оригиналния всмукател
Както и ремъчната шайба сметната точно и монтирана вече
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
И от днес малко. Имах го на рафта и що да не го сложа
С леко преправяне заспа като на свинче звънче
И генерацийката понагласих. Вярно клиентските ги правя по-хубави но като за мен толкова. Гърнета от Е46 бензинови с неръждаемите тръби. Което пасна го сложих което не с нови неръждаеми. Искам да ми е тиха щото достатъчно ще вие компресора.
С леко преправяне заспа като на свинче звънче
И генерацийката понагласих. Вярно клиентските ги правя по-хубави но като за мен толкова. Гърнета от Е46 бензинови с неръждаемите тръби. Което пасна го сложих което не с нови неръждаеми. Искам да ми е тиха щото достатъчно ще вие компресора.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Сам ли ще си пиша тук ? Някой с поне малко критика няма ли да се обади ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Не си казал,че искаш?Веднага те оплювам,че заварките на колектора са ти грозни.А положи малко старание де.
Махни тая ръжда,че ти прави шупли.Няма да излезе гама контрола после.
Махни тая ръжда,че ти прави шупли.Няма да излезе гама контрола после.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
slatanic написа:Не си казал,че искаш?Веднага те оплювам,че заварките на колектора са ти грозни.А положи малко старание де.
Махни тая ръжда,че ти прави шупли.Няма да излезе гама контрола после.
Ти ако видиш как съм съм си оплюл генерацията с телоподаващото
Неръждаеми тръби си ги заварих с тел за черно. На хората ги правя с Аргона ма нали е за моята нямах нерви.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M43 B16 kompressor
slavianko написа:Сам ли ще си пиша тук ? Някой с поне малко критика няма ли да се обади ?
Строук ще има ли?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
T0nk00 написа:slavianko написа:Сам ли ще си пиша тук ? Някой с поне малко критика няма ли да се обади ?
Строук ще има ли?
Е как
Имам 3-4 двигателя в сервиза. Имам валове, бутала М42 имам и от Z20 leh. Ще сътворя.нещо със сигурност.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Сън не съм спал.
Първо да се извиня на всички, че сложих кулер от Италианска кола. Моля простете ми и обещавам, че като понаглася нещата ще разколача тоя и ще го преправя до неузнаваемост за да не си личи.
Да добавя само, че съм върнал авансите на оригиналното ЕКУ с 6* Газовото еку мога да го глася само по горивната карта. Авансите не мога и превантивно ги върнах. Гаранция ще съм убил някой друг кон, но сигурността ми е приоритет.
Беше изключително интересно. когато отидох при газаджията с широколентовата сонда. Като му заявих, че няма как да правим автоматична адаптация и се налага да настройваме изцяло индивидуално и ......
Разбира се накарах го да ми обясни как да боравя с програмата на газовата, взех му лаптопа и газ да настройвам в жегите.
Какви са впечатленията ми от това 1.6 ли ? УАУУУУ. Този така наречен мъртвец направо ми скри шапките. Не съм карал по-приятно нещо заклевам се. За съжаление оригиналния съединител се предаде веднага и едва я понастроих криво ляво. В сервиза на рафта стои по-големия и по-лекия му брат, 228 милиметровия, твърд М20- ков който само си чакаше да му дойде реда
Първо да се извиня на всички, че сложих кулер от Италианска кола. Моля простете ми и обещавам, че като понаглася нещата ще разколача тоя и ще го преправя до неузнаваемост за да не си личи.
Да добавя само, че съм върнал авансите на оригиналното ЕКУ с 6* Газовото еку мога да го глася само по горивната карта. Авансите не мога и превантивно ги върнах. Гаранция ще съм убил някой друг кон, но сигурността ми е приоритет.
Беше изключително интересно. когато отидох при газаджията с широколентовата сонда. Като му заявих, че няма как да правим автоматична адаптация и се налага да настройваме изцяло индивидуално и ......
Разбира се накарах го да ми обясни как да боравя с програмата на газовата, взех му лаптопа и газ да настройвам в жегите.
Какви са впечатленията ми от това 1.6 ли ? УАУУУУ. Този така наречен мъртвец направо ми скри шапките. Не съм карал по-приятно нещо заклевам се. За съжаление оригиналния съединител се предаде веднага и едва я понастроих криво ляво. В сервиза на рафта стои по-големия и по-лекия му брат, 228 милиметровия, твърд М20- ков който само си чакаше да му дойде реда
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Отработи схемата и да взема и аз да си купя един компакт за кеф събота и неделя.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Аз съм я отъпкал пътеката вече, но с клиентски коли. Сега ми дойде музата за мой проект, но не откриваме топлата вода така, че няма грижи.slatanic написа:Отработи схемата и да взема и аз да си купя един компакт за кеф събота и неделя.
Още малко и от днес. Имам някакви проблеми с настройките на газовото ЕКУ. Въртя на газ до 5100 оборота и след това обръща на бензин и колата забива. Бях запланувал да я кача и на дайно и го направих. Въпреки проблема с оборотите извадихме почти 170кс на мотор при 5100 оборота и 250 нм. Доста доволно и според мен като оправя проблема и я завъртя над 6000 ще извади поне още 10 сетина, че и повече коне. Големия кеф обаче идва от факта, че силата и идва буквално от нулата и не мога да и се нарадвам. Успях даже да я замеря с Е46 25 ца и лекичко до 200 и направих 20 сетина метра.
И да се похваля с нова придобивка. Не са някакви супер мега хай красиви, но стоят доста прилично на Е36. Взех ги предимно защото са леко измамни с ниското си тегло а батко Славян знае, че в това е истината
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Проблема със съединителя за сега е решен. М20 маховик най-лекия и притискател с твърдо феродо, барабар със стартера.
То при мен стана буквално всеки ден по нещо
То при мен стана буквално всеки ден по нещо
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани