320i Е36 или 520i E34
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
320i Е36 или 520i E34
Искам да попитам според вас кое от тези две BMW-та е по-добро.
Двигателите на двете са еднакви (M50), следователно това означава че ще имат еднаква поддръжка по двигателя. Въпроса е дали им е скъпа поддръжката.
Интересува ме какви екстри имат двата модела(базови) и допълнителни. Някаде бях чел, че Е34 и Е36 имат някаква система за блокиране на диференциала (не говоря за шпер) . Беше нещо от рода на EDS(което означава електронно блокиране на диф-а), но не съм сигурен дали точно такава система беше.
Кажете освен ABS система какви други системи се предлагат за моделите на Е34 и Е36 и кои са базови и кои са поръчкови (ако има такива).
Моля обяснявайте защо избраният от вас модел е по-добър от дугия.
Двигателите на двете са еднакви (M50), следователно това означава че ще имат еднаква поддръжка по двигателя. Въпроса е дали им е скъпа поддръжката.
Интересува ме какви екстри имат двата модела(базови) и допълнителни. Някаде бях чел, че Е34 и Е36 имат някаква система за блокиране на диференциала (не говоря за шпер) . Беше нещо от рода на EDS(което означава електронно блокиране на диф-а), но не съм сигурен дали точно такава система беше.
Кажете освен ABS система какви други системи се предлагат за моделите на Е34 и Е36 и кои са базови и кои са поръчкови (ако има такива).
Моля обяснявайте защо избраният от вас модел е по-добър от дугия.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Интересна дилема имаш, наистина не е толкова лесно да се реши. Хубаво е, че си се насочил към БМВ и специално тези 2 модела, много са добри и двата, хубав М50 мотор. Първо започни с това колко пари си заделил, защото това ще реши с какви екстри ще е колата и дали ще е по-нова и по-лачена или по-стара. Е36 се прозивежда няколко години повече от Е34 и ако си заделил 10 000 примерно, можеш да вземеш по-ново Е36.
Сега за двете коли - личните ми впечатления са, че Е36 си е по-пъргава кола, ще върви малко повече от Е34, по-твърдичко вози, "подхвърля" те на пътя, бе по-нервна и малдежка кола е, все пак е 3-та серия. Има по-нов дизайн (зависи на теб кой ти допада повече), отвътре Е36 е по-тясна. Е34 е по-комфортна, аз като 1.90-91 висок в Е34 ми е доста по-комфортно - опъвам си краката, подпирам си ръката на дръжката на вратата и ми е супер, като за шофьора се отнася същото - такова нещо при Е36 е трудно осъществимо, дръжките на вратите хич не ги харесвам, по-тесничко е. Е34 стъпва на пътя по-стабилно, личи си, че е по-тежка и по-голяма. Та така - реши си какви философия ти подхожда повече - младежки тип кола със по-спортна возия, по-тясно пространство и по-пъргав характер или по-улегнал тип кола, с повече комфорт, пространство, сигурност и тежест на пътя. Каквото и да вземеш ще останеш МНОГО доволен, страхотни коли са. Разходите според мен са почти еднакви по подръжката, било то за мотор, ходова част или аксесоари. Като купуваш колата прегледай какви екстри има - кажи речи еднакви екстри се срещат най-често и в двете купета - климатик/климатроник, ел.стъкла+ел.огледала+ел. люк, централно заключване, хидравлика, ABS, 5 степенна скоростна кутия (има и автоматици), подгряване седалки, огледала и ключалки (тези неща по-рядко), електронно регулиране на фаровете чрез врътка на таблото, погряване задното стъкло(
), мигачи, чистачки
пепелник + запалка и т.н.
Да добавя - мисля, че от '97 или '98 (не съм сигурен) Е36 вече са обурудвани с ASC , което ще рече контрол на стабилността на пътя в завои - точно елетронен блокаж на диференциала, в зависимост от натоварването върху задните колела така, че да не занесеш в завои (ако едното колело да речем е на пясък, кал или лед, а другото е на асфалт и имат различно сцепление, едното колело получава по-малко мощност от кардана). Освен това след 09.1992 разбрах, че двигателите са обурудвани с ВАНОС - променлив ъгъл на разпределителният вал, а от там и променливо газо-разоределение, чел си най-вероятно какво представлява). Успех:)
Сега за двете коли - личните ми впечатления са, че Е36 си е по-пъргава кола, ще върви малко повече от Е34, по-твърдичко вози, "подхвърля" те на пътя, бе по-нервна и малдежка кола е, все пак е 3-та серия. Има по-нов дизайн (зависи на теб кой ти допада повече), отвътре Е36 е по-тясна. Е34 е по-комфортна, аз като 1.90-91 висок в Е34 ми е доста по-комфортно - опъвам си краката, подпирам си ръката на дръжката на вратата и ми е супер, като за шофьора се отнася същото - такова нещо при Е36 е трудно осъществимо, дръжките на вратите хич не ги харесвам, по-тесничко е. Е34 стъпва на пътя по-стабилно, личи си, че е по-тежка и по-голяма. Та така - реши си какви философия ти подхожда повече - младежки тип кола със по-спортна возия, по-тясно пространство и по-пъргав характер или по-улегнал тип кола, с повече комфорт, пространство, сигурност и тежест на пътя. Каквото и да вземеш ще останеш МНОГО доволен, страхотни коли са. Разходите според мен са почти еднакви по подръжката, било то за мотор, ходова част или аксесоари. Като купуваш колата прегледай какви екстри има - кажи речи еднакви екстри се срещат най-често и в двете купета - климатик/климатроник, ел.стъкла+ел.огледала+ел. люк, централно заключване, хидравлика, ABS, 5 степенна скоростна кутия (има и автоматици), подгряване седалки, огледала и ключалки (тези неща по-рядко), електронно регулиране на фаровете чрез врътка на таблото, погряване задното стъкло(



Да добавя - мисля, че от '97 или '98 (не съм сигурен) Е36 вече са обурудвани с ASC , което ще рече контрол на стабилността на пътя в завои - точно елетронен блокаж на диференциала, в зависимост от натоварването върху задните колела така, че да не занесеш в завои (ако едното колело да речем е на пясък, кал или лед, а другото е на асфалт и имат различно сцепление, едното колело получава по-малко мощност от кардана). Освен това след 09.1992 разбрах, че двигателите са обурудвани с ВАНОС - променлив ъгъл на разпределителният вал, а от там и променливо газо-разоределение, чел си най-вероятно какво представлява). Успех:)
BMW only!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Не съм много съгласен за "тяснотата" на Е36... аз съм 1.90 и съм се качвал и в Е34, а имам Е36... отвътре ги усещам еднакви.... еднакво тясни или еднакво широки, кой както го разбира;)
Иначе Е36 определено има по-"нова" визия.... особено, ако се вземе модел с двузонов дигитален климатроник т.е. след 96 година... като интериор е по-модерна според мен...
Иначе Е36 определено има по-"нова" визия.... особено, ако се вземе модел с двузонов дигитален климатроник т.е. след 96 година... като интериор е по-модерна според мен...
Honzik написа:Не съм много съгласен за "тяснотата" на Е36... аз съм 1.90 и съм се качвал и в Е34, а имам Е36... отвътре ги усещам еднакви.... еднакво тясни или еднакво широки, кой както го разбира;)
Иначе Е36 определено има по-"нова" визия.... особено, ако се вземе модел с двузонов дигитален климатроник т.е. след 96 година... като интериор е по-модерна според мен...
Ако отпред в Е36 си направиш да ти е широко отзад не можеш да слойиш никого, а в Е34 може да събереш и теле

това е разликата
_!_
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
в е34 не сам сядал но наистина ограни4ено е местото в е36 и аз малко по далги4ък съм и като си опана седалката зад мен е многооооооо сложно да седне някои
това е единствения проблем на е36 4е много тесни...
а до това дали ще вземе6 92 или 96 разглика голяма няма...освен дигиталния климатроник и ванос-а
а е34 отвътре са малко по стари4ки,по нетолкова футуристи4но оборудване имат

това е единствения проблем на е36 4е много тесни...
а до това дали ще вземе6 92 или 96 разглика голяма няма...освен дигиталния климатроник и ванос-а

а е34 отвътре са малко по стари4ки,по нетолкова футуристи4но оборудване имат

...........
Space написа:Honzik написа:Не съм много съгласен за "тяснотата" на Е36... аз съм 1.90 и съм се качвал и в Е34, а имам Е36... отвътре ги усещам еднакви.... еднакво тясни или еднакво широки, кой както го разбира;)
Иначе Е36 определено има по-"нова" визия.... особено, ако се вземе модел с двузонов дигитален климатроник т.е. след 96 година... като интериор е по-модерна според мен...
Ако отпред в Е36 си направиш да ти е широко отзад не можеш да слойиш никого, а в Е34 може да събереш и теле![]()
това е разликата
Така е ..... при мен отпред в купето има място, но отзад като седне някой зад мен си прибирам малко седалката напред и едвам карам

5-цата е по широка със сигурност, но и двете имат и плюсове и минуси зависи на теб какво ти трябва



- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Stanchev написа:кое и е класическото на Е36 по-точно
Шегувам се бе колега, веднага ше се засегне някой

И двете са БМВ-та, и двте са дърти, но още се срещет много хубаво екземпляри. Зависи какво ти се кара на тебе! На мен лично купето постоянно ми лепва усмивка на лицето като го карам и горещо го препоръчвам

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
въобще не се засягам, но не виждам нищо класическо в Е36
там е и причината да не притежавам такова.
виж е30 е друга бира, но още не мога да си намеря идеалната

там е и причината да не притежавам такова.
виж е30 е друга бира, но още не мога да си намеря идеалната


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз пък точно за Е34 бих казал, че е класика - с отварящия се по як начин капак и с четирите фара, и с класическото табло и интериор и други. Наистина 5>3, особено като става дума за еднакви години, примерно '93 лето. Едното е по-висок клас от другото, но зависи какво се търси като усещане. Чак тролей Е34 не е, но е близко до твърдението
Мен ми допада как сигурно и тежко стъпва на пътя.

BMW only!
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Stanchev написа:въобще не се засягам, но не виждам нищо класическо в Е36![]()
там е и причината да не притежавам такова.
виж е30 е друга бира, но още не мога да си намеря идеалната
Кола, на която за 16години дизайна и не е морално остарял за мене е класика, не знам ти на какво викаш класика, а пък за е30 класика за побой по завои и сенигове и писти ама за возене едва ли (лично мнение)
Е36 е универсала кола предлага емоции при каране, в същото време и комфорт без да е излишно голяма и тежка. Страхотна е просто, честито на собствениците на това бижу

- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
veso VTK написа:---Ако имаш приятели с Е34 и Е36 ги помоли да покараш малко и двете коли.И сам прецени коя ти е по удобна.Аз лично не бих заменил моята Е34-ка за Е36.Все пак 5-цата си е 5-ца.
Аз така най-точно щях да разбера коя повече ми харесва, но проблема е, че все още нямам книжка (да се надявам до месеци да имам). Ако бях карал поне малко Е34 и Е36 щях да направя разлика, но за сега съм в такова положение. Затова напълно се доверявам на вас за обяснения, направления и препоръки.
Надявам се да ме насочите правилно.
Но имам един въпрос. На по-старите модификации на Е34 и Е36 (говоря за моделите около и преди 92 ), какви бонус системи имат, или само моделите след 97 имат ASC.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick