G30 мнения?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: G30 мнения?
По-бърза е и то при Стейдж 1. Стейдж 2 е по бърза и от М550и, а стейдж 2+ има измервания над 500к.с. на колелата.
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: G30 мнения?
Скоро карах за първи път м550и, и съм много впечатлен наистина. Не мога да си представя 540и дори с тунинг да докара такъв ритник в гърба уникална кола, ако е с гаранция човек може да спи съвсем спокойно
като цяло при мен дилемата е м550и или 740д м-спорт. и двете си имат добри страни и недостатъци, цената е горе долу еднаква, гаранцията е еднаква. въобще, тежък избор
като цяло при мен дилемата е м550и или 740д м-спорт. и двете си имат добри страни и недостатъци, цената е горе долу еднаква, гаранцията е еднаква. въобще, тежък избор
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G30 мнения?
Взимай седма серия и не му мисли. Даже бих ти препоръчал 740i много прилично си върви и ще си доволен.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Антон Дековски
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 23.02.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G30 530i
- Мечтае да кара: бмв г30 м5
Re: G30 мнения?
santorini написа:Скоро карах за първи път м550и, и съм много впечатлен наистина. Не мога да си представя 540и дори с тунинг да докара такъв ритник в гърба уникална кола, ако е с гаранция човек може да спи съвсем спокойно
като цяло при мен дилемата е м550и или 740д м-спорт. и двете си имат добри страни и недостатъци, цената е горе долу еднаква, гаранцията е еднаква. въобще, тежък избор
Колега двете спомемати коли са коренно различни.Едното е лимузина предаидена за дълги пътувания,скорост от сорта на 160-180 не се усещат ,а това съчетано с 40д двигателя ще ти даде изключително приятен разход.Ако ти трябва магистрална кола за дълги пътувания 740лд е перфектното Бмв.И лично според мен седмица си струва ,ако е дълга база и натъпкана с екстри.
От другата страна м550и-нещо като евридей М5,нищо общо с 740д.Ако си човек който обича да кара,да усеща колата и пътя ,то определено тази кола ще ти допадне повече,нищо че след като й изтече гаранцията няма да има продаване заради драмите с мотора.
По отношение на динамиката.Карал съм 540и сток и 540и стейдж 1.....разликата наистина е много сериозна,второто беше с над 400кс.Карал съм и м550и ,но версията с 530коня,наистина брутален автомобил,540и дори със стейдж 1 е далече от него.Но ако говорим за версията на м550и с 462 коня то ноже би 540и с ремап ще има близък вървеж,имат 60 коня разлика в полза на ве осмака,но пък по-лекото тегло на 540и сигурно ще компенсира донякъде тези 60 коня и се очертава г/д сходен вървеж.
Моят съвет:50и е много проблемен мотор,дава огромен кеф,но потенциала да отиде в кофата докато колата е у теб е огромен.Ако все пак си решил за М550и те съветвам да вземеш модела с 530коня,тази модификация все още е много нова и няма много мнения по форумите за нея.....надяваме се да са го направили една идея по-здрав от 450 и 462кс моделите.Успех с избора и да се похвалиш!
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: G30 мнения?
Колеги, в крайна сметка какви са драмите на N63, по форумите доста хранят фейсовите F10 и сега G30, но нещо липсва конкретика.
550i цените вече изкушават жестоко, но и киломтерите отиват на 100+, та се чудя в какъв филм мога да вляза?
550i цените вече изкушават жестоко, но и киломтерите отиват на 100+, та се чудя в какъв филм мога да вляза?
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: G30 мнения?
nickem написа:Колеги, в крайна сметка какви са драмите на N63, по форумите доста хранят фейсовите F10 и сега G30, но нещо липсва конкретика.
550i цените вече изкушават жестоко, но и киломтерите отиват на 100+, та се чудя в какъв филм мога да вляза?
Инжектори, вериги, клапани, апетит за масло и т.н. Както казват някои "Какви са проблемите на N63?", "Един е - N63"
А иначе, като питаш за филм, може да влезеш във филма да смениш цял двигател Особено с тия с изкушаващите цени на 100к+
И на мен ми се кара нещо такова, ама ще изчакам 540i-ките на нормални цени и това ще е. Или нещо 45е
После вече електрички ще караме. Последното 550i, дето така и не успях да намеря читава е при Е60.
Ама в България да намериш такова беше мисията невъзможна, иначе много се бях навил.
Но явно никога отново няма да карам V8 на BMW Ценя парите, времето и нервите си, все пак
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G30 мнения?
Този новия с 530 коня и той ли е дефектен?
Re: G30 мнения?
ekalchev написа:Този новия с 530 коня и той ли е дефектен?
Ако става дума за 530i, той е B48 2 литра бензин и по принцип го дават читав, с подобрения от предната генерация, вече почти 10 години в употреба. При него само съм чувал за харч на масло, но до колкото знам, не е страшно, просто понякога на 10 000 доливаш литър.
Дизелът не знам, освен че е 3 литра и до колкото виждам го купуват за въртене на много километри, така че със сигурност ще е по измъчена.
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: G30 мнения?
ей голямо плюене по този мотор Дайте да говорим малко с цифри:
1. Инжектори могат да се намерят оригинални на около 400лв за бройка x8 = 3200лв
2. Гумички на клапаните - ревизират се главите, до колкото знам е около 300лв на глава + труда + гарнитури, масло - колко да е 2000лв
3. Помпа за високо налягане може да се намери на около 330лв за брой - 800лв за двете + труда
4. За веригите честно казано - нямам идея
Тук говорим за автомобил на цена около 100 000лв. Ако ви плаши еднократен ремонт за 5-6к то тогава не знам. То каското на такава кола е около 6500лв/година. Друг е въпроса, че ако купувате автомобил на сравнително малко години може да се закупи гаранция директно от БМВ и тогава ще ви е мирна главата.
Поздрави,
Михаил Великов
ПП:
https://bimmerlife.com/2020/01/11/n63-o ... on-update/
1. Инжектори могат да се намерят оригинални на около 400лв за бройка x8 = 3200лв
2. Гумички на клапаните - ревизират се главите, до колкото знам е около 300лв на глава + труда + гарнитури, масло - колко да е 2000лв
3. Помпа за високо налягане може да се намери на около 330лв за брой - 800лв за двете + труда
4. За веригите честно казано - нямам идея
Тук говорим за автомобил на цена около 100 000лв. Ако ви плаши еднократен ремонт за 5-6к то тогава не знам. То каското на такава кола е около 6500лв/година. Друг е въпроса, че ако купувате автомобил на сравнително малко години може да се закупи гаранция директно от БМВ и тогава ще ви е мирна главата.
Поздрави,
Михаил Великов
ПП:
https://bimmerlife.com/2020/01/11/n63-o ... on-update/
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G30 мнения?
Точно ти да ги обясняваш тези неща, който си купи проблемен двигател, айде моля те. Тая гаранция на БМВ ще изтече след 3-4 години и след това ще я хвърляме ли тая кола, защото няма да има кой да я купи. Това със смяната на тези инжектори което го говориш как ще разбереш кога да ги смениш, като зависи много от гориво и експлоатация на колата? Или е ок за теб на 30хил профилактично да се наливат 7-8хил лв?
- nthnl
- младши ентусиаст
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: G30 мнения?
Как разбра, че ми е проблемен двигателя колата колега - боб ли хвърляме или търкаме кристалната топка? Задължителните ремонти, които се наложи да направя са 2 - 4 инжектора и една помпа за високо налягане. Останалите неща съм си ги сменял за да може на мен да ми е мирна главата. Вече и направих 13 000км на колата и два пъти е била на калояново, живот и здраве до месец два ще види и Серес и Нюрбургринг. Относно това дали ще се продаде след 3-4 години - вероятно ще е трудно - най-вече заради този хейт, който се излива по адрес на този мотор. За съжаление, доста семкаджии се навъдиха, повече са ги виждали тези коли/мотори само на картинка.
Относно инжекторите - лесно се разбира кога са за смяна - палиш колата студена, ако ти потреперва на празен ход - за инжектори е. Като се стопли се оправя. Относно цената - ако да кажем едни инжектори карат 40-50 000км и струват 4000лв за да се сменят. Грубо 1000лв на 10 000км - за сравнение смяната на маслото с филтрите излиза 500лв, не ми се вижда някакъв мега преразход но всеки си прави сметката сам.
Ето едно интересно видео по темата с консумацията на масло, която не е свързана с бмв.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Поздрави,
Михаил Великов
Относно инжекторите - лесно се разбира кога са за смяна - палиш колата студена, ако ти потреперва на празен ход - за инжектори е. Като се стопли се оправя. Относно цената - ако да кажем едни инжектори карат 40-50 000км и струват 4000лв за да се сменят. Грубо 1000лв на 10 000км - за сравнение смяната на маслото с филтрите излиза 500лв, не ми се вижда някакъв мега преразход но всеки си прави сметката сам.
Ето едно интересно видео по темата с консумацията на масло, която не е свързана с бмв.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Поздрави,
Михаил Великов
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G30 мнения?
Останал съм с такова впечатление от темите които си пускал за проблемите с двигателя веднага щом я купи от kolp. Колко е наред двигателя сега само ти си знаеш но видях че я продаваш, така че разбирам защо ти е неприятно да четеш че тоя двигател е боклук.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: G30 мнения?
То това дето се пише за *50i не е само в нашия форум, по чуждите има доста инфо, а и в БМВ много добре го знаят. Моята когато я купувах преди около 2.5 години, за същите пари можех да взема 650i Grand Coupe наблъскано с абсолютно всички възможни екстри обаче без абсолютно никаква гаранция.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- santorini
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography
Re: G30 мнения?
В крайна сметка се насочих към съвсем друг автомобил, и не съжалявам изобщо
имайте предвид че част от проблемите и масовите смени на двигатели н63 в България са свързани и с определени гаранционни измамии, и реално в много случаи може би не са необходими. Дори конректната 740д която си бях набелязал беше със сменен двигател и двете турбини, дюзи и тн, при положение че само едната турбина давала някакви проблеми, но клиента бил ВИП и искали да му направят густо, видиш ли...Та взели че гаранционно подменили всичко
имайте предвид че част от проблемите и масовите смени на двигатели н63 в България са свързани и с определени гаранционни измамии, и реално в много случаи може би не са необходими. Дори конректната 740д която си бях набелязал беше със сменен двигател и двете турбини, дюзи и тн, при положение че само едната турбина давала някакви проблеми, но клиента бил ВИП и искали да му направят густо, видиш ли...Та взели че гаранционно подменили всичко
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: G30 мнения?
zAcK написа:nickem написа:Колеги, в крайна сметка какви са драмите на N63, по форумите доста хранят фейсовите F10 и сега G30, но нещо липсва конкретика.
550i цените вече изкушават жестоко, но и киломтерите отиват на 100+, та се чудя в какъв филм мога да вляза?
Инжектори, вериги, клапани, апетит за масло и т.н. Както казват някои "Какви са проблемите на N63?", "Един е - N63"
А иначе, като питаш за филм, може да влезеш във филма да смениш цял двигател Особено с тия с изкушаващите цени на 100к+
И на мен ми се кара нещо такова, ама ще изчакам 540i-ките на нормални цени и това ще е. Или нещо 45е
После вече електрички ще караме. Последното 550i, дето така и не успях да намеря читава е при Е60.
Ама в България да намериш такова беше мисията невъзможна, иначе много се бях навил.
Но явно никога отново няма да карам V8 на BMW Ценя парите, времето и нервите си, все пак
Тея клипчета говорят доста общо за първите версии, все пак в Г30 мотора е на 10г, трета ревизия.
От това, което четох до сега моторите се хвърлят, защото хората не доливат масло или ги карат на минимума(което не знам как става въобще, при всички тея сензори).
Уплътненията на клапаните са си консуматив, както каза колегата по-долу не е няква драма. БМВ казват, че проблемите с веригите са изчистени при Г30 и реколи не е имало.
Основните болки, които намирам са инжекторите и тръбите на антифриза, че доста хора реват от течове. Някъде ревяха от Валвтроника, но май е доста рядко.
Не ме притеснява скъпата поддръжка, предвид че и сега влизанията в сервиз са ми по 2К, но често пътувам и ако закъсам с колата някъде на майната си не ми се мисли.
Като цяло още не съм намерил няква драма в M550i неприсъща за повечето безини на БМВ от последните 15г. 550d винаги е вариант, но ми е омръзнало от фалшив рев в купето.
И на мен ми се караше Е60 550i, един приятел взе LCI-ка точно като взех мойта - хич не съжалявам. Разочароващ звук, нищо особено като вървеж и средно оборудване, за същите пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани