BMW e60 530i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- VenciLondon
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 16.05.2020
- Пол: Мъж
BMW e60 530i
Здравейте ! Преди месец се купих BMW е60 530i, 2008 година, facelift, 272hp, N53 двигател. Живея в Англия. Колата e на 153.000 МИЛИ. Последва смяна на масло, филтри. Проблемът забелязах в колата преди около 2 седмици ( преди смяната на масло) започна да излиза черен пушек от ауспуха. Не е нормално за бензин. За последната една седмица минах през 4 диагностики, като последната беше в официален сервиз на BMW. И на 4-те диагностики, включително и от BMW, показва че колата няма никакъв проблем, всичко работи нормално. На диагностиката инжекторите (дюзите) показва, че работят нормално. Проблемът с черния пушек все още го има, особено при форсиране на колата. Свързах се с доста хора, от всеки различно мнение, уплътнения на клапаните, дюзи (injectors), crankase breather valve ( до колкото си го превеждам е клапан на картер), проблем с датчик и какво ли още не. Не свети нито една лампа на таблото. Когато е студена колата, при палене много, много рядко гасне, или губи обороти и преди да угасне се нормализират. Свещите не съм ги сменял. Колата е прегледана и няма и капка масло по двигателя . Няма масло и в антифриза. Бих помолил и съм благодарен ако някой е имал подобен проблем или идея от къде да тръгна със сменяне на части, да ми даде съвет от какво може да е проблема. Благодаря много !
Последна промяна VenciLondon на 17 Май 2020, 11:52, променена общо 1 път
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW e60 530i
Обикновено такива проблеми се набеждава дебитомер и/или температурни датчици. За клапан - не съм чувал, ако става въпрос за клапан на горивната рейка, тогава обикновено има проблеми при палене след престой, но не мисля, е може да причини пушек, освен ако наистина не се е пробил. Трябва да се види и бензиновата помпа дали дава достатъчно налягане, инжектори, свещи.
След това се гледа компресия. Ако има проблем там - клапани, сегменти, бутала.
Горе-долу това ми хрумва като насоки.
След това се гледа компресия. Ако има проблем там - клапани, сегменти, бутала.
Горе-долу това ми хрумва като насоки.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: BMW e60 530i
Най вероятно гори масло.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: BMW e60 530i
Ако гори масло ще пуши синкаво-сиво. Черното най-често е от неоптимално изгаряне на бензин.
Re: BMW e60 530i
Виж тук за черен пушек от ауспуха колега. https://auto.offnews.bg/news/Novini_1/K ... 20492.html
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани