Интересни хоби проекти
Модератор: Общи модератори
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Интересни хоби проекти
BMW 645ci написа:...
Много ме радват проектчетата
При мен не остава много време за хобито, но все пак се пръкнаха някои неща:
- empar
- младши ентусиаст
- Мнения: 254
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Интересни хоби проекти
dankata написа:
Супер изглеждат! Предполагам, че за тролинг си ги предвидил?
Шапки долу за идеята с двете точки на закрепване при двуделните от 6тата снимка.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Интересни хоби проекти
dankata написа:...
Дърворезба, някакво фолио, .... как го постигаш тоя ефект на 3-тата снимка? Не ти ли е жал, да ги мЕташ на ония гадове да ги дъвчат ?
Ubi dubium, ibi libertas
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Интересни хоби проекти
един мой проект,бях го пуснал във вело темата ама викам айде и тук да се похваля
в каквъв вид го взех това колелце и как е сега.
в каквъв вид го взех това колелце и как е сега.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Интересни хоби проекти
empar написа:Супер изглеждат! Предполагам, че за тролинг си ги предвидил?
Шапки долу за идеята с двете точки на закрепване при двуделните от 6тата снимка.
Двуделните са за тролинг и за Марица конкретно. Тия с двойното закрепване са само за тролинг и са опит за копие на един много работещ модел, който фабрично го няма двуделен - Халко сорсерер.
hell's angel написа:Дърворезба, някакво фолио, .... как го постигаш тоя ефект на 3-тата снимка? Не ти ли е жал, да ги мЕташ на ония гадове да ги дъвчат ?
Фолио.
Жал не ми е, ама не е никак приятно да ги сееш по дънери, камъни, гуми и каквото има по реките. В 90%, при закачания влизам и си ги вадя
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Малко от проекта "Race car controller/realtime logger" a.k.a. "Red box"
Тъкмо му добавих двата диференциални сензора за налягане до +/-15psi
Мери ей туй (налягане и температура преди кулер, налягане и температура след кулер, и AFR), както и логва всичко по CAN шината:
Както и управлява разни работи, като например ел. перка
Бачка вече 6 месеца на пек и студ под капака и няма изгледи да сдава багажа, въпреки насипното/прототипно състояние Признавам, че силно бях подценил определени модули предлагащи се на масовия пазар
Тъкмо му добавих двата диференциални сензора за налягане до +/-15psi
Мери ей туй (налягане и температура преди кулер, налягане и температура след кулер, и AFR), както и логва всичко по CAN шината:
Както и управлява разни работи, като например ел. перка
Бачка вече 6 месеца на пек и студ под капака и няма изгледи да сдава багажа, въпреки насипното/прототипно състояние Признавам, че силно бях подценил определени модули предлагащи се на масовия пазар
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Nickelback написа:Малко от проекта "Race car controller/realtime logger" a.k.a. "Red box"
И малко "направи си сам бързи термосонди, 'щото Бош за нищо не стават" в рубриката "от нищо - нещо"
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Някой да даде идея за референтен източник на налягане/вакуум из дома да тествам
В момента, в София на 550 метра над морското равнище отчитам (-0.04psi). Като надувам/смуча 4мм вътрешен диаметър маркуч едвам подминавам +/-2psi. Не знам дали са ми верни сметките
В момента, в София на 550 метра над морското равнище отчитам (-0.04psi). Като надувам/смуча 4мм вътрешен диаметър маркуч едвам подминавам +/-2psi. Не знам дали са ми верни сметките
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Интересни хоби проекти
Волтрона ще излита вече
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
TNT написа:Волтрона ще излита вече
Ще излита, ако има достатъчно количество достатъчно хладен въздух Та ще видим докъде ще полети
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Интересни хоби проекти
Вакуум помпа, компресор и манометър на който можеш да вярваш.Най-евтино щото помпата не е,може да си купиш при липса на такъв в гаража един компресор за кола на 12 волта.
От там отиваш при пневмотехника и си правиш един истински манометър дето ще струва колкото компресора.
После пробваш.
Малко ме притеснява начина ти на закрепване на датчиците,но ако няма да надуваш много може и да държи примерно до бар без ядове.
После ще се наложи да си минеш на алуминий и резби като хората.
От там отиваш при пневмотехника и си правиш един истински манометър дето ще струва колкото компресора.
После пробваш.
Малко ме притеснява начина ти на закрепване на датчиците,но ако няма да надуваш много може и да държи примерно до бар без ядове.
После ще се наложи да си минеш на алуминий и резби като хората.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
slatanic написа:Малко ме притеснява начина ти на закрепване на датчиците,но ако няма да надуваш много може и да държи примерно до бар без ядове.
Датците са за печатен монтаж и друг начин за закрепване няма, за съжаление, и да, няма да е проблем до един бар мисля (те тия глАви са с добра волуметрична ефективност и няма смисъл от повече ). Иначе маркуч с 6мм вътрешен диаметър държи в щуцер без скоба на половин бар поне (тествано) и не се вади. А тия датчици са с 1.8мм вътрешен, та там силата на разединяване ще е неколкократно по-малка Не знам дали се вижда от снимките, но съм стегнал яко маркучето с тел, а и щуцера на сензора има ръб и е абсурд да изпадне (дърпал съм го бая ).
Иначе се сетих, че имам помпа за колело с манометър. Не търся точност. Трябва ми грубо да премеря само, защото ако греша при сметките, то ще е принципно, в порядък поне от отместване или грешно поставен коефициент на грешно място, няма да е грешка от закръгление или нещо подобно. Та ще пробвам тия дни. Мерси!
ПС: Сега зацепих за какво реално ми говориш Имаш предвид термисторите и втулките като цяло в силиконовата тръба Да, там е по-уязвимо, ама вярвам, че ще държи. Има по около 3мм периферия отвътре и повече отвън (май шайба широка и отвътре трябваше да сложа), а освен това влиза и със стегнатост и се надявам да държи
Пак мерси
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Интересни хоби проекти
Като понапреднеш можем да помислиш и за охлаждане на горивото и да видим как ще повлияе на играта.
Така като идея ти го давам.Има го при мерцес макларън ако ти е интересно....
Там е прост осмак с два чарджкулера и охлаждане на горивото без което мотора отива в авариен режим.
Или с други думи йок климатик,йок кола.
Нямам идея каква разлика дава,но щом са го сложили не са случайни тия работи.
Разни други предлагат говори китове,но смятам с малко помощ ще се справиш.
Така като идея ти го давам.Има го при мерцес макларън ако ти е интересно....
Там е прост осмак с два чарджкулера и охлаждане на горивото без което мотора отива в авариен режим.
Или с други думи йок климатик,йок кола.
Нямам идея каква разлика дава,но щом са го сложили не са случайни тия работи.
Разни други предлагат говори китове,но смятам с малко помощ ще се справиш.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Интересни хоби проекти
Направо на етанол (flex fuel в реално време) ще се минава в един момент, ама трябва да си довърша флаш емулатора
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Интересни хоби проекти
Метеоданните са достатъчно точни що се отнася до атмосферното налягане . За какво го ползваш това диференциално налягане ?
Там в захранването са излишни тия капацитети , референтния дизайн на тия регулатори е много опростен . Единствения критерий е да се ползват лоудроп регулатори и защитни елементи . Ако стигне до това бялото вече е късно , така че поне един диод сложи за всеки случай
Там в захранването са излишни тия капацитети , референтния дизайн на тия регулатори е много опростен . Единствения критерий е да се ползват лоудроп регулатори и защитни елементи . Ако стигне до това бялото вече е късно , така че поне един диод сложи за всеки случай
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани