BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
barty написа:При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.
Огледала, ако си с ACC го свалят за 2 минути. ФАрове и стопове не съм чул да се крадят. Ако имат време и паркираш на кофти места - навигация, скоростен лост, управление на климатика. но за всичко си има решение.

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- equipment
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 12.10.2018
- Пол: Мъж
- Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
[quote="Tsapo"
p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.[/quote]
ОТ Пловдив съм, но ще видя за тоя блутут адаптер. И пак ще пиша
p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.[/quote]
ОТ Пловдив съм, но ще видя за тоя блутут адаптер. И пак ще пиша

- bereta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 20.01.2017
- Пол: Мъж
- Кара: F07, 258 k.с. Bang & Olufsen
- Мечтае да кара: Към следващия концерт на AC/DC
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
“Та, вземи си кабел или блутут адаптер (примерно Vgate - аз съм с такъв за 30лв.) после си купуваш от маркета на телефона B-Tool Expert (21лв. обаче май беше само за андройд).”
Има ли подобен вариант за i-phone и какви други функции имат тези програми за кола F07 - 2013 г.
Има ли подобен вариант за i-phone и какви други функции имат тези програми за кола F07 - 2013 г.
Ride on
- msch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Tsapo написа:equipment написа:Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp
Колега, ще те посъветвам нещо, което е базирано на опита ми с ДПФ-фи.
На всичките ми предишни BMW-та махах ДПФ-те, когато се появяваше някакъв проблем с тях.
Сега имам F11 и съм решил да го боря до край и ако нямам избор може би ще взема алтернативен, но пак ще искам да имам ДПФ.
Аз съм и с АДблуе, което се скапа наскоро и го оправих, въпреки че всеки каза, че съм луд да дам 3500лв., но това е...
Та, вземи си кабел или блутут адаптер (примерно Vgate - аз съм с такъв за 30лв.) после си купуваш от маркета на телефона B-Tool Expert (21лв. обаче май беше само за андройд).
Програмата предлага много функции, като една от тях е тест на ДПФ. Преди теста ти показва на определените обороти какви стойности не трябва да надхвърляш. Правиш тест виждаш показателите и си правиш снимка за да не ги забравиш. След това сипваш нафта (да има над 1/4) излизаш на магистралата за безцелно шофиране и пускаш принудителна регенерация. Когато приключи пак правиш тест и сравняваш. Ако има положителен резултат след 1000км пусни още една и така може да го спасиш. Мойта е на 276 000км. и ДПФ-а ми е със стойности на нов.
Успех.
p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.
Здравей колега, какви са нормалните стойности или какви са стойностите както на нов DPF?
От както имам колата съм минал около 25-30К км, нямам записани грешки и регенерациите са минавали успешно до сега, поне това показва програмката която спомена.
Колата не съм я карал извън града повече от два месеца, като за тия два месеца съм минал около 200км само градско на къси разстояния.
Това са стойностите в момента, направих и тест.....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Giorceto написа:barty написа:При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.
Огледала, ако си с ACC го свалят за 2 минути. ФАрове и стопове не съм чул да се крадят. Ако имат време и паркираш на кофти места - навигация, скоростен лост, управление на климатика. но за всичко си има решение.
Лошо

Благодаря все пак.

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, от два дни багажника не се отваря, колата е F11 2011г. При отключване и заключване не се чува нищо. Ако някой се е срещал с подобен проблем ако може да сподели и по важно ако може да ми препоръчате сервиз в Стара Загора за проблема без МКАР. Благодаря предварително.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
barty написа:
ЛошоОбмислям покупка на 520Д или 525дх с бюджет до 20 000 лв. Излизат не лоши предложения но от 525 са 4-цилиндровия мотор 4х4.
Благодаря все пак.
Лично аз не съм много фен на дизелите, ни най-малко пък на карането на газ, ако обаче икономията на гориво ми е приоритет за F10 бих взел точно 520d.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
msch написа:Tsapo написа:equipment написа:Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp
Колега, ще те посъветвам нещо, което е базирано на опита ми с ДПФ-фи.
На всичките ми предишни BMW-та махах ДПФ-те, когато се появяваше някакъв проблем с тях.
Сега имам F11 и съм решил да го боря до край и ако нямам избор може би ще взема алтернативен, но пак ще искам да имам ДПФ.
Аз съм и с АДблуе, което се скапа наскоро и го оправих, въпреки че всеки каза, че съм луд да дам 3500лв., но това е...
Та, вземи си кабел или блутут адаптер (примерно Vgate - аз съм с такъв за 30лв.) после си купуваш от маркета на телефона B-Tool Expert (21лв. обаче май беше само за андройд).
Програмата предлага много функции, като една от тях е тест на ДПФ. Преди теста ти показва на определените обороти какви стойности не трябва да надхвърляш. Правиш тест виждаш показателите и си правиш снимка за да не ги забравиш. След това сипваш нафта (да има над 1/4) излизаш на магистралата за безцелно шофиране и пускаш принудителна регенерация. Когато приключи пак правиш тест и сравняваш. Ако има положителен резултат след 1000км пусни още една и така може да го спасиш. Мойта е на 276 000км. и ДПФ-а ми е със стойности на нов.
Успех.
p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.
Здравей колега, какви са нормалните стойности или какви са стойностите както на нов DPF?
Налягането е в норма.
Единствено на 2000 оборота нещо не го е измерила както трябва или си отпуснал газта.
Пусни една принудителна регенерация, когато имаш извънградско пътуване - после пусни пак тест.
От както имам колата съм минал около 25-30К км, нямам записани грешки и регенерациите са минавали успешно до сега, поне това показва програмката която спомена.
Колата не съм я карал извън града повече от два месеца, като за тия два месеца съм минал около 200км само градско на къси разстояния.
Това са стойностите в момента, направих и тест.....
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
msch написа:Tsapo написа:equipment написа:Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp
Колега, ще те посъветвам нещо, което е базирано на опита ми с ДПФ-фи.
На всичките ми предишни BMW-та махах ДПФ-те, когато се появяваше някакъв проблем с тях.
Сега имам F11 и съм решил да го боря до край и ако нямам избор може би ще взема алтернативен, но пак ще искам да имам ДПФ.
Аз съм и с АДблуе, което се скапа наскоро и го оправих, въпреки че всеки каза, че съм луд да дам 3500лв., но това е...
Та, вземи си кабел или блутут адаптер (примерно Vgate - аз съм с такъв за 30лв.) после си купуваш от маркета на телефона B-Tool Expert (21лв. обаче май беше само за андройд).
Програмата предлага много функции, като една от тях е тест на ДПФ. Преди теста ти показва на определените обороти какви стойности не трябва да надхвърляш. Правиш тест виждаш показателите и си правиш снимка за да не ги забравиш. След това сипваш нафта (да има над 1/4) излизаш на магистралата за безцелно шофиране и пускаш принудителна регенерация. Когато приключи пак правиш тест и сравняваш. Ако има положителен резултат след 1000км пусни още една и така може да го спасиш. Мойта е на 276 000км. и ДПФ-а ми е със стойности на нов.
Успех.
p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.
Здравей колега, какви са нормалните стойности или какви са стойностите както на нов DPF?
От както имам колата съм минал около 25-30К км, нямам записани грешки и регенерациите са минавали успешно до сега, поне това показва програмката която спомена.
Колата не съм я карал извън града повече от два месеца, като за тия два месеца съм минал около 200км само градско на къси разстояния.
Това са стойностите в момента, направих и тест.....
45 гр ASH си е бая, на моята са 14 гр на 197к, на един приятел са 18 гр. на 220к и двете коли на реални. Направи няколко принудителни регенерации, защото налягането на 2.5к оборота ти е височко, и това на 4к също е по-към горните граници.
- msch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Благодаря за отговорите, колеги. В събота излизах малко извън града и направих принудителна регенерация.
Стойностите на ash паднаха до 37-38грама, а soot до към 40грама. Забравих да направя снимка, че бях в движение.
Лошото е, че не бях на магистрала и нямаше как да поддържам постоянна скорост и обороти. Регенерацията приключи за около 20-тина мин.
Температурата в DPF-а колко трябва да се покачи, за да е максимално ефективна регенерацията? Успях на два пъти да я докарам до 550 - 600 ºC при изкачвания. Иначе варира в границите 400 - 500 ºC.
Както писах по-рано, колата доста градско отнесе за последните месеци, т.е. около 200-300км. Само на къси разстояния, понякога 2-3-5км. Явно оказва доста негативно влияние на DPF-а.....
Колата е на 215000км. в момента, според историята преди да я купя /190000км/ би трябвало да са истински, но кой знае...
Стойностите на ash паднаха до 37-38грама, а soot до към 40грама. Забравих да направя снимка, че бях в движение.
Лошото е, че не бях на магистрала и нямаше как да поддържам постоянна скорост и обороти. Регенерацията приключи за около 20-тина мин.
Температурата в DPF-а колко трябва да се покачи, за да е максимално ефективна регенерацията? Успях на два пъти да я докарам до 550 - 600 ºC при изкачвания. Иначе варира в границите 400 - 500 ºC.
Както писах по-рано, колата доста градско отнесе за последните месеци, т.е. около 200-300км. Само на къси разстояния, понякога 2-3-5км. Явно оказва доста негативно влияние на DPF-а.....
Колата е на 215000км. в момента, според историята преди да я купя /190000км/ би трябвало да са истински, но кой знае...
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Няколко бързи въпроса:
1.Счупи ми се основата на копчетата за прозорците на шофьорската врата.
Китайците продават цяла основа с копчетата за 30тина долара, но най-долните копчета са две, тоест има и за щора на багажника, която аз нямам като екстра. Не ми пречи едното излишно копче, но другите предполагам ще си работят нормално, въпреки, че не е сто процентов фит?
2. Кой може да ми рециклира изцяло фаровете? Говорим за отваряне, чистене и залепване обратно с фолио отпред. Питам за някой доверен и проверен, обяви в продавалника много...
1.Счупи ми се основата на копчетата за прозорците на шофьорската врата.
Китайците продават цяла основа с копчетата за 30тина долара, но най-долните копчета са две, тоест има и за щора на багажника, която аз нямам като екстра. Не ми пречи едното излишно копче, но другите предполагам ще си работят нормално, въпреки, че не е сто процентов фит?
2. Кой може да ми рециклира изцяло фаровете? Говорим за отваряне, чистене и залепване обратно с фолио отпред. Питам за някой доверен и проверен, обяви в продавалника много...
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ще ходя в Гърция с един познат с Тесла модел S и ще вземем въже за теглене в случай че не открие къде да зарежда Теслата и остане на пътя. Гледам че на 5та серия дават макс тежест за теглене 2000кг което е по-малко от Теслата. Някой който разбира да сподели какво може да стане ако се превиши тази тежест. То е ясно че сила ще има за теглене но може би има опасност от прегряване?
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Двигател няма да прегрее в никакъв случай, кутията ще стопли ако я товариш преди за заключи локъпа. На заключен локъп няма да има драми.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
ekalchev написа:Ще ходя в Гърция с един познат с Тесла модел S и ще вземем въже за теглене в случай че не открие къде да зарежда Теслата и остане на пътя. Гледам че на 5та серия дават макс тежест за теглене 2000кг което е по-малко от Теслата. Някой който разбира да сподели какво може да стане ако се превиши тази тежест. То е ясно че сила ще има за теглене но може би има опасност от прегряване?
Сложи си едно xHP преди това да заключва торк-а още от ниските предавки

- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Проучих го внимателно това xHP и пише че махали torque limiter-a на 3та и 6та предавка - и имаше доста въпроси като е махнато това ограничение нямали голям риск да претовариш кутията и тези от xHP удобно мълчат по този въпрос.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани