Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:Не помня всичките упражнения, но осморката май беше с две ръце. Спиране под наклон мисля, че имаше. Каране по греда не. Локва също. Имаше някакво засилване, спиране и завой. И на изпита качване на втори човек. В общи линии, ако си карал някога колело, шанса ти да вземеш от 1 път е голям
Сещам се, че на изпита имаше право на една грешка и повечето си правеха съзнателно осморката с две ръце, с надежда всичко друго са е ок. Полигонът не беше много лесен, ама за ден два тренировка се минаваше без грешка. 80лв струваше А категория.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Сега е 400 лева курса с изпита.
Мисля да набия един континентал contimotion.
Според вас при положение, че на хондата и дават 10W40 semisint, има ли смисъл да и пълня 10W50 fullsint? Мисля да ползвам castrol?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Мисля да набия един континентал contimotion.
Според вас при положение, че на хондата и дават 10W40 semisint, има ли смисъл да и пълня 10W50 fullsint? Мисля да ползвам castrol?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Мотористите във форума!
bum_bum написа:
Заръчах си и аз едно такова. Redline 75W-90, вервам ще и дойде като медец на веригата.
Веригите държат, докато им заминат гумените уплътнения на лагерчетата във звената, т.е. докато има грес там. Т'ва чистене и мазане е точно с цел да се пазаят тия гумички, заминат ли те - все тая какъв медец наливаш там - веригата се удължава и износва и пиньоните си заминават... Та по-скоро, внимавайте с обезмаслителите и водоструйката. На читаво гледан, шосеен мотор - веригата изкарва 35-40000км. да не кажа и 50. За такъв пробег - едва ли точно верига и пиньони ше ви спънат с поддръжката

Ubi dubium, ibi libertas
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
С водоструйката не пръскам и обезмаслители не ползвам, освен такива, дето са си за вериги. На дюка изкарва 14-16 000км. Мойта я смених на 15 500. Самата верига имаше мегдан за поне още 2 натягания, но пиньоните бяха свършили. Тя е 200 и некви пари с все оригиналните части и труда. Ич не я мисля. Но един ойлер ще ми спести хамалогията по мазането. А и за един сезон ще се избие само от цената на маслото.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Иридиеви vs нормални свещи.
Има ли реалелна полза?
Каква е?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Има ли реалелна полза?
Каква е?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
По едно време и аз смазвах веригата с тва 75w90, но лично за мен не е оферта. Цапа супер много. Колкото и малко да сложиш като вдигнеш 2 пъти 160+ и всичко излита по джантата. Лично аз ползвам един прост спрей на репсол. Смазвам на 400км. Мия я на 800 и така. За чистене ползвам газ за осветление.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Темата ще залитне в 'крива' посока,но... По принцип, на кутиите на новите вериги и по страниците на производителите пише да се мие с керосин и да се смазва с трансмисионно масло! Имам керосин, с който мия веднъж годишно! Някой ще каже - Много рядко! Трябва по-често! Ами добре, но тя просто не се цапа, че да стане за миене, когато се ползва масло... Цапа леко джантата (зависи колко масло е положено) - ДА! Обаче то се избърсва за около 5 секунди дори с обикновена салфетка! При спрейовете това става трудно! Образуваната 'дъвка' се залепя здраво по веригата и джантата! Задържания в нея пясък, прахоляк и други боклуци пък стават отличен абразив! Това според мен де... Иначе със спрея става по-бързо и лесно - няма съмнение! Дори тези, които се водят 'бели', с тефлоновото съдържание... Затова, най-добре всеки да ползва каквото реши и както реши и да си караме моторите само с удоволствие
! Иначе, мотора си го мия само на ръка и не ползвам водоструйки и подобни пръскащи под налягане устройства! Влиза вода на места, където не трябва и често създава проблеми, трудни/скъпи за решаване!
Колегата с маслото: аз слагам и 10/50 и съм супер доволен! В БГ става жега лятото и при 'по-импулсивно' каране, маслото си се стопля порядъчно! Кастрол-а трябва да е 'истински' и всичко ще е ОК!

Колегата с маслото: аз слагам и 10/50 и съм супер доволен! В БГ става жега лятото и при 'по-импулсивно' каране, маслото си се стопля порядъчно! Кастрол-а трябва да е 'истински' и всичко ще е ОК!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Мотористите във форума!
Някой може ли да обясни защо се получава това разклащане, до колкото съм виждал при непрофесионалистите винаги завършва на асфалта?
Re: Мотористите във форума!
Резонанс на предницата. Получава се най-често след вдигане на задна и по-скоро при пускането му обратно. На мен ми се е случвало само един път с около 100 и изкарах късмет че успях да овладея мотора. За да не се случва се използва демпфер.
- nCuXoHeBpo3eH
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: CBR 900RR
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:Резонанс на предницата. Получава се най-често след вдигане на задна и по-скоро при пускането му обратно. На мен ми се е случвало само един път с около 100 и изкарах късмет че успях да овладея мотора. За да не се случва се използва демпфер.
При мощен мотор и агресивно каране по завои си е направо задължителен демпфера. Особено при новите нерваци - почти всяко интензивно ускорение отлепя предната гума и ако тя падне под някакъв различен ъгъл от посоката на движение - става това от клипа.
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:Резонанс на предницата. Получава се най-често след вдигане на задна и по-скоро при пускането му обратно. На мен ми се е случвало само един път с около 100 и изкарах късмет че успях да овладея мотора. За да не се случва се използва демпфер.
тази кака май имаше демпфер... ама не я спаси...
най- често това се получава от ненапомпана предна гума... или е механично- разлика във сходимоста на предната и задната гума (рачешката върви мотора) или разнебитени лагери на кормилото... или ако си със куфари отзад да не са балансирани ляво-дясно...
като ти олекне предницата кормилото може съвсем леко да се заклати, ама ако сериозно че да се уплашиш- е едно от горните неща...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
alx написа:seimo написа:Резонанс на предницата. Получава се най-често след вдигане на задна и по-скоро при пускането му обратно. На мен ми се е случвало само един път с около 100 и изкарах късмет че успях да овладея мотора. За да не се случва се използва демпфер.
тази кака май имаше демпфер... ама не я спаси...
най- често това се получава от ненапомпана предна гума... или е механично- разлика във сходимоста на предната и задната гума (рачешката върви мотора) или разнебитени лагери на кормилото... или ако си със куфари отзад да не са балансирани ляво-дясно...
като ти олекне предницата кормилото може съвсем леко да се заклати, ама ако сериозно че да се уплашиш- е едно от горните неща...
При мен лично се получи след ПТП и беше нещо подобно на каката, но с по ниска скорост. Мотора беше без демпфер.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Мотористите във форума!
Какво масло използвате колеги?
За моя дават 10W40, JASO MA2
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
За моя дават 10W40, JASO MA2
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Re: Мотористите във форума!
vvasilev1 написа:Какво масло използвате колеги?
За моя дават 10W40, JASO MA2
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Слагай каквото дават. Кастрола обаче е ташак. Мога да ти препоръчам Бардал или Путолайн.
Re: Мотористите във форума!
seimo написа:vvasilev1 написа:Какво масло използвате колеги?
За моя дават 10W40, JASO MA2
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Слагай каквото дават. Кастрола обаче е ташак. Мога да ти препоръчам Бардал или Путолайн.
бардала е бардак. във всеки смисъл на думата. а масло с име "путолайн" не бих си сложил дори да е най- доброто на света

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила